Материалдар / коучинг

коучинг

Материал туралы қысқаша түсінік
коучинг слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Сәуір 2024
46
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Коучинг: «Сабақты зерттеудің және ұйымдастырудың тиімді жолдары» Коуч:Жұмабек.З.педагог-зерттеуші,

1 слайд
Коучинг: «Сабақты зерттеудің және ұйымдастырудың тиімді жолдары» Коуч:Жұмабек.З.педагог-зерттеуші,Сақтағанова.М.педагог-сарапшы Ататүрік атындағы №17мектеп-гимназия

1 слайд

Коучинг: «Сабақты зерттеудің және ұйымдастырудың тиімді жолдары» Коуч:Жұмабек.З.педагог-зерттеуші,Сақтағанова.М.педагог-сарапшы Ататүрік атындағы №17мектеп-гимназия

Мақсаты: - Оқушыларды оқытуға көңіл аудара отырып, оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мұғалімдерге Le

2 слайд
Мақсаты: - Оқушыларды оқытуға көңіл аудара отырып, оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мұғалімдерге Lesson Study әдісін меңгеру. -Тәжірибені жетілдіру ретінде Lesson Study ді қалай пайдалануға болатынын тереңірек үйрету. Міндеттері: - Сабақты зерттеу әдісінің өзіндік ерекшелігін ұғыну. - Сабақты зерттеу әдісінің тиімділігіне көз жеткізу -Бір- бірінің пікірін, көзқарасын құрметтеуге, өзара ұжымдық әрекетке бейімдеу «Сабақты зерттеудің және ұйымдастырудың тиімді жолдары»

2 слайд

Мақсаты: - Оқушыларды оқытуға көңіл аудара отырып, оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мұғалімдерге Lesson Study әдісін меңгеру. -Тәжірибені жетілдіру ретінде Lesson Study ді қалай пайдалануға болатынын тереңірек үйрету. Міндеттері: - Сабақты зерттеу әдісінің өзіндік ерекшелігін ұғыну. - Сабақты зерттеу әдісінің тиімділігіне көз жеткізу -Бір- бірінің пікірін, көзқарасын құрметтеуге, өзара ұжымдық әрекетке бейімдеу «Сабақты зерттеудің және ұйымдастырудың тиімді жолдары»

Жағымды ахуал орнату 5 есім 5 әрекет

3 слайд
Жағымды ахуал орнату 5 есім 5 әрекет

3 слайд

Жағымды ахуал орнату 5 есім 5 әрекет

Үй тапсырмасы: 4 топ. 1 топ 2 топ 3 топ. 5 топ Сабақты зерттеуді жүргізу бойынша әр топ өз тәжірибесімен бөліседі.

4 слайд
Үй тапсырмасы: 4 топ. 1 топ 2 топ 3 топ. 5 топ Сабақты зерттеуді жүргізу бойынша әр топ өз тәжірибесімен бөліседі.

4 слайд

Үй тапсырмасы: 4 топ. 1 топ 2 топ 3 топ. 5 топ Сабақты зерттеуді жүргізу бойынша әр топ өз тәжірибесімен бөліседі.

Дескриптор Жоспарды нақты құра алады -2 балл Сабақ өткізу туралы есеп бере алады -4 балл Үш «бақыланатын оқушы» туралы талдау

5 слайд
Дескриптор Жоспарды нақты құра алады -2 балл Сабақ өткізу туралы есеп бере алады -4 балл Үш «бақыланатын оқушы» туралы талдауды бере алады -2 балл

5 слайд

Дескриптор Жоспарды нақты құра алады -2 балл Сабақ өткізу туралы есеп бере алады -4 балл Үш «бақыланатын оқушы» туралы талдауды бере алады -2 балл

«Мен өзімнің қорыма ......алып кетемін, себебі....» «Мен .......туралы ойлануым керек,себебі......» «Мен...... қоқысқа тастаймын

6 слайд
«Мен өзімнің қорыма ......алып кетемін, себебі....» «Мен .......туралы ойлануым керек,себебі......» «Мен...... қоқысқа тастаймын,себебі......» Рефлексия:

6 слайд

«Мен өзімнің қорыма ......алып кетемін, себебі....» «Мен .......туралы ойлануым керек,себебі......» «Мен...... қоқысқа тастаймын,себебі......» Рефлексия:

Мағынаны ажырату: Әр топқа тапсырма беріледі. Жеребе алу бойынша сұрақтарды талқылайды. 1 . Деректер сенімді,шынайы болу үшін о

7 слайд
Мағынаны ажырату: Әр топқа тапсырма беріледі. Жеребе алу бойынша сұрақтарды талқылайды. 1 . Деректер сенімді,шынайы болу үшін олар қандай болу керек ? 2 . Зерттеу сұрағын алу үшін проблеманы қалай анықтаймыз? 3 .Тізбектелген сабақтың қысқа мерзімді жоспарын бірлесіп құрудың тиімділігі қандай? 4 . Зерттеу сабағы кезінде бақылау қалай жүргізіледі? 5 . Тізбектелген сабақтан кейін топ мүшелерімен талдау қалай жасалынады?

7 слайд

Мағынаны ажырату: Әр топқа тапсырма беріледі. Жеребе алу бойынша сұрақтарды талқылайды. 1 . Деректер сенімді,шынайы болу үшін олар қандай болу керек ? 2 . Зерттеу сұрағын алу үшін проблеманы қалай анықтаймыз? 3 .Тізбектелген сабақтың қысқа мерзімді жоспарын бірлесіп құрудың тиімділігі қандай? 4 . Зерттеу сабағы кезінде бақылау қалай жүргізіледі? 5 . Тізбектелген сабақтан кейін топ мүшелерімен талдау қалай жасалынады?

Дескриптор Сұрақтарды талқылай алады -2 балл

8 слайд
Дескриптор Сұрақтарды талқылай алады -2 балл

8 слайд

Дескриптор Сұрақтарды талқылай алады -2 балл

Қолданылған әдебиеттер: 1.Мұғалімге арналған нұсқаулық. Екінші басылым, 2018 жыл. 2.Қазақстан Республикасы педагогикалық қызм

9 слайд
Қолданылған әдебиеттер: 1.Мұғалімге арналған нұсқаулық. Екінші басылым, 2018 жыл. 2.Қазақстан Республикасы педагогикалық қызметкерлердің білімін көтеру курстарының бағдарламасы, 2018 жыл. 3. Lesson stady: нұсқаулық Пит Дадли 4. www.ssuecxtabe

9 слайд

Қолданылған әдебиеттер: 1.Мұғалімге арналған нұсқаулық. Екінші басылым, 2018 жыл. 2.Қазақстан Республикасы педагогикалық қызметкерлердің білімін көтеру курстарының бағдарламасы, 2018 жыл. 3. Lesson stady: нұсқаулық Пит Дадли 4. www.ssuecxtabe

10 слайд

10 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ