Материалдар / Күн тәртібі,ақыл-ой еңбегі гигиенасы

Күн тәртібі,ақыл-ой еңбегі гигиенасы

Материал туралы қысқаша түсінік
оқу мақсатына сайкес тапсырмаларды құрастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Наурыз 2021
2590
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
"Социалистік Еңбек Ері Қ.Әбсәметов атындағы орта мектеп " КММ Биология пәні мұғалімі: Н.К.Медеубаева

1 слайд
"Социалистік Еңбек Ері Қ.Әбсәметов атындағы орта мектеп " КММ Биология пәні мұғалімі: Н.К.Медеубаева

1 слайд

"Социалистік Еңбек Ері Қ.Әбсәметов атындағы орта мектеп " КММ Биология пәні мұғалімі: Н.К.Медеубаева

Сабақтың тақырыбы: Күн тәртібі ,ақыл-ой еңбегі гигиенасы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілте

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Күн тәртібі ,ақыл-ой еңбегі гигиенасы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 7.1.7.9 – жақсы психикалық денсаулықты сақтаудың принциптерін сипаттау Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Күн тәртібі ,ақыл-ой еңбегі гигиенасы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 7.1.7.9 – жақсы психикалық денсаулықты сақтаудың принциптерін сипаттау Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану

Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Күн тәртібі туралы түсінікті сипаттайды. Оқушылардың басым бөлігі: Өздерінің күн тәртібіне

3 слайд
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Күн тәртібі туралы түсінікті сипаттайды. Оқушылардың басым бөлігі: Өздерінің күн тәртібіне талдау жасайды, неліктен күн тәртібінің негізгі элементтерінің болуы керектігін негіздейді,өздерінің күн тәртібін ретке келтіреді. Кейбір оқушылар: Жас ерекшеліктеріне байланысты күн тәртібінің алгоритмін құрады.

3 слайд

Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Күн тәртібі туралы түсінікті сипаттайды. Оқушылардың басым бөлігі: Өздерінің күн тәртібіне талдау жасайды, неліктен күн тәртібінің негізгі элементтерінің болуы керектігін негіздейді,өздерінің күн тәртібін ретке келтіреді. Кейбір оқушылар: Жас ерекшеліктеріне байланысты күн тәртібінің алгоритмін құрады.

Бағалау критерийі: - Күн тәртібінің не екенін сипаттай алады. -Жас ерекшеліктеріне байланысты күн тәртібінің бірнеше моделі

4 слайд
Бағалау критерийі: - Күн тәртібінің не екенін сипаттай алады. -Жас ерекшеліктеріне байланысты күн тәртібінің бірнеше моделін ұсынады. -Тиімді жасалған күн тәртібінің оқушыға жақсы әсер ететінін дәлелдей алады. 1- тапсырма   «Крестиктер-нөлдіктер» әдісі 1. 1-ші команда (нөлдіктер) кестеден сан таңдайды. 2. Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды. 3. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші команда сол квадратқа крестик қояды. 4. Жауап дұрыс болмаған жағдайда, 2-ші команда (крестиктер) сұраққа жауап беруге және сол квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады

4 слайд

Бағалау критерийі: - Күн тәртібінің не екенін сипаттай алады. -Жас ерекшеліктеріне байланысты күн тәртібінің бірнеше моделін ұсынады. -Тиімді жасалған күн тәртібінің оқушыға жақсы әсер ететінін дәлелдей алады. 1- тапсырма   «Крестиктер-нөлдіктер» әдісі 1. 1-ші команда (нөлдіктер) кестеден сан таңдайды. 2. Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды. 3. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші команда сол квадратқа крестик қояды. 4. Жауап дұрыс болмаған жағдайда, 2-ші команда (крестиктер) сұраққа жауап беруге және сол квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады

Бағалау дескрипторы : Балл Психикалық денсаулық және күн тәртібі туралы біледі 1 Денсаулықты сақтау жолдарын айта алады.

5 слайд
Бағалау дескрипторы : Балл Психикалық денсаулық және күн тәртібі туралы біледі 1 Денсаулықты сақтау жолдарын айта алады. 1 Күйзелістің алдын-алу жолдарын сипаттай алады. 1• Қажу дегеніміз не? • Күйзеліс қандай жағдайларда орын алады? • 14-15 жаста қанша уақыт ұйықтау керек? • Толыққанды тамақтану дегенді қалай түсінесің? • Ересек адам мен оқушының күн тәртібінде айырмашылық бар ма? • Тез ұйқы мен баяу ұйқыны сипатта? • Күйзелістің алдын-алу әдістері бар ма? • Жұмысқа қабілеттілікпен аз ұйқы арасында байланыс бар ма? • Күн тәртібі не үшін қажет?

5 слайд

Бағалау дескрипторы : Балл Психикалық денсаулық және күн тәртібі туралы біледі 1 Денсаулықты сақтау жолдарын айта алады. 1 Күйзелістің алдын-алу жолдарын сипаттай алады. 1• Қажу дегеніміз не? • Күйзеліс қандай жағдайларда орын алады? • 14-15 жаста қанша уақыт ұйықтау керек? • Толыққанды тамақтану дегенді қалай түсінесің? • Ересек адам мен оқушының күн тәртібінде айырмашылық бар ма? • Тез ұйқы мен баяу ұйқыны сипатта? • Күйзелістің алдын-алу әдістері бар ма? • Жұмысқа қабілеттілікпен аз ұйқы арасында байланыс бар ма? • Күн тәртібі не үшін қажет?

2-тапсырма «Галерия» әдісі 12-13 жастағы оқушының барынша тиімді күн тәртібін құрады. Өздерінің жасаған күн тәртібін дә

6 слайд
2-тапсырма «Галерия»  әдісі 12-13 жастағы оқушының барынша тиімді күн тәртібін құрады. Өздерінің жасаған күн тәртібін дәлелдеу арқылы басқа оқушылардың күн тәртібін түзетеді. Бағалау дескрипторы : Балл 1.Күн тәртібін дұрыс құра алады 1 2.Уақытты дұрыс, үнемдей алады. 1 3. Оқушының күн тәртібіндегі іс-әрекеттерді талдап, сипаттай алады. 1

6 слайд

2-тапсырма «Галерия»  әдісі 12-13 жастағы оқушының барынша тиімді күн тәртібін құрады. Өздерінің жасаған күн тәртібін дәлелдеу арқылы басқа оқушылардың күн тәртібін түзетеді. Бағалау дескрипторы : Балл 1.Күн тәртібін дұрыс құра алады 1 2.Уақытты дұрыс, үнемдей алады. 1 3. Оқушының күн тәртібіндегі іс-әрекеттерді талдап, сипаттай алады. 1

3-тапсырма Ситуациялық жағдаяттарды шешу. Тақтада конвертте ситуациялық жағдаят жасырулы тұрады. Оқушылар кез келген конвертті

7 слайд
3-тапсырма Ситуациялық жағдаяттарды шешу.  Тақтада конвертте ситуациялық жағдаят жасырулы тұрады. Оқушылар кез келген конвертті таңдап одан шығу жолын қарастырады. 1 жағдаят:  Он үш жастағы Сырым өз уақытын теледидар көрумен және телефонда ойын ойнаумен өткізеді. Сырымның мінез-құлқы өзгере бастады. Сырыммен ата-ана арасында түсініспеушілік үдей түсті.Егер сіз Сырымның орнында болсаңыз, бұл жағдайдан қалай шығар едіңіз? Бағалау дескрипторы : Оқушылар әр түрлі проблемалық жағдаятардан шығу жолын айтады 1 балл

7 слайд

3-тапсырма Ситуациялық жағдаяттарды шешу.  Тақтада конвертте ситуациялық жағдаят жасырулы тұрады. Оқушылар кез келген конвертті таңдап одан шығу жолын қарастырады. 1 жағдаят:  Он үш жастағы Сырым өз уақытын теледидар көрумен және телефонда ойын ойнаумен өткізеді. Сырымның мінез-құлқы өзгере бастады. Сырыммен ата-ана арасында түсініспеушілік үдей түсті.Егер сіз Сырымның орнында болсаңыз, бұл жағдайдан қалай шығар едіңіз? Бағалау дескрипторы : Оқушылар әр түрлі проблемалық жағдаятардан шығу жолын айтады 1 балл

8 слайд

8 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ