Көркем еңбек ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Шу ауданы Қ. Сәтбаев атындағы орта мектебінің Көркем
еңбек пәнінің мұғалімі: Нургалиева Г.С.
Сабақтың тақырыбы: Әртүрлі бұйымдарды шалма бізбен
тоқу (мойынорағыш , үшкіл орамал,тіреуіш , ұялы
телефондардың қабы ) Бұйымды орындау
Оқу мақсаттары: 6.2.3.3. Шығармашылық жұмыстар мен
бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет
элементтерін пайдалану
Сабақтың мақсаты:
Оқушылар өз бетінше тоқу өрнек түрін таңдап, бұйымды
тоқиды ;
Бұйым жасауда қазақ ұлттық мәдениет элементтерін
пайдаланады
Бағалау критерийі
Шалма бізбен тоқудың әдістерін қолдана отырып бұйым
дайындайды.
Шалма бізбен тоқуда техника қауіпсіздік ережесін сақтайды
1 слайд
Шу ауданы Қ. Сәтбаев атындағы орта мектебінің Көркем еңбек пәнінің мұғалімі: Нургалиева Г.С. Сабақтың тақырыбы: Әртүрлі бұйымдарды шалма бізбен тоқу (мойынорағыш , үшкіл орамал,тіреуіш , ұялы телефондардың қабы ) Бұйымды орындау Оқу мақсаттары: 6.2.3.3. Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану Сабақтың мақсаты: Оқушылар өз бетінше тоқу өрнек түрін таңдап, бұйымды тоқиды ; Бұйым жасауда қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдаланады Бағалау критерийі Шалма бізбен тоқудың әдістерін қолдана отырып бұйым дайындайды. Шалма бізбен тоқуда техника қауіпсіздік ережесін сақтайды
2 слайд
Белсенді оқу әдістері
Сабақтың басы
1.Оқушылардың назарын шоғырландыру ;
2. Оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын, оқу
мақсатын анықтау ;
Топқа бөлу
1,2 «Санамақ» арқылы 2 топқа бөлемін
Сабақтың ортасы
«Сақина салмақ» әдісі: Кімнің қолында сақина
қалса сол сұраққа жауап береді.
Дескриптор:
- Оқушылар тоқудың түрлерін нақты біледі
- Қажетті құрал- жабдықтарды атайды
ҚБ. «Күлегеш» смайликтермен бағалаймын.
2 слайд
Белсенді оқу әдістері Сабақтың басы 1.Оқушылардың назарын шоғырландыру ; 2. Оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын, оқу мақсатын анықтау ; Топқа бөлу 1,2 «Санамақ» арқылы 2 топқа бөлемін Сабақтың ортасы «Сақина салмақ» әдісі: Кімнің қолында сақина қалса сол сұраққа жауап береді. Дескриптор: - Оқушылар тоқудың түрлерін нақты біледі - Қажетті құрал- жабдықтарды атайды ҚБ. «Күлегеш» смайликтермен бағалаймын.
3 слайд
« Ыстық орындық »
- Оюлар қандай түрлерге бөлінеді ?
- Тұйық оюларды қандай бұйымдарда пайдаланады ?
Не себепті тұмар оюы деп аталады ?
Дескриптор :
- Оқушылар оюдың түрлерін нақты біледі
- Оюдың түрлерін тоқу барысында қолданады
Сарамандық жұмыс.
Ұялы телефондардың қабы мен бас киімді шалма әдіс техникасында тоқып,
қазақ ұлттық оюлармен безендіріңіз.
Білім алушылар
1-топ: мойынорағыш тоқып безендіреді.
2-топ: Үшкіл орамал тоқып ұлттық нақыштармен безендіреді.
Дескриптор:
Шалма бізбен тоқу техникасын қолданады.
Таңдаған бұйымды шалма бізбен тоқиды
Дайын бұйымды қазақ ұлттық оюлармен безендіреді.
Қ.Б «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы кері байланыс береді.
3 слайд
« Ыстық орындық » - Оюлар қандай түрлерге бөлінеді ? - Тұйық оюларды қандай бұйымдарда пайдаланады ? Не себепті тұмар оюы деп аталады ? Дескриптор : - Оқушылар оюдың түрлерін нақты біледі - Оюдың түрлерін тоқу барысында қолданады Сарамандық жұмыс. Ұялы телефондардың қабы мен бас киімді шалма әдіс техникасында тоқып, қазақ ұлттық оюлармен безендіріңіз. Білім алушылар 1-топ: мойынорағыш тоқып безендіреді. 2-топ: Үшкіл орамал тоқып ұлттық нақыштармен безендіреді. Дескриптор: Шалма бізбен тоқу техникасын қолданады. Таңдаған бұйымды шалма бізбен тоқиды Дайын бұйымды қазақ ұлттық оюлармен безендіреді. Қ.Б «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы кері байланыс береді.
4 слайд
Сабақтың соңы
«Бес саусақ » әдісі арқылы кері байланыс парағын
толтырады
Бас бармақ - мен үшін маңызды және қызық
Балан үйрек – маған түсініксіз болды
Ортан терек - маған жеткілікті болмады
Шылдыр шүмек – менің көңіл күйім жоқ
Кішкене бөбек – менің ұсынысым
Саралау
Тәжірибелік жұмыс барысында қолдауды қажет ететін
оқушылар-ға жетелеуші сұрақтар қою арқылы бағыт -бағдар
беріп, оқу мақсатына қол жеткізуге ықпал етемін.
4 слайд
Сабақтың соңы «Бес саусақ » әдісі арқылы кері байланыс парағын толтырады Бас бармақ - мен үшін маңызды және қызық Балан үйрек – маған түсініксіз болды Ортан терек - маған жеткілікті болмады Шылдыр шүмек – менің көңіл күйім жоқ Кішкене бөбек – менің ұсынысым Саралау Тәжірибелік жұмыс барысында қолдауды қажет ететін оқушылар-ға жетелеуші сұрақтар қою арқылы бағыт -бағдар беріп, оқу мақсатына қол жеткізуге ықпал етемін.