Материалдар / Көпмүшені стандарт түрге келтіру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көпмүшені стандарт түрге келтіру

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәнінің мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2019
911
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Сабақ мақсаттары Барлық оқушы Әріпті және санды өрнектерді ажырата алады Көпмүшенің дәрежелерін ажырата алады.

2 слайд
Сабақ мақсаттары Барлық оқушы Әріпті және санды өрнектерді ажырата алады Көпмүшенің дәрежелерін ажырата алады. Оқушының басым бөлігі Көпмүшені стандарт түрге келтіреді,ұқсас мүшелерді біріктіреді Кейбір оқушылар Көпмүшенің мәнін табады және есептер құрастыра алады.

2 слайд

Сабақ мақсаттары Барлық оқушы Әріпті және санды өрнектерді ажырата алады Көпмүшенің дәрежелерін ажырата алады. Оқушының басым бөлігі Көпмүшені стандарт түрге келтіреді,ұқсас мүшелерді біріктіреді Кейбір оқушылар Көпмүшенің мәнін табады және есептер құрастыра алады.

Түстер бойынша мінез-құлықтарын анықтап топқа бөлу Бұл түсті таңдаған кез келген ад

3 слайд
Түстер бойынша мінез-құлықтарын анықтап топқа бөлу Бұл түсті таңдаған кез келген адам қиындықты тезірек жеңуге құлшынып, тезірек босап шығудың амалын іздеп тұрады. Өзгерісті жиі қалап тұрады ө з і н і ң қ ұ н д ы л ы ғ ы н а д е г е н с е н і м д і ж о ғ а р ы л а т қ ы с ы к е л е т і н д е р , а й н а л а с ы н д а ғ ы а д а м д а р д а н м а қ т а у л а р , ж а қ с ы п і к і р л е р к ү т е т і н а д а м д а р ж ә н е т а к к а п п а р Адамның энергияға толы екенін көрсетеді. Бұл түсті таңдағандар - кез келген қиындыққа мойынсұнбайтын, күрескер, батыл адамдар Жан тыныштығын, молшылықты, татулықты білдіреді. Көк түсті таңдағандар – тыныш ортаны, мазасыздық пен сотқарлықтан, келіспеушіліктен алыс болуды қалайтындар.

3 слайд

Түстер бойынша мінез-құлықтарын анықтап топқа бөлу Бұл түсті таңдаған кез келген адам қиындықты тезірек жеңуге құлшынып, тезірек босап шығудың амалын іздеп тұрады. Өзгерісті жиі қалап тұрады ө з і н і ң қ ұ н д ы л ы ғ ы н а д е г е н с е н і м д і ж о ғ а р ы л а т қ ы с ы к е л е т і н д е р , а й н а л а с ы н д а ғ ы а д а м д а р д а н м а қ т а у л а р , ж а қ с ы п і к і р л е р к ү т е т і н а д а м д а р ж ә н е т а к к а п п а р Адамның энергияға толы екенін көрсетеді. Бұл түсті таңдағандар - кез келген қиындыққа мойынсұнбайтын, күрескер, батыл адамдар Жан тыныштығын, молшылықты, татулықты білдіреді. Көк түсті таңдағандар – тыныш ортаны, мазасыздық пен сотқарлықтан, келіспеушіліктен алыс болуды қалайтындар.

оқушылардың осы уақытқа дейін «бірмүшелер, бірмүшелерге қолданылатын амалдар » тақырыбына байланысты алған білімдерін жүй

4 слайд
оқушылардың осы уақытқа дейін «бірмүшелер, бірмүшелерге қолданылатын амалдар » тақырыбына байланысты алған білімдерін жүйелеу. Бұл ұғымымен байланысты сөздер, терминдерді атау, тақтаға жазу. Мысалы, алгебралық қосынды, стандарт түрдегі бірмүше, ұқсас бірмүшелер, бірмүшенің коэффициенті т.с.с. оқушылардың осы уақытқа дейін «бірмүшелер, бірмүшелерге қолданылатын амалдар » тақырыбына байланысты алған білімдерін жүйелеу. Бұл ұғымымен байланысты сөздер, терминдерді атау, тақтаға жазу. Мысалы, алгебралық қосынды, стандарт түрдегі бірмүше, ұқсас бірмүшелер, бірмүшенің коэффициенті т.с.с. оқушылардың осы уақытқа дейін «бірмүшелер, бірмүшелерге қолданылатын амалдар» тақырыбына байланысты алған білімдерін жүйелеу. Бұл ұғымымен байланысты сөздер, терминдерді атау, тақтаға жазу. М ысалы, алгебралық қосынды, стандарт түрдегі бірмүше, ұқсас бірмүшелер, бірмүшенің коэффициенті т.с.с. Оқушылардың осы уақытқа дейін «бірмүшелер, бірмүшелерге қолданылатын амалдар» тақырыбына байланысты алған білімдерін жүйелеу. Бұл ұғымымен байланысты сөздер, терминдерді атау, тақтаға жазу. Мысалы, алгебралық қосынды, стандарт түрдегі бірмүше, ұқсас бірмүшелер, бірмүшенің коэффициенті т.с.с.

4 слайд

оқушылардың осы уақытқа дейін «бірмүшелер, бірмүшелерге қолданылатын амалдар » тақырыбына байланысты алған білімдерін жүйелеу. Бұл ұғымымен байланысты сөздер, терминдерді атау, тақтаға жазу. Мысалы, алгебралық қосынды, стандарт түрдегі бірмүше, ұқсас бірмүшелер, бірмүшенің коэффициенті т.с.с. оқушылардың осы уақытқа дейін «бірмүшелер, бірмүшелерге қолданылатын амалдар » тақырыбына байланысты алған білімдерін жүйелеу. Бұл ұғымымен байланысты сөздер, терминдерді атау, тақтаға жазу. Мысалы, алгебралық қосынды, стандарт түрдегі бірмүше, ұқсас бірмүшелер, бірмүшенің коэффициенті т.с.с. оқушылардың осы уақытқа дейін «бірмүшелер, бірмүшелерге қолданылатын амалдар» тақырыбына байланысты алған білімдерін жүйелеу. Бұл ұғымымен байланысты сөздер, терминдерді атау, тақтаға жазу. М ысалы, алгебралық қосынды, стандарт түрдегі бірмүше, ұқсас бірмүшелер, бірмүшенің коэффициенті т.с.с. Оқушылардың осы уақытқа дейін «бірмүшелер, бірмүшелерге қолданылатын амалдар» тақырыбына байланысты алған білімдерін жүйелеу. Бұл ұғымымен байланысты сөздер, терминдерді атау, тақтаға жазу. Мысалы, алгебралық қосынды, стандарт түрдегі бірмүше, ұқсас бірмүшелер, бірмүшенің коэффициенті т.с.с.

Ой қозғау әдісі ауызша тапсырма беру арқылы көпмүше ұғымын бекіту, берілген есептерге қарап стандарт түрдегі көпмүшені аж

5 слайд
Ой қозғау әдісі ауызша тапсырма беру арқылы көпмүше ұғымын бекіту, берілген есептерге қарап стандарт түрдегі көпмүшені ажырату. 1)-6y 4 +y 3 -5y+11 2)25ab+ab 2 -a 2 -a 2 b+8a-7b 3)5a 2 b+2+4ab 2 -3a 2 b-7 4)5a 3 b+7a 2 b 2 -15ab 3  Топтардың пікірлерін тыңдау, қорытынды жасау.

5 слайд

Ой қозғау әдісі ауызша тапсырма беру арқылы көпмүше ұғымын бекіту, берілген есептерге қарап стандарт түрдегі көпмүшені ажырату. 1)-6y 4 +y 3 -5y+11 2)25ab+ab 2 -a 2 -a 2 b+8a-7b 3)5a 2 b+2+4ab 2 -3a 2 b-7 4)5a 3 b+7a 2 b 2 -15ab 3  Топтардың пікірлерін тыңдау, қорытынды жасау.

Джигсо әдісі Оқулықтан №150(1,2) №151(1,2) №152(1,2) №153(1,2) есептерін шығарту Бағалау дескрипторлары •Ұқсас мү

6 слайд
Джигсо әдісі Оқулықтан №150(1,2) №151(1,2) №152(1,2) №153(1,2) есептерін шығарту Бағалау дескрипторлары •Ұқсас мүшелерді белгілеу 1 балл •Дәрежесін ретімен жазу 1 балл •Көпмүшені стандарт түрге келтіру 1 балл

6 слайд

Джигсо әдісі Оқулықтан №150(1,2) №151(1,2) №152(1,2) №153(1,2) есептерін шығарту Бағалау дескрипторлары •Ұқсас мүшелерді белгілеу 1 балл •Дәрежесін ретімен жазу 1 балл •Көпмүшені стандарт түрге келтіру 1 балл

СЕРГІТУ СӘТІ

7 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ

7 слайд

СЕРГІТУ СӘТІ

Ойлан, жұптас, бөліс ! Оқушыларға карточкада жазылған есепті тарату. 1)5,2-(4,5а + 4,8а 2 ) 3)18x 2

8 слайд
Ойлан, жұптас, бөліс ! Оқушыларға карточкада жазылған есепті тарату. 1)5,2-(4,5а + 4,8а 2 ) 3)18x 2 -(10x-5+18x 2 ) 5)-0.8x 2 +7.4b+(5.6b-0.2b 2 ) 2)8x 2 +(4.5-x 2 )-(5.4x 2 -1) 4)(b 2 +b-1)-(b 2 -b+1) 6)-12c 2 +5c+(c+11c 2 ) Бағалау критерийі: Дескриптор: Жақшаларды ашу 1.Дәреженің қасиеттерін біледі 1б Таңбаларын дұрыс қою 2. Жақшаларды ашуды біледі 1б Ұқсас мүшелерді біріктіру 3. Ұқсас мүшелерді ажырата алады 1б

8 слайд

Ойлан, жұптас, бөліс ! Оқушыларға карточкада жазылған есепті тарату. 1)5,2-(4,5а + 4,8а 2 ) 3)18x 2 -(10x-5+18x 2 ) 5)-0.8x 2 +7.4b+(5.6b-0.2b 2 ) 2)8x 2 +(4.5-x 2 )-(5.4x 2 -1) 4)(b 2 +b-1)-(b 2 -b+1) 6)-12c 2 +5c+(c+11c 2 ) Бағалау критерийі: Дескриптор: Жақшаларды ашу 1.Дәреженің қасиеттерін біледі 1б Таңбаларын дұрыс қою 2. Жақшаларды ашуды біледі 1б Ұқсас мүшелерді біріктіру 3. Ұқсас мүшелерді ажырата алады 1б

Өрмекші әдісі 1.Көпмүше деп нені атайды? 2.Көпмүшенің мүшесі деп нені атайды? 3.Ұқсас мүшелерді бір

9 слайд
Өрмекші әдісі 1.Көпмүше деп нені атайды? 2.Көпмүшенің мүшесі деп нені атайды? 3.Ұқсас мүшелерді біріктіру деген не? 4.Қандай көпмүше стандарт түрдегі көпмүше деп аталады? 5.Көпмүшенің дәрежесі қалай анықталады? 6.12 санын немесе 5а өрнегін көпмүше деуге бола ма?

9 слайд

Өрмекші әдісі 1.Көпмүше деп нені атайды? 2.Көпмүшенің мүшесі деп нені атайды? 3.Ұқсас мүшелерді біріктіру деген не? 4.Қандай көпмүше стандарт түрдегі көпмүше деп аталады? 5.Көпмүшенің дәрежесі қалай анықталады? 6.12 санын немесе 5а өрнегін көпмүше деуге бола ма?

Бағалау парағы Бағалау шкаласы 0-2 балл – «2», 3 – 10 балл – «3» 11

10 слайд
Бағалау парағы Бағалау шкаласы 0-2 балл – «2», 3 – 10 балл – «3» 11 – 16 балл – «4» 17 – 20 балл – «5» Оқушы аты-жөні ___________________________________ Сынып ______ Күні _______________ Қызығушы -лығын ояту Ой шақыр у Оқулықпе н жұмыс Жұптық жұмыс Карточка мен жұмыс Сұрақ тарға жауап Қорытынд ы баға 1 балл 2 балл 5 балл 3 балл 4 балл 5бал 20 балл

10 слайд

Бағалау парағы Бағалау шкаласы 0-2 балл – «2», 3 – 10 балл – «3» 11 – 16 балл – «4» 17 – 20 балл – «5» Оқушы аты-жөні ___________________________________ Сынып ______ Күні _______________ Қызығушы -лығын ояту Ой шақыр у Оқулықпе н жұмыс Жұптық жұмыс Карточка мен жұмыс Сұрақ тарға жауап Қорытынд ы баға 1 балл 2 балл 5 балл 3 балл 4 балл 5бал 20 балл

Кері байланыс: Plickers арқылы Өтілген тақырып бойынша оқушылардың көңіл- күйлерін карточкадан әріптер арқылы көрсет

11 слайд
Кері байланыс: Plickers арқылы Өтілген тақырып бойынша оқушылардың көңіл- күйлерін карточкадан әріптер арқылы көрсетілуі сұралады: А) В) С)

11 слайд

Кері байланыс: Plickers арқылы Өтілген тақырып бойынша оқушылардың көңіл- күйлерін карточкадан әріптер арқылы көрсетілуі сұралады: А) В) С)

НАЗАР АУДАРҒАНДАРЫҢЫЗ ҒА РАХМЕТ

12 слайд
НАЗАР АУДАРҒАНДАРЫҢЫЗ ҒА РАХМЕТ

12 слайд

НАЗАР АУДАРҒАНДАРЫҢЫЗ ҒА РАХМЕТ