Материалдар / Квадрат теңдеу.Квадрат теңдеудің түрлері. 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Квадрат теңдеу.Квадрат теңдеудің түрлері. 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер және оқушылар үшін көп көмегі бар.квадрат теңдеу жайлы толық айтылған,сонымен қатар түрлеріне жеке-жеке толталған.Квадрат теңдеуге қатысты барлық формулалар берілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2018
430
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
15.11.2017ж Сынып жұмысы

1 слайд
15.11.2017ж Сынып жұмысы

1 слайд

15.11.2017ж Сынып жұмысы

Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері 8 “Ә”сынып Математика пәнінің мұғалімі: Жүсіп Индира Қыдырәліқызы

2 слайд
Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері 8 “Ә”сынып Математика пәнінің мұғалімі: Жүсіп Индира Қыдырәліқызы

2 слайд

Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері 8 “Ә”сынып Математика пәнінің мұғалімі: Жүсіп Индира Қыдырәліқызы

3 слайд

3 слайд

Сабақтың мақсаты: 1)Білімділік.Квадрат теңдеу ұғымын қалыптастыру,оларды есеп шығаруда қолдана білуге үйрету,келтірілген те

4 слайд
Сабақтың мақсаты: 1)Білімділік.Квадрат теңдеу ұғымын қалыптастыру,оларды есеп шығаруда қолдана білуге үйрету,келтірілген теңдеулерді шешудағдыларын жетілдіру. 2)Дамытушылық.Жаңа технология әдістерін пайдаланып,оқушылардың ой-өрісін кеңейту,белсенділігін арттыру.Есептеу дағдысын жетілдіру,танымдық қызығушылығын дамыту. 3) Тәрбиелік.Оқушылардың ой шапшаңдығына,нақтылыққа,дәлдікке,ынтымақта стыққа тәрбиелеу.

4 слайд

Сабақтың мақсаты: 1)Білімділік.Квадрат теңдеу ұғымын қалыптастыру,оларды есеп шығаруда қолдана білуге үйрету,келтірілген теңдеулерді шешудағдыларын жетілдіру. 2)Дамытушылық.Жаңа технология әдістерін пайдаланып,оқушылардың ой-өрісін кеңейту,белсенділігін арттыру.Есептеу дағдысын жетілдіру,танымдық қызығушылығын дамыту. 3) Тәрбиелік.Оқушылардың ой шапшаңдығына,нақтылыққа,дәлдікке,ынтымақта стыққа тәрбиелеу.

 Күтілетін нәтиже  Оқушылар математика тілінде квадрат теңдеуге сипаттама беруді үйренеді.

5 слайд
 Күтілетін нәтиже  Оқушылар математика тілінде квадрат теңдеуге сипаттама беруді үйренеді.

5 слайд

 Күтілетін нәтиже  Оқушылар математика тілінде квадрат теңдеуге сипаттама беруді үйренеді.

 Сабақтың типі:Жаңа сабақты түсіндіру,бекіту.  Сабақтың түрі:Аралас сабақ  Сабақтың әдісі:СТО технологиясы түсіндірмелі,сұр

6 слайд
 Сабақтың типі:Жаңа сабақты түсіндіру,бекіту.  Сабақтың түрі:Аралас сабақ  Сабақтың әдісі:СТО технологиясы түсіндірмелі,сұрақ-жауап,жұппен жұмыс,жеке- дара жұмыс.  Пәнаралық байланыс:информатика,қазақ тілі  Сабақтың көрнекілігі: оқулық,мультимедия,кестелер,тест,формулалар, синквейн(Бес жолды өлең).

6 слайд

 Сабақтың типі:Жаңа сабақты түсіндіру,бекіту.  Сабақтың түрі:Аралас сабақ  Сабақтың әдісі:СТО технологиясы түсіндірмелі,сұрақ-жауап,жұппен жұмыс,жеке- дара жұмыс.  Пәнаралық байланыс:информатика,қазақ тілі  Сабақтың көрнекілігі: оқулық,мультимедия,кестелер,тест,формулалар, синквейн(Бес жолды өлең).

 Сабақтың барысы:  І.Ұйымдастыру бөлімі  ІІ.Үй тапсырмасы  ІІІ.Негізгі бөлім  IV.Жаттығулар жұмысы  V.Бекіту бөлімі  VI.Қ

7 слайд
 Сабақтың барысы:  І.Ұйымдастыру бөлімі  ІІ.Үй тапсырмасы  ІІІ.Негізгі бөлім  IV.Жаттығулар жұмысы  V.Бекіту бөлімі  VI.Қорытынды бөлім  VII.Үй тапсырмасы  VIII.Бағалау

7 слайд

 Сабақтың барысы:  І.Ұйымдастыру бөлімі  ІІ.Үй тапсырмасы  ІІІ.Негізгі бөлім  IV.Жаттығулар жұмысы  V.Бекіту бөлімі  VI.Қорытынды бөлім  VII.Үй тапсырмасы  VIII.Бағалау

 І.Ұйымдастыру бөлімі  1.Сәлемдесу.  2.Түгендеу.  3.Сабаққа дайындығын тексеру.  4.Назарын сабаққа аудару.  5.Журналмен жұ

8 слайд
 І.Ұйымдастыру бөлімі  1.Сәлемдесу.  2.Түгендеу.  3.Сабаққа дайындығын тексеру.  4.Назарын сабаққа аудару.  5.Журналмен жұмыс.

8 слайд

 І.Ұйымдастыру бөлімі  1.Сәлемдесу.  2.Түгендеу.  3.Сабаққа дайындығын тексеру.  4.Назарын сабаққа аудару.  5.Журналмен жұмыс.

 ІІ.Үй тапсырмасы  (сұрақ- жауап,сәйкестендіру тесті)

9 слайд
 ІІ.Үй тапсырмасы  (сұрақ- жауап,сәйкестендіру тесті)

9 слайд

 ІІ.Үй тапсырмасы  (сұрақ- жауап,сәйкестендіру тесті)

Өткен тарауды қорытындылау “Кім шапшаң”. 1. Квадрат түбір деген не? 2. Квадрат түбірдің қасиеттері? 3.

10 слайд
Өткен тарауды қорытындылау “Кім шапшаң”. 1.     Квадрат түбір деген не? 2.     Квадрат түбірдің қасиеттері? 3.    Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру? 4.    y=√x функциясы және оның қасиеттері.

10 слайд

Өткен тарауды қорытындылау “Кім шапшаң”. 1.     Квадрат түбір деген не? 2.     Квадрат түбірдің қасиеттері? 3.    Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру? 4.    y=√x функциясы және оның қасиеттері.

11 слайд

11 слайд

ІІІ.Негізгі бөлім Жаңа сабақты түсіндіру

12 слайд
ІІІ.Негізгі бөлім Жаңа сабақты түсіндіру

12 слайд

ІІІ.Негізгі бөлім Жаңа сабақты түсіндіру

Анықтама. ах 2 + bx + c = 0 түрінде берілген теңдеу квадрат теңдеу деп аталады. Мысал келтір. 3х 2 – 8х + 5 =

13 слайд
Анықтама. ах 2 + bx + c = 0 түрінде берілген теңдеу квадрат теңдеу деп аталады. Мысал келтір. 3х 2 – 8х + 5 = 0 бұл толық квадрат теңдеу болады. а=3, b=-8, c=5 Мұндағы а,в,с-нақты сандар және а≠ 0, ал х-айнымалы. (1) теңдеудегі а- бірінші коэффициент, в-екінші коэффициент, с-бос мүше.

13 слайд

Анықтама. ах 2 + bx + c = 0 түрінде берілген теңдеу квадрат теңдеу деп аталады. Мысал келтір. 3х 2 – 8х + 5 = 0 бұл толық квадрат теңдеу болады. а=3, b=-8, c=5 Мұндағы а,в,с-нақты сандар және а≠ 0, ал х-айнымалы. (1) теңдеудегі а- бірінші коэффициент, в-екінші коэффициент, с-бос мүше.

Квадрат теңдеу ах 2 + bx + c = 0

14 слайд
Квадрат теңдеу ах 2 + bx + c = 0

14 слайд

Квадрат теңдеу ах 2 + bx + c = 0

в немесе с немесе в мен с нөлге тең болатын дербес жағдайдағы квадрат теңдеу толымсыз квадрат тең

15 слайд
в немесе с немесе в мен с нөлге тең болатын дербес жағдайдағы квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп аталады. Толымсыз квадрат теңдеулердің түрлері: ах 2 +вх=0 (мұндағы с=0); ах 2 +с=0 (мұндағы в=0); ах 2 =0 (мұндағы в=0, с=0). Мысалы : 5х 2 +2х=0, 8х 2 +3=0, 4х 2 =0

15 слайд

в немесе с немесе в мен с нөлге тең болатын дербес жағдайдағы квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп аталады. Толымсыз квадрат теңдеулердің түрлері: ах 2 +вх=0 (мұндағы с=0); ах 2 +с=0 (мұндағы в=0); ах 2 =0 (мұндағы в=0, с=0). Мысалы : 5х 2 +2х=0, 8х 2 +3=0, 4х 2 =0

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

Егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффицент (а = 1) 1-ге тең болса, онда,ол келтірілген квадрат те

18 слайд
Егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффицент (а = 1) 1-ге тең болса, онда,ол келтірілген квадрат теңдеу деп аталады. Келтірілген квадрат теңдеу қалай жазылады? х2 + рх + q = 0 мысалы: х 2 + 7х + 2 = 0

18 слайд

Егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффицент (а = 1) 1-ге тең болса, онда,ол келтірілген квадрат теңдеу деп аталады. Келтірілген квадрат теңдеу қалай жазылады? х2 + рх + q = 0 мысалы: х 2 + 7х + 2 = 0

IV.Жаттығулар жұмысы Оқулықпен жұмыс

19 слайд
IV.Жаттығулар жұмысы Оқулықпен жұмыс

19 слайд

IV.Жаттығулар жұмысы Оқулықпен жұмыс

Есептер шығару ауызша  №113.  Теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу болады: №114 .  Квадрат теңдеудің коэфиценттерін

20 слайд
Есептер шығару ауызша  №113.  Теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу болады: №114 .  Квадрат теңдеудің коэфиценттерін атандар

20 слайд

Есептер шығару ауызша  №113.  Теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу болады: №114 .  Квадрат теңдеудің коэфиценттерін атандар

Оқулықпен жұмыс №115.Егер а,в,с – ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + bx + c = 0 теңдеуін құрындар №116. Берілген теңд

21 слайд
Оқулықпен жұмыс №115.Егер а,в,с – ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + bx + c = 0 теңдеуін құрындар №116. Берілген теңдеуді ах2 + bx + c = 0 түрінде келтіріндер №117. Теңдеуді шешіңдер

21 слайд

Оқулықпен жұмыс №115.Егер а,в,с – ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + bx + c = 0 теңдеуін құрындар №116. Берілген теңдеуді ах2 + bx + c = 0 түрінде келтіріндер №117. Теңдеуді шешіңдер

 V.Бекіту бөлімі   Синквейн (Бес жолды өлең)

22 слайд
 V.Бекіту бөлімі   Синквейн (Бес жолды өлең)

22 слайд

 V.Бекіту бөлімі   Синквейн (Бес жолды өлең)

 Синквейн (Бес жолды өлең)   Зат есім:не? Теңдеу  Сын есім: Қандай? Квад

23 слайд
 Синквейн (Бес жолды өлең)   Зат есім:не? Теңдеу  Сын есім: Қандай? Квадрат теңдеу  Етістік:Не істейді? Квадрат теңдеу шешіледі  Синоним: Белгісізі бар өрнек,теңдеу Сөйлем: ах 2 + bx + c = 0 түріндегі квадрат теңдеу болады.

23 слайд

 Синквейн (Бес жолды өлең)   Зат есім:не? Теңдеу  Сын есім: Қандай? Квадрат теңдеу  Етістік:Не істейді? Квадрат теңдеу шешіледі  Синоним: Белгісізі бар өрнек,теңдеу Сөйлем: ах 2 + bx + c = 0 түріндегі квадрат теңдеу болады.

 VI.Қорытынды бөлім   Қайталау- білім анасы

24 слайд
 VI.Қорытынды бөлім   Қайталау- білім анасы

24 слайд

 VI.Қорытынды бөлім   Қайталау- білім анасы

Қайталау- білім анасы

25 слайд
Қайталау- білім анасы

25 слайд

Қайталау- білім анасы

VII.Үйге тапсырма  §6 , 49-54 беттер.  №116 (2.3.4)  (Ережелер мен формулаларды жаттау)

26 слайд
VII.Үйге тапсырма  §6 , 49-54 беттер.  №116 (2.3.4)  (Ережелер мен формулаларды жаттау)

26 слайд

VII.Үйге тапсырма  §6 , 49-54 беттер.  №116 (2.3.4)  (Ережелер мен формулаларды жаттау)

 VIII.Бағалау.

27 слайд
 VIII.Бағалау.

27 слайд

 VIII.Бағалау.

28 слайд

28 слайд

 Назар аударып, қатысқандарыңызға көп рахмет!

29 слайд
 Назар аударып, қатысқандарыңызға көп рахмет!

29 слайд

 Назар аударып, қатысқандарыңызға көп рахмет!