Көшпелілер мәдениеті
Көшпелілер мәдениеті

#1 слайд
Топтарға бөліну
қыш, ою-өрнек,
шаңырақ,
саз, киіз, кірпіш, су,
уық, кереге
1 слайд
Топтарға бөліну қыш, ою-өрнек, шаңырақ, саз, киіз, кірпіш, су, уық, кереге
#2 слайд
Көшпенділер қолөнері
2 слайд
Көшпенділер қолөнері
#3 слайд
Сабақтың мақсаты:
Мәтіндермен жұмыс барысында
қорытынды жасау, өз
көзқарасын білдіру.
3 слайд
Сабақтың мақсаты: Мәтіндермен жұмыс барысында қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру.
#4 слайд
-мәтінді түсініп оқып, деректерді
анықтайды.
-деректерге сүйеніп, қорытынды
жасайды;
-тақырып бойынша өзіндік
көзқарасын білдіреді.
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ
4 слайд
-мәтінді түсініп оқып, деректерді анықтайды. -деректерге сүйеніп, қорытынды жасайды; -тақырып бойынша өзіндік көзқарасын білдіреді. БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ
#5 слайд
Лексикалық минимумдар:
Көшпелі ел мәдениеті,
жүннен, ағаштан, теріден
жасалған ұлттық бұйымдар,
зергерлік бұйымдар, көшпелі
халықтың қолданбалы
қолөнері
5 слайд
Лексикалық минимумдар: Көшпелі ел мәдениеті, жүннен, ағаштан, теріден жасалған ұлттық бұйымдар, зергерлік бұйымдар, көшпелі халықтың қолданбалы қолөнері
#6 слайд
Көшпенділер қолөнері туралы не
білесіңдер?
Ағаштан жасалған қандай бұйымдарды
білесіңдер?
Жүннен жасалған қандай бұйымдарды
атай аласыңдар?
Қандай зергерлік бұйымдарды
білесіңдер?
6 слайд
Көшпенділер қолөнері туралы не білесіңдер? Ағаштан жасалған қандай бұйымдарды білесіңдер? Жүннен жасалған қандай бұйымдарды атай аласыңдар? Қандай зергерлік бұйымдарды білесіңдер?
#7 слайд
Дескрипторлар:
-мәтінді түсініп оқиды;
-деректерге сүйеніп,
қорытынды жасайды.
7 слайд
Дескрипторлар: -мәтінді түсініп оқиды; -деректерге сүйеніп, қорытынды жасайды.
#8 слайд
адалбақан
асадал
8 слайд
адалбақан асадал
#9 слайд
Зерттеу сұрақтары:
Тақырып төңірегіндегі деректерге сүйене отырып, өз
көзқарастарын білдіреді. Жауаптарын « POWTOON»
кестесіне түсіреді.
І-топ:
Көшпелілер дәуіріндегі халықтар ұғымындағы «адал»
сөзінің астарын қалай түсіндіресіздер? Бұл сөздің олардың
мәдениетіне қатысы болды ма?
ІІ-топ:
Бүгінгі күндегі халық ұғымындағы «адал» сөзі қалай
қолданылып келеді? Бұл ұғым басты құндылық ретінде
танылып жүр ме?
9 слайд
Зерттеу сұрақтары: Тақырып төңірегіндегі деректерге сүйене отырып, өз көзқарастарын білдіреді. Жауаптарын « POWTOON» кестесіне түсіреді. І-топ: Көшпелілер дәуіріндегі халықтар ұғымындағы «адал» сөзінің астарын қалай түсіндіресіздер? Бұл сөздің олардың мәдениетіне қатысы болды ма? ІІ-топ: Бүгінгі күндегі халық ұғымындағы «адал» сөзі қалай қолданылып келеді? Бұл ұғым басты құндылық ретінде танылып жүр ме?
#10 слайд
Дескрипторлар:
-деректерге сүйеніп,
қорытынды жасайды;
-тақырып бойынша өзіндік
көзқарасын білдіреді.
10 слайд
Дескрипторлар: -деректерге сүйеніп, қорытынды жасайды; -тақырып бойынша өзіндік көзқарасын білдіреді.
#11 слайд
Рефлексия
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы
оқушылардың сабақта алған
мәліметтері туралы пікірін тыңдау.
11 слайд
Рефлексия «Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы оқушылардың сабақта алған мәліметтері туралы пікірін тыңдау.
шағым қалдыра аласыз













