Коучинг жоспары "Жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастырудың жолдары"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
ТАПСЫРМАЛАРЫН
ҚҰРАСТЫРУДЫҢ ЖОЛДАРЫ
( Шебер –сынып)
Бастауыш сынып мұғалімі
Мухамедиева Марал Мырзағалиқызы
1 слайд
ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫН ҚҰРАСТЫРУДЫҢ ЖОЛДАРЫ ( Шебер –сынып) Бастауыш сынып мұғалімі Мухамедиева Марал Мырзағалиқызы
2 слайд
МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ
Мақсаты:
Жиынтық бағалауды ұйымдастыруға қажетті құралдарды құрастыру
мен сараптама жасай отырып өзара тәжірибе алмасу
Міндеттері:
бағалау удерісін ұйымдастыруға қатысты нормативті құжаттардың
маңыздылығын түсінуге жағдай жасау;
бағалау үдерісінде қолданылып жүрген тапсырмалардың
сипаттамасын және түрлерін түсінуді қамтамасыз ету;
бағалау құралдарын құрастыру және сараптама жасау дағдыларын
қалыптастыру;
бағалау құралдарын тәжірибеде қолдану дағдыларын қалыптастыру.
2 слайд
МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ Мақсаты: Жиынтық бағалауды ұйымдастыруға қажетті құралдарды құрастыру мен сараптама жасай отырып өзара тәжірибе алмасу Міндеттері: бағалау удерісін ұйымдастыруға қатысты нормативті құжаттардың маңыздылығын түсінуге жағдай жасау; бағалау үдерісінде қолданылып жүрген тапсырмалардың сипаттамасын және түрлерін түсінуді қамтамасыз ету; бағалау құралдарын құрастыру және сараптама жасау дағдыларын қалыптастыру; бағалау құралдарын тәжірибеде қолдану дағдыларын қалыптастыру.
3 слайд
•
Нормативтік құжаттар мен нұсқаулық әдістемелік
құжаттар деген не?
•
Қалай түсінесіз?
•
Тәжірибеде қалай қолданылып жүр?
•
Өз тәжірибеңізде осындай құжаттарды қолдану
қаншалықты маңызды?
3 слайд
• Нормативтік құжаттар мен нұсқаулық әдістемелік құжаттар деген не? • Қалай түсінесіз? • Тәжірибеде қалай қолданылып жүр? • Өз тәжірибеңізде осындай құжаттарды қолдану қаншалықты маңызды?
4 слайд
* Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары
* Оқу бағдарламасы
* Ұзақ мерзімді жоспар
* Орта мерзімді жоспар
* Қысқа мерзімді жоспар
* 2019-2020 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында
оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хат .
* «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау
өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым
министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 Бұйрығы (2019 жылдың 26 қарашадағы
№509 бұйрығыме н енгізілген өзгерістер мен толықтырулармен)
* «Орта білім беру ұйымдарының жеке санаттағы педагог қызметкерлері жүргізу үшін
ұсынылатын құжаттардың тізбесін анықтау туралы» Қазақстан Республикасы Білім және
ғылым министрінің 2018 жылғы 26 қаңтардағы № 32 бұйрығы
* Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша
нұсқаулық
* Тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы
* Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар
* Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы Нормативтік және нұсқаулық әдістемелік құжаттар
4 слайд
* Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары * Оқу бағдарламасы * Ұзақ мерзімді жоспар * Орта мерзімді жоспар * Қысқа мерзімді жоспар * 2019-2020 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хат . * «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 Бұйрығы (2019 жылдың 26 қарашадағы №509 бұйрығыме н енгізілген өзгерістер мен толықтырулармен) * «Орта білім беру ұйымдарының жеке санаттағы педагог қызметкерлері жүргізу үшін ұсынылатын құжаттардың тізбесін анықтау туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 26 қаңтардағы № 32 бұйрығы * Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық * Тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы * Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар * Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы Нормативтік және нұсқаулық әдістемелік құжаттар
5 слайд
ПӘН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ЖҮРГІЗУ
КЕЗІНДЕ БАСШЫЛЫҚҚА АЛЫНАТЫН ҚҰЖАТТАР.
Оқу бағдарламасы. Оқу жоспары
(Ұзақ мерзімді жоспар)
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар
жинағы
Қысқа мерзімді жоспарОқу
мақсаттары
мен күтілетін
нәтижелер
Бағалау
құралдары
Оқуту тәсілі
мен бағалау
нәтижелері
5 слайд
ПӘН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ЖҮРГІЗУ КЕЗІНДЕ БАСШЫЛЫҚҚА АЛЫНАТЫН ҚҰЖАТТАР. Оқу бағдарламасы. Оқу жоспары (Ұзақ мерзімді жоспар) Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы Қысқа мерзімді жоспарОқу мақсаттары мен күтілетін нәтижелер Бағалау құралдары Оқуту тәсілі мен бағалау нәтижелері
6 слайд
Келесі сұрақтарды талқылау :
Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау деген не?
Біз не үшін бағалаймыз ?
•
оқуды жетілдіру үшін;
•
оқуды өлшеу үшін;
•
оқытуды жетілдіру ұшін;
•
оқыту мен оқу үдерістерін мониторингілеу үшін.
Бағалау арқылы біз қандай ақпарат алғымыз келеді ?
•
сабақ үстінде мақсаттарға қатысты нәтижелерді;
•
сабақтан соң мақсаттарға қатысты нәтижелерді;
•
осы уақыт ішіндегі нәтижелердің өсуін.
Критериалды бағалау қағидаттары қандай ?
6 слайд
Келесі сұрақтарды талқылау : Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау деген не? Біз не үшін бағалаймыз ? • оқуды жетілдіру үшін; • оқуды өлшеу үшін; • оқытуды жетілдіру ұшін; • оқыту мен оқу үдерістерін мониторингілеу үшін. Бағалау арқылы біз қандай ақпарат алғымыз келеді ? • сабақ үстінде мақсаттарға қатысты нәтижелерді; • сабақтан соң мақсаттарға қатысты нәтижелерді; • осы уақыт ішіндегі нәтижелердің өсуін. Критериалды бағалау қағидаттары қандай ?
7 слайд
Бөлім
бойынша
жиынтық
бағалау • БЖБ үшін максималды бал, БЖБ өткізу нысаны (бақылау,
практикалық немесе шығармашылық жұмыс, жоба, ауызша
сұрау, эссе) мен БЖБ сабағын өткізу және БЖБ орындау уақыты
реттелмейді.
• БЖБ үшін максималды балл 1-4-сыныптарда 7-ден кем емес және
15-тен артық болмауы тиіс, 5-11(12)-сыныптарда 7-ден кем емес
және 20 балдан артық болмауы қажет.
• Аптасына 1 сағат оқу жүктемесі кезінде БЖБ тоқсанда екі реттен
артық емес жүргізіледі.
• Бөлім/ортақ тақырыптар тоқсанына үш және одан да көп
бөлім/ортақ тақырыптарды оқып-зерделеген жағдайда
тақырыптардың ерекшеліктерін және оқыту мақсаттарының
саны ескеріле отырып біріктіріледі.
• Тоқсанда бір бөлімді (ортақ тақырыпты) оқып-зерделеген
жағдайда , БЖБ тоқсанның екінші жартысында, тоқсанның
соңына дейін кемінде екі апта бұрын бір рет өткізіледі. Оны екі
кезеңге бөліп жүргізуге болады. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы 18 наурыздағы
«Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау
өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» N 125 Бұйрығы (2019 жылдың 27 қарашадағы
№ 509 өзгерістермен)
7 слайд
Бөлім бойынша жиынтық бағалау • БЖБ үшін максималды бал, БЖБ өткізу нысаны (бақылау, практикалық немесе шығармашылық жұмыс, жоба, ауызша сұрау, эссе) мен БЖБ сабағын өткізу және БЖБ орындау уақыты реттелмейді. • БЖБ үшін максималды балл 1-4-сыныптарда 7-ден кем емес және 15-тен артық болмауы тиіс, 5-11(12)-сыныптарда 7-ден кем емес және 20 балдан артық болмауы қажет. • Аптасына 1 сағат оқу жүктемесі кезінде БЖБ тоқсанда екі реттен артық емес жүргізіледі. • Бөлім/ортақ тақырыптар тоқсанына үш және одан да көп бөлім/ортақ тақырыптарды оқып-зерделеген жағдайда тақырыптардың ерекшеліктерін және оқыту мақсаттарының саны ескеріле отырып біріктіріледі. • Тоқсанда бір бөлімді (ортақ тақырыпты) оқып-зерделеген жағдайда , БЖБ тоқсанның екінші жартысында, тоқсанның соңына дейін кемінде екі апта бұрын бір рет өткізіледі. Оны екі кезеңге бөліп жүргізуге болады. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы 18 наурыздағы «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» N 125 Бұйрығы (2019 жылдың 27 қарашадағы № 509 өзгерістермен)
8 слайд
Тоқсандық
жиынтық
бағалау • Пәндердің күрделілік деңгейін есепке ала отырып, бір
күнде үшеуден артық емес тоқсандық жиынтық бағалау
жүргізуге болады. Олар тоқсан аяқталатын соңғы күні
жүргізілмейді.
• Жаңартылған білім беру мазмұнында оқитын
сыныптардағы оқушылардың жылдық бағалары
тоқсандық бағалардың орташа арифметикалық мәнін ең
жақын бүтін санға дөңгелектеу арқылы қойылады.
• Бір немесе екі пәннен «2» деген баға алған оқушылар үшін
мектеп жасаған кестеге сәйкес жүргізілетін оқу
жылындағы материал мазмұнын қамтитын жиынтық
бағалау оқу жылына ұйымдастырылады.
• Қорытынды баға жылдық және оқу жылына арналған
жиынтық бағалау бағаларының орташа арифметикалық
мәні ретінде қойылады.
• Үш немесе одан да көп пәннен «2» деген баға алған
оқушылар қайта оқу жылына қалдырылады.
• Бір немесе екі пәннен «2» деген баға алған оқушылар үшін
осы пәндерден қосымша жиынтық бағалау өткізіледі.
• Қосымша жиынтық бағалаудан «2» деген баға алған
жағдайда оқушы сол сыныпта қайта оқу жылына
қалдырылады.
8 слайд
Тоқсандық жиынтық бағалау • Пәндердің күрделілік деңгейін есепке ала отырып, бір күнде үшеуден артық емес тоқсандық жиынтық бағалау жүргізуге болады. Олар тоқсан аяқталатын соңғы күні жүргізілмейді. • Жаңартылған білім беру мазмұнында оқитын сыныптардағы оқушылардың жылдық бағалары тоқсандық бағалардың орташа арифметикалық мәнін ең жақын бүтін санға дөңгелектеу арқылы қойылады. • Бір немесе екі пәннен «2» деген баға алған оқушылар үшін мектеп жасаған кестеге сәйкес жүргізілетін оқу жылындағы материал мазмұнын қамтитын жиынтық бағалау оқу жылына ұйымдастырылады. • Қорытынды баға жылдық және оқу жылына арналған жиынтық бағалау бағаларының орташа арифметикалық мәні ретінде қойылады. • Үш немесе одан да көп пәннен «2» деген баға алған оқушылар қайта оқу жылына қалдырылады. • Бір немесе екі пәннен «2» деген баға алған оқушылар үшін осы пәндерден қосымша жиынтық бағалау өткізіледі. • Қосымша жиынтық бағалаудан «2» деген баға алған жағдайда оқушы сол сыныпта қайта оқу жылына қалдырылады.
9 слайд
ТАПСЫРМА ҚҰРАСТЫРУ КЕЗІНДЕ НЕГЕ
СҮЙЕНУ ҚАЖЕТ?
оқу бағдарламасы және оқу жоспары;
спецификация;
құрастырылған бағалау критерийлері;
кәсіби іс-тәжірибе/мұғалімнің шешімі;
оқу материалын қамту көлемі мен деңгейі;
оқушы деңгейі;
оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктері.
9 слайд
ТАПСЫРМА ҚҰРАСТЫРУ КЕЗІНДЕ НЕГЕ СҮЙЕНУ ҚАЖЕТ? оқу бағдарламасы және оқу жоспары; спецификация; құрастырылған бағалау критерийлері; кәсіби іс-тәжірибе/мұғалімнің шешімі; оқу материалын қамту көлемі мен деңгейі; оқушы деңгейі; оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктері.
10 слайд
«Әдебиеттік оқу пәнінен
жиынтық бағалау
тапсырмаларын
құрастырудың жолдары»
10 слайд
«Әдебиеттік оқу пәнінен жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастырудың жолдары»
11 слайд
Пәні:Әдебиеттік оқу
Сыныбы: 3
Оқыту тілі: қазақ тілі
Тоқсан: 2
Бөлімі: 3 “Уақыт”
Бөлім бойынша жиынтық
бағалау
11 слайд
Пәні:Әдебиеттік оқу Сыныбы: 3 Оқыту тілі: қазақ тілі Тоқсан: 2 Бөлімі: 3 “Уақыт” Бөлім бойынша жиынтық бағалау
12 слайд
БЖБ құрастырудың қадамдары
Сөйлеу әрекетінің түрлері:
Оқу мақсаты:
Бағалау критерийлері:
Ойлау дағдыларының деңгейлері:
Уақыт: 15-20
Тапсырмалар: 1-3
Дескриптор:
Рубрика:
12 слайд
БЖБ құрастырудың қадамдары Сөйлеу әрекетінің түрлері: Оқу мақсаты: Бағалау критерийлері: Ойлау дағдыларының деңгейлері: Уақыт: 15-20 Тапсырмалар: 1-3 Дескриптор: Рубрика:
13 слайд
Тапсырма №1 құрастыру
Тапсырма №2 құрастыру Практикалық жұмыс
13 слайд
Тапсырма №1 құрастыру Тапсырма №2 құрастыру Практикалық жұмыс
14 слайд
«Уақыт» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері: Оқылым және жазылым
Оқу мақсаты
3.2.4.1 – өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық
ерекшеліктерін анықтау.
3.3.2.1 – шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын
өзгерту), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу.
Бағалау критерийі
Білім алушы: Мәтіннен тиісті ақпаратты тауып, белгілейді.
Мәтіндегі оқиғаға қатысты көзқарасын білдіреді
Мәтіннің құрылымдық бөліктерін анықтап, тақырып қояды
Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану.
14 слайд
«Уақыт» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау Сөйлеу әрекетінің түрлері: Оқылым және жазылым Оқу мақсаты 3.2.4.1 – өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін анықтау. 3.3.2.1 – шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу. Бағалау критерийі Білім алушы: Мәтіннен тиісті ақпаратты тауып, белгілейді. Мәтіндегі оқиғаға қатысты көзқарасын білдіреді Мәтіннің құрылымдық бөліктерін анықтап, тақырып қояды Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану.
15 слайд
Дескриптор
Бағалау критерийі Тапсырма Дескриптор Балл
Білім алушы
Мәтіннен тиісті ақпаратты
тауып, белгілейді.
Мәтіндегі оқиғаға қатысты
көзқарасын білдіреді № 1
Мәтіннің құрылымдық
бөліктерін анықтап,
тақырып қояды № 2
Барлығы
15 слайд
Дескриптор Бағалау критерийі Тапсырма Дескриптор Балл Білім алушы Мәтіннен тиісті ақпаратты тауып, белгілейді. Мәтіндегі оқиғаға қатысты көзқарасын білдіреді № 1 Мәтіннің құрылымдық бөліктерін анықтап, тақырып қояды № 2 Барлығы
16 слайд
«Уақыт» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-
аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
Рубрика
Бағалау
критерийі Тапсырма Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен Орта Жоғары
Мәтіннен тиісті
ақпаратты тауып,
белгілейді.
Мәтіндегі оқиғаға
қатысты
көзқарасын
білдіреді Тапсырма №1
Мәтіннің
құрылымдық
бөліктерін
анықтап,
тақырып қояды Тапсырма №2
16 слайд
«Уақыт» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата- аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика Білім алушының аты-жөні Рубрика Бағалау критерийі Тапсырма Оқу жетістіктерінің деңгейі Төмен Орта Жоғары Мәтіннен тиісті ақпаратты тауып, белгілейді. Мәтіндегі оқиғаға қатысты көзқарасын білдіреді Тапсырма №1 Мәтіннің құрылымдық бөліктерін анықтап, тақырып қояды Тапсырма №2
17 слайд
Осы бөлімде қол жеткізетін оқу мақсаттары:
3.2.2.1 – қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою
және жауап беру.
3.1.4.1 – сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербальды
емес тілдік құралдарды қолдану.
3.2.4.1 – өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық
ерекшеліктерін анықтау.
3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып,
жеткізу.
3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп
тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу.
3.1.3.1 – шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне,
ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау.
3.3.2.1 – шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту),
өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу.
3.1.1.1 Шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық сұрақтар қою
және жауап беру
17 слайд
Осы бөлімде қол жеткізетін оқу мақсаттары: 3.2.2.1 – қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру. 3.1.4.1 – сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербальды емес тілдік құралдарды қолдану. 3.2.4.1 – өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін анықтау. 3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізу. 3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу. 3.1.3.1 – шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау. 3.3.2.1 – шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу. 3.1.1.1 Шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық сұрақтар қою және жауап беру
18 слайд
Сыныбыңызда БЖБ қорытындысы
бойынша 25 баланың 16 –сы
төмен нәтиже көрсетті.
Не себептен деп ойлайсыздар? ПРОБЛЕМАЛЫҚ СҰРАҚ
18 слайд
Сыныбыңызда БЖБ қорытындысы бойынша 25 баланың 16 –сы төмен нәтиже көрсетті. Не себептен деп ойлайсыздар? ПРОБЛЕМАЛЫҚ СҰРАҚ
19 слайд
SWOT талдау жасау
S (strength) - күшті
жақтары
W (weakness) - әлсіз
жақтары
O (opportunity) -
мүмкіндіктері
T (threat) - қауіп
19 слайд
SWOT талдау жасау S (strength) - күшті жақтары W (weakness) - әлсіз жақтары O (opportunity) - мүмкіндіктері T (threat) - қауіп
20 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
20 слайд
Назарларыңызға рахмет!
21 слайд
Модерация – бағалаудың анықтығы мен дәлдігін қамтамасыз ету үшін
қойылған балдарды стандарттау мақсатында тоқсандық жиынтық
бағалау бойынша білім алушылардың жұмыстарын талқылап
қарастыратын үдеріс .
Бағалауды стандарттау мақсатында мұғалімдер білім алушылардың тоқсандық жиынтық
бағалау жұмыстарының нәтижелерін талқылауы үшін модерация белгіленген.
Модерация :
бағалауды стандарттау мақсатында мұғалімдер білім алушылардың тоқсандық жиынтық
бағалау жұмыстарының нәтижелерін талқылауы үшін модерация белгіленген.
Модерация :
бір параллельде жұмыс істейтін мұғалімнің қатысуымен;
олар белгілі бір пән бойынша балл қою кестесін бірыңғай қолдану мақсатында жұмысты
алдын ала бағалауды талқылауды өткізіледі.
Білуі маңызды:
модерация қорытындысы бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың нәтижесі өзгеруі
мүмкін.
Модерация төрағасы басшы, әдістемелік бірлестік жетекішісі, сондай-ақ пән мұғалімі бола
алады.
21 слайд
Модерация – бағалаудың анықтығы мен дәлдігін қамтамасыз ету үшін қойылған балдарды стандарттау мақсатында тоқсандық жиынтық бағалау бойынша білім алушылардың жұмыстарын талқылап қарастыратын үдеріс . Бағалауды стандарттау мақсатында мұғалімдер білім алушылардың тоқсандық жиынтық бағалау жұмыстарының нәтижелерін талқылауы үшін модерация белгіленген. Модерация : бағалауды стандарттау мақсатында мұғалімдер білім алушылардың тоқсандық жиынтық бағалау жұмыстарының нәтижелерін талқылауы үшін модерация белгіленген. Модерация : бір параллельде жұмыс істейтін мұғалімнің қатысуымен; олар белгілі бір пән бойынша балл қою кестесін бірыңғай қолдану мақсатында жұмысты алдын ала бағалауды талқылауды өткізіледі. Білуі маңызды: модерация қорытындысы бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың нәтижесі өзгеруі мүмкін. Модерация төрағасы басшы, әдістемелік бірлестік жетекішісі, сондай-ақ пән мұғалімі бола алады.
22 слайд
Жиынтық бағалау
жұмыстарын балл
қою кестесіне
сәйкес бағалайды.
Балдар
қарындашпен
қойылады;
Жиынтық бағалау
жұмыстары
іріктелініп
алынады;
Жеке мәліметтерді
шифрлейді,
жұмыстардың
көшірмелерін
дайындайды.
Жұмыс
қорытындысын
ұжымда
талқылайды.
Қажет болған
жағдайда
нәтижелерге немесе
балл қою кестесіне
өзгерістер енгізеді;
Отырыс
хаттамасына қол
қояды.
Білім
алушылардың
жұмыстарын қайта
қарайды, балдарды
жоғарылатуы /
төмендетуі мүмкін;
Соңғы нақты
балдар қаламмен
қойылады;
Нақты балл
электрондық
журналға
қойылады. Тоқсандық жиынтық бағалауды модерациялау үдерісі белгілі
бір тәртіппен жүргізіледі
Модерацияға дейін : Модерация кезінде: Модерациядан кейін:
22 слайд
Жиынтық бағалау жұмыстарын балл қою кестесіне сәйкес бағалайды. Балдар қарындашпен қойылады; Жиынтық бағалау жұмыстары іріктелініп алынады; Жеке мәліметтерді шифрлейді, жұмыстардың көшірмелерін дайындайды. Жұмыс қорытындысын ұжымда талқылайды. Қажет болған жағдайда нәтижелерге немесе балл қою кестесіне өзгерістер енгізеді; Отырыс хаттамасына қол қояды. Білім алушылардың жұмыстарын қайта қарайды, балдарды жоғарылатуы / төмендетуі мүмкін; Соңғы нақты балдар қаламмен қойылады; Нақты балл электрондық журналға қойылады. Тоқсандық жиынтық бағалауды модерациялау үдерісі белгілі бір тәртіппен жүргізіледі Модерацияға дейін : Модерация кезінде: Модерациядан кейін:
23 слайд
Модерацияны тиімді өткізу үшін жағдайлар
Ынтымақтастық
мәдениеті Ашық және
анық
коммуникация Сындарлы
(конструктивті)
кері байланыс Кәсіби қолдау
көрсетуМОДЕРАЦИЯ
23 слайд
Модерацияны тиімді өткізу үшін жағдайлар Ынтымақтастық мәдениеті Ашық және анық коммуникация Сындарлы (конструктивті) кері байланыс Кәсіби қолдау көрсетуМОДЕРАЦИЯ
24 слайд
МОДЕРАЦИЯҒА
ДЕЙІН
Тапсырма:
1. Жиынтық бағалауды
оқушы рөлінде
орындаңыз
2. Оқушының жұмысын
қарындашпен (келесі
топ) балл қою
кестесіне сәйкес
тексеріңіз. Тапсырма:
1. Әріптестеріңізбен бірге
жұмыстың нәтижесін және
балл қою кестесін
талқылаңыз;
2. Қажет болса оқушы
нәтижесіне немесе балл қою
кестесіне өзгерістер енгізіңіз;
3. Отырыс хаттамасын
толтырыңыз және қол
қойыңыз. МОДЕРАЦИЯ
КЕЗІНДЕ
24 слайд
МОДЕРАЦИЯҒА ДЕЙІН Тапсырма: 1. Жиынтық бағалауды оқушы рөлінде орындаңыз 2. Оқушының жұмысын қарындашпен (келесі топ) балл қою кестесіне сәйкес тексеріңіз. Тапсырма: 1. Әріптестеріңізбен бірге жұмыстың нәтижесін және балл қою кестесін талқылаңыз; 2. Қажет болса оқушы нәтижесіне немесе балл қою кестесіне өзгерістер енгізіңіз; 3. Отырыс хаттамасын толтырыңыз және қол қойыңыз. МОДЕРАЦИЯ КЕЗІНДЕ