1 слайд
Шу ауданы Қ. Сәтбаев атындағы орта мектебінің Көркем
еңбек пәнінің мұғалімі: Нургалиева Г.С.
Сабақтың тақырыбы: Әртүрлі бұйымдарды шалма бізбен
тоқу (мойынорағыш , үшкіл орамал,тіреуіш , ұялы
телефондардың қабы ) Бұйымды орындау
Оқу мақсаттары: 6.2.3.3. Шығармашылық жұмыстар мен
бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет
элементтерін пайдалану
Сабақтың мақсаты:
Оқушылар өз бетінше тоқу өрнек түрін таңдап, бұйымды
тоқиды ;
Бұйым жасауда қазақ ұлттық мәдениет элементтерін
пайдаланады
Бағалау критерийі
Шалма бізбен тоқудың әдістерін қолдана отырып бұйым
дайындайды.
Шалма бізбен тоқуда техника қауіпсіздік ережесін сақтайды
2 слайд
Белсенді оқу әдістері
Сабақтың басы
1.Оқушылардың назарын шоғырландыру ;
2. Оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын, оқу
мақсатын анықтау ;
Топқа бөлу
1,2 «Санамақ» арқылы 2 топқа бөлемін
Сабақтың ортасы
«Сақина салмақ» әдісі: Кімнің қолында сақина
қалса сол сұраққа жауап береді.
Дескриптор:
- Оқушылар тоқудың түрлерін нақты біледі
- Қажетті құрал- жабдықтарды атайды
ҚБ. «Күлегеш» смайликтермен бағалаймын.
3 слайд
« Ыстық орындық »
- Оюлар қандай түрлерге бөлінеді ?
- Тұйық оюларды қандай бұйымдарда пайдаланады ?
Не себепті тұмар оюы деп аталады ?
Дескриптор :
- Оқушылар оюдың түрлерін нақты біледі
- Оюдың түрлерін тоқу барысында қолданады
Сарамандық жұмыс.
Ұялы телефондардың қабы мен бас киімді шалма әдіс техникасында тоқып,
қазақ ұлттық оюлармен безендіріңіз.
Білім алушылар
1-топ: мойынорағыш тоқып безендіреді.
2-топ: Үшкіл орамал тоқып ұлттық нақыштармен безендіреді.
Дескриптор:
Шалма бізбен тоқу техникасын қолданады.
Таңдаған бұйымды шалма бізбен тоқиды
Дайын бұйымды қазақ ұлттық оюлармен безендіреді.
Қ.Б «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы кері байланыс береді.
4 слайд
Сабақтың соңы
«Бес саусақ » әдісі арқылы кері байланыс парағын
толтырады
Бас бармақ - мен үшін маңызды және қызық
Балан үйрек – маған түсініксіз болды
Ортан терек - маған жеткілікті болмады
Шылдыр шүмек – менің көңіл күйім жоқ
Кішкене бөбек – менің ұсынысым
Саралау
Тәжірибелік жұмыс барысында қолдауды қажет ететін
оқушылар-ға жетелеуші сұрақтар қою арқылы бағыт -бағдар
беріп, оқу мақсатына қол жеткізуге ықпал етемін.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз