2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Квадрат теңдеу.Квадрат теңдеудің түрлері. 8 сынып

Квадрат теңдеу.Квадрат теңдеудің түрлері. 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер және оқушылар үшін көп көмегі бар.квадрат теңдеу жайлы толық айтылған,сонымен қатар түрлеріне жеке-жеке толталған.Квадрат теңдеуге қатысты барлық формулалар берілген.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
17 Мамыр 2018
474
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
15.11.2017ж Сынып жұмысы

1 слайд
15.11.2017ж Сынып жұмысы

1 слайд

15.11.2017ж Сынып жұмысы

Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері 8 “Ә”сынып Математика пәнінің мұғалімі: Жүсіп Индира Қыдырәліқызы

2 слайд
Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері 8 “Ә”сынып Математика пәнінің мұғалімі: Жүсіп Индира Қыдырәліқызы

2 слайд

Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері 8 “Ә”сынып Математика пәнінің мұғалімі: Жүсіп Индира Қыдырәліқызы

3 слайд

3 слайд

Сабақтың мақсаты: 1)Білімділік.Квадрат теңдеу ұғымын қалыптастыру,оларды есеп шығаруда қолдана білуге үйрету,келтірілген те

4 слайд
Сабақтың мақсаты: 1)Білімділік.Квадрат теңдеу ұғымын қалыптастыру,оларды есеп шығаруда қолдана білуге үйрету,келтірілген теңдеулерді шешудағдыларын жетілдіру. 2)Дамытушылық.Жаңа технология әдістерін пайдаланып,оқушылардың ой-өрісін кеңейту,белсенділігін арттыру.Есептеу дағдысын жетілдіру,танымдық қызығушылығын дамыту. 3) Тәрбиелік.Оқушылардың ой шапшаңдығына,нақтылыққа,дәлдікке,ынтымақта стыққа тәрбиелеу.

4 слайд

Сабақтың мақсаты: 1)Білімділік.Квадрат теңдеу ұғымын қалыптастыру,оларды есеп шығаруда қолдана білуге үйрету,келтірілген теңдеулерді шешудағдыларын жетілдіру. 2)Дамытушылық.Жаңа технология әдістерін пайдаланып,оқушылардың ой-өрісін кеңейту,белсенділігін арттыру.Есептеу дағдысын жетілдіру,танымдық қызығушылығын дамыту. 3) Тәрбиелік.Оқушылардың ой шапшаңдығына,нақтылыққа,дәлдікке,ынтымақта стыққа тәрбиелеу.

 Күтілетін нәтиже  Оқушылар математика тілінде квадрат теңдеуге сипаттама беруді үйренеді.

5 слайд
 Күтілетін нәтиже  Оқушылар математика тілінде квадрат теңдеуге сипаттама беруді үйренеді.

5 слайд

 Күтілетін нәтиже  Оқушылар математика тілінде квадрат теңдеуге сипаттама беруді үйренеді.

 Сабақтың типі:Жаңа сабақты түсіндіру,бекіту.  Сабақтың түрі:Аралас сабақ  Сабақтың әдісі:СТО технологиясы түсіндірмелі,сұр

6 слайд
 Сабақтың типі:Жаңа сабақты түсіндіру,бекіту.  Сабақтың түрі:Аралас сабақ  Сабақтың әдісі:СТО технологиясы түсіндірмелі,сұрақ-жауап,жұппен жұмыс,жеке- дара жұмыс.  Пәнаралық байланыс:информатика,қазақ тілі  Сабақтың көрнекілігі: оқулық,мультимедия,кестелер,тест,формулалар, синквейн(Бес жолды өлең).

6 слайд

 Сабақтың типі:Жаңа сабақты түсіндіру,бекіту.  Сабақтың түрі:Аралас сабақ  Сабақтың әдісі:СТО технологиясы түсіндірмелі,сұрақ-жауап,жұппен жұмыс,жеке- дара жұмыс.  Пәнаралық байланыс:информатика,қазақ тілі  Сабақтың көрнекілігі: оқулық,мультимедия,кестелер,тест,формулалар, синквейн(Бес жолды өлең).

 Сабақтың барысы:  І.Ұйымдастыру бөлімі  ІІ.Үй тапсырмасы  ІІІ.Негізгі бөлім  IV.Жаттығулар жұмысы  V.Бекіту бөлімі  VI.Қ

7 слайд
 Сабақтың барысы:  І.Ұйымдастыру бөлімі  ІІ.Үй тапсырмасы  ІІІ.Негізгі бөлім  IV.Жаттығулар жұмысы  V.Бекіту бөлімі  VI.Қорытынды бөлім  VII.Үй тапсырмасы  VIII.Бағалау

7 слайд

 Сабақтың барысы:  І.Ұйымдастыру бөлімі  ІІ.Үй тапсырмасы  ІІІ.Негізгі бөлім  IV.Жаттығулар жұмысы  V.Бекіту бөлімі  VI.Қорытынды бөлім  VII.Үй тапсырмасы  VIII.Бағалау

 І.Ұйымдастыру бөлімі  1.Сәлемдесу.  2.Түгендеу.  3.Сабаққа дайындығын тексеру.  4.Назарын сабаққа аудару.  5.Журналмен жұ

8 слайд
 І.Ұйымдастыру бөлімі  1.Сәлемдесу.  2.Түгендеу.  3.Сабаққа дайындығын тексеру.  4.Назарын сабаққа аудару.  5.Журналмен жұмыс.

8 слайд

 І.Ұйымдастыру бөлімі  1.Сәлемдесу.  2.Түгендеу.  3.Сабаққа дайындығын тексеру.  4.Назарын сабаққа аудару.  5.Журналмен жұмыс.

 ІІ.Үй тапсырмасы  (сұрақ- жауап,сәйкестендіру тесті)

9 слайд
 ІІ.Үй тапсырмасы  (сұрақ- жауап,сәйкестендіру тесті)

9 слайд

 ІІ.Үй тапсырмасы  (сұрақ- жауап,сәйкестендіру тесті)

Өткен тарауды қорытындылау “Кім шапшаң”. 1. Квадрат түбір деген не? 2. Квадрат түбірдің қасиеттері? 3.

10 слайд
Өткен тарауды қорытындылау “Кім шапшаң”. 1.     Квадрат түбір деген не? 2.     Квадрат түбірдің қасиеттері? 3.    Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру? 4.    y=√x функциясы және оның қасиеттері.

10 слайд

Өткен тарауды қорытындылау “Кім шапшаң”. 1.     Квадрат түбір деген не? 2.     Квадрат түбірдің қасиеттері? 3.    Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру? 4.    y=√x функциясы және оның қасиеттері.

11 слайд

11 слайд

ІІІ.Негізгі бөлім Жаңа сабақты түсіндіру

12 слайд
ІІІ.Негізгі бөлім Жаңа сабақты түсіндіру

12 слайд

ІІІ.Негізгі бөлім Жаңа сабақты түсіндіру

Анықтама. ах 2 + bx + c = 0 түрінде берілген теңдеу квадрат теңдеу деп аталады. Мысал келтір. 3х 2 – 8х + 5 =

13 слайд
Анықтама. ах 2 + bx + c = 0 түрінде берілген теңдеу квадрат теңдеу деп аталады. Мысал келтір. 3х 2 – 8х + 5 = 0 бұл толық квадрат теңдеу болады. а=3, b=-8, c=5 Мұндағы а,в,с-нақты сандар және а≠ 0, ал х-айнымалы. (1) теңдеудегі а- бірінші коэффициент, в-екінші коэффициент, с-бос мүше.

13 слайд

Анықтама. ах 2 + bx + c = 0 түрінде берілген теңдеу квадрат теңдеу деп аталады. Мысал келтір. 3х 2 – 8х + 5 = 0 бұл толық квадрат теңдеу болады. а=3, b=-8, c=5 Мұндағы а,в,с-нақты сандар және а≠ 0, ал х-айнымалы. (1) теңдеудегі а- бірінші коэффициент, в-екінші коэффициент, с-бос мүше.

Квадрат теңдеу ах 2 + bx + c = 0

14 слайд
Квадрат теңдеу ах 2 + bx + c = 0

14 слайд

Квадрат теңдеу ах 2 + bx + c = 0

в немесе с немесе в мен с нөлге тең болатын дербес жағдайдағы квадрат теңдеу толымсыз квадрат тең

15 слайд
в немесе с немесе в мен с нөлге тең болатын дербес жағдайдағы квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп аталады. Толымсыз квадрат теңдеулердің түрлері: ах 2 +вх=0 (мұндағы с=0); ах 2 +с=0 (мұндағы в=0); ах 2 =0 (мұндағы в=0, с=0). Мысалы : 5х 2 +2х=0, 8х 2 +3=0, 4х 2 =0

15 слайд

в немесе с немесе в мен с нөлге тең болатын дербес жағдайдағы квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп аталады. Толымсыз квадрат теңдеулердің түрлері: ах 2 +вх=0 (мұндағы с=0); ах 2 +с=0 (мұндағы в=0); ах 2 =0 (мұндағы в=0, с=0). Мысалы : 5х 2 +2х=0, 8х 2 +3=0, 4х 2 =0

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

Егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффицент (а = 1) 1-ге тең болса, онда,ол келтірілген квадрат те

18 слайд
Егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффицент (а = 1) 1-ге тең болса, онда,ол келтірілген квадрат теңдеу деп аталады. Келтірілген квадрат теңдеу қалай жазылады? х2 + рх + q = 0 мысалы: х 2 + 7х + 2 = 0

18 слайд

Егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффицент (а = 1) 1-ге тең болса, онда,ол келтірілген квадрат теңдеу деп аталады. Келтірілген квадрат теңдеу қалай жазылады? х2 + рх + q = 0 мысалы: х 2 + 7х + 2 = 0

IV.Жаттығулар жұмысы Оқулықпен жұмыс

19 слайд
IV.Жаттығулар жұмысы Оқулықпен жұмыс

19 слайд

IV.Жаттығулар жұмысы Оқулықпен жұмыс

Есептер шығару ауызша  №113.  Теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу болады: №114 .  Квадрат теңдеудің коэфиценттерін

20 слайд
Есептер шығару ауызша  №113.  Теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу болады: №114 .  Квадрат теңдеудің коэфиценттерін атандар

20 слайд

Есептер шығару ауызша  №113.  Теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу болады: №114 .  Квадрат теңдеудің коэфиценттерін атандар

Оқулықпен жұмыс №115.Егер а,в,с – ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + bx + c = 0 теңдеуін құрындар №116. Берілген теңд

21 слайд
Оқулықпен жұмыс №115.Егер а,в,с – ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + bx + c = 0 теңдеуін құрындар №116. Берілген теңдеуді ах2 + bx + c = 0 түрінде келтіріндер №117. Теңдеуді шешіңдер

21 слайд

Оқулықпен жұмыс №115.Егер а,в,с – ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + bx + c = 0 теңдеуін құрындар №116. Берілген теңдеуді ах2 + bx + c = 0 түрінде келтіріндер №117. Теңдеуді шешіңдер

 V.Бекіту бөлімі   Синквейн (Бес жолды өлең)

22 слайд
 V.Бекіту бөлімі   Синквейн (Бес жолды өлең)

22 слайд

 V.Бекіту бөлімі   Синквейн (Бес жолды өлең)

 Синквейн (Бес жолды өлең)   Зат есім:не? Теңдеу  Сын есім: Қандай? Квад

23 слайд
 Синквейн (Бес жолды өлең)   Зат есім:не? Теңдеу  Сын есім: Қандай? Квадрат теңдеу  Етістік:Не істейді? Квадрат теңдеу шешіледі  Синоним: Белгісізі бар өрнек,теңдеу Сөйлем: ах 2 + bx + c = 0 түріндегі квадрат теңдеу болады.

23 слайд

 Синквейн (Бес жолды өлең)   Зат есім:не? Теңдеу  Сын есім: Қандай? Квадрат теңдеу  Етістік:Не істейді? Квадрат теңдеу шешіледі  Синоним: Белгісізі бар өрнек,теңдеу Сөйлем: ах 2 + bx + c = 0 түріндегі квадрат теңдеу болады.

 VI.Қорытынды бөлім   Қайталау- білім анасы

24 слайд
 VI.Қорытынды бөлім   Қайталау- білім анасы

24 слайд

 VI.Қорытынды бөлім   Қайталау- білім анасы

Қайталау- білім анасы

25 слайд
Қайталау- білім анасы

25 слайд

Қайталау- білім анасы

VII.Үйге тапсырма  §6 , 49-54 беттер.  №116 (2.3.4)  (Ережелер мен формулаларды жаттау)

26 слайд
VII.Үйге тапсырма  §6 , 49-54 беттер.  №116 (2.3.4)  (Ережелер мен формулаларды жаттау)

26 слайд

VII.Үйге тапсырма  §6 , 49-54 беттер.  №116 (2.3.4)  (Ережелер мен формулаларды жаттау)

 VIII.Бағалау.

27 слайд
 VIII.Бағалау.

27 слайд

 VIII.Бағалау.

28 слайд

28 слайд

 Назар аударып, қатысқандарыңызға көп рахмет!

29 слайд
 Назар аударып, қатысқандарыңызға көп рахмет!

29 слайд

 Назар аударып, қатысқандарыңызға көп рахмет!

Министірлікпен келісілген курстар тізімі