Күн тәртібі,ақыл-ой еңбегі гигиенасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
"Социалистік Еңбек Ері Қ.Әбсәметов атындағы орта
мектеп " КММ
Биология пәні мұғалімі: Н.К.Медеубаева
1 слайд
"Социалистік Еңбек Ері Қ.Әбсәметов атындағы орта мектеп " КММ Биология пәні мұғалімі: Н.К.Медеубаева
2 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Күн тәртібі ,ақыл-ой еңбегі гигиенасы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме):
7.1.7.9 – жақсы психикалық денсаулықты
сақтаудың принциптерін сипаттау
Ойлау дағдыларының деңгейі:
Қолдану
2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Күн тәртібі ,ақыл-ой еңбегі гигиенасы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 7.1.7.9 – жақсы психикалық денсаулықты сақтаудың принциптерін сипаттау Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану
3 слайд
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:
Күн тәртібі туралы түсінікті сипаттайды.
Оқушылардың басым бөлігі:
Өздерінің күн тәртібіне талдау жасайды, неліктен күн
тәртібінің негізгі элементтерінің болуы керектігін
негіздейді,өздерінің күн тәртібін ретке келтіреді.
Кейбір оқушылар: Жас ерекшеліктеріне байланысты күн
тәртібінің алгоритмін құрады.
3 слайд
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Күн тәртібі туралы түсінікті сипаттайды. Оқушылардың басым бөлігі: Өздерінің күн тәртібіне талдау жасайды, неліктен күн тәртібінің негізгі элементтерінің болуы керектігін негіздейді,өздерінің күн тәртібін ретке келтіреді. Кейбір оқушылар: Жас ерекшеліктеріне байланысты күн тәртібінің алгоритмін құрады.
4 слайд
Бағалау критерийі:
- Күн тәртібінің не екенін сипаттай алады.
-Жас ерекшеліктеріне байланысты күн тәртібінің бірнеше моделін ұсынады.
-Тиімді жасалған күн тәртібінің оқушыға жақсы әсер ететінін дәлелдей алады.
1- тапсырма «Крестиктер-нөлдіктер» әдісі
1. 1-ші команда (нөлдіктер) кестеден сан таңдайды.
2. Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды.
3. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші команда сол квадратқа крестик
қояды.
4. Жауап дұрыс болмаған жағдайда, 2-ші команда (крестиктер) сұраққа
жауап беруге және сол квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады
4 слайд
Бағалау критерийі: - Күн тәртібінің не екенін сипаттай алады. -Жас ерекшеліктеріне байланысты күн тәртібінің бірнеше моделін ұсынады. -Тиімді жасалған күн тәртібінің оқушыға жақсы әсер ететінін дәлелдей алады. 1- тапсырма «Крестиктер-нөлдіктер» әдісі 1. 1-ші команда (нөлдіктер) кестеден сан таңдайды. 2. Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды. 3. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші команда сол квадратқа крестик қояды. 4. Жауап дұрыс болмаған жағдайда, 2-ші команда (крестиктер) сұраққа жауап беруге және сол квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады
5 слайд
Бағалау дескрипторы : Балл
Психикалық денсаулық және күн тәртібі туралы біледі 1
Денсаулықты сақтау жолдарын айта алады. 1
Күйзелістің алдын-алу жолдарын сипаттай алады. 1•
Қажу дегеніміз не?
•
Күйзеліс қандай жағдайларда орын алады?
•
14-15 жаста қанша уақыт ұйықтау керек?
•
Толыққанды тамақтану дегенді қалай түсінесің?
•
Ересек адам мен оқушының күн тәртібінде айырмашылық бар ма?
•
Тез ұйқы мен баяу ұйқыны сипатта?
•
Күйзелістің алдын-алу әдістері бар ма?
•
Жұмысқа қабілеттілікпен аз ұйқы арасында байланыс бар ма?
•
Күн тәртібі не үшін қажет?
5 слайд
Бағалау дескрипторы : Балл Психикалық денсаулық және күн тәртібі туралы біледі 1 Денсаулықты сақтау жолдарын айта алады. 1 Күйзелістің алдын-алу жолдарын сипаттай алады. 1• Қажу дегеніміз не? • Күйзеліс қандай жағдайларда орын алады? • 14-15 жаста қанша уақыт ұйықтау керек? • Толыққанды тамақтану дегенді қалай түсінесің? • Ересек адам мен оқушының күн тәртібінде айырмашылық бар ма? • Тез ұйқы мен баяу ұйқыны сипатта? • Күйзелістің алдын-алу әдістері бар ма? • Жұмысқа қабілеттілікпен аз ұйқы арасында байланыс бар ма? • Күн тәртібі не үшін қажет?
6 слайд
2-тапсырма «Галерия» әдісі
12-13 жастағы оқушының барынша тиімді күн тәртібін құрады.
Өздерінің жасаған күн тәртібін дәлелдеу арқылы басқа оқушылардың күн
тәртібін түзетеді.
Бағалау дескрипторы : Балл
1.Күн тәртібін дұрыс құра алады 1
2.Уақытты дұрыс, үнемдей алады. 1
3. Оқушының күн тәртібіндегі іс-әрекеттерді талдап, сипаттай алады. 1
6 слайд
2-тапсырма «Галерия» әдісі 12-13 жастағы оқушының барынша тиімді күн тәртібін құрады. Өздерінің жасаған күн тәртібін дәлелдеу арқылы басқа оқушылардың күн тәртібін түзетеді. Бағалау дескрипторы : Балл 1.Күн тәртібін дұрыс құра алады 1 2.Уақытты дұрыс, үнемдей алады. 1 3. Оқушының күн тәртібіндегі іс-әрекеттерді талдап, сипаттай алады. 1
7 слайд
3-тапсырма Ситуациялық жағдаяттарды шешу.
Тақтада конвертте ситуациялық жағдаят жасырулы тұрады.
Оқушылар кез келген конвертті таңдап одан шығу жолын
қарастырады.
1 жағдаят:
Он үш жастағы Сырым өз уақытын теледидар көрумен және
телефонда ойын ойнаумен өткізеді. Сырымның мінез-құлқы өзгере
бастады. Сырыммен ата-ана арасында түсініспеушілік үдей түсті.Егер
сіз Сырымның орнында болсаңыз, бұл жағдайдан қалай шығар
едіңіз?
Бағалау дескрипторы :
Оқушылар әр түрлі проблемалық жағдаятардан шығу жолын айтады 1 балл
7 слайд
3-тапсырма Ситуациялық жағдаяттарды шешу. Тақтада конвертте ситуациялық жағдаят жасырулы тұрады. Оқушылар кез келген конвертті таңдап одан шығу жолын қарастырады. 1 жағдаят: Он үш жастағы Сырым өз уақытын теледидар көрумен және телефонда ойын ойнаумен өткізеді. Сырымның мінез-құлқы өзгере бастады. Сырыммен ата-ана арасында түсініспеушілік үдей түсті.Егер сіз Сырымның орнында болсаңыз, бұл жағдайдан қалай шығар едіңіз? Бағалау дескрипторы : Оқушылар әр түрлі проблемалық жағдаятардан шығу жолын айтады 1 балл
8 слайд
8 слайд