Материалдар / коучинг
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

коучинг

Материал туралы қысқаша түсінік
коучинг слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Сәуір 2024
13
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Коучинг: «Сабақты зерттеудің және ұйымдастырудың тиімді жолдары» Коуч:Жұмабек.З.педагог-зерттеуші,

1 слайд
Коучинг: «Сабақты зерттеудің және ұйымдастырудың тиімді жолдары» Коуч:Жұмабек.З.педагог-зерттеуші,Сақтағанова.М.педагог-сарапшы Ататүрік атындағы №17мектеп-гимназия

Мақсаты: - Оқушыларды оқытуға көңіл аудара отырып, оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мұғалімдерге Le

2 слайд
Мақсаты: - Оқушыларды оқытуға көңіл аудара отырып, оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мұғалімдерге Lesson Study әдісін меңгеру. -Тәжірибені жетілдіру ретінде Lesson Study ді қалай пайдалануға болатынын тереңірек үйрету. Міндеттері: - Сабақты зерттеу әдісінің өзіндік ерекшелігін ұғыну. - Сабақты зерттеу әдісінің тиімділігіне көз жеткізу -Бір- бірінің пікірін, көзқарасын құрметтеуге, өзара ұжымдық әрекетке бейімдеу «Сабақты зерттеудің және ұйымдастырудың тиімді жолдары»

Жағымды ахуал орнату 5 есім 5 әрекет

3 слайд
Жағымды ахуал орнату 5 есім 5 әрекет

Үй тапсырмасы: 4 топ. 1 топ 2 топ 3 топ. 5 топ Сабақты зерттеуді жүргізу бойынша әр топ өз тәжірибесімен бөліседі.

4 слайд
Үй тапсырмасы: 4 топ. 1 топ 2 топ 3 топ. 5 топ Сабақты зерттеуді жүргізу бойынша әр топ өз тәжірибесімен бөліседі.

Дескриптор Жоспарды нақты құра алады -2 балл Сабақ өткізу туралы есеп бере алады -4 балл Үш «бақыланатын оқушы» туралы талдау

5 слайд
Дескриптор Жоспарды нақты құра алады -2 балл Сабақ өткізу туралы есеп бере алады -4 балл Үш «бақыланатын оқушы» туралы талдауды бере алады -2 балл

«Мен өзімнің қорыма ......алып кетемін, себебі....» «Мен .......туралы ойлануым керек,себебі......» «Мен...... қоқысқа тастаймын

6 слайд
«Мен өзімнің қорыма ......алып кетемін, себебі....» «Мен .......туралы ойлануым керек,себебі......» «Мен...... қоқысқа тастаймын,себебі......» Рефлексия:

Мағынаны ажырату: Әр топқа тапсырма беріледі. Жеребе алу бойынша сұрақтарды талқылайды. 1 . Деректер сенімді,шынайы болу үшін о

7 слайд
Мағынаны ажырату: Әр топқа тапсырма беріледі. Жеребе алу бойынша сұрақтарды талқылайды. 1 . Деректер сенімді,шынайы болу үшін олар қандай болу керек ? 2 . Зерттеу сұрағын алу үшін проблеманы қалай анықтаймыз? 3 .Тізбектелген сабақтың қысқа мерзімді жоспарын бірлесіп құрудың тиімділігі қандай? 4 . Зерттеу сабағы кезінде бақылау қалай жүргізіледі? 5 . Тізбектелген сабақтан кейін топ мүшелерімен талдау қалай жасалынады?

Дескриптор Сұрақтарды талқылай алады -2 балл

8 слайд
Дескриптор Сұрақтарды талқылай алады -2 балл

Қолданылған әдебиеттер: 1.Мұғалімге арналған нұсқаулық. Екінші басылым, 2018 жыл. 2.Қазақстан Республикасы педагогикалық қызм

9 слайд
Қолданылған әдебиеттер: 1.Мұғалімге арналған нұсқаулық. Екінші басылым, 2018 жыл. 2.Қазақстан Республикасы педагогикалық қызметкерлердің білімін көтеру курстарының бағдарламасы, 2018 жыл. 3. Lesson stady: нұсқаулық Пит Дадли 4. www.ssuecxtabe

10 слайд