Материалдар / Көпбұрыштар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көпбұрыштар

Материал туралы қысқаша түсінік
Көпбұрыш туралы түсінік
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Сәуір 2018
907
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.3.1. 7 Көпбұрыш ұғымын меңгеру Құл

1 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.3.1. 7 Көпбұрыш ұғымын меңгеру   Құлан ауылы, №1 мектеп-лицейі Математика пәнінің мұғалімі Шадиева Б.Б 5.4.В.2 Көпбұрыштар Бағалау критерийлері 1. Көпбұрыш ұғымын біледі. 2.Көпбұрыштың элементтерін, түрлерін,диогнальдарын салуды біледі. 3.Көпбұрыштың дөңе с және дөңе с еместігін ажыратады , периметрлерін және ауданын е септей алады.   Пәнаралық байланыстар: Сызу,геометрия ,көркем еңбек Тілдік мақсаттар: Пәнге қатысты лексика және терминология: үшбұрыш,төртбұрыщ,шаршы,бесбұрыш. Талқылауға арналған тармақтар: көпбұрыш. Жазылым бойынша ұсыныс: диогналь Барлық оқушылар: көпбұрыш ұғымын біледі. Оқушылардың басым бөлігі: көпбұрыштың түрлерін,дөңес және дөңес еместігін, қасиеттерін,периметрін және ауданын табуды біледі. Кейбіроқушылар: тіктөртбұрыштың ауданынын формуласын пайдаланып, кескінделген көпбұрыштың ауданын анықтап, оны сызып бере алады,логикалық есептерге уақытында жауап бере алады

1 слайд

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.3.1. 7 Көпбұрыш ұғымын меңгеру   Құлан ауылы, №1 мектеп-лицейі Математика пәнінің мұғалімі Шадиева Б.Б 5.4.В.2 Көпбұрыштар Бағалау критерийлері 1. Көпбұрыш ұғымын біледі. 2.Көпбұрыштың элементтерін, түрлерін,диогнальдарын салуды біледі. 3.Көпбұрыштың дөңе с және дөңе с еместігін ажыратады , периметрлерін және ауданын е септей алады.   Пәнаралық байланыстар: Сызу,геометрия ,көркем еңбек Тілдік мақсаттар: Пәнге қатысты лексика және терминология: үшбұрыш,төртбұрыщ,шаршы,бесбұрыш. Талқылауға арналған тармақтар: көпбұрыш. Жазылым бойынша ұсыныс: диогналь Барлық оқушылар: көпбұрыш ұғымын біледі. Оқушылардың басым бөлігі: көпбұрыштың түрлерін,дөңес және дөңес еместігін, қасиеттерін,периметрін және ауданын табуды біледі. Кейбіроқушылар: тіктөртбұрыштың ауданынын формуласын пайдаланып, кескінделген көпбұрыштың ауданын анықтап, оны сызып бере алады,логикалық есептерге уақытында жауап бере алады

Белсенді оқу әдіс - тәсілдері Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы “Ақтілек” әдісі “Тарсиа ” әдісі “Айы

2 слайд
Белсенді оқу әдіс - тәсілдері Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы “Ақтілек” әдісі “Тарсиа ” әдісі “Айырма-шылығы неде?” әдісі “ Сағат” әдісі. Жеке жұмыс “Қар үйіндісі” әдісі .Жұптық жұмыс“ «Бұрыштар. Көпбұрыштар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау «Пл юс-минус- қызықты» кері байланыс

2 слайд

Белсенді оқу әдіс - тәсілдері Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы “Ақтілек” әдісі “Тарсиа ” әдісі “Айырма-шылығы неде?” әдісі “ Сағат” әдісі. Жеке жұмыс “Қар үйіндісі” әдісі .Жұптық жұмыс“ «Бұрыштар. Көпбұрыштар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау «Пл юс-минус- қызықты» кері байланыс

Шаттық шеңберін құрып, «Ақ тілек» әдісі арқылы бір-бірімізге тілек айтамыз. Оқушыларды геометриялық фигуралар арқы

3 слайд
Шаттық шеңберін құрып, «Ақ тілек» әдісі арқылы бір-бірімізге тілек айтамыз. Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы төмендегідей үш топқа бөлу: 1 топ-Үшбұрыш, 2-топ –Тіктөртбұрыш 3 топ-Шаршы,

3 слайд

Шаттық шеңберін құрып, «Ақ тілек» әдісі арқылы бір-бірімізге тілек айтамыз. Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы төмендегідей үш топқа бөлу: 1 топ-Үшбұрыш, 2-топ –Тіктөртбұрыш 3 топ-Шаршы,

«Тарсиа» әдісі 1 топ-Үшбұрыш, 2-топ –Тіктөртбұрыш 3 топ-Шаршы,

4 слайд
«Тарсиа» әдісі 1 топ-Үшбұрыш, 2-топ –Тіктөртбұрыш 3 топ-Шаршы,

4 слайд

«Тарсиа» әдісі 1 топ-Үшбұрыш, 2-топ –Тіктөртбұрыш 3 топ-Шаршы,

«Айырмашылығы неде?» әдісі Топ № Сұрақтар Жауаптар Көпбұрыш атауы Төбелер саны Төбелер атауын жазыңыз Бұр

5 слайд
«Айырмашылығы неде?» әдісі Топ №   Сұрақтар Жауаптар Көпбұрыш атауы   Төбелер саны   Төбелер атауын жазыңыз   Бұрыштар саны   Бұрыштар атауын және түрлерін жазыңыз   Қабырғалар саны   Қабырғалар атауын жазыңыз   Диагональдар саны   Диагональдар атауын жазыңыз   Күнделікті өмірдегі және техникадағы бейнелер    

5 слайд

«Айырмашылығы неде?» әдісі Топ №   Сұрақтар Жауаптар Көпбұрыш атауы   Төбелер саны   Төбелер атауын жазыңыз   Бұрыштар саны   Бұрыштар атауын және түрлерін жазыңыз   Қабырғалар саны   Қабырғалар атауын жазыңыз   Диагональдар саны   Диагональдар атауын жазыңыз   Күнделікті өмірдегі және техникадағы бейнелер    

« Сағат» әдісі №883 есеп ∠EKF=120°. EKF бұрышының iшiнен KL және KN сәулелерi жүргiзiлген.KN сәулесi – LKF бұр

6 слайд
« Сағат» әдісі №883 есеп ∠EKF=120°. EKF бұрышының iшiнен KL және KN сәулелерi жүргiзiлген.KN сәулесi – LKF бұрышының биссектрисасы.Егер NKF бұрышы 37° болса, EKL бұрышы неше градус? А. 48°; В. 46°; С. 42°; D. 53°. Жауабы: В.46° №884 есеп 7.43-суреттегi ОЕ сәулесi – АОВ бұрышының, ал ОK сәулесi – АОС бұрышының биссектри- салары, ∠АОЕ=65° ∠KОЕ=90°. ВОD және KОD бұрыштарының градустық өлшемiн табыңдар. Жауабы: ВОD=50°, KОD=150°

6 слайд

« Сағат» әдісі №883 есеп ∠EKF=120°. EKF бұрышының iшiнен KL және KN сәулелерi жүргiзiлген.KN сәулесi – LKF бұрышының биссектрисасы.Егер NKF бұрышы 37° болса, EKL бұрышы неше градус? А. 48°; В. 46°; С. 42°; D. 53°. Жауабы: В.46° №884 есеп 7.43-суреттегi ОЕ сәулесi – АОВ бұрышының, ал ОK сәулесi – АОС бұрышының биссектри- салары, ∠АОЕ=65° ∠KОЕ=90°. ВОD және KОD бұрыштарының градустық өлшемiн табыңдар. Жауабы: ВОD=50°, KОD=150°

«Қар үйіндісі» А-деңгей №1232. 7.50-суреттегі фигураларды бұрыштар санына байланысты қалай атауға болады?

7 слайд
«Қар үйіндісі» А-деңгей №1232. 7.50-суреттегі фигураларды бұрыштар санына байланысты қалай атауға болады? №1233. 7.51-суретте кескінделген АС, ВD кесінділері – АВСD төртбұрышының диагональдары. АВСD төртбұрышын салыңдар. СВ А D В-деңгей № 1235. 7.52-суретте неше тік төртбұрыш кескінделген?

7 слайд

«Қар үйіндісі» А-деңгей №1232. 7.50-суреттегі фигураларды бұрыштар санына байланысты қалай атауға болады? №1233. 7.51-суретте кескінделген АС, ВD кесінділері – АВСD төртбұрышының диагональдары. АВСD төртбұрышын салыңдар. СВ А D В-деңгей № 1235. 7.52-суретте неше тік төртбұрыш кескінделген?

С-деңгей №1244. Тік төртбұрыштың ауданының формуласын пайдаланып,7.56-суретте кескінделген көпбұрыштардың ауданы

8 слайд
С-деңгей №1244. Тік төртбұрыштың ауданының формуласын пайдаланып,7.56-суретте кескінделген көпбұрыштардың ауданын табыңдар. 1) 5 см 2) 5 см 3) 6 см 1238. 1) Тік төртбұрыштың қабырғалары 13 см және 5 см. Периметрі осы тік төртбұрыштың периметріне тең квадраттың ауданын табыңдар. 2) Квадраттың периметрі оның қабырғасынан 21 см ұзын.Квадраттың ауданын табыңдар.

8 слайд

С-деңгей №1244. Тік төртбұрыштың ауданының формуласын пайдаланып,7.56-суретте кескінделген көпбұрыштардың ауданын табыңдар. 1) 5 см 2) 5 см 3) 6 см 1238. 1) Тік төртбұрыштың қабырғалары 13 см және 5 см. Периметрі осы тік төртбұрыштың периметріне тең квадраттың ауданын табыңдар. 2) Квадраттың периметрі оның қабырғасынан 21 см ұзын.Квадраттың ауданын табыңдар.

«Бұрыштар. Көпбұрыштар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау Тақырып Бұрыш Көпбұрыш Оқу мақсаты 5.3.1.5 бұрыштардың түрле

9 слайд
«Бұрыштар. Көпбұрыштар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау Тақырып Бұрыш Көпбұрыш Оқу мақсаты 5.3.1.5 бұрыштардың түрлерін ажырату (сүйір, тік, доғал, жазыңқы, толық ) 5.3.3.2 градустық өлшемі берілген бұрышты транспортир көмегімен салу 5.3.3.3 бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді шығару Бағалау критерийі Білім алушы  Сүрет бойынша бұрыштардың түрлерін анықтайды  Градустық шамасы берілген бұрышты транспортир көмегімен салады  Белгісіз бұрыштың градустық өлшемін табуға берілген есептер шығарады Ойлау дағдыларының деңгейлері Қолдану Жоғары деңгей дағдылары Орындау уақыты 20 минут Тапсырма 1. Сызбаны қолданып, әр бұрыштың түріне бір мысал келтіріңіз. Бұрыштың

9 слайд

«Бұрыштар. Көпбұрыштар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау Тақырып Бұрыш Көпбұрыш Оқу мақсаты 5.3.1.5 бұрыштардың түрлерін ажырату (сүйір, тік, доғал, жазыңқы, толық ) 5.3.3.2 градустық өлшемі берілген бұрышты транспортир көмегімен салу 5.3.3.3 бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді шығару Бағалау критерийі Білім алушы  Сүрет бойынша бұрыштардың түрлерін анықтайды  Градустық шамасы берілген бұрышты транспортир көмегімен салады  Белгісіз бұрыштың градустық өлшемін табуға берілген есептер шығарады Ойлау дағдыларының деңгейлері Қолдану Жоғары деңгей дағдылары Орындау уақыты 20 минут Тапсырма 1. Сызбаны қолданып, әр бұрыштың түріне бір мысал келтіріңіз. Бұрыштың

Бұрыштың түрі Бұрыш Сүйір бұрыш ___________________ Доғал бұрыш ___________________ Тік бұрыш ___________________ Ж

10 слайд
Бұрыштың түрі Бұрыш Сүйір бұрыш ___________________ Доғал бұрыш ___________________ Тік бұрыш ___________________ Жазыңқы бұрыш ___________________ Толық бұрыш ___________________

10 слайд

Бұрыштың түрі Бұрыш Сүйір бұрыш ___________________ Доғал бұрыш ___________________ Тік бұрыш ___________________ Жазыңқы бұрыш ___________________ Толық бұрыш ___________________

2. Транспортирдің көмегімен берілген бұрыштарды салыңыз. a) 280 b) 1210 3. X айнымалының мәнін және белгісіз бұрышы

11 слайд
2. Транспортирдің көмегімен берілген бұрыштарды салыңыз. a) 280 b) 1210 3. X айнымалының мәнін және белгісіз бұрышының градустық өлшемін табыңыз. AOB=150 x=__________ BOD=1350 DOE=_________ COD=280 Бағалау критерийі AOB=150 x=__________ BOD=1350 DOE=_________ COD=280

11 слайд

2. Транспортирдің көмегімен берілген бұрыштарды салыңыз. a) 280 b) 1210 3. X айнымалының мәнін және белгісіз бұрышының градустық өлшемін табыңыз. AOB=150 x=__________ BOD=1350 DOE=_________ COD=280 Бағалау критерийі AOB=150 x=__________ BOD=1350 DOE=_________ COD=280

Бағалау критерийі № дискриптор Балл Сурет бойынша бұрыштардың түрлерін Анықтайды 1 сүйір бұрышты анықтайды 1 Доға

12 слайд
Бағалау критерийі № дискриптор Балл Сурет бойынша бұрыштардың түрлерін Анықтайды 1 сүйір бұрышты анықтайды 1 Доғал бұрышты анықтайды 1 Тік бұрышты анықтайды 1 Жазыңқы бұрышты анықтайды 1 1 Толық бұрышты анықтайды Градустық шамасы берілген бұрышты транспортир көмегімен салады 2 Сүйір бұрышты салады 1 Доғал бұрышты салады 1 Белгісіз бұрыштың градустық өлшемін табуға берілген есептер шығарады 3 Алгебралық өрнекті құрастырады; 1 Айнымалының мәнін табады; 1 Бұрыштың шамасын табады. 1 Жалпы балл 10

12 слайд

Бағалау критерийі № дискриптор Балл Сурет бойынша бұрыштардың түрлерін Анықтайды 1 сүйір бұрышты анықтайды 1 Доғал бұрышты анықтайды 1 Тік бұрышты анықтайды 1 Жазыңқы бұрышты анықтайды 1 1 Толық бұрышты анықтайды Градустық шамасы берілген бұрышты транспортир көмегімен салады 2 Сүйір бұрышты салады 1 Доғал бұрышты салады 1 Белгісіз бұрыштың градустық өлшемін табуға берілген есептер шығарады 3 Алгебралық өрнекті құрастырады; 1 Айнымалының мәнін табады; 1 Бұрыштың шамасын табады. 1 Жалпы балл 10

Крийтериалды бағалау. 1.Көпбұрыш ұғымын біледі. 2.Көпбұрыштың элементтерін,

13 слайд
Крийтериалды бағалау. 1.Көпбұрыш ұғымын біледі. 2.Көпбұрыштың элементтерін,түрлерін,диогнальдарын салуды біледі. 3.Көпбұрыштың дөңес және дөңес еместігін ажыратады, периметрлерін және ауданын есептей алады. Саралау Оқу мақсаттарына жетудегі үлгерімді түсінуге арналған тиісті әдісті жоспарлап қолданамын. Көпбұрыш сызбасын және жауап парағын толтырғанда “Айырмашылығы неде?”әдісінде,деңгейлік есептерді шығарғанда “Қар үйіндісі”әдісінде, логикалық есептерді шығарғанда “Тарсиа” әдісі ойынында,кері байланысты дер кезінде беруде айқын көрініс табады.

13 слайд

Крийтериалды бағалау. 1.Көпбұрыш ұғымын біледі. 2.Көпбұрыштың элементтерін,түрлерін,диогнальдарын салуды біледі. 3.Көпбұрыштың дөңес және дөңес еместігін ажыратады, периметрлерін және ауданын есептей алады. Саралау Оқу мақсаттарына жетудегі үлгерімді түсінуге арналған тиісті әдісті жоспарлап қолданамын. Көпбұрыш сызбасын және жауап парағын толтырғанда “Айырмашылығы неде?”әдісінде,деңгейлік есептерді шығарғанда “Қар үйіндісі”әдісінде, логикалық есептерді шығарғанда “Тарсиа” әдісі ойынында,кері байланысты дер кезінде беруде айқын көрініс табады.

5 сынып оқулығы Әбілқасымова А баспасы.96- 97 бет. Көпбұрыштар.№886,887 сонымен бірге айналадағы біз көріп жүрген

14 слайд
5 сынып оқулығы Әбілқасымова А баспасы.96- 97 бет. Көпбұрыштар.№886,887 сонымен бірге айналадағы біз көріп жүрген көпбұрыштарды біліп, көпбұрыш макеттерін жасап келу. Үйге тапсырма:

14 слайд

5 сынып оқулығы Әбілқасымова А баспасы.96- 97 бет. Көпбұрыштар.№886,887 сонымен бірге айналадағы біз көріп жүрген көпбұрыштарды біліп, көпбұрыш макеттерін жасап келу. Үйге тапсырма:

«Пл юс-минус- қызықты» кері байланыс +__________________________________________________ (сабақ барысында қандай та

15 слайд
«Пл юс-минус- қызықты» кері байланыс +__________________________________________________ (сабақ барысында қандай тапсырма ұнады, қызықты болды) - __________________________________________________ (оқушыға не түсініксіз болды, қызықсыз болып көрінді)  _________________________________________________ (бұрын естімеген жаңа ақпарат, қызықты фактілер туралы.2.Бағалау. Бағалау парақшалары арқылы. Қалыптастырушы бағалау . Кері байланыс

15 слайд

«Пл юс-минус- қызықты» кері байланыс +__________________________________________________ (сабақ барысында қандай тапсырма ұнады, қызықты болды) - __________________________________________________ (оқушыға не түсініксіз болды, қызықсыз болып көрінді)  _________________________________________________ (бұрын естімеген жаңа ақпарат, қызықты фактілер туралы.2.Бағалау. Бағалау парақшалары арқылы. Қалыптастырушы бағалау . Кері байланыс