КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ТУРАЛЫ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ТУРАЛЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ТУРАЛЫ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
1 КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ТУРАЛЫ

#1 слайд
1 КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ТУРАЛЫ

1 слайд

1 КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ТУРАЛЫ

2 Критериалды бағалау – нақты анықталған ұжымдасып жасалған критерийлермен оқушылардың оқудағы жетістіктері

#2 слайд
2 Критериалды бағалау – нақты анықталған ұжымдасып жасалған критерийлермен оқушылардың оқудағы жетістіктерін салыстыруға негізделген және оқушылар,ата-аналар мен педагогтер үшін түсінікті, білім мазмұнына және мақсатына сәйкес процесс. Критериалды бағалаудың кіріктірілген моделі (КБКМ) – бағалау моделі, Ол үш түрлі: 1) қалыптастырушы бағалау, 2) ішкі жиынтық бағалау, 3) сыртқы жиынтық бағалаудан құрылады.

2 слайд

2 Критериалды бағалау – нақты анықталған ұжымдасып жасалған критерийлермен оқушылардың оқудағы жетістіктерін салыстыруға негізделген және оқушылар,ата-аналар мен педагогтер үшін түсінікті, білім мазмұнына және мақсатына сәйкес процесс. Критериалды бағалаудың кіріктірілген моделі (КБКМ) – бағалау моделі, Ол үш түрлі: 1) қалыптастырушы бағалау, 2) ішкі жиынтық бағалау, 3) сыртқы жиынтық бағалаудан құрылады.

3 Критериалды бағалаудың түрлері Қалыптастырушы бағалау (оқу үшін бағалау немесе ағымдық бағалау) Ішкі жиынтық бағалау (оқуды

#3 слайд
3 Критериалды бағалаудың түрлері Қалыптастырушы бағалау (оқу үшін бағалау немесе ағымдық бағалау) Ішкі жиынтық бағалау (оқуды бағалау немесе қорытынды бағалау) Сыртқы жиынтық бағалау (оқуды бағалау немесе сыртқы қорытынды бағалау) •тоқсандар бойы мұғалім өткізеді; •білімді меңгеру деңгейін, дағдыларын, сыныптағы күнделікті жұмыс процесін оқу бағдарламасының оқу мақсатына сәйкес анықтайды; •жаңа материалдарды өту кезінде тапсырмаларды қан- шалықты дұрыс орындағаны туралы оқушыларға түсінуге көмектеседі; •оқу нәтижесі оқу мақсатына «жетті» немесе «талпынады» деген тұжырымдамасына сәйкес тіркеледі. •әр тоқсан аяқталған соң, мұғалім өткізеді; •білімін, іскерлігін және дағдыларын тоқсан бойынша оқу мәліметтерінің блогының соңында қолдануды анықтайды; •жылдық және тоқсандық қорытынды бағаларын анықтау үшін негіз болып табылады; •оқу нәтижелері баға және балл түрінде тіркеледі. •Бағалау міндеттері мен моделіне сәйкес, бастауыш (5-сынып), негізгі (10- сынып), жоғарғы (12-сынып) мектептері аяқталған соң, тәуелсіз бағалау ұйымымен өткізіледі. •білімін, іскерлігін, дағдыларын тоқсан бойынша оқу мәлімет- терінің блогының соңында қолдануды анықтайды; •білім деңгейінің қорытынды және емтихандық бағаны анықтау үшін негіз болып табылады; •оқу нәтижелері баға және балл түрінде тіркеледі.

3 слайд

3 Критериалды бағалаудың түрлері Қалыптастырушы бағалау (оқу үшін бағалау немесе ағымдық бағалау) Ішкі жиынтық бағалау (оқуды бағалау немесе қорытынды бағалау) Сыртқы жиынтық бағалау (оқуды бағалау немесе сыртқы қорытынды бағалау) •тоқсандар бойы мұғалім өткізеді; •білімді меңгеру деңгейін, дағдыларын, сыныптағы күнделікті жұмыс процесін оқу бағдарламасының оқу мақсатына сәйкес анықтайды; •жаңа материалдарды өту кезінде тапсырмаларды қан- шалықты дұрыс орындағаны туралы оқушыларға түсінуге көмектеседі; •оқу нәтижесі оқу мақсатына «жетті» немесе «талпынады» деген тұжырымдамасына сәйкес тіркеледі. •әр тоқсан аяқталған соң, мұғалім өткізеді; •білімін, іскерлігін және дағдыларын тоқсан бойынша оқу мәліметтерінің блогының соңында қолдануды анықтайды; •жылдық және тоқсандық қорытынды бағаларын анықтау үшін негіз болып табылады; •оқу нәтижелері баға және балл түрінде тіркеледі. •Бағалау міндеттері мен моделіне сәйкес, бастауыш (5-сынып), негізгі (10- сынып), жоғарғы (12-сынып) мектептері аяқталған соң, тәуелсіз бағалау ұйымымен өткізіледі. •білімін, іскерлігін, дағдыларын тоқсан бойынша оқу мәлімет- терінің блогының соңында қолдануды анықтайды; •білім деңгейінің қорытынды және емтихандық бағаны анықтау үшін негіз болып табылады; •оқу нәтижелері баға және балл түрінде тіркеледі.

4 Критериалды бағалауды қолданудағы мүмкіндіктер: Мүғалімдерге Оқушыларға Ата-аналарға Оқу процесінің әр ке

#4 слайд
4 Критериалды бағалауды қолданудағы мүмкіндіктер: Мүғалімдерге Оқушыларға Ата-аналарға Оқу процесінің әр кезеңінде оқушының дайындық дәрежесін анықтау. Өзінің білім нәтижесін болжау және жетістіктерді түсіну үшін бағалау критерийлерін білу және түсіну қажет. Өз баласының оқу деңгейі туралы әділетті дәлелдер алу. Оқушының жеке даму траекториясын түзетіп және оқу процесін қадағалап отыру. Оқу нәтижесін дәлелдеу үшін білім алудың бірнеше түрлерін қолдану, әр түрлі ойшылдардың әрекеттерін және қабілеттіліктерін қолдану. Баласының оқудағы жетістіктерін қадағалау. Оқушылардың оқу бағдарламасын меңгеру кезінде пайда болған кемшіліктерін жоюға уәждеу. Рефлексияға қатысу, өзін және өзінің құрдастарын бағалау. Оқу процесінде баласын қолдау . Оқу бағдарламасының тиімділігін бақылауды жүзеге асыру. Нақты мәселелерді шешу үшін, әр түрлі көзқарастарды білдіруде және сыни ойлауда білімдерін қолдану. Мектеп әкімшілігі және мүғалімдермен кері байланысты орнату. Мұғалiм, оқушы және ата- аналардың арасындағы керi байланысты қамтамасыз ету. КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУДЫҢ ТӘЖІРИБЕДЕ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ

4 слайд

4 Критериалды бағалауды қолданудағы мүмкіндіктер: Мүғалімдерге Оқушыларға Ата-аналарға Оқу процесінің әр кезеңінде оқушының дайындық дәрежесін анықтау. Өзінің білім нәтижесін болжау және жетістіктерді түсіну үшін бағалау критерийлерін білу және түсіну қажет. Өз баласының оқу деңгейі туралы әділетті дәлелдер алу. Оқушының жеке даму траекториясын түзетіп және оқу процесін қадағалап отыру. Оқу нәтижесін дәлелдеу үшін білім алудың бірнеше түрлерін қолдану, әр түрлі ойшылдардың әрекеттерін және қабілеттіліктерін қолдану. Баласының оқудағы жетістіктерін қадағалау. Оқушылардың оқу бағдарламасын меңгеру кезінде пайда болған кемшіліктерін жоюға уәждеу. Рефлексияға қатысу, өзін және өзінің құрдастарын бағалау. Оқу процесінде баласын қолдау . Оқу бағдарламасының тиімділігін бақылауды жүзеге асыру. Нақты мәселелерді шешу үшін, әр түрлі көзқарастарды білдіруде және сыни ойлауда білімдерін қолдану. Мектеп әкімшілігі және мүғалімдермен кері байланысты орнату. Мұғалiм, оқушы және ата- аналардың арасындағы керi байланысты қамтамасыз ету. КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУДЫҢ ТӘЖІРИБЕДЕ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ

• 5 ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУДЫҢ РӨЛІ •Қалыптастырушы бағалау - «оқу үшін бағалау»; •Мұғалім сабақ беру кезінде о

#5 слайд
• 5 ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУДЫҢ РӨЛІ •Қалыптастырушы бағалау - «оқу үшін бағалау»; •Мұғалім сабақ беру кезінде оқыту мақсаттарына жетулерін бағалайды; •Оқыту мақсаттарына жетуін бағалау критерийлерге сәйкес жүргізіледі; •Сол үшін оқыту мақсаттары бағалау критерийлерімен сәйкестендірілген.

5 слайд

• 5 ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУДЫҢ РӨЛІ •Қалыптастырушы бағалау - «оқу үшін бағалау»; •Мұғалім сабақ беру кезінде оқыту мақсаттарына жетулерін бағалайды; •Оқыту мақсаттарына жетуін бағалау критерийлерге сәйкес жүргізіледі; •Сол үшін оқыту мақсаттары бағалау критерийлерімен сәйкестендірілген.

• 6 ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ. ОҚЫТУ МАҚСАТТАРЫ •Сәйкестендірілген оқыту мақсаттары пәндер мен тоқсандар бойынш

#6 слайд
• 6 ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ. ОҚЫТУ МАҚСАТТАРЫ •Сәйкестендірілген оқыту мақсаттары пәндер мен тоқсандар бойынша ерекшеленеді. •Критерийлер бойынша оқыту мақсаттарының саны ерекшеленеді. •Оқыту кезеңінде және қалыптастырушы бағалауда мұғалім оқушының оқыту мақсатына жеткені туралы шешім қабылдайды. •Шешім екі түрде шығарылады: «жетті» және «талпынады». •Оқушылардың тоқсан бойында оқыту мақсатына жетуіне бірден бірнеше мүмкіндік беріледі. •Шешім электрондық журналда белгіленеді.

6 слайд

• 6 ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ. ОҚЫТУ МАҚСАТТАРЫ •Сәйкестендірілген оқыту мақсаттары пәндер мен тоқсандар бойынша ерекшеленеді. •Критерийлер бойынша оқыту мақсаттарының саны ерекшеленеді. •Оқыту кезеңінде және қалыптастырушы бағалауда мұғалім оқушының оқыту мақсатына жеткені туралы шешім қабылдайды. •Шешім екі түрде шығарылады: «жетті» және «талпынады». •Оқушылардың тоқсан бойында оқыту мақсатына жетуіне бірден бірнеше мүмкіндік беріледі. •Шешім электрондық журналда белгіленеді.

• 7 ІШКІ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ •Ішкі жиынтық бағалау әр тоқсанның соңында жүргізіледі; •Сыртқы жиынтық бағалау жоқ с

#7 слайд
• 7 ІШКІ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ •Ішкі жиынтық бағалау әр тоқсанның соңында жүргізіледі; •Сыртқы жиынтық бағалау жоқ сыныптарда жылына тек 4 жиынтық бағалау жұмысы өткізіледі; •Сыртқы жиынтық бағалауы бар сыныптарда жылына 3 жиынтық бағалау жұмысы өткізіледі; •Ішкі жиынтық жұмыстарды дайындау бойынша Нұсқау әзірленеді. Ішкі жиынтық бағалауға арналған жұмыстар Педагогикалық өлшеулер орталығының мамандары мен әр мектептің Мұғалімдер кәсіби қауымдастығымен дайындалады.

7 слайд

• 7 ІШКІ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ •Ішкі жиынтық бағалау әр тоқсанның соңында жүргізіледі; •Сыртқы жиынтық бағалау жоқ сыныптарда жылына тек 4 жиынтық бағалау жұмысы өткізіледі; •Сыртқы жиынтық бағалауы бар сыныптарда жылына 3 жиынтық бағалау жұмысы өткізіледі; •Ішкі жиынтық жұмыстарды дайындау бойынша Нұсқау әзірленеді. Ішкі жиынтық бағалауға арналған жұмыстар Педагогикалық өлшеулер орталығының мамандары мен әр мектептің Мұғалімдер кәсіби қауымдастығымен дайындалады.

8 БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ (Казақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі) A Тыңдалым B Оқылым C Жазылым D Айтылым

#8 слайд
8 БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ (Казақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі) A Тыңдалым B Оқылым C Жазылым D Айтылым

8 слайд

8 БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ (Казақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі) A Тыңдалым B Оқылым C Жазылым D Айтылым

Әдебиет пәні бойынша оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудың жалпы критерийлері А Білу және түсіну В Қолдану С Сыни ой

#9 слайд
Әдебиет пәні бойынша оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудың жалпы критерийлері А Білу және түсіну В Қолдану С Сыни ойлау және зерттеу D Коммуникация және рефлексия

9 слайд

Әдебиет пәні бойынша оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудың жалпы критерийлері А Білу және түсіну В Қолдану С Сыни ойлау және зерттеу D Коммуникация және рефлексия

Критерийлер Дескрипторлар

#10 слайд
Критерийлер Дескрипторлар (Дескриптор – оқушының жетістік критерийі) А Жекелеген сыныптар мен пәндер көлемінде оқу бағдарламасы мақсатына сәйкес келетін нақты фактілерді, ақпараттар және сипаттамаларды білу және жаңғырту. Алынған ақпаратты талдау, қайта жаңғырту, болжау жасау арқылы түсінгендігін көрсете білу. В Бұрын алған ақпараттар мен білімдерін жаңа немесе таныс емес жағдайларда және контекстерде қолдану, пайдалану. Білгенін, түсінгенін, дағдыларын сабақ барысында қолдану арқылы көрсету Әр сыныптар мен пәндер көлемінде оқу бағдарламасының мақсатына сәйкес келетін білімдерін қолдануды көрсетудің жолдары: практикалық жұмыс, тәжірибе, жобалар, мәселені шешу, және жаңа нәтижелер ойлап табу болып табылады. С Білім көзінен алған ақпараттарды талдау, синтездеу, бағалау арқылы пікірлер қалыптастыру. Жекелеген сыныптар мен пәндер көлемінде оқу бағдарламасының мақсатына сәйкес келетін ақпараттар мен нәтижелерді жинақтай алу және оларды талдай алу қабілеттілігін көрсету. Ұсынылған болжамдарды дұрыс ақпараттар жинақтау және деректерді пайдалану арқылы зерттеп, бағалап, өз бетімен қорытынды жасау. Әр сыныптар мен пәндер көлемінде оқу бағдарламасының мақсатына сәйкес келетін жасалған қорытынды жайында ой қозғау қабілеттілігін көрсету. D Әр сыныптар мен пәндер көлемінде оқу бағдарламасының мақсатына сәйкес келетін ақпараттар, фактылар мен ойларын, пікірлерін ауызша және жазбаша ұсыну. Басқа адамдар ұсынған ақпаратты тыңдап және сәйкесінше жауап қайтара алу қабілеттілігін көрсету. Басқа адамдардың көзқарасын қабылдай отырып, өз көзқарасын түсіндіру арқылы ортақ ойға келу. Айтылған ойларды, пікірлерді , оқиғаларды ой елегінен өткізу арқылы шешім қабылдау немесе ой толғаныс нәтижесінде іс әрекет жасау. Оқушыны критериалды бағалаудың шкаласы

10 слайд

Критерийлер Дескрипторлар (Дескриптор – оқушының жетістік критерийі) А Жекелеген сыныптар мен пәндер көлемінде оқу бағдарламасы мақсатына сәйкес келетін нақты фактілерді, ақпараттар және сипаттамаларды білу және жаңғырту. Алынған ақпаратты талдау, қайта жаңғырту, болжау жасау арқылы түсінгендігін көрсете білу. В Бұрын алған ақпараттар мен білімдерін жаңа немесе таныс емес жағдайларда және контекстерде қолдану, пайдалану. Білгенін, түсінгенін, дағдыларын сабақ барысында қолдану арқылы көрсету Әр сыныптар мен пәндер көлемінде оқу бағдарламасының мақсатына сәйкес келетін білімдерін қолдануды көрсетудің жолдары: практикалық жұмыс, тәжірибе, жобалар, мәселені шешу, және жаңа нәтижелер ойлап табу болып табылады. С Білім көзінен алған ақпараттарды талдау, синтездеу, бағалау арқылы пікірлер қалыптастыру. Жекелеген сыныптар мен пәндер көлемінде оқу бағдарламасының мақсатына сәйкес келетін ақпараттар мен нәтижелерді жинақтай алу және оларды талдай алу қабілеттілігін көрсету. Ұсынылған болжамдарды дұрыс ақпараттар жинақтау және деректерді пайдалану арқылы зерттеп, бағалап, өз бетімен қорытынды жасау. Әр сыныптар мен пәндер көлемінде оқу бағдарламасының мақсатына сәйкес келетін жасалған қорытынды жайында ой қозғау қабілеттілігін көрсету. D Әр сыныптар мен пәндер көлемінде оқу бағдарламасының мақсатына сәйкес келетін ақпараттар, фактылар мен ойларын, пікірлерін ауызша және жазбаша ұсыну. Басқа адамдар ұсынған ақпаратты тыңдап және сәйкесінше жауап қайтара алу қабілеттілігін көрсету. Басқа адамдардың көзқарасын қабылдай отырып, өз көзқарасын түсіндіру арқылы ортақ ойға келу. Айтылған ойларды, пікірлерді , оқиғаларды ой елегінен өткізу арқылы шешім қабылдау немесе ой толғаныс нәтижесінде іс әрекет жасау. Оқушыны критериалды бағалаудың шкаласы

11

#11 слайд
11

11 слайд

11

#12 слайд

12 слайд

13

#13 слайд
13

13 слайд

13

Файл форматы:
pptx
29.11.2018
918
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі