Көшпелілер мәдениеті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Көшпелілер мәдениеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Көшпелілер мәдениеті туралы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Топтарға бөліну қыш, ою-өрнек, шаңырақ, саз, киіз, кірпіш, су, уық, кереге

#1 слайд
Топтарға бөліну қыш, ою-өрнек, шаңырақ, саз, киіз, кірпіш, су, уық, кереге

1 слайд

Топтарға бөліну қыш, ою-өрнек, шаңырақ, саз, киіз, кірпіш, су, уық, кереге

Көшпенділер қолөнері

#2 слайд
Көшпенділер қолөнері

2 слайд

Көшпенділер қолөнері

Сабақтың мақсаты: Мәтіндермен жұмыс барысында қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру.

#3 слайд
  Сабақтың мақсаты: Мәтіндермен жұмыс барысында қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру.

3 слайд

  Сабақтың мақсаты: Мәтіндермен жұмыс барысында қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру.

-мәтінді түсініп оқып, деректерді анықтайды. -деректерге сүйеніп, қорытынды жасайды; -тақырып бойынша өзіндік көзқар

#4 слайд
-мәтінді түсініп оқып, деректерді анықтайды. -деректерге сүйеніп, қорытынды жасайды; -тақырып бойынша өзіндік көзқарасын білдіреді. БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ

4 слайд

-мәтінді түсініп оқып, деректерді анықтайды. -деректерге сүйеніп, қорытынды жасайды; -тақырып бойынша өзіндік көзқарасын білдіреді. БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ

Лексикалық минимумдар: Көшпелі ел мәдениеті, жүннен, ағаштан, теріден жасалған ұлттық бұйымдар, зергерлік бұйымдар, к

#5 слайд
Лексикалық минимумдар: Көшпелі ел мәдениеті, жүннен, ағаштан, теріден жасалған ұлттық бұйымдар, зергерлік бұйымдар, көшпелі халықтың қолданбалы қолөнері

5 слайд

Лексикалық минимумдар: Көшпелі ел мәдениеті, жүннен, ағаштан, теріден жасалған ұлттық бұйымдар, зергерлік бұйымдар, көшпелі халықтың қолданбалы қолөнері

Көшпенділер қолөнері туралы не білесіңдер? Ағаштан жасалған қандай бұйымдарды білесіңдер? Жүннен жасалған қандай бұйы

#6 слайд
Көшпенділер қолөнері туралы не білесіңдер? Ағаштан жасалған қандай бұйымдарды білесіңдер? Жүннен жасалған қандай бұйымдарды атай аласыңдар? Қандай зергерлік бұйымдарды білесіңдер?

6 слайд

Көшпенділер қолөнері туралы не білесіңдер? Ағаштан жасалған қандай бұйымдарды білесіңдер? Жүннен жасалған қандай бұйымдарды атай аласыңдар? Қандай зергерлік бұйымдарды білесіңдер?

Дескрипторлар: -мәтінді түсініп оқиды; -деректерге сүйеніп, қорытынды жасайды.

#7 слайд
Дескрипторлар: -мәтінді түсініп оқиды; -деректерге сүйеніп, қорытынды жасайды.

7 слайд

Дескрипторлар: -мәтінді түсініп оқиды; -деректерге сүйеніп, қорытынды жасайды.

адалбақан асадал

#8 слайд
адалбақан асадал

8 слайд

адалбақан асадал

Зерттеу сұрақтары: Тақырып төңірегіндегі деректерге сүйене отырып, өз көзқарастарын білдіреді. Жауаптарын « POWTO

#9 слайд
Зерттеу сұрақтары: Тақырып төңірегіндегі деректерге сүйене отырып, өз көзқарастарын білдіреді. Жауаптарын « POWTOON» кестесіне түсіреді. І-топ: Көшпелілер дәуіріндегі халықтар ұғымындағы «адал» сөзінің астарын қалай түсіндіресіздер? Бұл сөздің олардың мәдениетіне қатысы болды ма?   ІІ-топ: Бүгінгі күндегі халық ұғымындағы «адал» сөзі қалай қолданылып келеді? Бұл ұғым басты құндылық ретінде танылып жүр ме?

9 слайд

Зерттеу сұрақтары: Тақырып төңірегіндегі деректерге сүйене отырып, өз көзқарастарын білдіреді. Жауаптарын « POWTOON» кестесіне түсіреді. І-топ: Көшпелілер дәуіріндегі халықтар ұғымындағы «адал» сөзінің астарын қалай түсіндіресіздер? Бұл сөздің олардың мәдениетіне қатысы болды ма?   ІІ-топ: Бүгінгі күндегі халық ұғымындағы «адал» сөзі қалай қолданылып келеді? Бұл ұғым басты құндылық ретінде танылып жүр ме?

Дескрипторлар:  -деректерге сүйеніп, қорытынды жасайды; -тақырып бойынша өзіндік көзқарасын білдіреді.

#10 слайд
Дескрипторлар:  -деректерге сүйеніп, қорытынды жасайды; -тақырып бойынша өзіндік көзқарасын білдіреді.

10 слайд

Дескрипторлар:  -деректерге сүйеніп, қорытынды жасайды; -тақырып бойынша өзіндік көзқарасын білдіреді.

Рефлексия «Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы оқушылардың сабақта алған мәліметтері туралы пікірін тыңдау.

#11 слайд
Рефлексия «Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы оқушылардың сабақта алған мәліметтері туралы пікірін тыңдау.

11 слайд

Рефлексия «Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы оқушылардың сабақта алған мәліметтері туралы пікірін тыңдау.

Файл форматы:
pptx
16.10.2018
817
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі