Көшбасшы тәрбиелеудегі ата-ана рөлі".

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Көшбасшы тәрбиелеудегі ата-ана рөлі".

Материал туралы қысқаша түсінік
Ата-.аналардың мектеппен,мұғаліммен тығыз байланысын арттыру, үштік одақтың жұмысын жандандыру. Балалармен бірге мейірімділікке, ұстамдылыққа тәрбиелеудің жолдарын көрсету, тәрбие беру сапасының жоғарылауына ықпал ету
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тақырыбы:" Көшбасшы тәрбиелеудегі ата-ана рөлі".

#1 слайд
Тақырыбы:" Көшбасшы тәрбиелеудегі ата-ана рөлі".

1 слайд

Тақырыбы:" Көшбасшы тәрбиелеудегі ата-ана рөлі".

#2 слайд

2 слайд

Ата-.аналардың мектеппен,мұғаліммен тығыз байланысын арттыру, үштік одақтың жұмысын жандандыру. Балалармен бірге мейірімділік

#3 слайд
Ата-.аналардың мектеппен,мұғаліммен тығыз байланысын арттыру, үштік одақтың жұмысын жандандыру. Балалармен бірге мейірімділікке, ұстамдылыққа тәрбиелеудің жолдарын көрсету, тәрбие беру сапасының жоғарылауына ықпал ету.

3 слайд

Ата-.аналардың мектеппен,мұғаліммен тығыз байланысын арттыру, үштік одақтың жұмысын жандандыру. Балалармен бірге мейірімділікке, ұстамдылыққа тәрбиелеудің жолдарын көрсету, тәрбие беру сапасының жоғарылауына ықпал ету.

Күтілетін нәтиже: Бәсекеге қабілетті функционалдық сауатты жеке тұлға қалыптасуына ата-ана жауапкершілігі артады. Ата- аналар

#4 слайд
Күтілетін нәтиже: Бәсекеге қабілетті функционалдық сауатты жеке тұлға қалыптасуына ата-ана жауапкершілігі артады. Ата- аналар мен мектеп арасында тығыз байланыс орнайды , бала тәрбиесінде ата-аналардың рөлін көрсету, балалармен ортақ тіл табысуды айқындайды.

4 слайд

Күтілетін нәтиже: Бәсекеге қабілетті функционалдық сауатты жеке тұлға қалыптасуына ата-ана жауапкершілігі артады. Ата- аналар мен мектеп арасында тығыз байланыс орнайды , бала тәрбиесінде ата-аналардың рөлін көрсету, балалармен ортақ тіл табысуды айқындайды.

 І.Кіріспе ІІ.Негізгі бөлім: Асыл арна алынған бейне сюжет «Көленке» ІІІ. Баяндама «Көшбасшы тәрбиелеудегі ата – ананың

#5 слайд
 І.Кіріспе ІІ.Негізгі бөлім: Асыл арна алынған бейне сюжет «Көленке» ІІІ. Баяндама «Көшбасшы тәрбиелеудегі ата – ананың рөлі» ІV. Психологиялық тренинг: «Сенімді қарым – қатынас» V. Сахналық көрініс: -«Бала тәрбиесінде жиі кездесетін кемшіліктер» VI. Пайымдау сұрақтар әдісі VII. Асыл арнасынан алынған бейнеролик: «Бала тәрбиесі» Қорытынды Семинар- кеңестің бағдарламасы:

5 слайд

 І.Кіріспе ІІ.Негізгі бөлім: Асыл арна алынған бейне сюжет «Көленке» ІІІ. Баяндама «Көшбасшы тәрбиелеудегі ата – ананың рөлі» ІV. Психологиялық тренинг: «Сенімді қарым – қатынас» V. Сахналық көрініс: -«Бала тәрбиесінде жиі кездесетін кемшіліктер» VI. Пайымдау сұрақтар әдісі VII. Асыл арнасынан алынған бейнеролик: «Бала тәрбиесі» Қорытынды Семинар- кеңестің бағдарламасы:

«Сіз ұлыңызды немесе қызыңызды тек қана өзіңіз ата – аналық қуанышыңыз үшін ғана дүниеге әкеліп, тәрбиелеп жатқан жоқсыз. С

#6 слайд
«Сіз ұлыңызды немесе қызыңызды тек қана өзіңіз ата – аналық қуанышыңыз үшін ғана дүниеге әкеліп, тәрбиелеп жатқан жоқсыз. Сіздің отбасыңызда болашақ азамат, болашақ қайраткер, болашақ күрескер өсіп келеді»  А.С.Макаренко

6 слайд

«Сіз ұлыңызды немесе қызыңызды тек қана өзіңіз ата – аналық қуанышыңыз үшін ғана дүниеге әкеліп, тәрбиелеп жатқан жоқсыз. Сіздің отбасыңызда болашақ азамат, болашақ қайраткер, болашақ күрескер өсіп келеді»  А.С.Макаренко

«Бала тәрбиесінің ең үлкен мектебі - әке мен шешенің қарым -қатынасы» - деп В.А.Сухомлинский айтқандай, «Ата – ана - өз бал

#7 слайд
 «Бала тәрбиесінің ең үлкен мектебі - әке мен шешенің қарым -қатынасы» - деп В.А.Сухомлинский айтқандай, «Ата – ана - өз баласының тәрбиесі үшін ел, халық алдында жауапкер».

7 слайд

 «Бала тәрбиесінің ең үлкен мектебі - әке мен шешенің қарым -қатынасы» - деп В.А.Сухомлинский айтқандай, «Ата – ана - өз баласының тәрбиесі үшін ел, халық алдында жауапкер».

Бала – ата – ананың үміті, өмірінің жалғасы. «Баламның табанына кірген тікен менің маңдайыма кірсін» -деп перзентін әлпештеп

#8 слайд
Бала – ата – ананың үміті, өмірінің жалғасы. «Баламның табанына кірген тікен менің маңдайыма кірсін» -деп перзентін әлпештеп өсірген ата – ананың жатса – тұрса тілейтіні баласының алдыңғы қатарлы азамат болып өскені. Ендеше сіз балаңыздың бойынан қандай қасиеттерді көргіңіз келеді?

8 слайд

Бала – ата – ананың үміті, өмірінің жалғасы. «Баламның табанына кірген тікен менің маңдайыма кірсін» -деп перзентін әлпештеп өсірген ата – ананың жатса – тұрса тілейтіні баласының алдыңғы қатарлы азамат болып өскені. Ендеше сіз балаңыздың бойынан қандай қасиеттерді көргіңіз келеді?

Жақсы қасиеттер Тәртіптілік Мәдениеттілік Инабаттылық Адамгершілігі мол Еңбекқорлық Тіл алғыш Сыпайылық

#9 слайд
Жақсы қасиеттер Тәртіптілік Мәдениеттілік Инабаттылық Адамгершілігі мол Еңбекқорлық Тіл алғыш Сыпайылық

9 слайд

Жақсы қасиеттер Тәртіптілік Мәдениеттілік Инабаттылық Адамгершілігі мол Еңбекқорлық Тіл алғыш Сыпайылық

«Ойлан – Жұптас – Бөліс» стратегиясы бойынша жұмыс

#10 слайд
«Ойлан – Жұптас – Бөліс» стратегиясы бойынша жұмыс

10 слайд

«Ойлан – Жұптас – Бөліс» стратегиясы бойынша жұмыс

Балаңыз мектептегі бір мұғаліммен тіл табыса алмай жүр. Балаңызға қандай кеңес бересіз? Балаңыз мектептегі бір мұғаліммен ті

#11 слайд
Балаңыз мектептегі бір мұғаліммен тіл табыса алмай жүр. Балаңызға қандай кеңес бересіз? Балаңыз мектептегі бір мұғаліммен тіл табыса алмай жүр. Балаңызға қандай кеңес бересіз?

11 слайд

Балаңыз мектептегі бір мұғаліммен тіл табыса алмай жүр. Балаңызға қандай кеңес бересіз? Балаңыз мектептегі бір мұғаліммен тіл табыса алмай жүр. Балаңызға қандай кеңес бересіз?

Сіздің балаңыз сыныптағы жақсы оқитын оқушының бірі, алайда, бір күні сынып жетекшісі үлгерімі нашар оқушылармен алып қала

#12 слайд
Сіздің балаңыз сыныптағы жақсы оқитын оқушының бірі, алайда, бір күні сынып жетекшісі үлгерімі нашар оқушылармен алып қалады, сіздің әрекетіңіз? Сіздің балаңыз сыныптағы жақсы оқитын оқушының бірі, алайда, бір күні сынып жетекшісі үлгерімі нашар оқушылармен алып қалады, сіздің әрекетіңіз?

12 слайд

Сіздің балаңыз сыныптағы жақсы оқитын оқушының бірі, алайда, бір күні сынып жетекшісі үлгерімі нашар оқушылармен алып қалады, сіздің әрекетіңіз? Сіздің балаңыз сыныптағы жақсы оқитын оқушының бірі, алайда, бір күні сынып жетекшісі үлгерімі нашар оқушылармен алып қалады, сіздің әрекетіңіз?

Балаңыздың сабағы, тәртібі жайлы білгіңіз келді, мектепке келіп тұрасыз. Сынып жетекшісі сізді қатулы қабақ, ашулы күймен қа

#13 слайд
Балаңыздың сабағы, тәртібі жайлы білгіңіз келді, мектепке келіп тұрасыз. Сынып жетекшісі сізді қатулы қабақ, ашулы күймен қарсы алды. Сіздің әрекетіңіз? Балаңыздың сабағы, тәртібі жайлы білгіңіз келді, мектепке келіп тұрасыз. Сынып жетекшісі сізді қатулы қабақ, ашулы күймен қарсы алды. Сіздің әрекетіңіз?

13 слайд

Балаңыздың сабағы, тәртібі жайлы білгіңіз келді, мектепке келіп тұрасыз. Сынып жетекшісі сізді қатулы қабақ, ашулы күймен қарсы алды. Сіздің әрекетіңіз? Балаңыздың сабағы, тәртібі жайлы білгіңіз келді, мектепке келіп тұрасыз. Сынып жетекшісі сізді қатулы қабақ, ашулы күймен қарсы алды. Сіздің әрекетіңіз?

«Балаңыз ұялы телефон алып бер деп жылады. Сіз: «Шамалы шыдай тұр, уақытында алып беремін» - дедіңіз. Балаңыз тыңдамай есікті

#14 слайд
«Балаңыз ұялы телефон алып бер деп жылады. Сіз: «Шамалы шыдай тұр, уақытында алып беремін» - дедіңіз. Балаңыз тыңдамай есікті тарс жауып кетіп қалды. Сіздің әрекетіңіз?

14 слайд

«Балаңыз ұялы телефон алып бер деп жылады. Сіз: «Шамалы шыдай тұр, уақытында алып беремін» - дедіңіз. Балаңыз тыңдамай есікті тарс жауып кетіп қалды. Сіздің әрекетіңіз?

Сіздің балаңыз ата –әжесінің тәрбиесінде өскен, мектепке барғанда мұғалімдерден «мектеп оқушыларын ұрды» деген сөзді естідің

#15 слайд
Сіздің балаңыз ата –әжесінің тәрбиесінде өскен, мектепке барғанда мұғалімдерден «мектеп оқушыларын ұрды» деген сөзді естідіңіз. Сіздің әрекетіңіз?

15 слайд

Сіздің балаңыз ата –әжесінің тәрбиесінде өскен, мектепке барғанда мұғалімдерден «мектеп оқушыларын ұрды» деген сөзді естідіңіз. Сіздің әрекетіңіз?

Ата-аналармен жұмыс“

#16 слайд
Ата-аналармен жұмыс“

16 слайд

Ата-аналармен жұмыс“

#17 слайд

17 слайд

Бүгінгі жиналысымызды педагогикалық шеберхана негізінде өткіземін.Бұл ата-ана мен мұғалімнің бірігіп жұмыс істеу әдісі. Ендеш

#18 слайд
Бүгінгі жиналысымызды педагогикалық шеберхана негізінде өткіземін.Бұл ата-ана мен мұғалімнің бірігіп жұмыс істеу әдісі. Ендеше бүгін бәріміз бірге шеберханада жұмыс жасайтын боламыз. .

18 слайд

Бүгінгі жиналысымызды педагогикалық шеберхана негізінде өткіземін.Бұл ата-ана мен мұғалімнің бірігіп жұмыс істеу әдісі. Ендеше бүгін бәріміз бірге шеберханада жұмыс жасайтын боламыз. .

Балаңыздың тәтті қылықтары Балаңыздың тәтті қылықтары Баланың сапалы білім, тәрбие алуы

#19 слайд
Балаңыздың тәтті қылықтары Балаңыздың тәтті қылықтары Баланың сапалы білім, тәрбие алуы

19 слайд

Балаңыздың тәтті қылықтары Балаңыздың тәтті қылықтары Баланың сапалы білім, тәрбие алуы

#20 слайд

20 слайд

Ата-аналармен жұмыс“ Тақырыбы:" Құзіретті тұлғаның қалыптасуына мектеп пен ата-ананың қарым-қатынасы, ынтымақтастығ

#21 слайд
Ата-аналармен жұмыс“ Тақырыбы:" Құзіретті тұлғаның қалыптасуына мектеп пен ата-ананың қарым-қатынасы, ынтымақтастығының ықпалын арттыру".

21 слайд

Ата-аналармен жұмыс“ Тақырыбы:" Құзіретті тұлғаның қалыптасуына мектеп пен ата-ананың қарым-қатынасы, ынтымақтастығының ықпалын арттыру".

Ата-аналармен жұмыс“ Тақырыбы:" Құзіретті тұлғаның қалыптасуына мектеп пен ата-ананың қарым-қатынасы, ынтымақтастығ

#22 слайд
Ата-аналармен жұмыс“ Тақырыбы:" Құзіретті тұлғаның қалыптасуына мектеп пен ата-ананың қарым-қатынасы, ынтымақтастығының ықпалын арттыру".

22 слайд

Ата-аналармен жұмыс“ Тақырыбы:" Құзіретті тұлғаның қалыптасуына мектеп пен ата-ананың қарым-қатынасы, ынтымақтастығының ықпалын арттыру".

“Кеш қалмаңыз”

#23 слайд
“Кеш қалмаңыз”

23 слайд

“Кеш қалмаңыз”

#24 слайд

24 слайд

Бүгінгі жиналысымызды педагогикалық шеберхана негізінде өткіземін.Бұл ата-ана мен мұғалімнің бірігіп жұмыс істеу әдісі. Ендеш

#25 слайд
Бүгінгі жиналысымызды педагогикалық шеберхана негізінде өткіземін.Бұл ата-ана мен мұғалімнің бірігіп жұмыс істеу әдісі. Ендеше бүгін бәріміз бірге шеберханада жұмыс жасайтын боламыз. .

25 слайд

Бүгінгі жиналысымызды педагогикалық шеберхана негізінде өткіземін.Бұл ата-ана мен мұғалімнің бірігіп жұмыс істеу әдісі. Ендеше бүгін бәріміз бірге шеберханада жұмыс жасайтын боламыз. .

Файл форматы:
ppt
27.11.2018
761
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі