коучинг
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Коучинг:
«Сабақты зерттеудің және ұйымдастырудың
тиімді жолдары»
Коуч:Жұмабек.З.педагог-зерттеуші,Сақтағанова.М.педагог-сарапшы Ататүрік атындағы №17мектеп-гимназия
1 слайд
Коучинг: «Сабақты зерттеудің және ұйымдастырудың тиімді жолдары» Коуч:Жұмабек.З.педагог-зерттеуші,Сақтағанова.М.педагог-сарапшы Ататүрік атындағы №17мектеп-гимназия
2 слайд
Мақсаты:
- Оқушыларды оқытуға көңіл аудара отырып, оқытуды жетілдіру және оның
сапасын арттыру құралы ретінде мұғалімдерге Lesson Study әдісін меңгеру.
-Тәжірибені жетілдіру ретінде Lesson Study ді қалай пайдалануға болатынын
тереңірек үйрету.
Міндеттері:
- Сабақты зерттеу әдісінің өзіндік ерекшелігін ұғыну.
- Сабақты зерттеу әдісінің тиімділігіне көз жеткізу
-Бір- бірінің пікірін, көзқарасын құрметтеуге, өзара ұжымдық әрекетке
бейімдеу «Сабақты зерттеудің және ұйымдастырудың тиімді жолдары»
2 слайд
Мақсаты: - Оқушыларды оқытуға көңіл аудара отырып, оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мұғалімдерге Lesson Study әдісін меңгеру. -Тәжірибені жетілдіру ретінде Lesson Study ді қалай пайдалануға болатынын тереңірек үйрету. Міндеттері: - Сабақты зерттеу әдісінің өзіндік ерекшелігін ұғыну. - Сабақты зерттеу әдісінің тиімділігіне көз жеткізу -Бір- бірінің пікірін, көзқарасын құрметтеуге, өзара ұжымдық әрекетке бейімдеу «Сабақты зерттеудің және ұйымдастырудың тиімді жолдары»
3 слайд
Жағымды ахуал орнату
5 есім 5 әрекет
3 слайд
Жағымды ахуал орнату 5 есім 5 әрекет
4 слайд
Үй тапсырмасы:
4 топ.
1 топ 2 топ 3 топ.
5 топ
Сабақты зерттеуді жүргізу бойынша әр
топ өз тәжірибесімен бөліседі.
4 слайд
Үй тапсырмасы: 4 топ. 1 топ 2 топ 3 топ. 5 топ Сабақты зерттеуді жүргізу бойынша әр топ өз тәжірибесімен бөліседі.
5 слайд
Дескриптор
Жоспарды нақты құра алады
-2 балл
Сабақ өткізу туралы есеп бере алады
-4 балл
Үш «бақыланатын оқушы» туралы талдауды бере алады
-2 балл
5 слайд
Дескриптор Жоспарды нақты құра алады -2 балл Сабақ өткізу туралы есеп бере алады -4 балл Үш «бақыланатын оқушы» туралы талдауды бере алады -2 балл
6 слайд
«Мен өзімнің қорыма ......алып кетемін, себебі....»
«Мен .......туралы ойлануым керек,себебі......»
«Мен...... қоқысқа тастаймын,себебі......» Рефлексия:
6 слайд
«Мен өзімнің қорыма ......алып кетемін, себебі....» «Мен .......туралы ойлануым керек,себебі......» «Мен...... қоқысқа тастаймын,себебі......» Рефлексия:
7 слайд
Мағынаны ажырату:
Әр топқа тапсырма беріледі.
Жеребе алу бойынша сұрақтарды талқылайды.
1 . Деректер сенімді,шынайы болу үшін олар қандай болу керек ?
2 . Зерттеу сұрағын алу үшін проблеманы қалай анықтаймыз?
3 .Тізбектелген сабақтың қысқа мерзімді жоспарын бірлесіп құрудың
тиімділігі қандай?
4 . Зерттеу сабағы кезінде бақылау қалай жүргізіледі?
5 . Тізбектелген сабақтан кейін топ мүшелерімен талдау қалай
жасалынады?
7 слайд
Мағынаны ажырату: Әр топқа тапсырма беріледі. Жеребе алу бойынша сұрақтарды талқылайды. 1 . Деректер сенімді,шынайы болу үшін олар қандай болу керек ? 2 . Зерттеу сұрағын алу үшін проблеманы қалай анықтаймыз? 3 .Тізбектелген сабақтың қысқа мерзімді жоспарын бірлесіп құрудың тиімділігі қандай? 4 . Зерттеу сабағы кезінде бақылау қалай жүргізіледі? 5 . Тізбектелген сабақтан кейін топ мүшелерімен талдау қалай жасалынады?
8 слайд
Дескриптор
Сұрақтарды талқылай алады
-2 балл
8 слайд
Дескриптор Сұрақтарды талқылай алады -2 балл
9 слайд
Қолданылған әдебиеттер:
1.Мұғалімге арналған нұсқаулық. Екінші басылым,
2018 жыл.
2.Қазақстан Республикасы педагогикалық
қызметкерлердің білімін көтеру курстарының
бағдарламасы, 2018 жыл.
3. Lesson stady: нұсқаулық Пит Дадли
4. www.ssuecxtabe
9 слайд
Қолданылған әдебиеттер: 1.Мұғалімге арналған нұсқаулық. Екінші басылым, 2018 жыл. 2.Қазақстан Республикасы педагогикалық қызметкерлердің білімін көтеру курстарының бағдарламасы, 2018 жыл. 3. Lesson stady: нұсқаулық Пит Дадли 4. www.ssuecxtabe
10 слайд
10 слайд