Материалдар / Квадрат теңдеу.Квадрат теңдеудің түрлері. 8 сынып

Квадрат теңдеу.Квадрат теңдеудің түрлері. 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер және оқушылар үшін көп көмегі бар.квадрат теңдеу жайлы толық айтылған,сонымен қатар түрлеріне жеке-жеке толталған.Квадрат теңдеуге қатысты барлық формулалар берілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2018
415
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
15.11.2017ж Сынып жұмысы

1 слайд
15.11.2017ж Сынып жұмысы

1 слайд

15.11.2017ж Сынып жұмысы

Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері 8 “Ә”сынып Математика пәнінің мұғалімі: Жүсіп Индира Қыдырәліқызы

2 слайд
Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері 8 “Ә”сынып Математика пәнінің мұғалімі: Жүсіп Индира Қыдырәліқызы

2 слайд

Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері 8 “Ә”сынып Математика пәнінің мұғалімі: Жүсіп Индира Қыдырәліқызы

3 слайд

3 слайд

Сабақтың мақсаты: 1 )Білімділік. Квадрат теңдеу ұғымын қалыптастыру,оларды есеп шығаруда қолдана білуге үйрету,келтірілге

4 слайд
Сабақтың мақсаты: 1 )Білімділік. Квадрат теңдеу ұғымын қалыптастыру,оларды есеп шығаруда қолдана білуге үйрету,келтірілген теңдеулерді шешудағдыларын жетілдіру. 2) Дамытушылық. Жаңа технология әдістерін пайдаланып,оқушылардың ой-өрісін кеңейту,белсенділігін арттыру.Есептеу дағдысын жетілдіру,танымдық қызығушылығын дамыту. 3) Тәрбиелік .Оқушылардың ой шапшаңдығына,нақтылыққа,дәлдікке,ынтымақта стыққа тәрбиелеу.

4 слайд

Сабақтың мақсаты: 1 )Білімділік. Квадрат теңдеу ұғымын қалыптастыру,оларды есеп шығаруда қолдана білуге үйрету,келтірілген теңдеулерді шешудағдыларын жетілдіру. 2) Дамытушылық. Жаңа технология әдістерін пайдаланып,оқушылардың ой-өрісін кеңейту,белсенділігін арттыру.Есептеу дағдысын жетілдіру,танымдық қызығушылығын дамыту. 3) Тәрбиелік .Оқушылардың ой шапшаңдығына,нақтылыққа,дәлдікке,ынтымақта стыққа тәрбиелеу.

 Күтілетін нәтиже  Оқушылар математика тілінде квадрат теңдеуге сипаттама беруді үйренеді.

5 слайд
 Күтілетін нәтиже  Оқушылар математика тілінде квадрат теңдеуге сипаттама беруді үйренеді.

5 слайд

 Күтілетін нәтиже  Оқушылар математика тілінде квадрат теңдеуге сипаттама беруді үйренеді.

 Сабақтың типі: Жаңа сабақты түсіндіру,бекіту.  Сабақтың түрі :Аралас сабақ  Сабақтың әдісі :СТО технологиясы түсіндірмелі,

6 слайд
 Сабақтың типі: Жаңа сабақты түсіндіру,бекіту.  Сабақтың түрі :Аралас сабақ  Сабақтың әдісі :СТО технологиясы түсіндірмелі,сұрақ-жауап,жұппен жұмыс,жеке- дара жұмыс.  Пәнаралық байланыс :информатика,қазақ тілі  Сабақтың көрнекілігі : оқулық,мультимедия,кестелер,тест,формулалар, синквейн(Бес жолды өлең).

6 слайд

 Сабақтың типі: Жаңа сабақты түсіндіру,бекіту.  Сабақтың түрі :Аралас сабақ  Сабақтың әдісі :СТО технологиясы түсіндірмелі,сұрақ-жауап,жұппен жұмыс,жеке- дара жұмыс.  Пәнаралық байланыс :информатика,қазақ тілі  Сабақтың көрнекілігі : оқулық,мультимедия,кестелер,тест,формулалар, синквейн(Бес жолды өлең).

 Сабақтың барысы:  І.Ұйымдастыру бөлімі  ІІ.Үй тапсырмасы  ІІІ.Негізгі бөлім  IV. Жаттығулар жұмысы  V. Бекіту бөлімі  VI

7 слайд
 Сабақтың барысы:  І.Ұйымдастыру бөлімі  ІІ.Үй тапсырмасы  ІІІ.Негізгі бөлім  IV. Жаттығулар жұмысы  V. Бекіту бөлімі  VI. Қорытынды бөлім  VII. Үй тапсырмасы  VIII. Бағалау

7 слайд

 Сабақтың барысы:  І.Ұйымдастыру бөлімі  ІІ.Үй тапсырмасы  ІІІ.Негізгі бөлім  IV. Жаттығулар жұмысы  V. Бекіту бөлімі  VI. Қорытынды бөлім  VII. Үй тапсырмасы  VIII. Бағалау

 І.Ұйымдастыру бөлімі  1.Сәлемдесу.  2.Түгендеу.  3.Сабаққа дайындығын тексеру.  4.Назарын сабаққа аудару.  5.Журналмен жұ

8 слайд
 І.Ұйымдастыру бөлімі  1.Сәлемдесу.  2.Түгендеу.  3.Сабаққа дайындығын тексеру.  4.Назарын сабаққа аудару.  5.Журналмен жұмыс.

8 слайд

 І.Ұйымдастыру бөлімі  1.Сәлемдесу.  2.Түгендеу.  3.Сабаққа дайындығын тексеру.  4.Назарын сабаққа аудару.  5.Журналмен жұмыс.

 ІІ.Үй тапсырмасы  (сұрақ- жауап,сәйкестендіру тесті)

9 слайд
 ІІ.Үй тапсырмасы  (сұрақ- жауап,сәйкестендіру тесті)

9 слайд

 ІІ.Үй тапсырмасы  (сұрақ- жауап,сәйкестендіру тесті)

Өткен тарауды қорытындылау “Кім шапшаң”.  1. Квадрат түбір деген не?  2. Квадрат түбірдің қасиеттері?  3.

10 слайд
Өткен тарауды қорытындылау “Кім шапшаң”.  1.     Квадрат түбір деген не?  2.     Квадрат түбірдің қасиеттері?  3.    Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру?  4.     y=√x функциясы және оның қасиеттері.

10 слайд

Өткен тарауды қорытындылау “Кім шапшаң”.  1.     Квадрат түбір деген не?  2.     Квадрат түбірдің қасиеттері?  3.    Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру?  4.     y=√x функциясы және оның қасиеттері.

11 слайд

11 слайд

ІІІ.Негізгі бөлім Жаңа сабақты түсіндіру

12 слайд
ІІІ.Негізгі бөлім Жаңа сабақты түсіндіру

12 слайд

ІІІ.Негізгі бөлім Жаңа сабақты түсіндіру

Анықтама. ах 2 + bx + c = 0 түрінде берілген теңдеу квадрат теңде у деп аталады. Мысал келтір. 3 х 2 –

13 слайд
Анықтама. ах 2 + bx + c = 0 түрінде берілген теңдеу квадрат теңде у деп аталады. Мысал келтір. 3 х 2 – 8х + 5 = 0 бұл толық квадрат теңдеу болады. а =3, b=-8, c=5 Мұндағы а,в,с-нақты сандар және а≠ 0, ал х-айнымалы. (1) теңдеудегі а- бірінші коэффициент, в-екінші коэффициент, с-бос мүше.

13 слайд

Анықтама. ах 2 + bx + c = 0 түрінде берілген теңдеу квадрат теңде у деп аталады. Мысал келтір. 3 х 2 – 8х + 5 = 0 бұл толық квадрат теңдеу болады. а =3, b=-8, c=5 Мұндағы а,в,с-нақты сандар және а≠ 0, ал х-айнымалы. (1) теңдеудегі а- бірінші коэффициент, в-екінші коэффициент, с-бос мүше.

Квадрат теңдеу ах 2 + bx + c = 0

14 слайд
Квадрат теңдеу ах 2 + bx + c = 0

14 слайд

Квадрат теңдеу ах 2 + bx + c = 0

в немесе с немесе в мен с нөлге тең болатын дербес жағдайдағы квадрат теңдеу толымсыз квадрат те

15 слайд
в немесе с немесе в мен с нөлге тең болатын дербес жағдайдағы квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп аталады. Толымсыз квадрат теңдеулердің түрлері: ах 2 +вх =0 ( м ұндағы с = 0); ах 2 +с=0 ( м ұндағы в = 0); ах 2 =0 (мұндағы в = 0, с = 0). Мысалы : 5 х 2 + 2х =0, 8х 2 +3 =0, 4 х 2 =0

15 слайд

в немесе с немесе в мен с нөлге тең болатын дербес жағдайдағы квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп аталады. Толымсыз квадрат теңдеулердің түрлері: ах 2 +вх =0 ( м ұндағы с = 0); ах 2 +с=0 ( м ұндағы в = 0); ах 2 =0 (мұндағы в = 0, с = 0). Мысалы : 5 х 2 + 2х =0, 8х 2 +3 =0, 4 х 2 =0

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

Егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффицент (а = 1) 1-ге тең болса, онда , ол келтірілген квадр

18 слайд
Егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффицент (а = 1) 1-ге тең болса, онда , ол келтірілген квадрат теңдеу деп аталады. Келтірілген квадрат теңдеу қалай жазылады? х 2 + рх + q = 0 мысалы: х 2 + 7х + 2 = 0

18 слайд

Егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффицент (а = 1) 1-ге тең болса, онда , ол келтірілген квадрат теңдеу деп аталады. Келтірілген квадрат теңдеу қалай жазылады? х 2 + рх + q = 0 мысалы: х 2 + 7х + 2 = 0

IV. Жаттығулар жұмысы Оқулықпен жұмыс

19 слайд
IV. Жаттығулар жұмысы Оқулықпен жұмыс

19 слайд

IV. Жаттығулар жұмысы Оқулықпен жұмыс

Есептер шы ғару ауызша  № 113.  Теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу болады: № 114 .  Квадрат теңдеудің коэфицент

20 слайд
Есептер шы ғару ауызша  № 113.  Теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу болады: № 114 .  Квадрат теңдеудің коэфиценттерін атандар

20 слайд

Есептер шы ғару ауызша  № 113.  Теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу болады: № 114 .  Квадрат теңдеудің коэфиценттерін атандар

Оқулықпен жұмыс  № 115.Егер а,в,с – ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + bx + c = 0 теңдеуін құрындар № 116. Берілг

21 слайд
Оқулықпен жұмыс  № 115.Егер а,в,с – ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + bx + c = 0 теңдеуін құрындар № 116. Берілген теңдеуді ах2 + bx + c = 0 түрінде келтіріндер  № 117. Теңдеуді шешіңдер

21 слайд

Оқулықпен жұмыс  № 115.Егер а,в,с – ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + bx + c = 0 теңдеуін құрындар № 116. Берілген теңдеуді ах2 + bx + c = 0 түрінде келтіріндер  № 117. Теңдеуді шешіңдер

 V. Бекіту бөлімі   Синквейн (Бес жолды өлең)

22 слайд
 V. Бекіту бөлімі   Синквейн (Бес жолды өлең)

22 слайд

 V. Бекіту бөлімі   Синквейн (Бес жолды өлең)

 Синквейн (Бес жолды өлең)   Зат есім:не? Теңдеу  Сын есім: Қандай? К

23 слайд
 Синквейн (Бес жолды өлең)   Зат есім:не? Теңдеу  Сын есім: Қандай? Квадрат теңдеу  Етістік:Не істейді? Квадрат теңдеу шешіледі  Синоним: Белгісізі бар өрнек,теңдеу Сөйлем : ах 2 + bx + c = 0 түріндегі квадрат теңдеу болады.

23 слайд

 Синквейн (Бес жолды өлең)   Зат есім:не? Теңдеу  Сын есім: Қандай? Квадрат теңдеу  Етістік:Не істейді? Квадрат теңдеу шешіледі  Синоним: Белгісізі бар өрнек,теңдеу Сөйлем : ах 2 + bx + c = 0 түріндегі квадрат теңдеу болады.

 VI. Қорытынды бөлім   Қайталау- білім анасы

24 слайд
 VI. Қорытынды бөлім   Қайталау- білім анасы

24 слайд

 VI. Қорытынды бөлім   Қайталау- білім анасы

Қайталау- білім анасы

25 слайд
Қайталау- білім анасы

25 слайд

Қайталау- білім анасы

VII. Үйге тапсырма  §6 , 49-54 беттер.  № 11 6 ( 2.3.4 )  (Ережелер мен формулаларды жаттау)

26 слайд
VII. Үйге тапсырма  §6 , 49-54 беттер.  № 11 6 ( 2.3.4 )  (Ережелер мен формулаларды жаттау)

26 слайд

VII. Үйге тапсырма  §6 , 49-54 беттер.  № 11 6 ( 2.3.4 )  (Ережелер мен формулаларды жаттау)

 VIII. Бағалау.

27 слайд
 VIII. Бағалау.

27 слайд

 VIII. Бағалау.

28 слайд

28 слайд

 Назар аударып, қатысқандарыңызға көп рахмет!

29 слайд
 Назар аударып, қатысқандарыңызға көп рахмет!

29 слайд

 Назар аударып, қатысқандарыңызға көп рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ