Күн тәртібі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Маңғыстау облысы Қарақия ауданы
Мұнайшы ауылы №7орта мектебі КММ
бастауыш сынып мұғалімі
Дошумова Ақмаңдай Жексенбайевна
Сабақтың
тақырыбы
Оқу мақсаттары
Сабақ мақсаты
Тілдік мақсатБағалау критерийлері Күн тәртібі
1 . 1 . 2 . 4 Күн тәртібін сақтау маңызын
түсіндіру және күн тәртібін құру
Барлық оқушылар ; Күн тәртібін біледі
Көптеген оқушылар ; Күн тәртібін сақтаудың маңыздылығын
түсінеді
Кейбір оқушылар ; Күн тәртібін өмірде дұрыс қолдана алады
1 .күн тәртібін сақтайды, маңызылығын түсіндіре алады.
2 . Өзінің күн тәртібін құрас тырады
Күн тәртібі, тәулік
1 слайд
Маңғыстау облысы Қарақия ауданы Мұнайшы ауылы №7орта мектебі КММ бастауыш сынып мұғалімі Дошумова Ақмаңдай Жексенбайевна Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаттары Сабақ мақсаты Тілдік мақсатБағалау критерийлері Күн тәртібі 1 . 1 . 2 . 4 Күн тәртібін сақтау маңызын түсіндіру және күн тәртібін құру Барлық оқушылар ; Күн тәртібін біледі Көптеген оқушылар ; Күн тәртібін сақтаудың маңыздылығын түсінеді Кейбір оқушылар ; Күн тәртібін өмірде дұрыс қолдана алады 1 .күн тәртібін сақтайды, маңызылығын түсіндіре алады. 2 . Өзінің күн тәртібін құрас тырады Күн тәртібі, тәулік
2 слайд
Белсенді оқытудағы әдіс-тәсілдерім.
Жұптық жұмыс. ” Ізден
тап ” әдісі.
Балалар күнтәртібінің
ретін анықтап,
цифырларменжазып
көрсетеді.Күн тәртібінне
үшін сақтау қажет? « Кел ойнайық» сайысы Бұл
ойында күн тәртібіне
байланысты қимылдар
жасау.
-Төсек жинау қимылы.
-Беті-қолдарын жуу қимылы.
-Тамақтану қимылы:
-Киіну қымылы . ” Бірге ойлаймыз ” әдісі.
Қима суреттерден
оқушының күн тәртібін
құрастырады.Оны өз күн
тәртібімен салыстырады.Белсенді оқу әдістерін оқушылардың алған білімдерін есте сақтай отырып
оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз
жоспарымды құрдым.Психалогиалы қ ахуал.
Шаттық шеңбер.
Топқа бөлу. Оқулықпен жүмыс “Қораптағы
сұрақтар” әдісі .
-Асыланның күн тәртібіде не істейді?
-Аслан таңертең және кешке не
істейді.
2 слайд
Белсенді оқытудағы әдіс-тәсілдерім. Жұптық жұмыс. ” Ізден тап ” әдісі. Балалар күнтәртібінің ретін анықтап, цифырларменжазып көрсетеді.Күн тәртібінне үшін сақтау қажет? « Кел ойнайық» сайысы Бұл ойында күн тәртібіне байланысты қимылдар жасау. -Төсек жинау қимылы. -Беті-қолдарын жуу қимылы. -Тамақтану қимылы: -Киіну қымылы . ” Бірге ойлаймыз ” әдісі. Қима суреттерден оқушының күн тәртібін құрастырады.Оны өз күн тәртібімен салыстырады.Белсенді оқу әдістерін оқушылардың алған білімдерін есте сақтай отырып оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз жоспарымды құрдым.Психалогиалы қ ахуал. Шаттық шеңбер. Топқа бөлу. Оқулықпен жүмыс “Қораптағы сұрақтар” әдісі . -Асыланның күн тәртібіде не істейді? -Аслан таңертең және кешке не істейді.
3 слайд
Сарлап оқыту
әдісі .
Қабілеті жоғары оқушыға
өзгенің көмегінсіз танғы
жаттығуларды жасай
алады .
Оқушылар сабақтан алған
әсерін смайликтер
арқылы білдіреді Сергіту сәті.
Қане қанат жазайық.
Қарлығашқа ұқсайық.
Ұшып-ұшып алайық,
Орнымызға қонайық.
Білімде алда болайық
3 слайд
Сарлап оқыту әдісі . Қабілеті жоғары оқушыға өзгенің көмегінсіз танғы жаттығуларды жасай алады . Оқушылар сабақтан алған әсерін смайликтер арқылы білдіреді Сергіту сәті. Қане қанат жазайық. Қарлығашқа ұқсайық. Ұшып-ұшып алайық, Орнымызға қонайық. Білімде алда болайық
4 слайд
Оқушылардың
тапсырмаларды нұсқауға сай
орындағандарына қарап,
смайлик үлестіріп отырдым.
Дискриптор.
-Қима қағаздардан күн тәртібін
дұрыс құрастырады.
-Өз күн тәртібімен салыстыра
алады.
-Күн тәртібін сақтаудың
маңыздылығын түсіндіреді.“ Басбармақ” әдісі.
“ Смайлик” әдісі.
“ Жұлдызша” әдісі. Бағалау критерийлері.
Қалыптастырушы бағалау.
4 слайд
Оқушылардың тапсырмаларды нұсқауға сай орындағандарына қарап, смайлик үлестіріп отырдым. Дискриптор. -Қима қағаздардан күн тәртібін дұрыс құрастырады. -Өз күн тәртібімен салыстыра алады. -Күн тәртібін сақтаудың маңыздылығын түсіндіреді.“ Басбармақ” әдісі. “ Смайлик” әдісі. “ Жұлдызша” әдісі. Бағалау критерийлері. Қалыптастырушы бағалау.
5 слайд
Ықшам
сабақтан
алған әсерім Топқа біріктіруді
Оқушыларға
еркіндік беруді
Ашық
сұрақтар
қоюды ҚМЖ жазуды
Әдіс-тәсілдерРесурстарды
пайдалануды
Әріптестерімнен алған кері байланыс:
Уақытты тиімді пайдалану. Мұғалім өзі көпсөйлемей нақты
ашық сұрақтар қойып оқушылардың сыный тұрғыдан ойлауына
мүмкіндік беру,
5 слайд
Ықшам сабақтан алған әсерім Топқа біріктіруді Оқушыларға еркіндік беруді Ашық сұрақтар қоюды ҚМЖ жазуды Әдіс-тәсілдерРесурстарды пайдалануды Әріптестерімнен алған кері байланыс: Уақытты тиімді пайдалану. Мұғалім өзі көпсөйлемей нақты ашық сұрақтар қойып оқушылардың сыный тұрғыдан ойлауына мүмкіндік беру,
6 слайд
Назарларыңызға
рахмет .
6 слайд
Назарларыңызға рахмет .