Квадрат теңдеу тақырыбына арналған презентация
Квадрат теңдеу тақырыбына арналған презентация

#1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы:8.2
Күні:
Сынып: 8
Мектеп: № 94 жалпы орта мектеп
Мұғалімнің аты-жөні: Ашен Ләззат Айтбекқызы
Қатысқандар: 22
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы 2.1 Квадрат теңдеу
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары
8.2.2.1
квадрат теңдеудің анықтамасын білу;
8.2.2.2
квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату;
Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар:: Квадрат теңдеудің
анықтамасын біледі . Квадрат теңдеудің
коэффициентін табады.
Басым бөлігі:
Квадрат теңдеудің түрлерін ажырата біледі.
Кейбір оқушылар:
:Формуланы пайдаланып, толымсыз квадрат
теңдеулерді шешеді.
1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8.2 Күні: Сынып: 8 Мектеп: № 94 жалпы орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Ашен Ләззат Айтбекқызы Қатысқандар: 22 Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы 2.1 Квадрат теңдеу Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 8.2.2.1 квадрат теңдеудің анықтамасын білу; 8.2.2.2 квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату; Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар:: Квадрат теңдеудің анықтамасын біледі . Квадрат теңдеудің коэффициентін табады. Басым бөлігі: Квадрат теңдеудің түрлерін ажырата біледі. Кейбір оқушылар: :Формуланы пайдаланып, толымсыз квадрат теңдеулерді шешеді.
#2 слайд
Тапсырма
Квадарт теңдеудің
түрін анықтап,
теңдеудің
коэффициенттерін атап
көрсет:
-2х-1=0 , коэф:а=1, с=-
1,в=-2 келтірілген кв.
теңдеу
Бағалау критерийі
Квадрат теңдеудің коэффициенттерін біледі
Квадрат теңдеудің түрлерін ажыратады.
Дeскриптор:
Квадрат теңдеудің мүшелерін
атап көрсетеді.
Коэффициенттерін табады.
0-ге тең коэффициенттерін
анықтай отырып, теңдеудің түрін
ажыратады.
2 слайд
Тапсырма Квадарт теңдеудің түрін анықтап, теңдеудің коэффициенттерін атап көрсет: -2х-1=0 , коэф:а=1, с=- 1,в=-2 келтірілген кв. теңдеу Бағалау критерийі Квадрат теңдеудің коэффициенттерін біледі Квадрат теңдеудің түрлерін ажыратады. Дeскриптор: Квадрат теңдеудің мүшелерін атап көрсетеді. Коэффициенттерін табады. 0-ге тең коэффициенттерін анықтай отырып, теңдеудің түрін ажыратады.
#3 слайд
Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
«Ойлан, талқыла,
бөліс»
«Мені түсін»
«Қарлы кесек»
«Блоб ағашы»
«Бағдаршам»
Берілген тапсырма бойынша оқушы
жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын
қорытып жұппен , топпен пікірлерін
талқылайды қорытып, жұппен,
Тыңдалым, жазылым, айтылым
дағдылары қалыптасады.
Оқушылардың алған білімдерін
нақтылай түсу, есте сақтауға
мүмкіндік жасау
Жүйелі сұрақ қоя білуге,
сұраққа толық жауап беруге
үйренеді.
«Блоб» ағашы әдісімен кері
байланыс жасау мақсаты
оқушылар өздерінің тақырыпты
қаншалықты түсінгендерін
бағалайды
Қалыптастырушы бағалау
кезінде оқушыларды
ынталандыру мақсатында
қолданамын
3 слайд
Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер «Ойлан, талқыла, бөліс» «Мені түсін» «Қарлы кесек» «Блоб ағашы» «Бағдаршам» Берілген тапсырма бойынша оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып жұппен , топпен пікірлерін талқылайды қорытып, жұппен, Тыңдалым, жазылым, айтылым дағдылары қалыптасады. Оқушылардың алған білімдерін нақтылай түсу, есте сақтауға мүмкіндік жасау Жүйелі сұрақ қоя білуге, сұраққа толық жауап беруге үйренеді. «Блоб» ағашы әдісімен кері байланыс жасау мақсаты оқушылар өздерінің тақырыпты қаншалықты түсінгендерін бағалайды Қалыптастырушы бағалау кезінде оқушыларды ынталандыру мақсатында қолданамын
#4 слайд
Саралау тәсілдері
Барлық оқушылар
“Ойлан, бөліс, талқыла ” әдісін бүкіл сыныптың
қажеттілігіне қарай таңдадым. Бұл әдіс
оқушыларды өз бетімен жауап беруге, талқылауға
жетелейді. Оқылым, тыңдалым дағдысын
қалыптастырады.
Басым бөлігі
Кейбір оқушылар
Оқушыларға қосымша дереккөздерден
тапсырмалар, өзіндік жұмыстар беру арқылы
оқушылардың қарқынды даму процесін жіктеу
арқылы қалыпқа келтіремін.
“Мені түсін” әдісінде есептер шығартамын. Оқушылар
жеке, жұппен, топпен жұмыс жасай отырып, теориялық
білімін тәжірибе жүзінде қолдану дағдыларын дамытады.
Қолдау көрсету арқылы ЖАДА аймағын
ұйымдастырамын.
4 слайд
Саралау тәсілдері Барлық оқушылар “Ойлан, бөліс, талқыла ” әдісін бүкіл сыныптың қажеттілігіне қарай таңдадым. Бұл әдіс оқушыларды өз бетімен жауап беруге, талқылауға жетелейді. Оқылым, тыңдалым дағдысын қалыптастырады. Басым бөлігі Кейбір оқушылар Оқушыларға қосымша дереккөздерден тапсырмалар, өзіндік жұмыстар беру арқылы оқушылардың қарқынды даму процесін жіктеу арқылы қалыпқа келтіремін. “Мені түсін” әдісінде есептер шығартамын. Оқушылар жеке, жұппен, топпен жұмыс жасай отырып, теориялық білімін тәжірибе жүзінде қолдану дағдыларын дамытады. Қолдау көрсету арқылы ЖАДА аймағын ұйымдастырамын.
шағым қалдыра аласыз













