Көптаңбалы сандарды жазбаша бөлу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Көптаңбалы сандарды жазбаша бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар көбейту кестелерін,оған сәйкес бөлу жағдайларын қолдануды бекітеді,өтілген есеп түрлерін шешуді қортады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

#2 слайд

2 слайд

Білімді белсендіру  165/5 = 360/5=  825/5= 465/5=  125/5=

#3 слайд
Білімді белсендіру  165/5 = 360/5=  825/5= 465/5=  125/5= 315/5=

3 слайд

Білімді белсендіру  165/5 = 360/5=  825/5= 465/5=  125/5= 315/5=

Оқулықпен жұмыс Бет- 45 есеп: № 1 . Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан Математикаға орын берс

#4 слайд
Оқулықпен жұмыс Бет- 45 есеп: № 1 . Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан Математикаға орын берсең басыңнан Барлық ғылым соған үйір болады Досың солар табылатын қасыңнан

4 слайд

Оқулықпен жұмыс Бет- 45 есеп: № 1 . Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан Математикаға орын берсең басыңнан Барлық ғылым соған үйір болады Досың солар табылатын қасыңнан

Қарашаның 29-ы. Сынып жұмысы.

#5 слайд
Қарашаның 29-ы. Сынып жұмысы.

5 слайд

Қарашаның 29-ы. Сынып жұмысы.

#6 слайд

6 слайд

#7 слайд

7 слайд

Те ңдеулерді шеш. №4  570*х-4700=13540 (31*550- х)*120=10200

#8 слайд
Те ңдеулерді шеш. №4  570*х-4700=13540 (31*550- х)*120=10200

8 слайд

Те ңдеулерді шеш. №4  570*х-4700=13540 (31*550- х)*120=10200

Жазбаша есепте және тексер №6  606*660=  32*9876=  37800/60= 440*440 =  2768*80=  54180/35=

#9 слайд
Жазбаша есепте және тексер №6  606*660=  32*9876=  37800/60= 440*440 =  2768*80=  54180/35=

9 слайд

Жазбаша есепте және тексер №6  606*660=  32*9876=  37800/60= 440*440 =  2768*80=  54180/35=

Есеп ,бос орындарды толтыр (7-есеп)

#10 слайд
Есеп ,бос орындарды толтыр (7-есеп)

10 слайд

Есеп ,бос орындарды толтыр (7-есеп)

 (345+543)*23-(12327+21345)/23=  (893709-432601-397690)*12+129001= Есептеу алгоритн құрастырып ,өрнектердің мәнін тап. №8

#11 слайд
 (345+543)*23-(12327+21345)/23=  (893709-432601-397690)*12+129001= Есептеу алгоритн құрастырып ,өрнектердің мәнін тап. №8

11 слайд

 (345+543)*23-(12327+21345)/23=  (893709-432601-397690)*12+129001= Есептеу алгоритн құрастырып ,өрнектердің мәнін тап. №8

Сергіту сәті

#12 слайд
Сергіту сәті

12 слайд

Сергіту сәті

Топ пен жұмыс

#13 слайд
Топ пен жұмыс

13 слайд

Топ пен жұмыс

«СУ-ЛИ-ФА» ойыны

#14 слайд
«СУ-ЛИ-ФА» ойыны

14 слайд

«СУ-ЛИ-ФА» ойыны

рефлексия

#15 слайд
рефлексия

15 слайд

рефлексия

#16 слайд

16 слайд

Файл форматы:
ppt
06.12.2019
715
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі