Материалдар / Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу

Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу

Материал туралы қысқаша түсінік
"Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу" тақырыбы бойынша ашық сабаққа арналған презентация, алгебра пәнінің мұғалімдеріне, әдіс-тәсілдер алмасуға
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу Сабақтың тақырыбы: 8 сы

1 слайд
Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу Сабақтың тақырыбы: 8 сынып алгебра 1

1 слайд

Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу Сабақтың тақырыбы: 8 сынып алгебра 1

2 Сабақтың мақсаттары: Білімділік: Оқушылардың алдыңғы тақырып бойынша алған бі

2 слайд
2 Сабақтың мақсаттары: Білімділік: Оқушылардың алдыңғы тақырып бойынша алған білімдерін қаншалықты деңгейде, меңгергендігін байқау. «Квадрат үшмүше», «квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу» туралы түсінігін қалыптастырып білімдерін шыңдау. Дамытушылық: Оқушылардың алгебра пәніне деген қызығушылығын, ынтасын арттыру. «Сын тұрғысынан ойлауға» мүмкіндік жасау, қиыншылықты жеңе білуге дағдыландыру. Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, еңбек сүйгіштікке, іздемпаздыққа, тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу және есте сақтау қабілеттерін тәрбиелеу. 2

2 слайд

2 Сабақтың мақсаттары: Білімділік: Оқушылардың алдыңғы тақырып бойынша алған білімдерін қаншалықты деңгейде, меңгергендігін байқау. «Квадрат үшмүше», «квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу» туралы түсінігін қалыптастырып білімдерін шыңдау. Дамытушылық: Оқушылардың алгебра пәніне деген қызығушылығын, ынтасын арттыру. «Сын тұрғысынан ойлауға» мүмкіндік жасау, қиыншылықты жеңе білуге дағдыландыру. Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, еңбек сүйгіштікке, іздемпаздыққа, тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу және есте сақтау қабілеттерін тәрбиелеу. 2

3 3

3 слайд
3 3

3 слайд

3 3

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру кезеңі: №195 есеп. 1) (2х-7) 2 -11(2х-7)+30=0; 2х-7=у

4 слайд
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру кезеңі: №195 есеп. 1) (2х-7) 2 -11(2х-7)+30=0; 2х-7=у жаңа айнымалы енгіземіз; у 2 -11у+30=0; =121-120=1; D>0; у 1 =; у 2 =; х 1=6,5; х 2=6. Жауабы: 6;6,5 4

4 слайд

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру кезеңі: №195 есеп. 1) (2х-7) 2 -11(2х-7)+30=0; 2х-7=у жаңа айнымалы енгіземіз; у 2 -11у+30=0; =121-120=1; D>0; у 1 =; у 2 =; х 1=6,5; х 2=6. Жауабы: 6;6,5 4

2) 9(9-5х) 2 +17(9-5х)+8=0; 9-5х=у - жаңа айнымалы енгіземіз; 9у 2 +17у+8=0; =289-2

5 слайд
2) 9(9-5х) 2 +17(9-5х)+8=0; 9-5х=у - жаңа айнымалы енгіземіз; 9у 2 +17у+8=0; =289-288=1; D>0; у 1 =; у 2 =; х 1 =; х 2 =2. Жауабы:; 2. 5

5 слайд

2) 9(9-5х) 2 +17(9-5х)+8=0; 9-5х=у - жаңа айнымалы енгіземіз; 9у 2 +17у+8=0; =289-288=1; D>0; у 1 =; у 2 =; х 1 =; х 2 =2. Жауабы:; 2. 5

3) (6х+1) 2 +2(6х+1)-24=0; 6х+1=у − жаңа айнымалы енгіземіз; у 2 +2у-24=0; =4+96=100

6 слайд
3) (6х+1) 2 +2(6х+1)-24=0; 6х+1=у − жаңа айнымалы енгіземіз; у 2 +2у-24=0; =4+96=100=10 2 ; D>0; у 1 =; у 2 =; х 1 =; х 2 =. Жауабы: . 6

6 слайд

3) (6х+1) 2 +2(6х+1)-24=0; 6х+1=у − жаңа айнымалы енгіземіз; у 2 +2у-24=0; =4+96=100=10 2 ; D>0; у 1 =; у 2 =; х 1 =; х 2 =. Жауабы: . 6

4) 8(10-3х) 2 -5(10-3х)-3=0; 10-3х =у - жаңа айнымалы енгіземіз; 8у 2 -5у-3=0; =25+9

7 слайд
4) 8(10-3х) 2 -5(10-3х)-3=0; 10-3х =у - жаңа айнымалы енгіземіз; 8у 2 -5у-3=0; =25+96=121=11 2 ; D>0; у 1 =; у 2 =; х 1 =; х 2 =3. Жауабы: ; 3. 7

7 слайд

4) 8(10-3х) 2 -5(10-3х)-3=0; 10-3х =у - жаңа айнымалы енгіземіз; 8у 2 -5у-3=0; =25+96=121=11 2 ; D>0; у 1 =; у 2 =; х 1 =; х 2 =3. Жауабы: ; 3. 7

1.Биквадрат теңдеу деп қандай теңдеуді айтады? 2.Бүтін рационал өрнектер деп қанда

8 слайд
1.Биквадрат теңдеу деп қандай теңдеуді айтады? 2.Бүтін рационал өрнектер деп қандай өрнектерді айтады? 3.Виет теоремасын айтып беріңдер . 4.Дискриминант 0-ден үлкен болса, квадрат теңдеудің неше түбірі бар болады? 5.Дискриминант 0-ден кіші болса, квадрат теңдеудің неше түбірі бар болады? 6.Дискриминант 0-ге тең болса, квадрат теңдеудің неше түбірі бар болады? 8

8 слайд

1.Биквадрат теңдеу деп қандай теңдеуді айтады? 2.Бүтін рационал өрнектер деп қандай өрнектерді айтады? 3.Виет теоремасын айтып беріңдер . 4.Дискриминант 0-ден үлкен болса, квадрат теңдеудің неше түбірі бар болады? 5.Дискриминант 0-ден кіші болса, квадрат теңдеудің неше түбірі бар болады? 6.Дискриминант 0-ге тең болса, квадрат теңдеудің неше түбірі бар болады? 8

Жауабы: 1. ax 4 +bx 2 +c=0, a≠0. 2. P(x)=Q(x). 3. x 1 +x 2 =-p, x 1 *x 2 =q. 4.Екі

9 слайд
Жауабы: 1. ax 4 +bx 2 +c=0, a≠0. 2. P(x)=Q(x). 3. x 1 +x 2 =-p, x 1 *x 2 =q. 4.Екі түбірі болады. 5.Түбірі болмайды, себебі түбір астынан теріс сан шықпайды. 6.Бір түбірі болады. 9

9 слайд

Жауабы: 1. ax 4 +bx 2 +c=0, a≠0. 2. P(x)=Q(x). 3. x 1 +x 2 =-p, x 1 *x 2 =q. 4.Екі түбірі болады. 5.Түбірі болмайды, себебі түбір астынан теріс сан шықпайды. 6.Бір түбірі болады. 9

Бекіту кезеңі №229 №231 №233 10

10 слайд
Бекіту кезеңі №229 №231 №233 10

10 слайд

Бекіту кезеңі №229 №231 №233 10

САБАҚТЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАУ 11

11 слайд
САБАҚТЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАУ 11

11 слайд

САБАҚТЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАУ 11

І деңгей: 1)3х²-5х-2 2)-5х²+2х-3 3) -16х²+6х+1 к

12 слайд
І деңгей: 1)3х²-5х-2 2)-5х²+2х-3 3) -16х²+6х+1 коэффициенттерін жазыңдар.  ІІ деңгей: Түбірлерін табыңдар:  2)х²-4х+3 2) х²-3х-18 3) х² +3х-10 ІІІ деңгей: Көбейткіштерге жіктеңдер.  3)15х²+х+2;  2) 5х²+8х+3 3) 2х²-5х+2  12

12 слайд

І деңгей: 1)3х²-5х-2 2)-5х²+2х-3 3) -16х²+6х+1 коэффициенттерін жазыңдар.  ІІ деңгей: Түбірлерін табыңдар:  2)х²-4х+3 2) х²-3х-18 3) х² +3х-10 ІІІ деңгей: Көбейткіштерге жіктеңдер.  3)15х²+х+2;  2) 5х²+8х+3 3) 2х²-5х+2  12

Жауаптары : 1 деңгей: 1) а=3; b=-5; с= -2; 2) а=-5; b=2; с=-3; 3) а=-16; b=6; с=1

13 слайд
Жауаптары : 1 деңгей: 1) а=3; b=-5; с= -2; 2) а=-5; b=2; с=-3; 3) а=-16; b=6; с=1. 2 деңгей: 1)=1;=3; 2) =-3;=6; 3) =-5;=2.  3 деңгей : 1) 15(х-0,3)(х+0,4); 2) 5(х+1)(х+0,6); 3) 2(х-2)(х-0,5). 13

13 слайд

Жауаптары : 1 деңгей: 1) а=3; b=-5; с= -2; 2) а=-5; b=2; с=-3; 3) а=-16; b=6; с=1. 2 деңгей: 1)=1;=3; 2) =-3;=6; 3) =-5;=2.  3 деңгей : 1) 15(х-0,3)(х+0,4); 2) 5(х+1)(х+0,6); 3) 2(х-2)(х-0,5). 13

Үйге тапсырма: 1. §12 оқу, формулалар ды жаттау. 2. № 242, 83 бетте. 14

14 слайд
Үйге тапсырма: 1. §12 оқу, формулалар ды жаттау. 2. № 242, 83 бетте. 14

14 слайд

Үйге тапсырма: 1. §12 оқу, формулалар ды жаттау. 2. № 242, 83 бетте. 14

15 Квадрат үшмүше Анықтама: ax 2 +bx+c=0 түріндегі көпмүше квадрат үшмүше деп аталады. Мұндағы: х-айнымалы; a,b,c – коэффицие

15 слайд
15 Квадрат үшмүше Анықтама: ax 2 +bx+c=0 түріндегі көпмүше квадрат үшмүше деп аталады. Мұндағы: х-айнымалы; a,b,c – коэффициенттер және а0. Анықтама: Айнымалының квадрат үшмүшелікті 0-ге айналдыратын мәні квадрат үшмүшеліктіңтүбірі деп аталады. Квадрат үшмүшенің түбірлерінің саны квадрат теңдеу сияқты дискриминантына тәуелді болады: егер болғанда, х 1 және х 2 (х 1 х 2 ) екі түбірі; болғанда, х 1 х 2 х 0 бір түбірі бар; болғанда, түбірі жоқ.

15 слайд

15 Квадрат үшмүше Анықтама: ax 2 +bx+c=0 түріндегі көпмүше квадрат үшмүше деп аталады. Мұндағы: х-айнымалы; a,b,c – коэффициенттер және а0. Анықтама: Айнымалының квадрат үшмүшелікті 0-ге айналдыратын мәні квадрат үшмүшеліктіңтүбірі деп аталады. Квадрат үшмүшенің түбірлерінің саны квадрат теңдеу сияқты дискриминантына тәуелді болады: егер болғанда, х 1 және х 2 (х 1 х 2 ) екі түбірі; болғанда, х 1 х 2 х 0 бір түбірі бар; болғанда, түбірі жоқ.

16 Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу Теорема: Егер х 1 және х 2 квадрат үшмүшеліктің түбірлері болса, онда , Егер үшм

16 слайд
16 Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу Теорема: Егер х 1 және х 2 квадрат үшмүшеліктің түбірлері болса, онда , Егер үшмүшеліктің дискриминанты 0-ге тең болса, онда 2 .

16 слайд

16 Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу Теорема: Егер х 1 және х 2 квадрат үшмүшеліктің түбірлері болса, онда , Егер үшмүшеліктің дискриминанты 0-ге тең болса, онда 2 .

Министірлікпен келісілген курстар тізімі