Материалдар / Көркем еңбек ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көркем еңбек ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2020
1315
17 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Шу ауданы Қ. Сәтбаев атындағы орта мектебінің Көркем еңбек пәнінің мұғалімі: Нургалиева Г.С.  Сабақтың тақырыбы: Әртүрлі б

1 слайд
Шу ауданы Қ. Сәтбаев атындағы орта мектебінің Көркем еңбек пәнінің мұғалімі: Нургалиева Г.С.  Сабақтың тақырыбы: Әртүрлі бұйымдарды шалма бізбен тоқу (мойынорағыш , үшкіл орамал,тіреуіш , ұялы телефондардың қабы ) Бұйымды орындау  Оқу мақсаттары: 6.2.3.3. Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану  Сабақтың мақсаты:  Оқушылар өз бетінше тоқу өрнек түрін таңдап, бұйымды тоқиды ;  Бұйым жасауда қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдаланады  Бағалау критерийі  Шалма бізбен тоқудың әдістерін қолдана отырып бұйым дайындайды.  Шалма бізбен тоқуда техника қауіпсіздік ережесін сақтайды

1 слайд

Шу ауданы Қ. Сәтбаев атындағы орта мектебінің Көркем еңбек пәнінің мұғалімі: Нургалиева Г.С.  Сабақтың тақырыбы: Әртүрлі бұйымдарды шалма бізбен тоқу (мойынорағыш , үшкіл орамал,тіреуіш , ұялы телефондардың қабы ) Бұйымды орындау  Оқу мақсаттары: 6.2.3.3. Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану  Сабақтың мақсаты:  Оқушылар өз бетінше тоқу өрнек түрін таңдап, бұйымды тоқиды ;  Бұйым жасауда қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдаланады  Бағалау критерийі  Шалма бізбен тоқудың әдістерін қолдана отырып бұйым дайындайды.  Шалма бізбен тоқуда техника қауіпсіздік ережесін сақтайды

Белсенді оқу әдістері  Сабақтың басы  1.Оқушылардың назарын шоғырландыру ;  2. Оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын, оқу

2 слайд
Белсенді оқу әдістері  Сабақтың басы  1.Оқушылардың назарын шоғырландыру ;  2. Оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын, оқу мақсатын анықтау ;  Топқа бөлу  1,2 «Санамақ» арқылы 2 топқа бөлемін  Сабақтың ортасы  «Сақина салмақ» әдісі: Кімнің қолында сақина қалса сол сұраққа жауап береді.  Дескриптор:  - Оқушылар тоқудың түрлерін нақты біледі  - Қажетті құрал- жабдықтарды атайды  ҚБ. «Күлегеш» смайликтермен бағалаймын.

2 слайд

Белсенді оқу әдістері  Сабақтың басы  1.Оқушылардың назарын шоғырландыру ;  2. Оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын, оқу мақсатын анықтау ;  Топқа бөлу  1,2 «Санамақ» арқылы 2 топқа бөлемін  Сабақтың ортасы  «Сақина салмақ» әдісі: Кімнің қолында сақина қалса сол сұраққа жауап береді.  Дескриптор:  - Оқушылар тоқудың түрлерін нақты біледі  - Қажетті құрал- жабдықтарды атайды  ҚБ. «Күлегеш» смайликтермен бағалаймын.

« Ыстық орындық » - Оюлар қандай түрлерге бөлінеді ? - Тұйық оюларды қандай бұйымдарда пайдаланады ? Не себепті тұмар оюы

3 слайд
« Ыстық орындық » - Оюлар қандай түрлерге бөлінеді ? - Тұйық оюларды қандай бұйымдарда пайдаланады ? Не себепті тұмар оюы деп аталады ? Дескриптор : - Оқушылар оюдың түрлерін нақты біледі - Оюдың түрлерін тоқу барысында қолданады Сарамандық жұмыс. Ұялы телефондардың қабы мен бас киімді шалма әдіс техникасында тоқып, қазақ ұлттық оюлармен безендіріңіз. Білім алушылар 1-топ: мойынорағыш тоқып безендіреді. 2-топ: Үшкіл орамал тоқып ұлттық нақыштармен безендіреді. Дескриптор: Шалма бізбен тоқу техникасын қолданады. Таңдаған бұйымды шалма бізбен тоқиды Дайын бұйымды қазақ ұлттық оюлармен безендіреді. Қ.Б «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы кері байланыс береді.

3 слайд

« Ыстық орындық » - Оюлар қандай түрлерге бөлінеді ? - Тұйық оюларды қандай бұйымдарда пайдаланады ? Не себепті тұмар оюы деп аталады ? Дескриптор : - Оқушылар оюдың түрлерін нақты біледі - Оюдың түрлерін тоқу барысында қолданады Сарамандық жұмыс. Ұялы телефондардың қабы мен бас киімді шалма әдіс техникасында тоқып, қазақ ұлттық оюлармен безендіріңіз. Білім алушылар 1-топ: мойынорағыш тоқып безендіреді. 2-топ: Үшкіл орамал тоқып ұлттық нақыштармен безендіреді. Дескриптор: Шалма бізбен тоқу техникасын қолданады. Таңдаған бұйымды шалма бізбен тоқиды Дайын бұйымды қазақ ұлттық оюлармен безендіреді. Қ.Б «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы кері байланыс береді.

Сабақтың соңы «Бес саусақ » әдісі арқылы кері байланыс парағын толтырады Бас бармақ - мен үшін маңызды және қызық Балан ү

4 слайд
Сабақтың соңы «Бес саусақ » әдісі арқылы кері байланыс парағын толтырады Бас бармақ - мен үшін маңызды және қызық Балан үйрек – маған түсініксіз болды Ортан терек - маған жеткілікті болмады Шылдыр шүмек – менің көңіл күйім жоқ Кішкене бөбек – менің ұсынысым Саралау Тәжірибелік жұмыс барысында қолдауды қажет ететін оқушылар-ға жетелеуші сұрақтар қою арқылы бағыт -бағдар беріп, оқу мақсатына қол жеткізуге ықпал етемін.

4 слайд

Сабақтың соңы «Бес саусақ » әдісі арқылы кері байланыс парағын толтырады Бас бармақ - мен үшін маңызды және қызық Балан үйрек – маған түсініксіз болды Ортан терек - маған жеткілікті болмады Шылдыр шүмек – менің көңіл күйім жоқ Кішкене бөбек – менің ұсынысым Саралау Тәжірибелік жұмыс барысында қолдауды қажет ететін оқушылар-ға жетелеуші сұрақтар қою арқылы бағыт -бағдар беріп, оқу мақсатына қол жеткізуге ықпал етемін.