Көркем еңбек ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Көркем еңбек ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер үшін
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Шу ауданы Қ. Сәтбаев атындағы орта мектебінің Көркем еңбек пәнінің мұғалімі: Нургалиева Г.С.  Сабақтың тақырыбы: Әртүрлі б

#1 слайд
Шу ауданы Қ. Сәтбаев атындағы орта мектебінің Көркем еңбек пәнінің мұғалімі: Нургалиева Г.С.  Сабақтың тақырыбы: Әртүрлі бұйымдарды шалма бізбен тоқу (мойынорағыш , үшкіл орамал,тіреуіш , ұялы телефондардың қабы ) Бұйымды орындау  Оқу мақсаттары: 6.2.3.3. Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану  Сабақтың мақсаты:  Оқушылар өз бетінше тоқу өрнек түрін таңдап, бұйымды тоқиды ;  Бұйым жасауда қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдаланады  Бағалау критерийі  Шалма бізбен тоқудың әдістерін қолдана отырып бұйым дайындайды.  Шалма бізбен тоқуда техника қауіпсіздік ережесін сақтайды

1 слайд

Шу ауданы Қ. Сәтбаев атындағы орта мектебінің Көркем еңбек пәнінің мұғалімі: Нургалиева Г.С.  Сабақтың тақырыбы: Әртүрлі бұйымдарды шалма бізбен тоқу (мойынорағыш , үшкіл орамал,тіреуіш , ұялы телефондардың қабы ) Бұйымды орындау  Оқу мақсаттары: 6.2.3.3. Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану  Сабақтың мақсаты:  Оқушылар өз бетінше тоқу өрнек түрін таңдап, бұйымды тоқиды ;  Бұйым жасауда қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдаланады  Бағалау критерийі  Шалма бізбен тоқудың әдістерін қолдана отырып бұйым дайындайды.  Шалма бізбен тоқуда техника қауіпсіздік ережесін сақтайды

Белсенді оқу әдістері  Сабақтың басы  1.Оқушылардың назарын шоғырландыру ;  2. Оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын, оқу

#2 слайд
Белсенді оқу әдістері  Сабақтың басы  1.Оқушылардың назарын шоғырландыру ;  2. Оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын, оқу мақсатын анықтау ;  Топқа бөлу  1,2 «Санамақ» арқылы 2 топқа бөлемін  Сабақтың ортасы  «Сақина салмақ» әдісі: Кімнің қолында сақина қалса сол сұраққа жауап береді.  Дескриптор:  - Оқушылар тоқудың түрлерін нақты біледі  - Қажетті құрал- жабдықтарды атайды  ҚБ. «Күлегеш» смайликтермен бағалаймын.

2 слайд

Белсенді оқу әдістері  Сабақтың басы  1.Оқушылардың назарын шоғырландыру ;  2. Оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын, оқу мақсатын анықтау ;  Топқа бөлу  1,2 «Санамақ» арқылы 2 топқа бөлемін  Сабақтың ортасы  «Сақина салмақ» әдісі: Кімнің қолында сақина қалса сол сұраққа жауап береді.  Дескриптор:  - Оқушылар тоқудың түрлерін нақты біледі  - Қажетті құрал- жабдықтарды атайды  ҚБ. «Күлегеш» смайликтермен бағалаймын.

« Ыстық орындық » - Оюлар қандай түрлерге бөлінеді ? - Тұйық оюларды қандай бұйымдарда пайдаланады ? Не себепті тұмар оюы

#3 слайд
« Ыстық орындық » - Оюлар қандай түрлерге бөлінеді ? - Тұйық оюларды қандай бұйымдарда пайдаланады ? Не себепті тұмар оюы деп аталады ? Дескриптор : - Оқушылар оюдың түрлерін нақты біледі - Оюдың түрлерін тоқу барысында қолданады Сарамандық жұмыс. Ұялы телефондардың қабы мен бас киімді шалма әдіс техникасында тоқып, қазақ ұлттық оюлармен безендіріңіз. Білім алушылар 1-топ: мойынорағыш тоқып безендіреді. 2-топ: Үшкіл орамал тоқып ұлттық нақыштармен безендіреді. Дескриптор: Шалма бізбен тоқу техникасын қолданады. Таңдаған бұйымды шалма бізбен тоқиды Дайын бұйымды қазақ ұлттық оюлармен безендіреді. Қ.Б «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы кері байланыс береді.

3 слайд

« Ыстық орындық » - Оюлар қандай түрлерге бөлінеді ? - Тұйық оюларды қандай бұйымдарда пайдаланады ? Не себепті тұмар оюы деп аталады ? Дескриптор : - Оқушылар оюдың түрлерін нақты біледі - Оюдың түрлерін тоқу барысында қолданады Сарамандық жұмыс. Ұялы телефондардың қабы мен бас киімді шалма әдіс техникасында тоқып, қазақ ұлттық оюлармен безендіріңіз. Білім алушылар 1-топ: мойынорағыш тоқып безендіреді. 2-топ: Үшкіл орамал тоқып ұлттық нақыштармен безендіреді. Дескриптор: Шалма бізбен тоқу техникасын қолданады. Таңдаған бұйымды шалма бізбен тоқиды Дайын бұйымды қазақ ұлттық оюлармен безендіреді. Қ.Б «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы кері байланыс береді.

Сабақтың соңы «Бес саусақ » әдісі арқылы кері байланыс парағын толтырады Бас бармақ - мен үшін маңызды және қызық Балан ү

#4 слайд
Сабақтың соңы «Бес саусақ » әдісі арқылы кері байланыс парағын толтырады Бас бармақ - мен үшін маңызды және қызық Балан үйрек – маған түсініксіз болды Ортан терек - маған жеткілікті болмады Шылдыр шүмек – менің көңіл күйім жоқ Кішкене бөбек – менің ұсынысым Саралау Тәжірибелік жұмыс барысында қолдауды қажет ететін оқушылар-ға жетелеуші сұрақтар қою арқылы бағыт -бағдар беріп, оқу мақсатына қол жеткізуге ықпал етемін.

4 слайд

Сабақтың соңы «Бес саусақ » әдісі арқылы кері байланыс парағын толтырады Бас бармақ - мен үшін маңызды және қызық Балан үйрек – маған түсініксіз болды Ортан терек - маған жеткілікті болмады Шылдыр шүмек – менің көңіл күйім жоқ Кішкене бөбек – менің ұсынысым Саралау Тәжірибелік жұмыс барысында қолдауды қажет ететін оқушылар-ға жетелеуші сұрақтар қою арқылы бағыт -бағдар беріп, оқу мақсатына қол жеткізуге ықпал етемін.

Файл форматы:
pptx
17.05.2020
1469
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі