Материалдар / Күн тәртібі

Күн тәртібі

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2020
476
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Маңғыстау облысы Қарақия ауданы Мұнайшы ауылы №7орта мектебі КММ

1 слайд
Маңғыстау облысы Қарақия ауданы Мұнайшы ауылы №7орта мектебі КММ бастауыш сынып мұғалімі Дошумова Ақмаңдай Жексенбайевна Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаттары Сабақ мақсаты Тілдік мақсатБағалау критерийлері Күн тәртібі 1 . 1 . 2 . 4 Күн тәртібін сақтау маңызын түсіндіру және күн тәртібін құру Барлық оқушылар ; Күн тәртібін біледі Көптеген оқушылар ; Күн тәртібін сақтаудың маңыздылығын түсінеді Кейбір оқушылар ; Күн тәртібін өмірде дұрыс қолдана алады 1 .күн тәртібін сақтайды, маңызылығын түсіндіре алады. 2 . Өзінің күн тәртібін құрас тырады Күн тәртібі, тәулік

1 слайд

Маңғыстау облысы Қарақия ауданы Мұнайшы ауылы №7орта мектебі КММ бастауыш сынып мұғалімі Дошумова Ақмаңдай Жексенбайевна Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаттары Сабақ мақсаты Тілдік мақсатБағалау критерийлері Күн тәртібі 1 . 1 . 2 . 4 Күн тәртібін сақтау маңызын түсіндіру және күн тәртібін құру Барлық оқушылар ; Күн тәртібін біледі Көптеген оқушылар ; Күн тәртібін сақтаудың маңыздылығын түсінеді Кейбір оқушылар ; Күн тәртібін өмірде дұрыс қолдана алады 1 .күн тәртібін сақтайды, маңызылығын түсіндіре алады. 2 . Өзінің күн тәртібін құрас тырады Күн тәртібі, тәулік

Белсенді оқытудағы әдіс-тәсілдерім. Жұптық жұмыс. ” Ізден тап ” әдісі. Балалар күнтәртібінің ретін анықтап, цифырларменжазып

2 слайд
Белсенді оқытудағы әдіс-тәсілдерім. Жұптық жұмыс. ” Ізден тап ” әдісі. Балалар күнтәртібінің ретін анықтап, цифырларменжазып көрсетеді.Күн тәртібінне үшін сақтау қажет? « Кел ойнайық» сайысы Бұл ойында күн тәртібіне байланысты қимылдар жасау. -Төсек жинау қимылы. -Беті-қолдарын жуу қимылы. -Тамақтану қимылы: -Киіну қымылы . ” Бірге ойлаймыз ” әдісі. Қима суреттерден оқушының күн тәртібін құрастырады.Оны өз күн тәртібімен салыстырады.Белсенді оқу әдістерін оқушылардың алған білімдерін есте сақтай отырып оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз жоспарымды құрдым.Психалогиалы қ ахуал. Шаттық шеңбер. Топқа бөлу. Оқулықпен жүмыс “Қораптағы сұрақтар” әдісі . -Асыланның күн тәртібіде не істейді? -Аслан таңертең және кешке не істейді.

2 слайд

Белсенді оқытудағы әдіс-тәсілдерім. Жұптық жұмыс. ” Ізден тап ” әдісі. Балалар күнтәртібінің ретін анықтап, цифырларменжазып көрсетеді.Күн тәртібінне үшін сақтау қажет? « Кел ойнайық» сайысы Бұл ойында күн тәртібіне байланысты қимылдар жасау. -Төсек жинау қимылы. -Беті-қолдарын жуу қимылы. -Тамақтану қимылы: -Киіну қымылы . ” Бірге ойлаймыз ” әдісі. Қима суреттерден оқушының күн тәртібін құрастырады.Оны өз күн тәртібімен салыстырады.Белсенді оқу әдістерін оқушылардың алған білімдерін есте сақтай отырып оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз жоспарымды құрдым.Психалогиалы қ ахуал. Шаттық шеңбер. Топқа бөлу. Оқулықпен жүмыс “Қораптағы сұрақтар” әдісі . -Асыланның күн тәртібіде не істейді? -Аслан таңертең және кешке не істейді.

Сарлап оқыту әдісі . Қабілеті жоғары оқушыға өзгенің көмегінсіз танғы жаттығуларды жасай алады . Оқушылар сабақтан алған әс

3 слайд
Сарлап оқыту әдісі . Қабілеті жоғары оқушыға өзгенің көмегінсіз танғы жаттығуларды жасай алады . Оқушылар сабақтан алған әсерін смайликтер арқылы білдіреді Сергіту сәті. Қане қанат жазайық. Қарлығашқа ұқсайық. Ұшып-ұшып алайық, Орнымызға қонайық. Білімде алда болайық

3 слайд

Сарлап оқыту әдісі . Қабілеті жоғары оқушыға өзгенің көмегінсіз танғы жаттығуларды жасай алады . Оқушылар сабақтан алған әсерін смайликтер арқылы білдіреді Сергіту сәті. Қане қанат жазайық. Қарлығашқа ұқсайық. Ұшып-ұшып алайық, Орнымызға қонайық. Білімде алда болайық

Оқушылардың тапсырмаларды нұсқауға сай орындағандарына қарап, смайлик үлестіріп отырдым. Дискриптор. -Қима қағаздардан күн

4 слайд
Оқушылардың тапсырмаларды нұсқауға сай орындағандарына қарап, смайлик үлестіріп отырдым. Дискриптор. -Қима қағаздардан күн тәртібін дұрыс құрастырады. -Өз күн тәртібімен салыстыра алады. -Күн тәртібін сақтаудың маңыздылығын түсіндіреді.“ Басбармақ” әдісі. “ Смайлик” әдісі. “ Жұлдызша” әдісі. Бағалау критерийлері. Қалыптастырушы бағалау.

4 слайд

Оқушылардың тапсырмаларды нұсқауға сай орындағандарына қарап, смайлик үлестіріп отырдым. Дискриптор. -Қима қағаздардан күн тәртібін дұрыс құрастырады. -Өз күн тәртібімен салыстыра алады. -Күн тәртібін сақтаудың маңыздылығын түсіндіреді.“ Басбармақ” әдісі. “ Смайлик” әдісі. “ Жұлдызша” әдісі. Бағалау критерийлері. Қалыптастырушы бағалау.

Ықшам сабақтан алған әсерім Топқа біріктіруді Оқушыларға еркіндік беруді Ашық сұрақтар қоюды ҚМЖ жазуды Әдіс-тәсілдерРесурс

5 слайд
Ықшам сабақтан алған әсерім Топқа біріктіруді Оқушыларға еркіндік беруді Ашық сұрақтар қоюды ҚМЖ жазуды Әдіс-тәсілдерРесурстарды пайдалануды Әріптестерімнен алған кері байланыс: Уақытты тиімді пайдалану. Мұғалім өзі көпсөйлемей нақты ашық сұрақтар қойып оқушылардың сыный тұрғыдан ойлауына мүмкіндік беру,

5 слайд

Ықшам сабақтан алған әсерім Топқа біріктіруді Оқушыларға еркіндік беруді Ашық сұрақтар қоюды ҚМЖ жазуды Әдіс-тәсілдерРесурстарды пайдалануды Әріптестерімнен алған кері байланыс: Уақытты тиімді пайдалану. Мұғалім өзі көпсөйлемей нақты ашық сұрақтар қойып оқушылардың сыный тұрғыдан ойлауына мүмкіндік беру,

Назарларыңызға рахмет .

6 слайд
Назарларыңызға рахмет .

6 слайд

Назарларыңызға рахмет .

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ