Материалдар / Күн жүйесіндегі планеталар қозғалысының заңдары.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Күн жүйесіндегі планеталар қозғалысының заңдары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге әдіс алмасуда көмегі бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2020
585
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Үй тапсырмасын сұрау • Күнтізбе дегеніміз не? • Ең көне күнтізбесі –Ай күнтізбесі? • Шығыстың ақыны, ұлы ғалым- математигі, астр

1 слайд
Үй тапсырмасын сұрау • Күнтізбе дегеніміз не? • Ең көне күнтізбесі –Ай күнтізбесі? • Шығыстың ақыны, ұлы ғалым- математигі, астрономы кім? • Омар Хайямның еңбектері? • Григориан күнтізбесі?

2 слайд

17 .02.2016ж. • Сабақтың тақырыбы: Күн жүйесі планеталары қозғалысының заңдары. • Сабақтың мақсаты :

3 слайд
17 .02.2016ж. • Сабақтың тақырыбы: Күн жүйесі планеталары қозғалысының заңдары. • Сабақтың мақсаты : Күн жүйесі планеталары қозғалысының заңдары туралы оқушыларға алғашқы түсініктер беру; • Оқушылардың табиғат танушылығын, табиғатқа қызығушылығын арттыру,логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.

4 слайд

Ертедегі адамдардың күн жайында түсінігі

5 слайд
Ертедегі адамдардың күн жайында түсінігі

6 слайд

Поляк ғалымы Николай Коперник (1473- 1543)

7 слайд
Поляк ғалымы Николай Коперник (1473- 1543)

И.Кеплердің бірінші заңы • Барлық планеталар Күнді эллипс бойымен айналады, оның фокустарының бірінде Күн орналасады. • МҒ1 +

8 слайд
И.Кеплердің бірінші заңы • Барлық планеталар Күнді эллипс бойымен айналады, оның фокустарының бірінде Күн орналасады. • МҒ1 + МҒ2 = 2а

И.Кеплердің екінші заңы Планетаның радиус – векторы бірдей уақыт аралығында шамалары бірдей аудандар сызып шығады.

9 слайд
И.Кеплердің екінші заңы Планетаның радиус – векторы бірдей уақыт аралығында шамалары бірдей аудандар сызып шығады.

И.Кеплердің үшінші заңы Кез келген екі планетаның Күнді айналу периодтары квадраттарының қатынасы олардың орбиталарының үлке

10 слайд
И.Кеплердің үшінші заңы Кез келген екі планетаның Күнді айналу периодтары квадраттарының қатынасы олардың орбиталарының үлкен жарты осьтерінің кубтарының қатынасына тең болады.

Сер гіту сәті

11 слайд
Сер гіту сәті

Жұмбақ шешу Тең, тең тең киіз, Екі ортасы кең киіз (Аспан, жер) Ақ сандығым ашылды. Ішінен жібек ш

12 слайд
Жұмбақ шешу Тең, тең тең киіз, Екі ортасы кең киіз (Аспан, жер) Ақ сандығым ашылды. Ішінен жібек шашылды . (Күннің көзі) Әуеден күбі түсті. Күбінің түбі түсті . (Күннің күркіреуі) Үй үстінде ұсақ тас . (Жұлдыз) Там басына тары жайдым . (Жұлдыз)

Есептер шығару • 35 –жаттығу • 1.Күнді толық бір айналып шығу үшін Уранға 84 жыл қажет. Ол күннен Жермен салыстырғанда неше ес

13 слайд
Есептер шығару • 35 –жаттығу • 1.Күнді толық бір айналып шығу үшін Уранға 84 жыл қажет. Ол күннен Жермен салыстырғанда неше есе алыс орналасқан. • 2.Юпитердің үлкен жартыосі 5а.б. Оның Күнді айналу периоды неше жыл?

• Кеплердің бірінші заңы нені тұжырымдайды? • Кеплердің екінші заңы нені тұжырымдайды? • Кеплердің үшінші заңы нені тұжырымда

14 слайд
• Кеплердің бірінші заңы нені тұжырымдайды? • Кеплердің екінші заңы нені тұжырымдайды? • Кеплердің үшінші заңы нені тұжырымдайды? • Күнге ең жақын нүктесі?“ Ыстық доп” стратегиясы бойынша сабақты қорыту

Оқушыларды бағалау

15 слайд
Оқушыларды бағалау