Материалдар / Коучинг сабақ жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қырқүйек 2018
385
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Оңтүстік Қазақстан облысы Сарыағаш ауданы № 125 Сұлтанбек Қожанов атындағы жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғал

1 слайд
Оңтүстік Қазақстан облысы Сарыағаш ауданы № 125 Сұлтанбек Қожанов атындағы жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалимасы Джумабекова Лаззат Орынбекқызы Курстан өткені -3-деңгей 2014 жыл

Жаңартылған білім беру мазмұнын іске асыру және желілік қоғамдастық құру Коучинг үйретпейді, ол үйренуге көмек көрсетеді.

2 слайд
Жаңартылған білім беру мазмұнын іске асыру және желілік қоғамдастық құру Коучинг үйретпейді, ол үйренуге көмек көрсетеді. ( Геллвей.2000 ж.)

Әріптестеріміздің педагогикалық тәжірибесін жетілдіру мақсатында инновациялық идеялармен таныстыру, шығармашылық қабілетін ұ

3 слайд
Әріптестеріміздің педагогикалық тәжірибесін жетілдіру  мақсатында инновациялық идеялармен таныстыру, шығармашылық қабілетін ұштау, жаңа формациядағы бағалау түрлерін тәжірибеге енгізуге ықпалдасу. Мұғалімдерге оқушылардың айқындалған  критерийлерге сәйкес өз жұмысының сапасы туралы қорытынды жасай б i луге қол жеткізуін үйрету, өз i н-өзі бағалау және өзара бағалау үдер i стер i нің дамуына ықпал ету

№ 125 С. Қожанов атындағы жалпы орта мектебі мемлекеттік мекемесі Жаңартылған білім беру мазмұнын іске асыру және желілік қо

4 слайд
№ 125 С. Қожанов атындағы жалпы орта мектебі мемлекеттік мекемесі Жаңартылған білім беру мазмұнын іске асыру және желілік қоғамдастық құру Шығармашылық топ (18 мүше) Мақсаты: ҚМ Ж құру, нәтижелі орындалуына бақылау мен басшылық жасау Қарлығаш кәсіби қоғамдастығы. А.Смадиярова,Г.Сапар баева,Р.Манахова, Н.Юсупова, Г.Шеримбетова, Ш.ТастанбекованШуақ кәсіби қоғамдастығы (6) Қ.Омарова ,Ж.Асылбекова А.Аденова С.Амирова,Л.Джумабекова -Д.Шынтаева Самұрық кәсіби қоғамдастығы. Л.Жаппарова, У.Сақтағанова, Р.Арыстанбекова, Г.Мұсақұлұва, А.Басбақава, А.Қараева.

. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев Қазақстан халқына жолдауында«Біз тұрғызатын қоғамдарда бағалайтын, белсенді, жоғары морал

5 слайд
. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев Қазақстан халқына жолдауында«Біз тұрғызатын қоғамдарда бағалайтын, белсенді, жоғары моральді , әдепті және рухани байлығы мол адамдардан тұру керек» деп айтқан болатын.

АКТ Оқыту үшін бағалау оқуды бағалау сыни тұрғыда н ойлау. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерТаланты лық пен дарынд ылықОқытуд

6 слайд
АКТ Оқыту үшін бағалау оқуды бағалау сыни тұрғыда н ойлау. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерТаланты лық пен дарынд ылықОқытуды басқару көшбасш ы - лық Жас ерекшелі к - тер

КОУЧИНГ Тақырыбы: “Сыни тұрғыдан ойлау” Бастауыш сынып мұғалимасы Л:Джумабекова “Сын тұрғысынан ойлау ” тақырыбында коучинг өтк

7 слайд
КОУЧИНГ Тақырыбы: “Сыни тұрғыдан ойлау” Бастауыш сынып мұғалимасы Л:Джумабекова “Сын тұрғысынан ойлау ” тақырыбында коучинг өткізді. Сабақта мұғалімдерді топтастырып, тапсырмалар беріп, постер қорғатып өзін-өзі бағалады.Сыни тұрғыдан ойлау оқушылардың білім сапасын көтеруге ықпал жасайды деп қорытындылады

Оқыту мен оқудағы мұғалімдер- дің іс-әрекеті“ Өрмекші тор “әдісі Т ілші”сұрақа жауап алу. Постерді қорғау Сергіту сәтінен к

8 слайд
Оқыту мен оқудағы мұғалімдер- дің іс-әрекеті“ Өрмекші тор “әдісі Т ілші”сұрақа жауап алу. Постерді қорғау Сергіту сәтінен көрінісОқушының сабаққа деген қызығушылығын қалай оята аламыз?

Тақырыбы “Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану Бастауыш сынып мұғалімі:Омарова Қарлығаш . Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс

9 слайд
Тақырыбы “Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану Бастауыш сынып мұғалімі:Омарова Қарлығаш . Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану тақырыбында коучинг өткізді.Сабақта сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, “Аялдама” әдісімен тапсырмалар беріп постер қорғады .

Жет і модуль Жаңа тақырыптың мазмұнын топпен біргелесіп ашу АКТ пайдалануЖұптық жұмыс. Дарынды және талантты балаларды оқыт

10 слайд
Жет і модуль Жаңа тақырыптың мазмұнын топпен біргелесіп ашу АКТ пайдалануЖұптық жұмыс. Дарынды және талантты балаларды оқыту Сыни тұрғыдан ойланып шығармашылық жұмыс қорғауда АКТ пайдалану Жұптық жұмыс. Сыни тұрғыдан ойланып шығармашылық жұмыс қорғауда

Тәлімгерлер ақылдаса отырып 2 «Ә» сыныпты нысаналы сынып деп таңдап алдық.

11 слайд
Тәлімгерлер ақылдаса отырып 2 «Ә» сыныпты нысаналы сынып деп таңдап алдық.

Өтілген сабақтар топтамасына қорытынды орта мерзімді жоспар жасалып,

12 слайд
Өтілген сабақтар топтамасына қорытынды орта мерзімді жоспар жасалып,бекітілді Әрбір өтілген сабақтарда жеті модульдердің төрт бесеуі қамтылып отырылды. Сыни тұрғыдан ойландыратын ашық және жабық сұрақтар беріліп үй тапсырмасы бекітіліп отырылды. АКТ- жиі қолданылды. Берілген тапсырмалар формативті бағаланды ,өзін және өзгені бағалау іске асты Оқушыларды ынталандыру мақсатында әр түрлі смаиликтер пайдаланылды және өзін қай сатыда екендігін байқап бағаланып отырылды. Өтілген сабаққа қысқа мерзімді жоспарда барлық іс-әрекеттер уақытымен көрсетілді және берілетін деңгейлік тапсырмалар топтамасы жасалды. Диаграмма ұғымымен таныстыру,дөңгелек диаграмманы салуды үйрету. Оқушылар өз бетінше жұмыс жасауға дағдыланады ,сабаққа деген белсенділік артып топпен жұмыс жасағанды өзіне және өзгеге жауапкершілігін сезініп, ортада сөйлеу мәдениетін қалыптастырды.

Сындарлы оқыту барысында Не және қалай өзгерді ? 1. Оқушылармен тығыз байланыста болу 2. Біргелесіп топпен жұмыс ат

13 слайд
Сындарлы оқыту барысында Не және қалай өзгерді ? 1. Оқушылармен тығыз байланыста болу 2. Біргелесіп топпен жұмыс атқару 3. Тапсырманы талқылау 4. Презентация жасау 5. Тақырыптың маңызын аша білу 6. Өзін-өзі реттеу 7. Сыныпта ынтамақтастық атмосферасын құру 8. Топтың ережесін құру 9. Сенімді болу,пікірін айту,өзгелермен санасу 10. 7 модульмен танысу 11. Өзін-өзі және өзгені бағалау

- Топта біргелесіп жұмыс істей алуы. -Сыни тұрғыдан ойланып сұрақтарға жауап беруі -Оқушының өзін-өзі реттеуі.

14 слайд
- Топта біргелесіп жұмыс істей алуы. -Сыни тұрғыдан ойланып сұрақтарға жауап беруі -Оқушының өзін-өзі реттеуі. Үйренгенім Кедергілер Алдағы уақытта - Оқушылар өзін - өзі бағалауда жоғары бағалануы; -Ортада сөйлеуге дағдыланбауы; -Уақытты тиімді пайдаланбауы; - Есептердің алгоритмін құра алады. -Өз ойын ашық жеткізе алады. -Оқушының сөздік қоры дамиды. -Сабаққа деген қызығушылығы артады.

*Қателерден сабақ алу *Әрбір сабаққа анализ жасау, алға жетелейтін мақсат қою *Жаңа технологияларды қолданып оқушыларды

15 слайд
*Қателерден сабақ алу *Әрбір сабаққа анализ жасау, алға жетелейтін мақсат қою *Жаңа технологияларды қолданып оқушыларды қызықтыра білу *Әріптестерге кеңес беру жаңа модуль дерді сабақтарға ықпалдастыру *Жаңа әдіс-тәсілдерді қолданып бағалау критерийлерін күнделікті сабақтарда кіріктіру *оқушылардың ортада сөйлеу мәдениетіне көңіл бөлу Алға қойған мақсатым

16 слайд