Материалдар / Квадрат теңдеу түбірлерінің формулаларын пайдаланып есептер шығару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Квадрат теңдеу түбірлерінің формулаларын пайдаланып есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып Алгебра
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Мамыр 2020
426
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ Қазір бой жарыстыратын заман емес, ой жарыстыратын заман .”

1 слайд
“ Қазір бой жарыстыратын заман емес, ой жарыстыратын заман .” Н.Ә.Назарбаев

1 слайд

“ Қазір бой жарыстыратын заман емес, ой жарыстыратын заман .” Н.Ә.Назарбаев

2 слайд

2 слайд

Сабақтың негізгі мақсаты: Квадрат теңдеудің түбірлерінің формулаларын оқып үйреніп, оларды квадрат теңдеуді шешуде қолана б

3 слайд
Сабақтың негізгі мақсаты: Квадрат теңдеудің түбірлерінің формулаларын оқып үйреніп, оларды квадрат теңдеуді шешуде қолана білу. Әдіс-тәсілдер : Кембридж тәсілі. СТО. АКТ. Көшбасшылық.Бағалау Сабақтың ұраны: Мен не істеу керек екенін білемін. Мен қалай істеу керек екенін білемін

3 слайд

Сабақтың негізгі мақсаты: Квадрат теңдеудің түбірлерінің формулаларын оқып үйреніп, оларды квадрат теңдеуді шешуде қолана білу. Әдіс-тәсілдер : Кембридж тәсілі. СТО. АКТ. Көшбасшылық.Бағалау Сабақтың ұраны: Мен не істеу керек екенін білемін. Мен қалай істеу керек екенін білемін

Сабақтын жоспары: І. «Қызығушылықты ояту» бөлімі: “ Қара жәшік көрілім”: № 1 Үй

4 слайд
Сабақтын жоспары: І. «Қызығушылықты ояту» бөлімі: “ Қара жәшік көрілім”: № 1 Үй тапсырмасын тексеру „ Қайталау айнасы“ Сұрақ-жауап ІІ. Мағынаны тану бөлімі: № 2 Тақырыптық есептерді шығару „Кім жылдам“ № 3 «Бәйге» ойыны № 4 Кестедегі бос орынды толтыр Сергіту сәті: І ІІ . Тол ғ аныс Крассворд шешеді № 5 Тест деңгейлік тапсырма Рефлексия. Үйге тапсырма беру: Бағалау

4 слайд

Сабақтын жоспары: І. «Қызығушылықты ояту» бөлімі: “ Қара жәшік көрілім”: № 1 Үй тапсырмасын тексеру „ Қайталау айнасы“ Сұрақ-жауап ІІ. Мағынаны тану бөлімі: № 2 Тақырыптық есептерді шығару „Кім жылдам“ № 3 «Бәйге» ойыны № 4 Кестедегі бос орынды толтыр Сергіту сәті: І ІІ . Тол ғ аныс Крассворд шешеді № 5 Тест деңгейлік тапсырма Рефлексия. Үйге тапсырма беру: Бағалау

топ мүшелері № 1 Үй тапсыр масына 1-9 Талпыныс жақсы іс 1-3 № 2 “Кім жылдам” Жеке жұ

5 слайд
  топ мүшелері № 1 Үй тапсыр масына 1-9 Талпыныс жақсы іс 1-3 № 2 “Кім жылдам” Жеке жұмыс 1-2   № 3 “Бәйге“ 1-3   № 4 Ой жарыс 1-4   № 5 Тест 1-7 Жиынтық                                                                                                 Жалпы: 10-19 ұпай : қанағаттанарлық 20-24 ұпай: жақсы 25-28 ұпай: өте жақсы Бағалау критерийлері :

5 слайд

  топ мүшелері № 1 Үй тапсыр масына 1-9 Талпыныс жақсы іс 1-3 № 2 “Кім жылдам” Жеке жұмыс 1-2   № 3 “Бәйге“ 1-3   № 4 Ой жарыс 1-4   № 5 Тест 1-7 Жиынтық                                                                                                 Жалпы: 10-19 ұпай : қанағаттанарлық 20-24 ұпай: жақсы 25-28 ұпай: өте жақсы Бағалау критерийлері :

х 1,2 = 10: 100 х 1,2 =- 2 : 1/3 х 1,2 = - 1: 3/2 х =1/3 х 1,2 =-0.4 :2 х 1,2 = 4/5 2 x 1.2 =2/3

6 слайд
х 1,2 = 10: 100 х 1,2 =- 2 : 1/3 х 1,2 = - 1: 3/2 х =1/3 х 1,2 =-0.4 :2 х 1,2 = 4/5 2 x 1.2 =2/3 1 x 1. =2/3 x 1.2 =-0.5 3 , 5 Р А У Ш А Н Г У Л МЕН КӨРШІМЕ СЕНЕМІН . 4500=4,5х2-405х 4,5х2-405х-4500=0 D =164025+810000=245024=4952   Х1=405-495/2*4,5=-90/9=-10   Х2=405+495/9=900/9=100км/саг автомобиль   100-90=10км/саг велосипед   Р (х 1,2 = 10:100) № 130.Теңдеуді шешіңдер. 1) 3х 2 +5х-2 = 0 А ( х 1,2 =-2:1/3 ) 3) 2х 2 -х-3 = 0 Ш (х 1,2 =1/3 ) 2) 9х 2 -6х+1 = 0 У (х 1,2 =-1:3/2 ) 4) 5х 2 -8х-4 = 0 А (х 1,2 =-0.4:2 ) № 131.Теңдеуді шешіңдер. 1) 5х 2 -14х+8 = 0 Н (х 1,2 = 4/5: 2 ) 2 ) 3х 2 -10х+7 = 0 Г ( x 1.2 =2/3:1) 3 ) 9х 2 -12х+4=0 Ү ( x 1.2 =2/3) 4) -4х 2 -12х+7=0 Л ( x 1.2 =-0.5:3.5)

6 слайд

х 1,2 = 10: 100 х 1,2 =- 2 : 1/3 х 1,2 = - 1: 3/2 х =1/3 х 1,2 =-0.4 :2 х 1,2 = 4/5 2 x 1.2 =2/3 1 x 1. =2/3 x 1.2 =-0.5 3 , 5 Р А У Ш А Н Г У Л МЕН КӨРШІМЕ СЕНЕМІН . 4500=4,5х2-405х 4,5х2-405х-4500=0 D =164025+810000=245024=4952   Х1=405-495/2*4,5=-90/9=-10   Х2=405+495/9=900/9=100км/саг автомобиль   100-90=10км/саг велосипед   Р (х 1,2 = 10:100) № 130.Теңдеуді шешіңдер. 1) 3х 2 +5х-2 = 0 А ( х 1,2 =-2:1/3 ) 3) 2х 2 -х-3 = 0 Ш (х 1,2 =1/3 ) 2) 9х 2 -6х+1 = 0 У (х 1,2 =-1:3/2 ) 4) 5х 2 -8х-4 = 0 А (х 1,2 =-0.4:2 ) № 131.Теңдеуді шешіңдер. 1) 5х 2 -14х+8 = 0 Н (х 1,2 = 4/5: 2 ) 2 ) 3х 2 -10х+7 = 0 Г ( x 1.2 =2/3:1) 3 ) 9х 2 -12х+4=0 Ү ( x 1.2 =2/3) 4) -4х 2 -12х+7=0 Л ( x 1.2 =-0.5:3.5)

7 слайд

7 слайд

«ҚАЙТАЛАУ АЙНАСЫ» 1. Қандай теңдеуді квадраттық теңдеу дейміз? 2. Толымсыз квадраттық теңдеулер дегеніміз не? 3. Келтірілген кв

8 слайд
«ҚАЙТАЛАУ АЙНАСЫ» 1. Қандай теңдеуді квадраттық теңдеу дейміз? 2. Толымсыз квадраттық теңдеулер дегеніміз не? 3. Келтірілген квадраттық теңдеу дегеніміз не? 4. Бөлшектің бөлімін иррацаналдықтан бостау дегеніміз не? 5. Теңдеуді шешу дегеніміз не? 6. а мен с қандай болғанда ах 2 +с = 0 теңдеуінің шешімі бар болады? 7. Квадраттық теңдеу түбірлерінің дискриминантын қалай табамыз? 8. Квадраттық теңдеудің түбірлерінің санын қалай анықтаймыз? 9. y=√x функциясының анықталу облысы ? 10. Келтірілген квадраттық теңдеудің түбірінің формуласын қалай жазамыз?

8 слайд

«ҚАЙТАЛАУ АЙНАСЫ» 1. Қандай теңдеуді квадраттық теңдеу дейміз? 2. Толымсыз квадраттық теңдеулер дегеніміз не? 3. Келтірілген квадраттық теңдеу дегеніміз не? 4. Бөлшектің бөлімін иррацаналдықтан бостау дегеніміз не? 5. Теңдеуді шешу дегеніміз не? 6. а мен с қандай болғанда ах 2 +с = 0 теңдеуінің шешімі бар болады? 7. Квадраттық теңдеу түбірлерінің дискриминантын қалай табамыз? 8. Квадраттық теңдеудің түбірлерінің санын қалай анықтаймыз? 9. y=√x функциясының анықталу облысы ? 10. Келтірілген квадраттық теңдеудің түбірінің формуласын қалай жазамыз?

ІІ. Мағынаны тану бөлімі: «Кім жылдам» ойынына кіріселік ол үшін мына теңдеулерді шешулерің керек: оқулықтан №134 №135 ІІ

9 слайд
ІІ. Мағынаны тану бөлімі: «Кім жылдам» ойынына кіріселік ол үшін мына теңдеулерді шешулерің керек: оқулықтан №134 №135 ІІ топ: 3) ( x -5) 2 =3 x 2 - x +14 4 ) 9 x (4 x -1)=3 x -1 ІІІ топ: №136 1 ) 1.3 x +0.2=0. 7 x 2 2 ) 0.09-4 x 2 =1.6 x IV топ . 3) 9 x 2 +2 x -1/3=0 4) 0.1 x -14=-0.4 x І топ: № 135 1) 2х (5х-7) =2х 2 -5 2) ( x +4) 2 =4 x 2 +5

9 слайд

ІІ. Мағынаны тану бөлімі: «Кім жылдам» ойынына кіріселік ол үшін мына теңдеулерді шешулерің керек: оқулықтан №134 №135 ІІ топ: 3) ( x -5) 2 =3 x 2 - x +14 4 ) 9 x (4 x -1)=3 x -1 ІІІ топ: №136 1 ) 1.3 x +0.2=0. 7 x 2 2 ) 0.09-4 x 2 =1.6 x IV топ . 3) 9 x 2 +2 x -1/3=0 4) 0.1 x -14=-0.4 x І топ: № 135 1) 2х (5х-7) =2х 2 -5 2) ( x +4) 2 =4 x 2 +5

“ Кім жылдам” тапсырмасының дұрыс шешімі І топ: № 135 1) х 1 = - 2/7; х2=2

10 слайд
“ Кім жылдам” тапсырмасының дұрыс шешімі І топ: № 135 1) х 1 = - 2/7; х2=2 2) х1 =-0.45; х2=0.05 ; ІІ топ: 3) х1 = -1/3; х2=1/9 4 ) х =-2 ІІІ топ: №136 1 ) х1=-2: х2 =11/3; 2 ) х1 =1; х2=15/4 IV топ . 3) x1=-3 ; х2= 8 4) x1=-5 х2=20/3;

10 слайд

“ Кім жылдам” тапсырмасының дұрыс шешімі І топ: № 135 1) х 1 = - 2/7; х2=2 2) х1 =-0.45; х2=0.05 ; ІІ топ: 3) х1 = -1/3; х2=1/9 4 ) х =-2 ІІІ топ: №136 1 ) х1=-2: х2 =11/3; 2 ) х1 =1; х2=15/4 IV топ . 3) x1=-3 ; х2= 8 4) x1=-5 х2=20/3;

“ Бәйге” жарысы Оқулықпен жұмыс • І топ №137 1 есеп • ІІ топ №137 2 есеп • ІІІ топ №138 1 есеп •

11 слайд
“ Бәйге” жарысы Оқулықпен жұмыс • І топ №137 1 есеп • ІІ топ №137 2 есеп • ІІІ топ №138 1 есеп • І V топ №138 2 есеп

11 слайд

“ Бәйге” жарысы Оқулықпен жұмыс • І топ №137 1 есеп • ІІ топ №137 2 есеп • ІІІ топ №138 1 есеп • І V топ №138 2 есеп

«Бәйге» Көшбасшылар жарысы. • І топ №137 1есеп Түбірі: x 1 =2.5; x 2 =5/3 • ІІ топ №137 2 есеп Түбірі: x 1 =10; x 2 =

12 слайд
«Бәйге» Көшбасшылар жарысы. • І топ №137 1есеп Түбірі: x 1 =2.5; x 2 =5/3 • ІІ топ №137 2 есеп Түбірі: x 1 =10; x 2 =-0,7 • ІІІ топ №138 1есеп. Түбірі: x 1 =1; x 2 =-14/3 • І V топ №138 2 есеп.Түбірі: x 1 = 3 1 /22 ; x 2 =-1

12 слайд

«Бәйге» Көшбасшылар жарысы. • І топ №137 1есеп Түбірі: x 1 =2.5; x 2 =5/3 • ІІ топ №137 2 есеп Түбірі: x 1 =10; x 2 =-0,7 • ІІІ топ №138 1есеп. Түбірі: x 1 =1; x 2 =-14/3 • І V топ №138 2 есеп.Түбірі: x 1 = 3 1 /22 ; x 2 =-1

ах 2 +с=0 (в=0)ах 2 +вх=0 (с=0) Теңдіктің сол жақ бөлігін көбейткіш- терге жіктеп, әрқайсысын нөлге теңестіру, Т

13 слайд
ах 2 +с=0 (в=0)ах 2 +вх=0 (с=0) Теңдіктің сол жақ бөлігін көбейткіш- терге жіктеп, әрқайсысын нөлге теңестіру, Теңдеуді х 2 = d түрге келтіріп, соңынан квадрат түбір табу ах 2 =0 (в=0, с=0) Теңдіктің екі бөлігін де белгісіздің алдындағы коэффициентке бөліп, соңынан түбір табу. Толымсыз квадрат теңдеулерді шешу

13 слайд

ах 2 +с=0 (в=0)ах 2 +вх=0 (с=0) Теңдіктің сол жақ бөлігін көбейткіш- терге жіктеп, әрқайсысын нөлге теңестіру, Теңдеуді х 2 = d түрге келтіріп, соңынан квадрат түбір табу ах 2 =0 (в=0, с=0) Теңдіктің екі бөлігін де белгісіздің алдындағы коэффициентке бөліп, соңынан түбір табу. Толымсыз квадрат теңдеулерді шешу

D<0 Теңдеудің түбірлері болмайды D = b 2 -4ac D=0 Теңдеудің өзара тең нақты екі түбі

14 слайд
D<0 Теңдеудің түбірлері болмайды D = b 2 -4ac D=0 Теңдеудің өзара тең нақты екі түбірі болады D>0 Теңдеудің әр түрлі нақты екі түбірі болады Дискриминант және квадрат теңдеудің түбірлері

14 слайд

D<0 Теңдеудің түбірлері болмайды D = b 2 -4ac D=0 Теңдеудің өзара тең нақты екі түбірі болады D>0 Теңдеудің әр түрлі нақты екі түбірі болады Дискриминант және квадрат теңдеудің түбірлері

Тапсырма: Егер дұрыс сөздерді тапсаңдар, онда француз математигінің фамилиясы шығады. Сұра

15 слайд
Тапсырма: Егер дұрыс сөздерді тапсаңдар, онда француз математигінің фамилиясы шығады.   Сұрақтар: 1. ах+вх+с =0, ( a =0) теңдеуі қалай аталады? 2. Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласындағы түбір астындағы өрнек? 3. Квадрат теңдеудегі а және в. 4. Квадрат теңдеудің дербес түрі?

15 слайд

Тапсырма: Егер дұрыс сөздерді тапсаңдар, онда француз математигінің фамилиясы шығады.   Сұрақтар: 1. ах+вх+с =0, ( a =0) теңдеуі қалай аталады? 2. Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласындағы түбір астындағы өрнек? 3. Квадрат теңдеудегі а және в. 4. Квадрат теңдеудің дербес түрі?

Тапсырма: Егер дұрыс сөздерді тапсаңдар, онда француз математигінің фамилиясы шығады. К в а д р а т д и с к р и м и н а н т к о

16 слайд
Тапсырма: Егер дұрыс сөздерді тапсаңдар, онда француз математигінің фамилиясы шығады. К в а д р а т д и с к р и м и н а н т к о е ф и ц е н т т о л ы м с ы з   Сұрақтар: 1. ах+вх+с =0, ( a =0) теңдеуі қалай аталады? 2. Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласындағы түбір астындағы өрнек? 3. Квадрат теңдеудегі а және в. 4. Квадрат теңдеудің дербес түрі?

16 слайд

Тапсырма: Егер дұрыс сөздерді тапсаңдар, онда француз математигінің фамилиясы шығады. К в а д р а т д и с к р и м и н а н т к о е ф и ц е н т т о л ы м с ы з   Сұрақтар: 1. ах+вх+с =0, ( a =0) теңдеуі қалай аталады? 2. Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласындағы түбір астындағы өрнек? 3. Квадрат теңдеудегі а және в. 4. Квадрат теңдеудің дербес түрі?

0  а c ах 2 + вх +с =0, а > 0 с=0, в=0 ах х= ах 2 + вх=0 х ( ) =0 х =0 немесе ах= х= в=0 = - с

17 слайд
0  а c ах 2 + вх +с =0, а > 0 с=0, в=0 ах х= ах 2 + вх=0 х ( ) =0 х =0 немесе ах= х= в=0 = - с х = х = № 4-тапсырма: Кестедегі бос орынды толтыр 0  а c 

17 слайд

0  а c ах 2 + вх +с =0, а > 0 с=0, в=0 ах х= ах 2 + вх=0 х ( ) =0 х =0 немесе ах= х= в=0 = - с х = х = № 4-тапсырма: Кестедегі бос орынды толтыр 0  а c 

0  а c ах 2 + вх +с =0, а > 0 с=0, в=0 Х 1 = 0 x2=0 ах 2 + вх=0 х ( ax+b ) =0 х =0 немесе ах= b х= b/

18 слайд
0  а c ах 2 + вх +с =0, а > 0 с=0, в=0 Х 1 = 0 x2=0 ах 2 + вх=0 х ( ax+b ) =0 х =0 немесе ах= b х= b/a в=0 ах2 + c =0 х = ±√-c/a № 4-тапсырма: Ойларының дұрыстығың тексеріңдер 0  а c  ах 2 =0 х ( ax+b ) =0 ax2= -с

18 слайд

0  а c ах 2 + вх +с =0, а > 0 с=0, в=0 Х 1 = 0 x2=0 ах 2 + вх=0 х ( ax+b ) =0 х =0 немесе ах= b х= b/a в=0 ах2 + c =0 х = ±√-c/a № 4-тапсырма: Ойларының дұрыстығың тексеріңдер 0  а c  ах 2 =0 х ( ax+b ) =0 ax2= -с

19 слайд

19 слайд

№ 5 тапсырма Тест т ің д ұрыс шешімі. А 1. Квадрат теңдеу А.15х -5х 2=0 Б. 2х 2-3х 3+5=0

20 слайд
№ 5 тапсырма Тест т ің д ұрыс шешімі. А 1. Квадрат теңдеу А.15х -5х 2=0 Б. 2х 2-3х 3+5=0 В. 4 2 - х=0 Г. 2 12 õ =0 А 2. Теңдеудің түбірлері 9х -х 2=0 А. нақты түбірлері жоқ Б. 0; -9 В. 0; 9 Г. 9 В 1 . Теңдеуді шеш: -4х 2+ õ 9 4 =0. Жауабында түбірлерінің ең үлкенін көрсет: А.0 Б. 9 1 В. - 3 1 Г. - 9 1 В 2 . Теңдеудің дискриминан тын тап: 10х 2-3х+4=0 А. 169 Б. -39 В. 163 Г. -151 С 1 . Теңдеудің теріс таңбалы түбірін тап: 4х 2+4х -3=0. А. – 1,5 Б. -0,5 В. -1,25 Г. -3

20 слайд

№ 5 тапсырма Тест т ің д ұрыс шешімі. А 1. Квадрат теңдеу А.15х -5х 2=0 Б. 2х 2-3х 3+5=0 В. 4 2 - х=0 Г. 2 12 õ =0 А 2. Теңдеудің түбірлері 9х -х 2=0 А. нақты түбірлері жоқ Б. 0; -9 В. 0; 9 Г. 9 В 1 . Теңдеуді шеш: -4х 2+ õ 9 4 =0. Жауабында түбірлерінің ең үлкенін көрсет: А.0 Б. 9 1 В. - 3 1 Г. - 9 1 В 2 . Теңдеудің дискриминан тын тап: 10х 2-3х+4=0 А. 169 Б. -39 В. 163 Г. -151 С 1 . Теңдеудің теріс таңбалы түбірін тап: 4х 2+4х -3=0. А. – 1,5 Б. -0,5 В. -1,25 Г. -3

Теңдеу Толық Толымсыз Келтірілген Келтірілмеген ұпай0 3 5 2    х х 0 5 6 2   х 0 4 2 2   х х 0 2 7 5 2    х х 0

21 слайд
Теңдеу Толық Толымсыз Келтірілген Келтірілмеген ұпай0 3 5 2    х х 0 5 6 2   х 0 4 2 2   х х 0 2 7 5 2    х х 0 2 2  хӨзіңді тексер

21 слайд

Теңдеу Толық Толымсыз Келтірілген Келтірілмеген ұпай0 3 5 2    х х 0 5 6 2   х 0 4 2 2   х х 0 2 7 5 2    х х 0 2 2  хӨзіңді тексер

22 слайд

22 слайд

23 слайд

23 слайд

24 слайд

24 слайд

25 слайд

25 слайд

26 слайд

26 слайд

27 слайд

27 слайд