Материалдар / Көпмүше. Көпмүшенің стандарт түрі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көпмүше. Көпмүшенің стандарт түрі

Материал туралы қысқаша түсінік
Инновациялық оқу жұмысы оқу процесіне нәтижелі білім алуға бейімдейтін, жаңа технологияларды орынды енгізумен тұжырымдалады. Бұлар – кабельдік және спутниктік теледидарлар, бейнеконференциялар, телефорумдар, телемарафондар, партфолио сияқты инновациялық технологиялар, оқудағы және тәрбиелеудегі, өмірлік дағдыларды қалыптастыру жөніндегі тренингтер, соның ішінде әлеуметтік тәлімдегі және т.б. жеке-дара жетістіктер. Инновациялық тәсіл оқу процесіне – тіршілік және әрекет етудің даму динамикасы ерекшелігіне, дистанциялық оқудың өзгешелігіне және жеке тұлғалардың, қоғамның және мемлекеттің талаптары мен әлеуметтік пайдалы білім алуына, сеніміне, мінез-құлықтың сапасы мен өзгешелігіне, тәлім тәжірибесі мен қатынасына негізделген жаңалық енгізуге бағыттайды. Бүгінгі таңда жеке тұлғаны емес, оның даму процесін басқару қажеттігі айқындалып отыр.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Маусым 2018
245
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Шығыс Қазақстан облысы, Өскемен қаласы әкімдігінің “№42 орта мектебі” КММ Көпмүше. Көпмүшенің стандарт түрі. Алгебра 7 сынып

1 слайд
Шығыс Қазақстан облысы, Өскемен қаласы әкімдігінің “№42 орта мектебі” КММ Көпмүше. Көпмүшенің стандарт түрі. Алгебра 7 сынып Пән мұғалімі: Асылханова Нургуль Бекмуханбетовна

1 слайд

Шығыс Қазақстан облысы, Өскемен қаласы әкімдігінің “№42 орта мектебі” КММ Көпмүше. Көпмүшенің стандарт түрі. Алгебра 7 сынып Пән мұғалімі: Асылханова Нургуль Бекмуханбетовна

БОС ОРЫНҒА ҚАЖЕТТІ СӨЗДЕРДІ ЖАЗЫҢЫЗДАР: 1. Сандардан, айнымалылардан және олардың дәрежелерінен көбейту амалы арқылы қ

2 слайд
БОС ОРЫНҒА ҚАЖЕТТІ СӨЗДЕРДІ ЖАЗЫҢЫЗДАР: 1. Сандардан, айнымалылардан және олардың дәрежелерінен көбейту амалы арқылы құрастырылған өрнекті бірмүше деп атайды. 2. Бірмүшенің сан көбейткіші оның коэффициенті деп аталады. 3. Бірмүше құрамындағы айнымалылардың дәреже көрсеткіштерінің қосындысы бірмүшенің дәрежесі деп аталады. 4. Бірмүшелердің қосындысы көпмүше деп аталады. 5. Бірдей немесе коэффициенттері ғана өзгеше бірмүшелерді ұқсас мүшелер деп атайды. 6. Ұқсас мүшелердің алгебралық қосындысын оған теңбе-тең бірмүшемен алмастыруды ұқсас мүшелерді біріктіру деп атайды. 7. Көпмүшенің дәрежесі деп оның құрамындағы бірмүше дәрежелерінің ең үлкенін айтады.

2 слайд

БОС ОРЫНҒА ҚАЖЕТТІ СӨЗДЕРДІ ЖАЗЫҢЫЗДАР: 1. Сандардан, айнымалылардан және олардың дәрежелерінен көбейту амалы арқылы құрастырылған өрнекті бірмүше деп атайды. 2. Бірмүшенің сан көбейткіші оның коэффициенті деп аталады. 3. Бірмүше құрамындағы айнымалылардың дәреже көрсеткіштерінің қосындысы бірмүшенің дәрежесі деп аталады. 4. Бірмүшелердің қосындысы көпмүше деп аталады. 5. Бірдей немесе коэффициенттері ғана өзгеше бірмүшелерді ұқсас мүшелер деп атайды. 6. Ұқсас мүшелердің алгебралық қосындысын оған теңбе-тең бірмүшемен алмастыруды ұқсас мүшелерді біріктіру деп атайды. 7. Көпмүшенің дәрежесі деп оның құрамындағы бірмүше дәрежелерінің ең үлкенін айтады.

1. Көпмүшені құрайтын бірмүшелердің әрқайсысын көпмүшенің мүшелері деп атайды. 2. Ұқсас мүшелердің алгебралық қосындысын

3 слайд
1. Көпмүшені құрайтын бірмүшелердің әрқайсысын көпмүшенің мүшелері деп атайды. 2. Ұқсас мүшелердің алгебралық қосындысын оған теңбе-тең бірмүшемен алмастыруды ұқсас мүшелерді біріктіру деп атайды. Сонымен, ұқсас мүшелерді біріктіру теңбе – тең түрлендіру болады. 3. Көпмүшені стандарт түрінде жазу үшін: Көпмүше құрамындағы ұқсас мүшелерді біріктіру керек; Көпмүшені дәрежесінің кему ретімен жазу керек. 4. Екімүшелер – бином деп те аталады. 1. БОС ОРЫНҒА ҚАЖЕТТІ СӨЗДІ ЖАЗ

3 слайд

1. Көпмүшені құрайтын бірмүшелердің әрқайсысын көпмүшенің мүшелері деп атайды. 2. Ұқсас мүшелердің алгебралық қосындысын оған теңбе-тең бірмүшемен алмастыруды ұқсас мүшелерді біріктіру деп атайды. Сонымен, ұқсас мүшелерді біріктіру теңбе – тең түрлендіру болады. 3. Көпмүшені стандарт түрінде жазу үшін: Көпмүше құрамындағы ұқсас мүшелерді біріктіру керек; Көпмүшені дәрежесінің кему ретімен жазу керек. 4. Екімүшелер – бином деп те аталады. 1. БОС ОРЫНҒА ҚАЖЕТТІ СӨЗДІ ЖАЗ

Көпмүшенің дәрежесі деп оның құрамындағы бірмүше дәрежелерінің ең үлкенін айтады. 2 а 2 х+5 ах 2 -5 көпмүшесін – үшінші дәре

4 слайд
Көпмүшенің дәрежесі деп оның құрамындағы бірмүше дәрежелерінің ең үлкенін айтады. 2 а 2 х+5 ах 2 -5 көпмүшесін – үшінші дәрежелі көпмүше, ал 5х 4 – 3 у 4 +2х 2 у 3 - 3х 3 -4ух 2 +5ху+7у-9 көпмүшесінің дәрежесі 5 –ке тең, себебі оның құрамындағы 2х 2 у 3 бірмүшесінің дәрежесі ең үлкені 2+3 =5 осы көпмүшені дәрежесінің кему ретімен жазайық:   2х 2 у 3 + 5х 4 – 3 у 4 - 3х 3 -4ух 2 +5ху+7у-9 Мұндай көпмүшені стандарт түрдегі көпмүше дейді. Бұл көпмүшенің ұқсас мүшелері жоқ. СЕБЕБІН ТҮСІНДІРІП ЖАЗ::

4 слайд

Көпмүшенің дәрежесі деп оның құрамындағы бірмүше дәрежелерінің ең үлкенін айтады. 2 а 2 х+5 ах 2 -5 көпмүшесін – үшінші дәрежелі көпмүше, ал 5х 4 – 3 у 4 +2х 2 у 3 - 3х 3 -4ух 2 +5ху+7у-9 көпмүшесінің дәрежесі 5 –ке тең, себебі оның құрамындағы 2х 2 у 3 бірмүшесінің дәрежесі ең үлкені 2+3 =5 осы көпмүшені дәрежесінің кему ретімен жазайық:   2х 2 у 3 + 5х 4 – 3 у 4 - 3х 3 -4ух 2 +5ху+7у-9 Мұндай көпмүшені стандарт түрдегі көпмүше дейді. Бұл көпмүшенің ұқсас мүшелері жоқ. СЕБЕБІН ТҮСІНДІРІП ЖАЗ::

ВЕНН ДИАГРАММАСЫН ТОЛТЫР : Бірмүше Екімүше - БИНОМ Үшмүше Тақырыптың басты идеясын жаз:

5 слайд
ВЕНН ДИАГРАММАСЫН ТОЛТЫР : Бірмүше Екімүше - БИНОМ Үшмүше Тақырыптың басты идеясын жаз:

5 слайд

ВЕНН ДИАГРАММАСЫН ТОЛТЫР : Бірмүше Екімүше - БИНОМ Үшмүше Тақырыптың басты идеясын жаз:

СХЕМА БОЙЫНША ЖҰМЫС : ҰҒЫМДАРДЫ ЖИНАҚТА: КӨПМҮШЕ: Сандардан, айнымалылардан және олардың дәрежелерінен көбейту амал

6 слайд
СХЕМА БОЙЫНША ЖҰМЫС : ҰҒЫМДАРДЫ ЖИНАҚТА: КӨПМҮШЕ: Сандардан, айнымалылардан және олардың дәрежелерінен көбейту амалы арқылы құрастырылған өрнекті бірмүше деп атайды аталады. Екі бірмүшеден тұратын көпмүшені екімүше – бином деп атаймыз. Үш бірмүшеден тұратын көпмүше үшмүше деп аталады

6 слайд

СХЕМА БОЙЫНША ЖҰМЫС : ҰҒЫМДАРДЫ ЖИНАҚТА: КӨПМҮШЕ: Сандардан, айнымалылардан және олардың дәрежелерінен көбейту амалы арқылы құрастырылған өрнекті бірмүше деп атайды аталады. Екі бірмүшеден тұратын көпмүшені екімүше – бином деп атаймыз. Үш бірмүшеден тұратын көпмүше үшмүше деп аталады

ЖАЗЫЛҒАН ӨРНЕКТЕРДІ ПАЙДАЛАНЫП КЕСТЕНІ ТОЛТЫР: Көпмүше Көпмүшенің стандарт түрі Көпмүшенің коэффициенті Көпмүшенің дәреж

7 слайд
ЖАЗЫЛҒАН ӨРНЕКТЕРДІ ПАЙДАЛАНЫП КЕСТЕНІ ТОЛТЫР: Көпмүше Көпмүшенің стандарт түрі Көпмүшенің коэффициенті Көпмүшенің дәрежесі       ;281167 2222 mnnmnmnm    ;314673 2222 xyxyxyxy    .19684225 abcaacab 

7 слайд

ЖАЗЫЛҒАН ӨРНЕКТЕРДІ ПАЙДАЛАНЫП КЕСТЕНІ ТОЛТЫР: Көпмүше Көпмүшенің стандарт түрі Көпмүшенің коэффициенті Көпмүшенің дәрежесі       ;281167 2222 mnnmnmnm    ;314673 2222 xyxyxyxy    .19684225 abcaacab 

КӨПМҮШЕНІҢ ҰҚСАС МҮШЕЛЕРІН БІРІКТІРУ ҮШІН НЕ ІСТЕУІМІЗ КЕРЕК? ҰҚСАС МҮШЕЛЕРДІ БІРІКТІРГЕН СОҢ КӨПМҮШЕ ҚАНДАЙ ТҮРГЕ

8 слайд
КӨПМҮШЕНІҢ ҰҚСАС МҮШЕЛЕРІН БІРІКТІРУ ҮШІН НЕ ІСТЕУІМІЗ КЕРЕК? ҰҚСАС МҮШЕЛЕРДІ БІРІКТІРГЕН СОҢ КӨПМҮШЕ ҚАНДАЙ ТҮРГЕ КЕЛЕДІ? ЖАУАБЫ: Бірдей немесе коэффициенттері ғана өзгеше бірмүшелерді ұқсас мүшелер деп атайды. Ұқсас мүшеледің алгебралық қосындысын оған теңбе-тең бірмүшемен алмастыруды ұқсас мүшелерді біріктіру деп атайды. Сен қалай ойлайсың? Менің ойымша ...

8 слайд

КӨПМҮШЕНІҢ ҰҚСАС МҮШЕЛЕРІН БІРІКТІРУ ҮШІН НЕ ІСТЕУІМІЗ КЕРЕК? ҰҚСАС МҮШЕЛЕРДІ БІРІКТІРГЕН СОҢ КӨПМҮШЕ ҚАНДАЙ ТҮРГЕ КЕЛЕДІ? ЖАУАБЫ: Бірдей немесе коэффициенттері ғана өзгеше бірмүшелерді ұқсас мүшелер деп атайды. Ұқсас мүшеледің алгебралық қосындысын оған теңбе-тең бірмүшемен алмастыруды ұқсас мүшелерді біріктіру деп атайды. Сен қалай ойлайсың? Менің ойымша ...

Сұрақтарға жауап бер: 9а 4 + 2а 3 - а 18 - көпмүше неге? Себебі: бірнеше бірмүшелер қосындысынан тұрады. Өрнектер тең, н

9 слайд
Сұрақтарға жауап бер: 9а 4 + 2а 3 - а 18 - көпмүше неге?   Себебі: бірнеше бірмүшелер қосындысынан тұрады. Өрнектер тең, неге? (а 2 * а 3 ) 3 =а 15 Себебі: өрнекті ықшамдау арқылы теңдікті тексереміз. І кезең: “Тас қақпа” (5 балл) СЕБЕБІ: СЕБЕБІ:

9 слайд

Сұрақтарға жауап бер: 9а 4 + 2а 3 - а 18 - көпмүше неге?   Себебі: бірнеше бірмүшелер қосындысынан тұрады. Өрнектер тең, неге? (а 2 * а 3 ) 3 =а 15 Себебі: өрнекті ықшамдау арқылы теңдікті тексереміз. І кезең: “Тас қақпа” (5 балл) СЕБЕБІ: СЕБЕБІ:

Оқулық :№ 105. Ұқсас мүшелерді біріктіріңдер:  3 х 2 -4х + 1 – х 2 +3х – 7  5+ 10 х – 6х 2 – 3х 2 + 10х - 4

10 слайд
Оқулық :№ 105. Ұқсас мүшелерді біріктіріңдер:  3 х 2 -4х + 1 – х 2 +3х – 7  5+ 10 х – 6х 2 – 3х 2 + 10х - 4

10 слайд

Оқулық :№ 105. Ұқсас мүшелерді біріктіріңдер:  3 х 2 -4х + 1 – х 2 +3х – 7  5+ 10 х – 6х 2 – 3х 2 + 10х - 4

ІІ деңгей “Күміс қақпа” (5 балл + 4 балл = 9 балл) СҰРАҚҚА ЖАУАП БЕРЕ ОТЫРЫП, ТҮСІНДІР: Бірмүше мен көпмүше ұғымдарының

11 слайд
ІІ деңгей “Күміс қақпа” (5 балл + 4 балл = 9 балл) СҰРАҚҚА ЖАУАП БЕРЕ ОТЫРЫП, ТҮСІНДІР: Бірмүше мен көпмүше ұғымдарының арасында қандай байланыс бар? Көпмүшенің дәреже көрсеткіші қалай анықталады? Жақша ашу ережелерін еске түсірейік. Ол не үшін қажет? Бірнеше бірмүше қосындысы- ол көпмүше. Бірмүше құрамындағы айнымалылардың дәреже көрсеткіштерінің қосындысы бірмүшенің дәрежесі деп аталады. Жақша ашу ережелері: жақша алдынды “+” таңбасы тұрса жақшаны ашқанда таңба өзгермейді, “-” таңбасы тұрса жақшаны ашқанда таңба қарама қарсы таңбаға өзгереді. Жауабы:

11 слайд

ІІ деңгей “Күміс қақпа” (5 балл + 4 балл = 9 балл) СҰРАҚҚА ЖАУАП БЕРЕ ОТЫРЫП, ТҮСІНДІР: Бірмүше мен көпмүше ұғымдарының арасында қандай байланыс бар? Көпмүшенің дәреже көрсеткіші қалай анықталады? Жақша ашу ережелерін еске түсірейік. Ол не үшін қажет? Бірнеше бірмүше қосындысы- ол көпмүше. Бірмүше құрамындағы айнымалылардың дәреже көрсеткіштерінің қосындысы бірмүшенің дәрежесі деп аталады. Жақша ашу ережелері: жақша алдынды “+” таңбасы тұрса жақшаны ашқанда таңба өзгермейді, “-” таңбасы тұрса жақшаны ашқанда таңба қарама қарсы таңбаға өзгереді. Жауабы:

Табаққа тәтті тоқаштарды орналастырайық. Бірінші қабатқа 9 тоқаш, екінші қабатқа 4 тоқаш, үшінші қабатқа 1 тоқаш орналасса, т

12 слайд
Табаққа тәтті тоқаштарды орналастырайық. Бірінші қабатқа 9 тоқаш, екінші қабатқа 4 тоқаш, үшінші қабатқа 1 тоқаш орналасса, тоқаштардың орналасу заңдылығын көпмүше түріндегі формуласы қалай жазылады? Тақырыптың басты идеясын жаз:

12 слайд

Табаққа тәтті тоқаштарды орналастырайық. Бірінші қабатқа 9 тоқаш, екінші қабатқа 4 тоқаш, үшінші қабатқа 1 тоқаш орналасса, тоқаштардың орналасу заңдылығын көпмүше түріндегі формуласы қалай жазылады? Тақырыптың басты идеясын жаз:

9+4+1= 14 тоқашЖауабы:

13 слайд
9+4+1= 14 тоқашЖауабы:

13 слайд

9+4+1= 14 тоқашЖауабы:

Өзіндік жұмыстар. (Жұптық тексеру) Карточка 1. Ықшамда: Карточка 2. Ықшамда: Карточка 3. Ықшамда: Карточка 4. Ықшамда: ;7542 22

14 слайд
Өзіндік жұмыстар. (Жұптық тексеру) Карточка 1. Ықшамда: Карточка 2. Ықшамда: Карточка 3. Ықшамда: Карточка 4. Ықшамда: ;7542 2222 yxyxxyyx    ;4865 babbab    .6837 22 ababbaab  ;9876 2 yxxxxy    ;9653 yxyx    .3182715 xyxyxy  ;17749 cabcabac    ;6441481 acababac    .5010473 abba  ;281167 2222 mnnmnmnm    ;314673 2222 xyxyxyxy    .19684225 abcaacab 

14 слайд

Өзіндік жұмыстар. (Жұптық тексеру) Карточка 1. Ықшамда: Карточка 2. Ықшамда: Карточка 3. Ықшамда: Карточка 4. Ықшамда: ;7542 2222 yxyxxyyx    ;4865 babbab    .6837 22 ababbaab  ;9876 2 yxxxxy    ;9653 yxyx    .3182715 xyxyxy  ;17749 cabcabac    ;6441481 acababac    .5010473 abba  ;281167 2222 mnnmnmnm    ;314673 2222 xyxyxyxy    .19684225 abcaacab 

ІІІ деңгей “Алтын қақпа” (5 балл + 4 балл + 3 балл = 12 балл) 1. Қай өрнек көпмүшеге жатады? 1) х(5х + у 3 ); 2) 5ху 3 ; 3) 5

15 слайд
ІІІ деңгей “Алтын қақпа” (5 балл + 4 балл + 3 балл = 12 балл) 1. Қай өрнек көпмүшеге жатады? 1) х(5х + у 3 ); 2) 5ху 3 ; 3) 5 + х + у 3 А. 3. Б. 2. В. 1ж/е З.   2. Қай өрнек көпмүшеге жатады? 1) 4 + Зу - у 2 ; 2) (х + у):(х - у); 3) 7 - х. А. 2 мен 3. Б. 1 мен 3. В. 1, 3 және 4.   3. Өрнекті стандартты көпмүше түріне келтір 6* а* а* а* а * 1,5 + 0,4 * а 3 *5 - а 6* а 3 6а 4 +5а 3 . Б. - а 9 + 9а 4 + 20а 3 . B.- а 9 + 9а 4 + 2а 3 .

15 слайд

ІІІ деңгей “Алтын қақпа” (5 балл + 4 балл + 3 балл = 12 балл) 1. Қай өрнек көпмүшеге жатады? 1) х(5х + у 3 ); 2) 5ху 3 ; 3) 5 + х + у 3 А. 3. Б. 2. В. 1ж/е З.   2. Қай өрнек көпмүшеге жатады? 1) 4 + Зу - у 2 ; 2) (х + у):(х - у); 3) 7 - х. А. 2 мен 3. Б. 1 мен 3. В. 1, 3 және 4.   3. Өрнекті стандартты көпмүше түріне келтір 6* а* а* а* а * 1,5 + 0,4 * а 3 *5 - а 6* а 3 6а 4 +5а 3 . Б. - а 9 + 9а 4 + 20а 3 . B.- а 9 + 9а 4 + 2а 3 .

Сен қалай ойлайсың? Сұраққа жауап бере отырып түсіндір: Алгебра пәні бізге керек бе?

16 слайд
Сен қалай ойлайсың? Сұраққа жауап бере отырып түсіндір: Алгебра пәні бізге керек бе?

16 слайд

Сен қалай ойлайсың? Сұраққа жауап бере отырып түсіндір: Алгебра пәні бізге керек бе?

Үйге тапсырма  №102, 103 ТАПСЫРМАЛАРЫН ОРЫНДАП КЕЛУ;  6 – тақырып. АНЫҚТАМАЛАРМЕН ЖҰМЫС

17 слайд
Үйге тапсырма  №102, 103 ТАПСЫРМАЛАРЫН ОРЫНДАП КЕЛУ;  6 – тақырып. АНЫҚТАМАЛАРМЕН ЖҰМЫС

17 слайд

Үйге тапсырма  №102, 103 ТАПСЫРМАЛАРЫН ОРЫНДАП КЕЛУ;  6 – тақырып. АНЫҚТАМАЛАРМЕН ЖҰМЫС