Коучинг Сабақты зерттеу және сабақтағы зерттеу . Презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Коучинг тақырыбы:
«Сабақты зерттеу және
сабақтағы зерттеу»
Аяужан Қуанышпайқызы
Бектұрова
1 слайд
Коучинг тақырыбы: «Сабақты зерттеу және сабақтағы зерттеу» Аяужан Қуанышпайқызы Бектұрова
2 слайд
Сабақты зерттеу – сабақтағы іс-әрекетті зерттеу негізінде
мұғалім тәжірибесіне тиімді әрекеттерді таңдау. Тәжірибеге
өзгеріс енгізе отырып білім беруді жетілдіру арқылы сапалы
білімді қалыптастыруға бағытталған ерекше педагогикалық
тәсіл болып табылады . Бұл әрекет ХІХ ғасырдың 70-
жылдарында Жапонияда Lesson Study әдісі деп бастау алып,
қазір бізге келіп жетті.
Мақсаты: Тәжірибені жақсарту және жетілдіру Сабақты
зерттеу
Неге?
Қалай?
Не?
2 слайд
Сабақты зерттеу – сабақтағы іс-әрекетті зерттеу негізінде мұғалім тәжірибесіне тиімді әрекеттерді таңдау. Тәжірибеге өзгеріс енгізе отырып білім беруді жетілдіру арқылы сапалы білімді қалыптастыруға бағытталған ерекше педагогикалық тәсіл болып табылады . Бұл әрекет ХІХ ғасырдың 70- жылдарында Жапонияда Lesson Study әдісі деп бастау алып, қазір бізге келіп жетті. Мақсаты: Тәжірибені жақсарту және жетілдіру Сабақты зерттеу Неге? Қалай? Не?
3 слайд
Біз неге сабақты зерттеуіміз керек?
Қалай біз оны істейміз ?
Не істеуіміз керек ?
3 слайд
Біз неге сабақты зерттеуіміз керек? Қалай біз оны істейміз ? Не істеуіміз керек ?
4 слайд
Lesson Study тобының жұмыс жоспары
Тақырыбы: Жұппен жұмыс істеудегі өздігінен бағалауы
Мақсаты: Зерттелетін А,В, С оқушыларының жұппен жұмыс істеудегі өздігінен
бағалауды жүзеге асыруы.
№ Жұмыс кезеңдері Күні Сыныбы Жауапты
1 жартыжылдық
1.Lesson Study тобын құру Жетекші,пән мұғалімдері
2.Оқушылардың кіріс сауалнамалары
3. Сауалнама нәтижесі барысында
тақырыппен мақсат қою мақсатында
топтық мәжіліс өткізу
4. Бір жылға арналған LS сабақтарын
жоспарлау мақсатында топтық
мәжіліс өткізу
5.«Сабақты жоспарлау» мақсатында
сабаққа дейінгі LS мұғалімдерімен
топтық мәжіліс өткізу
4 слайд
Lesson Study тобының жұмыс жоспары Тақырыбы: Жұппен жұмыс істеудегі өздігінен бағалауы Мақсаты: Зерттелетін А,В, С оқушыларының жұппен жұмыс істеудегі өздігінен бағалауды жүзеге асыруы. № Жұмыс кезеңдері Күні Сыныбы Жауапты 1 жартыжылдық 1.Lesson Study тобын құру Жетекші,пән мұғалімдері 2.Оқушылардың кіріс сауалнамалары 3. Сауалнама нәтижесі барысында тақырыппен мақсат қою мақсатында топтық мәжіліс өткізу 4. Бір жылға арналған LS сабақтарын жоспарлау мақсатында топтық мәжіліс өткізу 5.«Сабақты жоспарлау» мақсатында сабаққа дейінгі LS мұғалімдерімен топтық мәжіліс өткізу
5 слайд
Сабақтың өткуін зерттеу
Сабақтан кейінгі пікір алмасу
Зерттелетін А.В.С оқушыларынан
сұхбат алу.
Сабақ бойынша құжаттарды,
қадағалау қағаздарын толтыру және
ары қарай жасалатын жұмыстарды
жоспарлау.
5 слайд
Сабақтың өткуін зерттеу Сабақтан кейінгі пікір алмасу Зерттелетін А.В.С оқушыларынан сұхбат алу. Сабақ бойынша құжаттарды, қадағалау қағаздарын толтыру және ары қарай жасалатын жұмыстарды жоспарлау.