Квадрат теңдеу тақырыбына арналған презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Квадрат теңдеу тақырыбына арналған презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыға , мұғалімге
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8.2 Күні: Сынып: 8 Мектеп: № 94 жалпы орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Ашен Ләззат Айтбекқызы Қа

#1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8.2 Күні: Сынып: 8 Мектеп: № 94 жалпы орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Ашен Ләззат Айтбекқызы Қатысқандар: 22 Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы 2.1 Квадрат теңдеу Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 8.2.2.1 квадрат теңдеудің анықтамасын білу; 8.2.2.2 квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату; Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар:: Квадрат теңдеудің анықтамасын біледі . Квадрат теңдеудің коэффициентін табады. Басым бөлігі: Квадрат теңдеудің түрлерін ажырата біледі. Кейбір оқушылар: :Формуланы пайдаланып, толымсыз квадрат теңдеулерді шешеді.

1 слайд

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8.2 Күні: Сынып: 8 Мектеп: № 94 жалпы орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Ашен Ләззат Айтбекқызы Қатысқандар: 22 Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы 2.1 Квадрат теңдеу Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 8.2.2.1 квадрат теңдеудің анықтамасын білу; 8.2.2.2 квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату; Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар:: Квадрат теңдеудің анықтамасын біледі . Квадрат теңдеудің коэффициентін табады. Басым бөлігі: Квадрат теңдеудің түрлерін ажырата біледі. Кейбір оқушылар: :Формуланы пайдаланып, толымсыз квадрат теңдеулерді шешеді.

Тапсырма Квадарт теңдеудің түрін анықтап, теңдеудің коэффициенттерін атап көрсет: -2х-1=0 , коэф:а=1, с=- 1,в=-2 келтірі

#2 слайд
Тапсырма Квадарт теңдеудің түрін анықтап, теңдеудің коэффициенттерін атап көрсет: -2х-1=0 , коэф:а=1, с=- 1,в=-2 келтірілген кв. теңдеу Бағалау критерийі Квадрат теңдеудің коэффициенттерін біледі Квадрат теңдеудің түрлерін ажыратады. Дeскриптор: Квадрат теңдеудің мүшелерін атап көрсетеді. Коэффициенттерін табады. 0-ге тең коэффициенттерін анықтай отырып, теңдеудің түрін ажыратады.

2 слайд

Тапсырма Квадарт теңдеудің түрін анықтап, теңдеудің коэффициенттерін атап көрсет: -2х-1=0 , коэф:а=1, с=- 1,в=-2 келтірілген кв. теңдеу Бағалау критерийі Квадрат теңдеудің коэффициенттерін біледі Квадрат теңдеудің түрлерін ажыратады. Дeскриптор: Квадрат теңдеудің мүшелерін атап көрсетеді. Коэффициенттерін табады. 0-ге тең коэффициенттерін анықтай отырып, теңдеудің түрін ажыратады.

Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер «Ойлан, талқыла, бөліс» «Мені түсін» «Қарлы кесек» «Блоб ағашы» «Бағдаршам» Берілген тапсырма

#3 слайд
Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер «Ойлан, талқыла, бөліс» «Мені түсін» «Қарлы кесек» «Блоб ағашы» «Бағдаршам» Берілген тапсырма бойынша оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып жұппен , топпен пікірлерін талқылайды қорытып, жұппен, Тыңдалым, жазылым, айтылым дағдылары қалыптасады. Оқушылардың алған білімдерін нақтылай түсу, есте сақтауға мүмкіндік жасау Жүйелі сұрақ қоя білуге, сұраққа толық жауап беруге үйренеді. «Блоб» ағашы әдісімен кері байланыс жасау мақсаты оқушылар өздерінің тақырыпты қаншалықты түсінгендерін бағалайды Қалыптастырушы бағалау кезінде оқушыларды ынталандыру мақсатында қолданамын

3 слайд

Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер «Ойлан, талқыла, бөліс» «Мені түсін» «Қарлы кесек» «Блоб ағашы» «Бағдаршам» Берілген тапсырма бойынша оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып жұппен , топпен пікірлерін талқылайды қорытып, жұппен, Тыңдалым, жазылым, айтылым дағдылары қалыптасады. Оқушылардың алған білімдерін нақтылай түсу, есте сақтауға мүмкіндік жасау Жүйелі сұрақ қоя білуге, сұраққа толық жауап беруге үйренеді. «Блоб» ағашы әдісімен кері байланыс жасау мақсаты оқушылар өздерінің тақырыпты қаншалықты түсінгендерін бағалайды Қалыптастырушы бағалау кезінде оқушыларды ынталандыру мақсатында қолданамын

Саралау тәсілдері Барлық оқушылар “Ойлан, бөліс, талқыла ” әдісін бүкіл сыныптың қажеттілігіне қарай таңдадым. Бұл әдіс оқу

#4 слайд
Саралау тәсілдері Барлық оқушылар “Ойлан, бөліс, талқыла ” әдісін бүкіл сыныптың қажеттілігіне қарай таңдадым. Бұл әдіс оқушыларды өз бетімен жауап беруге, талқылауға жетелейді. Оқылым, тыңдалым дағдысын қалыптастырады. Басым бөлігі Кейбір оқушылар Оқушыларға қосымша дереккөздерден тапсырмалар, өзіндік жұмыстар беру арқылы оқушылардың қарқынды даму процесін жіктеу арқылы қалыпқа келтіремін. “Мені түсін” әдісінде есептер шығартамын. Оқушылар жеке, жұппен, топпен жұмыс жасай отырып, теориялық білімін тәжірибе жүзінде қолдану дағдыларын дамытады. Қолдау көрсету арқылы ЖАДА аймағын ұйымдастырамын.

4 слайд

Саралау тәсілдері Барлық оқушылар “Ойлан, бөліс, талқыла ” әдісін бүкіл сыныптың қажеттілігіне қарай таңдадым. Бұл әдіс оқушыларды өз бетімен жауап беруге, талқылауға жетелейді. Оқылым, тыңдалым дағдысын қалыптастырады. Басым бөлігі Кейбір оқушылар Оқушыларға қосымша дереккөздерден тапсырмалар, өзіндік жұмыстар беру арқылы оқушылардың қарқынды даму процесін жіктеу арқылы қалыпқа келтіремін. “Мені түсін” әдісінде есептер шығартамын. Оқушылар жеке, жұппен, топпен жұмыс жасай отырып, теориялық білімін тәжірибе жүзінде қолдану дағдыларын дамытады. Қолдау көрсету арқылы ЖАДА аймағын ұйымдастырамын.

Файл форматы:
pptx
13.12.2018
450
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі