Материалдар / Көшпенділік
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көшпенділік

Материал туралы қысқаша түсінік
Көшпенділер жайлы ақпараттар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2019
369
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бөлім :Ғылым мен технология жетістіктері.Пунктуация Тақырып:Бүкіләлемдік көрме тарихынан

1 слайд
Бөлім :Ғылым мен технология жетістіктері.Пунктуация Тақырып:Бүкіләлемдік көрме тарихынан

1 слайд

Бөлім :Ғылым мен технология жетістіктері.Пунктуация Тақырып:Бүкіләлемдік көрме тарихынан

6.2.1.1.Мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру. 6.4.5.1.Қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрл

2 слайд
6.2.1.1.Мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру. 6.4.5.1.Қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану .Оқу мақсаты: Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар мәтінді түсініп оқиды, негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды.Қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін дұрыс қолданады. Мектепішілік іс- шараларды ұйымдастыруда хабарлама жазуды меңгереді. Пунктуацияларды дұрыс қолдануды үйренеді.

2 слайд

6.2.1.1.Мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру. 6.4.5.1.Қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану .Оқу мақсаты: Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар мәтінді түсініп оқиды, негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды.Қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін дұрыс қолданады. Мектепішілік іс- шараларды ұйымдастыруда хабарлама жазуды меңгереді. Пунктуацияларды дұрыс қолдануды үйренеді.

Белсенді әдіс-тәсілдер: “ Шынжыр” әдісі “ Елші”әдісі. “ Қатені тап”әдісі

3 слайд
Белсенді әдіс-тәсілдер: “ Шынжыр” әдісі “ Елші”әдісі. “ Қатені тап”әдісі

3 слайд

Белсенді әдіс-тәсілдер: “ Шынжыр” әдісі “ Елші”әдісі. “ Қатені тап”әдісі

Саралау Саралап оқыту тәсілі оқушылардың әр түрлі топтарына , яғни жеке қабілеттерін ескере отырып түрлі тапсырма

4 слайд
Саралау Саралап оқыту тәсілі оқушылардың әр түрлі топтарына , яғни жеке қабілеттерін ескере отырып түрлі тапсырмаларды ұйымдастыруды көздейді. Қабіл еті жоға ры оқуш ыға тапс ырма: “ Бүкі ләлем дік көрме тари хына н” тақы рыбы на ойто лғау жаза ды .Мә тінг е тын ыс белг ілері н қояд ы

4 слайд

Саралау Саралап оқыту тәсілі оқушылардың әр түрлі топтарына , яғни жеке қабілеттерін ескере отырып түрлі тапсырмаларды ұйымдастыруды көздейді. Қабіл еті жоға ры оқуш ыға тапс ырма: “ Бүкі ләлем дік көрме тари хына н” тақы рыбы на ойто лғау жаза ды .Мә тінг е тын ыс белг ілері н қояд ы

Критериалды бағалау  Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды;  Тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін дұры

5 слайд
Критериалды бағалау  Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды;  Тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін дұрыс қолданады  Қосымша ғаламтор дереккөзерін жүйелі қолданады.

5 слайд

Критериалды бағалау  Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды;  Тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін дұрыс қолданады  Қосымша ғаламтор дереккөзерін жүйелі қолданады.

Қалыптастырушы бағалау нәтижесінде:

6 слайд
Қалыптастырушы бағалау нәтижесінде:

6 слайд

Қалыптастырушы бағалау нәтижесінде:

Ықшам сабақтың қысқа мерзімді жоспарлауға ықпалы Ықшамсабақтың барысында әріптестер тарапынан оқу мақсатын дұрыс анықтау.Сар

7 слайд
Ықшам сабақтың қысқа мерзімді жоспарлауға ықпалы Ықшамсабақтың барысында әріптестер тарапынан оқу мақсатын дұрыс анықтау.Саралау деңгейін іске асыру.Тапсырмалар санын көбейту жөнінде кері байланыс алдым.Топпен жұмыс істеу барысында жоспарлау саралау,бағалау әдістерін өзімнің тәжірибеме түртіп алдым. Келешекте мен өз тәжірибемде белсенді оқыту әдісін,тиімді оқытуды басты назарда ұстана отырып,сараланған тапсырмалар арқылы оқушылардың таным қабілетін арттыруға және сапалы білім беруге мақсат қойдым.Әріптестер тарапынан Келешекте

7 слайд

Ықшам сабақтың қысқа мерзімді жоспарлауға ықпалы Ықшамсабақтың барысында әріптестер тарапынан оқу мақсатын дұрыс анықтау.Саралау деңгейін іске асыру.Тапсырмалар санын көбейту жөнінде кері байланыс алдым.Топпен жұмыс істеу барысында жоспарлау саралау,бағалау әдістерін өзімнің тәжірибеме түртіп алдым. Келешекте мен өз тәжірибемде белсенді оқыту әдісін,тиімді оқытуды басты назарда ұстана отырып,сараланған тапсырмалар арқылы оқушылардың таным қабілетін арттыруға және сапалы білім беруге мақсат қойдым.Әріптестер тарапынан Келешекте