1 слайд
Топтарға бөліну
қыш, ою-өрнек,
шаңырақ,
саз, киіз, кірпіш, су,
уық, кереге
2 слайд
Көшпенділер қолөнері
3 слайд
Сабақтың мақсаты:
Мәтіндермен жұмыс барысында
қорытынды жасау, өз
көзқарасын білдіру.
4 слайд
- мәтінді түсініп оқып, деректерді
анықтайды.
- деректерге сүйеніп, қорытынды
жасайды;
- тақырып бойынша өзіндік
көзқарасын білдіреді. БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ
5 слайд
Лексикалық минимумдар:
Көшпелі ел мәдениеті,
жүннен, ағаштан, теріден
жасалған ұлттық бұйымдар,
зергерлік бұйымдар, көшпелі
халықтың қолданбалы
қолөнері
6 слайд
Көшпенділер қолөнері туралы не
білесіңдер?
Ағаштан жасалған қандай бұйымдарды
білесіңдер?
Жүннен жасалған қандай бұйымдарды
атай аласыңдар?
Қандай зергерлік бұйымдарды
білесіңдер?
7 слайд
Дескрипторлар:
- мәтінді түсініп оқиды;
- деректерге сүйеніп,
қорытынды жасайды.
8 слайд
адалбақан асадал
9 слайд
Зерттеу сұрақтары:
Тақырып төңірегіндегі деректерге сүйене отырып, өз
көзқарастарын білдіреді. Жауаптарын « POWTOON »
кестесіне түсіреді.
І-топ:
Көшпелілер дәуіріндегі халықтар ұғымындағы «адал»
сөзінің астарын қалай түсіндіресіздер? Бұл сөздің олардың
мәдениетіне қатысы болды ма?
ІІ-топ:
Бүгінгі күндегі халық ұғымындағы «адал» сөзі қалай
қолданылып келеді? Бұл ұғым басты құндылық ретінде
танылып жүр ме?
10 слайд
Дескрипторлар:
- деректерге сүйеніп,
қорытынды жасайды;
- тақырып бойынша өзіндік
көзқарасын білдіреді.
11 слайд
Рефлексия
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы
оқушылардың сабақта алған
мәліметтері туралы пікірін тыңдау.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз