Материалдар / Көшпелілер мәдениеті
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Көшпелілер мәдениеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Көшпелілер мәдениеті туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2018
545
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Топтарға бөліну қыш, ою-өрнек, шаңырақ, саз, киіз, кірпіш, су, уық, кереге

1 слайд
Топтарға бөліну қыш, ою-өрнек, шаңырақ, саз, киіз, кірпіш, су, уық, кереге

Көшпенділер қолөнері

2 слайд
Көшпенділер қолөнері

Сабақтың мақсаты: Мәтіндермен жұмыс барысында қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру.

3 слайд
  Сабақтың мақсаты: Мәтіндермен жұмыс барысында қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру.

 - мәтінді түсініп оқып, деректерді анықтайды.  - деректерге сүйеніп, қорытынды жасайды;  - тақырып бойынша өзіндік көзқар

4 слайд
 - мәтінді түсініп оқып, деректерді анықтайды.  - деректерге сүйеніп, қорытынды жасайды;  - тақырып бойынша өзіндік көзқарасын білдіреді. БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ

Лексикалық минимумдар:  Көшпелі ел мәдениеті, жүннен, ағаштан, теріден жасалған ұлттық бұйымдар, зергерлік бұйымдар, көшпел

5 слайд
Лексикалық минимумдар:  Көшпелі ел мәдениеті, жүннен, ағаштан, теріден жасалған ұлттық бұйымдар, зергерлік бұйымдар, көшпелі халықтың қолданбалы қолөнері

 Көшпенділер қолөнері туралы не білесіңдер?  Ағаштан жасалған қандай бұйымдарды білесіңдер?  Жүннен жасалған қандай бұйымда

6 слайд
 Көшпенділер қолөнері туралы не білесіңдер?  Ағаштан жасалған қандай бұйымдарды білесіңдер?  Жүннен жасалған қандай бұйымдарды атай аласыңдар?  Қандай зергерлік бұйымдарды білесіңдер?

Дескрипторлар: - мәтінді түсініп оқиды; - деректерге сүйеніп, қорытынды жасайды.

7 слайд
Дескрипторлар: - мәтінді түсініп оқиды; - деректерге сүйеніп, қорытынды жасайды.

адалбақан асадал

8 слайд
адалбақан асадал

Зерттеу сұрақтары: Тақырып төңірегіндегі деректерге сүйене отырып, өз көзқарастарын білдіреді. Жауаптары

9 слайд
Зерттеу сұрақтары: Тақырып төңірегіндегі деректерге сүйене отырып, өз көзқарастарын білдіреді. Жауаптарын « POWTOON » кестесіне түсіреді. І-топ: Көшпелілер дәуіріндегі халықтар ұғымындағы «адал» сөзінің астарын қалай түсіндіресіздер? Бұл сөздің олардың мәдениетіне қатысы болды ма?   ІІ-топ: Бүгінгі күндегі халық ұғымындағы «адал» сөзі қалай қолданылып келеді? Бұл ұғым басты құндылық ретінде танылып жүр ме?

Дескрипторлар:  - деректерге сүйеніп, қорытынды жасайды;  - тақырып бойынша өзіндік көзқарасын білдіреді.

10 слайд
Дескрипторлар:  - деректерге сүйеніп, қорытынды жасайды;  - тақырып бойынша өзіндік көзқарасын білдіреді.

Рефлексия  «Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы оқушылардың сабақта алған мәліметтері туралы пікірін тыңдау.

11 слайд
Рефлексия  «Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы оқушылардың сабақта алған мәліметтері туралы пікірін тыңдау.