Материалдар / Көпмүше
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көпмүше

Материал туралы қысқаша түсінік
Көпмүше тақырыбына электрондық презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
397
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу тәсілдерін қолданып есептер шығару” ЖББ №20 ом КММ математика пәнінің мұғалімі: Халабаева Ку

1 слайд
“Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу тәсілдерін қолданып есептер шығару” ЖББ №20 ом КММ математика пәнінің мұғалімі: Халабаева Куралай Маденовна

1 слайд

“Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу тәсілдерін қолданып есептер шығару” ЖББ №20 ом КММ математика пәнінің мұғалімі: Халабаева Куралай Маденовна

Сабақтың мақсаты: Көпмүшені көбейткіштерге жіктей білу; Көпмүшені көбейткіштерге жіктеуде ортақ көбейткіштерді жақша сыртына

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Көпмүшені көбейткіштерге жіктей білу; Көпмүшені көбейткіштерге жіктеуде ортақ көбейткіштерді жақша сыртына шығару, топтау тәсілдерін тиімді пайдалана білу дағдыларын қалыптастыру; Оқушыларды математикалық сауаттылыққа және алған білімдерін пәнаралық байланыста пайдалана білуге тәрбиелеу.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Көпмүшені көбейткіштерге жіктей білу; Көпмүшені көбейткіштерге жіктеуде ортақ көбейткіштерді жақша сыртына шығару, топтау тәсілдерін тиімді пайдалана білу дағдыларын қалыптастыру; Оқушыларды математикалық сауаттылыққа және алған білімдерін пәнаралық байланыста пайдалана білуге тәрбиелеу.

“Қайталау-оқу анасы” Бірмүшелер, ұқсас бірмүшелер, бірмүшенің дәрежесі Бірмүше лерді көбейту Көпмүше лер, екімүше, үшмүше

3 слайд
“Қайталау-оқу анасы” Бірмүшелер, ұқсас бірмүшелер, бірмүшенің дәрежесі Бірмүше лерді көбейту Көпмүше лер, екімүше, үшмүше Көпмүше нің дәрежесі Көпмүше лерге амалдар қолдану Көпмүше лерді көбейткі штерге жіктеу

3 слайд

“Қайталау-оқу анасы” Бірмүшелер, ұқсас бірмүшелер, бірмүшенің дәрежесі Бірмүше лерді көбейту Көпмүше лер, екімүше, үшмүше Көпмүше нің дәрежесі Көпмүше лерге амалдар қолдану Көпмүше лерді көбейткі штерге жіктеу

“Біліміңді сынап көр” Өрнекті ықшамдаңдар: 1 топ (x-2)(x+3)=

4 слайд
“Біліміңді сынап көр” Өрнекті ықшамдаңдар: 1 топ (x-2)(x+3)= 2 топ

4 слайд

“Біліміңді сынап көр” Өрнекті ықшамдаңдар: 1 топ (x-2)(x+3)= 2 топ

“Білгенге маржан” Теңдеуді шешіңдер: 2 топ. Жақшаны ашып, ықшамдау арқылы шығарыңдар: (х+1)

5 слайд
“Білгенге маржан” Теңдеуді шешіңдер: 2 топ. Жақшаны ашып, ықшамдау арқылы шығарыңдар: (х+1)(х+4)-х 2 =0 1 топ. Жақшаны ашып, ықшамдау арқылы шығарыңдар: (2-х)(3-х)=(х+2)(х-5) дұрыс шешімі: х=8 х=-0,8

5 слайд

“Білгенге маржан” Теңдеуді шешіңдер: 2 топ. Жақшаны ашып, ықшамдау арқылы шығарыңдар: (х+1)(х+4)-х 2 =0 1 топ. Жақшаны ашып, ықшамдау арқылы шығарыңдар: (2-х)(3-х)=(х+2)(х-5) дұрыс шешімі: х=8 х=-0,8

“Кім жылдам” тест тапсырмалары:

6 слайд
“Кім жылдам” тест тапсырмалары:

6 слайд

“Кім жылдам” тест тапсырмалары:

1.Көбейтуді орындаңдар: (3а+2)(-4а+1) а)-12а 2 - 5а+2 б)12а 2 - 5а+2 в)-12а 2 +2 г)-12а 2 +11а+2 дұрыс Дұрыс

7 слайд
1.Көбейтуді орындаңдар: (3а+2)(-4а+1) а)-12а 2 - 5а+2 б)12а 2 - 5а+2 в)-12а 2 +2 г)-12а 2 +11а+2 дұрыс Дұрыс емес

7 слайд

1.Көбейтуді орындаңдар: (3а+2)(-4а+1) а)-12а 2 - 5а+2 б)12а 2 - 5а+2 в)-12а 2 +2 г)-12а 2 +11а+2 дұрыс Дұрыс емес

2.Көпмүше түріне келтіріңдер (3х-2)(-х 2 +х-4) а)-3х 3 +5х 2 - 10х-8 в)-3х 3 +3х 2 - 12х б)-3х 3 +3х 2 - 14х+8 г)3х 3

8 слайд
2.Көпмүше түріне келтіріңдер (3х-2)(-х 2 +х-4) а)-3х 3 +5х 2 - 10х-8 в)-3х 3 +3х 2 - 12х б)-3х 3 +3х 2 - 14х+8 г)3х 3 +5х 2 - 14х+8 дұры с Дұрыс емес

8 слайд

2.Көпмүше түріне келтіріңдер (3х-2)(-х 2 +х-4) а)-3х 3 +5х 2 - 10х-8 в)-3х 3 +3х 2 - 12х б)-3х 3 +3х 2 - 14х+8 г)3х 3 +5х 2 - 14х+8 дұры с Дұрыс емес

9 слайд
3.Мына өрнекті көпмүше түрінде жазыңдар: 1-(2у-3)(у+2) а)-2у 2 – у+7 в)-2у 2 +у -5 б)2у 2 +у -7 г) 2у 2 - у+7 дұрыс Дұрыс емес

9 слайд

3.Мына өрнекті көпмүше түрінде жазыңдар: 1-(2у-3)(у+2) а)-2у 2 – у+7 в)-2у 2 +у -5 б)2у 2 +у -7 г) 2у 2 - у+7 дұрыс Дұрыс емес

4.Өрнектің мәнін табыңдар: (а-7)(а+4)-(а+2)(а+1) егер а = - 3 1 а)-30 б)-28 в)- 32 г) - 26 дұрыс Дұрыс емес

10 слайд
4.Өрнектің мәнін табыңдар: (а-7)(а+4)-(а+2)(а+1) егер а = - 3 1 а)-30 б)-28 в)- 32 г) - 26 дұрыс Дұрыс емес

10 слайд

4.Өрнектің мәнін табыңдар: (а-7)(а+4)-(а+2)(а+1) егер а = - 3 1 а)-30 б)-28 в)- 32 г) - 26 дұрыс Дұрыс емес

Дұрыс жауаптары : 1)А 2)Г 3)В 4)Б

11 слайд
Дұрыс жауаптары : 1)А 2)Г 3)В 4)Б

11 слайд

Дұрыс жауаптары : 1)А 2)Г 3)В 4)Б

Сәйкестендіру тесті Көпмүшені көбейткіш- терге жіктеңдер: 1)уа+ув+5а+5в= 2) х 3 -х 2 +x-1= 3) 24а 2 в 4 +18а 3 в 2 -3

12 слайд
Сәйкестендіру тесті Көпмүшені көбейткіш- терге жіктеңдер: 1)уа+ув+5а+5в= 2) х 3 -х 2 +x-1= 3) 24а 2 в 4 +18а 3 в 2 -30а 2 в 2 = 4) ав-2а-2в+4= (х-1)(х 2 +1) 6а 2 в 2 (4в 2 +3а-5) (в-2)(а-2) (а+в)(у+5)

12 слайд

Сәйкестендіру тесті Көпмүшені көбейткіш- терге жіктеңдер: 1)уа+ув+5а+5в= 2) х 3 -х 2 +x-1= 3) 24а 2 в 4 +18а 3 в 2 -30а 2 в 2 = 4) ав-2а-2в+4= (х-1)(х 2 +1) 6а 2 в 2 (4в 2 +3а-5) (в-2)(а-2) (а+в)(у+5)

Өзіндік жұмыс Ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығарыңдар: Өзіңді тексер: 1.20n + 5k 2.39x – 3y 3.18a + 6b – 12c 4.1

13 слайд
Өзіндік жұмыс Ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығарыңдар: Өзіңді тексер: 1.20n + 5k 2.39x – 3y 3.18a + 6b – 12c 4.15d – 25k + 5 5.33p +22– 11n 5(4n + k) 3(13x – y) 6(3a + b – 2c) 5(3d – 5k + 1) 11(3p + 2– n)

13 слайд

Өзіндік жұмыс Ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығарыңдар: Өзіңді тексер: 1.20n + 5k 2.39x – 3y 3.18a + 6b – 12c 4.15d – 25k + 5 5.33p +22– 11n 5(4n + k) 3(13x – y) 6(3a + b – 2c) 5(3d – 5k + 1) 11(3p + 2– n)

Оқулықпен жұмыс №332,№337 №333(1-6),№338

14 слайд
Оқулықпен жұмыс №332,№337 №333(1-6),№338

14 слайд

Оқулықпен жұмыс №332,№337 №333(1-6),№338

Қорытынды Рефлексия Мен қайталау арқылы ... нені еске түсірдім? Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың? Қай жауабыңа қанағатт

15 слайд
Қорытынды Рефлексия Мен қайталау арқылы ... нені еске түсірдім? Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың? Қай жауабыңа қанағаттанбадың? Не үшін? Өзіңді бағала.

15 слайд

Қорытынды Рефлексия Мен қайталау арқылы ... нені еске түсірдім? Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың? Қай жауабыңа қанағаттанбадың? Не үшін? Өзіңді бағала.

Үйге тапсырма: № 362-365 86-бет Бағалау: Сабаққа белсене қатысып отырған оқушыларды бағалау.

16 слайд
Үйге тапсырма: № 362-365 86-бет Бағалау: Сабаққа белсене қатысып отырған оқушыларды бағалау.

16 слайд

Үйге тапсырма: № 362-365 86-бет Бағалау: Сабаққа белсене қатысып отырған оқушыларды бағалау.