Материалдар / Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу

Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу

Материал туралы қысқаша түсінік
"Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу" тақырыбы бойынша ашық сабаққа арналған презентация, алгебра пәнінің мұғалімдеріне, әдіс-тәсілдер алмасуға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қаңтар 2019
496
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу Сабақтың тақырыбы: 8 сынып алгебра 1

1 слайд
Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу Сабақтың тақырыбы: 8 сынып алгебра 1

1 слайд

Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу Сабақтың тақырыбы: 8 сынып алгебра 1

2 С а б а қ т ы ң м а қ с а т т а р ы : Білімділік: Оқушылардың алдыңғы тақырып бойынша алған білімдерін қаншалықты де

2 слайд
2 С а б а қ т ы ң м а қ с а т т а р ы : Білімділік: Оқушылардың алдыңғы тақырып бойынша алған білімдерін қаншалықты деңгейде, меңгергендігін байқау. «Квадрат үшмүше», «квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу» туралы түсінігін қалыптастырып білімдерін шыңдау. Дамытушылық: Оқушылардың алгебра пәніне деген қызығушылығын, ынтасын арттыру. «Сын тұрғысынан ойлауға» мүмкіндік жасау, қиыншылықты жеңе білуге дағдыландыру. Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, еңбек сүйгіштікке, іздемпаздыққа, тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу және есте сақтау қабілеттерін тәрбиелеу. 2

2 слайд

2 С а б а қ т ы ң м а қ с а т т а р ы : Білімділік: Оқушылардың алдыңғы тақырып бойынша алған білімдерін қаншалықты деңгейде, меңгергендігін байқау. «Квадрат үшмүше», «квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу» туралы түсінігін қалыптастырып білімдерін шыңдау. Дамытушылық: Оқушылардың алгебра пәніне деген қызығушылығын, ынтасын арттыру. «Сын тұрғысынан ойлауға» мүмкіндік жасау, қиыншылықты жеңе білуге дағдыландыру. Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, еңбек сүйгіштікке, іздемпаздыққа, тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу және есте сақтау қабілеттерін тәрбиелеу. 2

3 3

3 слайд
3 3

3 слайд

3 3

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру кезеңі: № 195 есеп. 1) (2х-7) 2 -11(2х-7)+30 =0 ; 2х-7=у жаңа айнымалы енгіземіз; у 2 -11у+30=0;

4 слайд
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру кезеңі: № 195 есеп. 1) (2х-7) 2 -11(2х-7)+30 =0 ; 2х-7=у жаңа айнымалы енгіземіз; у 2 -11у+30=0; =121-120=1; D>0; у 1 =; у 2 =; х 1 =6,5; х 2 =6. Жауабы: 6;6,5 4

4 слайд

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру кезеңі: № 195 есеп. 1) (2х-7) 2 -11(2х-7)+30 =0 ; 2х-7=у жаңа айнымалы енгіземіз; у 2 -11у+30=0; =121-120=1; D>0; у 1 =; у 2 =; х 1 =6,5; х 2 =6. Жауабы: 6;6,5 4

2) 9(9-5х) 2 +17(9-5х)+8 =0 ; 9-5х=у - жаңа айнымалы енгіземіз; 9у 2 +17у+8=0; =289-288=1; D>0; у 1 =; у 2 =;

5 слайд
2) 9(9-5х) 2 +17(9-5х)+8 =0 ; 9-5х=у - жаңа айнымалы енгіземіз; 9у 2 +17у+8=0; =289-288=1; D>0; у 1 =; у 2 =; х 1 =; х 2 =2. Жауабы:; 2. 5

5 слайд

2) 9(9-5х) 2 +17(9-5х)+8 =0 ; 9-5х=у - жаңа айнымалы енгіземіз; 9у 2 +17у+8=0; =289-288=1; D>0; у 1 =; у 2 =; х 1 =; х 2 =2. Жауабы:; 2. 5

3) (6х+1) 2 +2(6х+1)-24 =0 ; 6х+1=у − жаңа айнымалы енгіземіз; у 2 +2у-24=0; =4+96=100 =10 2 ; D>0; у 1 =; у 2 =; х 1 =; х 2

6 слайд
3) (6х+1) 2 +2(6х+1)-24 =0 ; 6х+1=у − жаңа айнымалы енгіземіз; у 2 +2у-24=0; =4+96=100 =10 2 ; D>0; у 1 =; у 2 =; х 1 =; х 2 =. Жауабы: . 6

6 слайд

3) (6х+1) 2 +2(6х+1)-24 =0 ; 6х+1=у − жаңа айнымалы енгіземіз; у 2 +2у-24=0; =4+96=100 =10 2 ; D>0; у 1 =; у 2 =; х 1 =; х 2 =. Жауабы: . 6

4) 8(10-3х) 2 -5(10-3х)-3 =0 ; 10-3х =у - жаңа айнымалы енгіземіз; 8у 2 -5у-3=0; =25+96=121 = 11 2 ; D>0; у 1 =; у 2 =; х 1 =;

7 слайд
4) 8(10-3х) 2 -5(10-3х)-3 =0 ; 10-3х =у - жаңа айнымалы енгіземіз; 8у 2 -5у-3=0; =25+96=121 = 11 2 ; D>0; у 1 =; у 2 =; х 1 =; х 2 =3. Жауабы: ; 3. 7

7 слайд

4) 8(10-3х) 2 -5(10-3х)-3 =0 ; 10-3х =у - жаңа айнымалы енгіземіз; 8у 2 -5у-3=0; =25+96=121 = 11 2 ; D>0; у 1 =; у 2 =; х 1 =; х 2 =3. Жауабы: ; 3. 7

1.Биквадрат теңдеу деп қандай теңдеуді айтады? 2.Бүтін рационал өрнектер деп қандай өрнектерді айтады? 3.Виет теоремасын айт

8 слайд
1.Биквадрат теңдеу деп қандай теңдеуді айтады? 2.Бүтін рационал өрнектер деп қандай өрнектерді айтады? 3.Виет теоремасын айтып беріңдер . 4.Дискриминант 0-ден үлкен болса, квадрат теңдеудің неше түбірі бар болады? 5.Дискриминант 0-ден кіші болса, квадрат теңдеудің неше түбірі бар болады? 6.Дискриминант 0-ге тең болса, квадрат теңдеудің неше түбірі бар болады? 8

8 слайд

1.Биквадрат теңдеу деп қандай теңдеуді айтады? 2.Бүтін рационал өрнектер деп қандай өрнектерді айтады? 3.Виет теоремасын айтып беріңдер . 4.Дискриминант 0-ден үлкен болса, квадрат теңдеудің неше түбірі бар болады? 5.Дискриминант 0-ден кіші болса, квадрат теңдеудің неше түбірі бар болады? 6.Дискриминант 0-ге тең болса, квадрат теңдеудің неше түбірі бар болады? 8

Жауабы: 1 . ax 4 +bx 2 +c=0, a≠0. 2 . P ( x )= Q ( x ) . 3 . x 1 + x 2 =- p , x 1 * x 2 = q . 4 . Е кі түбірі болады. 5

9 слайд
Жауабы: 1 . ax 4 +bx 2 +c=0, a≠0. 2 . P ( x )= Q ( x ) . 3 . x 1 + x 2 =- p , x 1 * x 2 = q . 4 . Е кі түбірі болады. 5.Т үбірі болмайды, себебі түбір астынан теріс сан шықпайды. 6. Бір түбірі болады. 9

9 слайд

Жауабы: 1 . ax 4 +bx 2 +c=0, a≠0. 2 . P ( x )= Q ( x ) . 3 . x 1 + x 2 =- p , x 1 * x 2 = q . 4 . Е кі түбірі болады. 5.Т үбірі болмайды, себебі түбір астынан теріс сан шықпайды. 6. Бір түбірі болады. 9

Бекіту кезеңі № 229 № 231 № 233 10

10 слайд
Бекіту кезеңі № 229 № 231 № 233 10

10 слайд

Бекіту кезеңі № 229 № 231 № 233 10

САБАҚТЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАУ 11

11 слайд
САБАҚТЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАУ 11

11 слайд

САБАҚТЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАУ 11

І деңгей: 1) 3х²-5х-2 2)-5х²+2х-3 3) -16х²+6х+1 коэффициенттерін жазыңдар. ІІ деңгей: Тү

12 слайд
І деңгей: 1) 3х²-5х-2 2)-5х²+2х-3 3) -16х²+6х+1 коэффициенттерін жазыңдар.  ІІ деңгей: Түбірлерін табыңдар:  2) х²-4х+3 2) х²-3х-18 3 ) х² +3х-10 ІІІ деңгей: Көбейткіштерге жіктеңдер.  3) 15х²+х+2;   2) 5х²+8х+3 3) 2х²-5х+2   12

12 слайд

І деңгей: 1) 3х²-5х-2 2)-5х²+2х-3 3) -16х²+6х+1 коэффициенттерін жазыңдар.  ІІ деңгей: Түбірлерін табыңдар:  2) х²-4х+3 2) х²-3х-18 3 ) х² +3х-10 ІІІ деңгей: Көбейткіштерге жіктеңдер.  3) 15х²+х+2;   2) 5х²+8х+3 3) 2х²-5х+2   12

Жауаптары : 1 деңгей: 1) а=3; b=-5; с= -2; 2) а=-5; b=2; с=-3; 3) а=-16; b=6; с=1. 2 деңгей: 1) =1;=3; 2) =-3;=6; 3) =-5;=2

13 слайд
Жауаптары : 1 деңгей: 1) а=3; b=-5; с= -2; 2) а=-5; b=2; с=-3; 3) а=-16; b=6; с=1. 2 деңгей: 1) =1;=3; 2) =-3;=6; 3) =-5;=2.  3 деңгей : 1) 15(х-0,3)(х+0,4); 2) 5(х+1)(х+0,6); 3) 2(х-2)(х-0,5). 13

13 слайд

Жауаптары : 1 деңгей: 1) а=3; b=-5; с= -2; 2) а=-5; b=2; с=-3; 3) а=-16; b=6; с=1. 2 деңгей: 1) =1;=3; 2) =-3;=6; 3) =-5;=2.  3 деңгей : 1) 15(х-0,3)(х+0,4); 2) 5(х+1)(х+0,6); 3) 2(х-2)(х-0,5). 13

Үйге тапсырма: 1. §12 оқу, формулалар ды жаттау. 2. № 242, 83 бетте. 14

14 слайд
Үйге тапсырма: 1. §12 оқу, формулалар ды жаттау. 2. № 242, 83 бетте. 14

14 слайд

Үйге тапсырма: 1. §12 оқу, формулалар ды жаттау. 2. № 242, 83 бетте. 14

15Квадрат үшмүше Анықтама: ax 2 +bx+c= 0 түріндегі көпмүше квадрат үшмүше деп аталады. Мұндағы: х-айнымалы; a , b , c –

15 слайд
15Квадрат үшмүше Анықтама: ax 2 +bx+c= 0 түріндегі көпмүше квадрат үшмүше деп аталады. Мұндағы: х-айнымалы; a , b , c – коэффициенттер және а0. Анықтама: Айнымалының квадрат үшмүшелікті 0-ге айналдыратын мәні квадрат үшмүшеліктіңтүбірі деп аталады. Квадрат үшмүшенің түбірлерінің саны квадрат теңдеу сияқты дискриминантына тәуелді болады: егер болғанда, х 1 және х 2 (х 1 х 2 ) екі түбірі; болғанда, х 1 х 2 х 0 бір түбірі бар; болғанда, түбірі жоқ.

15 слайд

15Квадрат үшмүше Анықтама: ax 2 +bx+c= 0 түріндегі көпмүше квадрат үшмүше деп аталады. Мұндағы: х-айнымалы; a , b , c – коэффициенттер және а0. Анықтама: Айнымалының квадрат үшмүшелікті 0-ге айналдыратын мәні квадрат үшмүшеліктіңтүбірі деп аталады. Квадрат үшмүшенің түбірлерінің саны квадрат теңдеу сияқты дискриминантына тәуелді болады: егер болғанда, х 1 және х 2 (х 1 х 2 ) екі түбірі; болғанда, х 1 х 2 х 0 бір түбірі бар; болғанда, түбірі жоқ.

16Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу Теорема: Егер х 1 және х 2 квадрат үшмүшеліктің түбірлері болса, онда , Егер

16 слайд
16Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу Теорема: Егер х 1 және х 2 квадрат үшмүшеліктің түбірлері болса, онда , Егер үшмүшеліктің дискриминанты 0-ге тең болса, онда 2 .

16 слайд

16Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу Теорема: Егер х 1 және х 2 квадрат үшмүшеліктің түбірлері болса, онда , Егер үшмүшеліктің дискриминанты 0-ге тең болса, онда 2 .

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ