Материалдар / Көшпелілер мәдениеті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көшпелілер мәдениеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Көшпелілер мәдениеті туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2018
657
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Топтарға бөліну қыш, ою-өрнек, шаңырақ, саз, киіз, кірпіш, су, уық, кереге

1 слайд
Топтарға бөліну қыш, ою-өрнек, шаңырақ, саз, киіз, кірпіш, су, уық, кереге

1 слайд

Топтарға бөліну қыш, ою-өрнек, шаңырақ, саз, киіз, кірпіш, су, уық, кереге

Көшпенділер қолөнері

2 слайд
Көшпенділер қолөнері

2 слайд

Көшпенділер қолөнері

Сабақтың мақсаты: Мәтіндермен жұмыс барысында қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру.

3 слайд
  Сабақтың мақсаты: Мәтіндермен жұмыс барысында қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру.

3 слайд

  Сабақтың мақсаты: Мәтіндермен жұмыс барысында қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру.

-мәтінді түсініп оқып, деректерді анықтайды. -деректерге сүйеніп, қорытынды жасайды; -тақырып бойынша өзіндік көзқар

4 слайд
-мәтінді түсініп оқып, деректерді анықтайды. -деректерге сүйеніп, қорытынды жасайды; -тақырып бойынша өзіндік көзқарасын білдіреді. БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ

4 слайд

-мәтінді түсініп оқып, деректерді анықтайды. -деректерге сүйеніп, қорытынды жасайды; -тақырып бойынша өзіндік көзқарасын білдіреді. БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ

Лексикалық минимумдар: Көшпелі ел мәдениеті, жүннен, ағаштан, теріден жасалған ұлттық бұйымдар, зергерлік бұйымдар, к

5 слайд
Лексикалық минимумдар: Көшпелі ел мәдениеті, жүннен, ағаштан, теріден жасалған ұлттық бұйымдар, зергерлік бұйымдар, көшпелі халықтың қолданбалы қолөнері

5 слайд

Лексикалық минимумдар: Көшпелі ел мәдениеті, жүннен, ағаштан, теріден жасалған ұлттық бұйымдар, зергерлік бұйымдар, көшпелі халықтың қолданбалы қолөнері

Көшпенділер қолөнері туралы не білесіңдер? Ағаштан жасалған қандай бұйымдарды білесіңдер? Жүннен жасалған қандай бұйы

6 слайд
Көшпенділер қолөнері туралы не білесіңдер? Ағаштан жасалған қандай бұйымдарды білесіңдер? Жүннен жасалған қандай бұйымдарды атай аласыңдар? Қандай зергерлік бұйымдарды білесіңдер?

6 слайд

Көшпенділер қолөнері туралы не білесіңдер? Ағаштан жасалған қандай бұйымдарды білесіңдер? Жүннен жасалған қандай бұйымдарды атай аласыңдар? Қандай зергерлік бұйымдарды білесіңдер?

Дескрипторлар: -мәтінді түсініп оқиды; -деректерге сүйеніп, қорытынды жасайды.

7 слайд
Дескрипторлар: -мәтінді түсініп оқиды; -деректерге сүйеніп, қорытынды жасайды.

7 слайд

Дескрипторлар: -мәтінді түсініп оқиды; -деректерге сүйеніп, қорытынды жасайды.

адалбақан асадал

8 слайд
адалбақан асадал

8 слайд

адалбақан асадал

Зерттеу сұрақтары: Тақырып төңірегіндегі деректерге сүйене отырып, өз көзқарастарын білдіреді. Жауаптарын « POWTO

9 слайд
Зерттеу сұрақтары: Тақырып төңірегіндегі деректерге сүйене отырып, өз көзқарастарын білдіреді. Жауаптарын « POWTOON» кестесіне түсіреді. І-топ: Көшпелілер дәуіріндегі халықтар ұғымындағы «адал» сөзінің астарын қалай түсіндіресіздер? Бұл сөздің олардың мәдениетіне қатысы болды ма?   ІІ-топ: Бүгінгі күндегі халық ұғымындағы «адал» сөзі қалай қолданылып келеді? Бұл ұғым басты құндылық ретінде танылып жүр ме?

9 слайд

Зерттеу сұрақтары: Тақырып төңірегіндегі деректерге сүйене отырып, өз көзқарастарын білдіреді. Жауаптарын « POWTOON» кестесіне түсіреді. І-топ: Көшпелілер дәуіріндегі халықтар ұғымындағы «адал» сөзінің астарын қалай түсіндіресіздер? Бұл сөздің олардың мәдениетіне қатысы болды ма?   ІІ-топ: Бүгінгі күндегі халық ұғымындағы «адал» сөзі қалай қолданылып келеді? Бұл ұғым басты құндылық ретінде танылып жүр ме?

Дескрипторлар:  -деректерге сүйеніп, қорытынды жасайды; -тақырып бойынша өзіндік көзқарасын білдіреді.

10 слайд
Дескрипторлар:  -деректерге сүйеніп, қорытынды жасайды; -тақырып бойынша өзіндік көзқарасын білдіреді.

10 слайд

Дескрипторлар:  -деректерге сүйеніп, қорытынды жасайды; -тақырып бойынша өзіндік көзқарасын білдіреді.

Рефлексия «Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы оқушылардың сабақта алған мәліметтері туралы пікірін тыңдау.

11 слайд
Рефлексия «Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы оқушылардың сабақта алған мәліметтері туралы пікірін тыңдау.

11 слайд

Рефлексия «Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы оқушылардың сабақта алған мәліметтері туралы пікірін тыңдау.