Күн тәртібі,ақыл-ой еңбегі гигиенасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Күн тәртібі,ақыл-ой еңбегі гигиенасы

Материал туралы қысқаша түсінік
оқу мақсатына сайкес тапсырмаларды құрастыру
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
"Социалистік Еңбек Ері Қ.Әбсәметов атындағы орта мектеп " КММ Биология пәні мұғалімі: Н.К.Медеубаева

#1 слайд
"Социалистік Еңбек Ері Қ.Әбсәметов атындағы орта мектеп " КММ Биология пәні мұғалімі: Н.К.Медеубаева

1 слайд

"Социалистік Еңбек Ері Қ.Әбсәметов атындағы орта мектеп " КММ Биология пәні мұғалімі: Н.К.Медеубаева

Сабақтың тақырыбы: Күн тәртібі ,ақыл-ой еңбегі гигиенасы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілте

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Күн тәртібі ,ақыл-ой еңбегі гигиенасы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 7.1.7.9 – жақсы психикалық денсаулықты сақтаудың принциптерін сипаттау Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Күн тәртібі ,ақыл-ой еңбегі гигиенасы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 7.1.7.9 – жақсы психикалық денсаулықты сақтаудың принциптерін сипаттау Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану

Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Күн тәртібі туралы түсінікті сипаттайды. Оқушылардың басым бөлігі: Өздерінің күн тәртібіне

#3 слайд
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Күн тәртібі туралы түсінікті сипаттайды. Оқушылардың басым бөлігі: Өздерінің күн тәртібіне талдау жасайды, неліктен күн тәртібінің негізгі элементтерінің болуы керектігін негіздейді,өздерінің күн тәртібін ретке келтіреді. Кейбір оқушылар: Жас ерекшеліктеріне байланысты күн тәртібінің алгоритмін құрады.

3 слайд

Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Күн тәртібі туралы түсінікті сипаттайды. Оқушылардың басым бөлігі: Өздерінің күн тәртібіне талдау жасайды, неліктен күн тәртібінің негізгі элементтерінің болуы керектігін негіздейді,өздерінің күн тәртібін ретке келтіреді. Кейбір оқушылар: Жас ерекшеліктеріне байланысты күн тәртібінің алгоритмін құрады.

Бағалау критерийі: - Күн тәртібінің не екенін сипаттай алады. -Жас ерекшеліктеріне байланысты күн тәртібінің бірнеше моделі

#4 слайд
Бағалау критерийі: - Күн тәртібінің не екенін сипаттай алады. -Жас ерекшеліктеріне байланысты күн тәртібінің бірнеше моделін ұсынады. -Тиімді жасалған күн тәртібінің оқушыға жақсы әсер ететінін дәлелдей алады. 1- тапсырма   «Крестиктер-нөлдіктер» әдісі 1. 1-ші команда (нөлдіктер) кестеден сан таңдайды. 2. Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды. 3. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші команда сол квадратқа крестик қояды. 4. Жауап дұрыс болмаған жағдайда, 2-ші команда (крестиктер) сұраққа жауап беруге және сол квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады

4 слайд

Бағалау критерийі: - Күн тәртібінің не екенін сипаттай алады. -Жас ерекшеліктеріне байланысты күн тәртібінің бірнеше моделін ұсынады. -Тиімді жасалған күн тәртібінің оқушыға жақсы әсер ететінін дәлелдей алады. 1- тапсырма   «Крестиктер-нөлдіктер» әдісі 1. 1-ші команда (нөлдіктер) кестеден сан таңдайды. 2. Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды. 3. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші команда сол квадратқа крестик қояды. 4. Жауап дұрыс болмаған жағдайда, 2-ші команда (крестиктер) сұраққа жауап беруге және сол квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады

Бағалау дескрипторы : Балл Психикалық денсаулық және күн тәртібі туралы біледі 1 Денсаулықты сақтау жолдарын айта алады.

#5 слайд
Бағалау дескрипторы : Балл Психикалық денсаулық және күн тәртібі туралы біледі 1 Денсаулықты сақтау жолдарын айта алады. 1 Күйзелістің алдын-алу жолдарын сипаттай алады. 1• Қажу дегеніміз не? • Күйзеліс қандай жағдайларда орын алады? • 14-15 жаста қанша уақыт ұйықтау керек? • Толыққанды тамақтану дегенді қалай түсінесің? • Ересек адам мен оқушының күн тәртібінде айырмашылық бар ма? • Тез ұйқы мен баяу ұйқыны сипатта? • Күйзелістің алдын-алу әдістері бар ма? • Жұмысқа қабілеттілікпен аз ұйқы арасында байланыс бар ма? • Күн тәртібі не үшін қажет?

5 слайд

Бағалау дескрипторы : Балл Психикалық денсаулық және күн тәртібі туралы біледі 1 Денсаулықты сақтау жолдарын айта алады. 1 Күйзелістің алдын-алу жолдарын сипаттай алады. 1• Қажу дегеніміз не? • Күйзеліс қандай жағдайларда орын алады? • 14-15 жаста қанша уақыт ұйықтау керек? • Толыққанды тамақтану дегенді қалай түсінесің? • Ересек адам мен оқушының күн тәртібінде айырмашылық бар ма? • Тез ұйқы мен баяу ұйқыны сипатта? • Күйзелістің алдын-алу әдістері бар ма? • Жұмысқа қабілеттілікпен аз ұйқы арасында байланыс бар ма? • Күн тәртібі не үшін қажет?

2-тапсырма «Галерия» әдісі 12-13 жастағы оқушының барынша тиімді күн тәртібін құрады. Өздерінің жасаған күн тәртібін дә

#6 слайд
2-тапсырма «Галерия»  әдісі 12-13 жастағы оқушының барынша тиімді күн тәртібін құрады. Өздерінің жасаған күн тәртібін дәлелдеу арқылы басқа оқушылардың күн тәртібін түзетеді. Бағалау дескрипторы : Балл 1.Күн тәртібін дұрыс құра алады 1 2.Уақытты дұрыс, үнемдей алады. 1 3. Оқушының күн тәртібіндегі іс-әрекеттерді талдап, сипаттай алады. 1

6 слайд

2-тапсырма «Галерия»  әдісі 12-13 жастағы оқушының барынша тиімді күн тәртібін құрады. Өздерінің жасаған күн тәртібін дәлелдеу арқылы басқа оқушылардың күн тәртібін түзетеді. Бағалау дескрипторы : Балл 1.Күн тәртібін дұрыс құра алады 1 2.Уақытты дұрыс, үнемдей алады. 1 3. Оқушының күн тәртібіндегі іс-әрекеттерді талдап, сипаттай алады. 1

3-тапсырма Ситуациялық жағдаяттарды шешу. Тақтада конвертте ситуациялық жағдаят жасырулы тұрады. Оқушылар кез келген конвертті

#7 слайд
3-тапсырма Ситуациялық жағдаяттарды шешу.  Тақтада конвертте ситуациялық жағдаят жасырулы тұрады. Оқушылар кез келген конвертті таңдап одан шығу жолын қарастырады. 1 жағдаят:  Он үш жастағы Сырым өз уақытын теледидар көрумен және телефонда ойын ойнаумен өткізеді. Сырымның мінез-құлқы өзгере бастады. Сырыммен ата-ана арасында түсініспеушілік үдей түсті.Егер сіз Сырымның орнында болсаңыз, бұл жағдайдан қалай шығар едіңіз? Бағалау дескрипторы : Оқушылар әр түрлі проблемалық жағдаятардан шығу жолын айтады 1 балл

7 слайд

3-тапсырма Ситуациялық жағдаяттарды шешу.  Тақтада конвертте ситуациялық жағдаят жасырулы тұрады. Оқушылар кез келген конвертті таңдап одан шығу жолын қарастырады. 1 жағдаят:  Он үш жастағы Сырым өз уақытын теледидар көрумен және телефонда ойын ойнаумен өткізеді. Сырымның мінез-құлқы өзгере бастады. Сырыммен ата-ана арасында түсініспеушілік үдей түсті.Егер сіз Сырымның орнында болсаңыз, бұл жағдайдан қалай шығар едіңіз? Бағалау дескрипторы : Оқушылар әр түрлі проблемалық жағдаятардан шығу жолын айтады 1 балл

#8 слайд

8 слайд

Файл форматы:
pptx
11.03.2021
2970
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі