Материалдар / Коучинг Сабақты зерттеу және сабақтағы зерттеу . Презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг Сабақты зерттеу және сабақтағы зерттеу . Презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал қазақ тілі мен әдебиет мұғалісмдеріне LS бойынша сабақты жоспарлау үшін қажетті.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Желтоқсан 2018
1157
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Коучинг тақырыбы: «Сабақты зерттеу және сабақтағы зерттеу» Аяужан Қуанышпайқызы Бектұрова

1 слайд
Коучинг тақырыбы: «Сабақты зерттеу және сабақтағы зерттеу» Аяужан Қуанышпайқызы Бектұрова

1 слайд

Коучинг тақырыбы: «Сабақты зерттеу және сабақтағы зерттеу» Аяужан Қуанышпайқызы Бектұрова

Сабақты зерттеу – сабақтағы іс-әрекетті зерттеу негізінде мұғалім тәжірибесіне тиімді әрекеттерді таңдау. Тәжірибеге өзгеріс е

2 слайд
Сабақты зерттеу – сабақтағы іс-әрекетті зерттеу негізінде мұғалім тәжірибесіне тиімді әрекеттерді таңдау. Тәжірибеге өзгеріс енгізе отырып білім беруді жетілдіру арқылы сапалы білімді қалыптастыруға бағытталған ерекше педагогикалық тәсіл болып табылады . Бұл әрекет ХІХ ғасырдың 70- жылдарында Жапонияда Lesson Study әдісі деп бастау алып, қазір бізге келіп жетті. Мақсаты: Тәжірибені жақсарту және жетілдіру Сабақты зерттеу Неге? Қалай? Не?

2 слайд

Сабақты зерттеу – сабақтағы іс-әрекетті зерттеу негізінде мұғалім тәжірибесіне тиімді әрекеттерді таңдау. Тәжірибеге өзгеріс енгізе отырып білім беруді жетілдіру арқылы сапалы білімді қалыптастыруға бағытталған ерекше педагогикалық тәсіл болып табылады . Бұл әрекет ХІХ ғасырдың 70- жылдарында Жапонияда Lesson Study әдісі деп бастау алып, қазір бізге келіп жетті. Мақсаты: Тәжірибені жақсарту және жетілдіру Сабақты зерттеу Неге? Қалай? Не?

Біз неге сабақты зерттеуіміз керек? Қалай біз оны істейміз ? Не істеуіміз керек ?

3 слайд
Біз неге сабақты зерттеуіміз керек? Қалай біз оны істейміз ? Не істеуіміз керек ?

3 слайд

Біз неге сабақты зерттеуіміз керек? Қалай біз оны істейміз ? Не істеуіміз керек ?

Lesson Study тобының жұмыс жоспары Тақырыбы: Жұппен жұмыс істеудегі өздігінен бағалауы Мақсаты: Зерттелетін А,В, С оқушылар

4 слайд
Lesson Study тобының жұмыс жоспары Тақырыбы: Жұппен жұмыс істеудегі өздігінен бағалауы Мақсаты: Зерттелетін А,В, С оқушыларының жұппен жұмыс істеудегі өздігінен бағалауды жүзеге асыруы. № Жұмыс кезеңдері Күні Сыныбы Жауапты 1 жартыжылдық 1.Lesson Study тобын құру Жетекші,пән мұғалімдері   2.Оқушылардың кіріс сауалнамалары   3. Сауалнама нәтижесі барысында тақырыппен мақсат қою мақсатында топтық мәжіліс өткізу   4. Бір жылға арналған LS сабақтарын жоспарлау мақсатында топтық мәжіліс өткізу   5.«Сабақты жоспарлау» мақсатында сабаққа дейінгі LS мұғалімдерімен топтық мәжіліс өткізу  

4 слайд

Lesson Study тобының жұмыс жоспары Тақырыбы: Жұппен жұмыс істеудегі өздігінен бағалауы Мақсаты: Зерттелетін А,В, С оқушыларының жұппен жұмыс істеудегі өздігінен бағалауды жүзеге асыруы. № Жұмыс кезеңдері Күні Сыныбы Жауапты 1 жартыжылдық 1.Lesson Study тобын құру Жетекші,пән мұғалімдері   2.Оқушылардың кіріс сауалнамалары   3. Сауалнама нәтижесі барысында тақырыппен мақсат қою мақсатында топтық мәжіліс өткізу   4. Бір жылға арналған LS сабақтарын жоспарлау мақсатында топтық мәжіліс өткізу   5.«Сабақты жоспарлау» мақсатында сабаққа дейінгі LS мұғалімдерімен топтық мәжіліс өткізу  

Сабақтың өткуін зерттеу Сабақтан кейінгі пікір алмасу Зерттелетін А.В.С оқушыларынан сұхбат алу. Сабақ бойынша құжаттарды, қа

5 слайд
Сабақтың өткуін зерттеу Сабақтан кейінгі пікір алмасу Зерттелетін А.В.С оқушыларынан сұхбат алу. Сабақ бойынша құжаттарды, қадағалау қағаздарын толтыру және ары қарай жасалатын жұмыстарды жоспарлау.

5 слайд

Сабақтың өткуін зерттеу Сабақтан кейінгі пікір алмасу Зерттелетін А.В.С оқушыларынан сұхбат алу. Сабақ бойынша құжаттарды, қадағалау қағаздарын толтыру және ары қарай жасалатын жұмыстарды жоспарлау.