Материалдар / Квадраттық функция графигі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Квадраттық функция графигі

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып Алгебра
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Мамыр 2020
473
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақ тақырыбы: Квадраттық функция графигі тақырыбына есептер шығару. 1. Ұй

1 слайд
Сабақ тақырыбы: Квадраттық функция графигі тақырыбына есептер шығару. 1. Ұйымдастыру кезеңі 2. Үй тапсырмасын тексеру және ө ткенді қайталау сұрақтары 3. Топпен жұмыс (постер қорғау ) 4. Серг іту сәті 5. Топпен жұмыс ( ғажайып ұяшықтар ) 6. Тест 7. Саба қты қорытындылау, бағалау 8. Үйге тапсырма

1 слайд

Сабақ тақырыбы: Квадраттық функция графигі тақырыбына есептер шығару. 1. Ұйымдастыру кезеңі 2. Үй тапсырмасын тексеру және ө ткенді қайталау сұрақтары 3. Топпен жұмыс (постер қорғау ) 4. Серг іту сәті 5. Топпен жұмыс ( ғажайып ұяшықтар ) 6. Тест 7. Саба қты қорытындылау, бағалау 8. Үйге тапсырма

Үй тапсырмасын тексеру

2 слайд
Үй тапсырмасын тексеру

2 слайд

Үй тапсырмасын тексеру

Қайталау сұрақтары: Білу кезеңі 1. Сызықтық функцияның графигі _______________ . 2. функциясының графигі _

3 слайд
Қайталау сұрақтары: Білу кезеңі 1. Сызықтық функцияның графигі _______________ . 2. функциясының графигі _______________ . 3. Кері пропорционал функцияның графигі ___________ .2 ах у  түзу парабола гипербола x k у 

3 слайд

Қайталау сұрақтары: Білу кезеңі 1. Сызықтық функцияның графигі _______________ . 2. функциясының графигі _______________ . 3. Кері пропорционал функцияның графигі ___________ .2 ах у  түзу парабола гипербола x k у 

а>0 болғанда, парабола тармақтары қалай бағытталады?

4 слайд
а>0 болғанда, парабола тармақтары қалай бағытталады?

4 слайд

а>0 болғанда, парабола тармақтары қалай бағытталады?

а>0 болғанда, парабола тармақтары жоғары бағытталады 0 х у

5 слайд
а>0 болғанда, парабола тармақтары жоғары бағытталады 0 х у

5 слайд

а>0 болғанда, парабола тармақтары жоғары бағытталады 0 х у

а<0 болғанда, парабола тармақтары қалай бағытталады?

6 слайд
а<0 болғанда, парабола тармақтары қалай бағытталады?

6 слайд

а<0 болғанда, парабола тармақтары қалай бағытталады?

0 х у а<0 болғанда, парабола тармақтары төмен бағытталады

7 слайд
0 х у а<0 болғанда, парабола тармақтары төмен бағытталады

7 слайд

0 х у а<0 болғанда, парабола тармақтары төмен бағытталады

D>0 болғанда, параболаның абсцисса осімен орналасуы туралы не айтуға болады?

8 слайд
D>0 болғанда, параболаның абсцисса осімен орналасуы туралы не айтуға болады?

8 слайд

D>0 болғанда, параболаның абсцисса осімен орналасуы туралы не айтуға болады?

D>0 болғанда, парабола абсцисса осімен екі нүктеде қиылысады 0 х у 0 х у

9 слайд
D>0 болғанда, парабола абсцисса осімен екі нүктеде қиылысады 0 х у 0 х у

9 слайд

D>0 болғанда, парабола абсцисса осімен екі нүктеде қиылысады 0 х у 0 х у

D=0 болғанда, параболаның абсцисса осімен орналасуы туралы не айтуға болады?

10 слайд
D=0 болғанда, параболаның абсцисса осімен орналасуы туралы не айтуға болады?

10 слайд

D=0 болғанда, параболаның абсцисса осімен орналасуы туралы не айтуға болады?

D=0 болғанда, парабола абсцисса осімен бір нүктеде қиылысады

11 слайд
D=0 болғанда, парабола абсцисса осімен бір нүктеде қиылысады

11 слайд

D=0 болғанда, парабола абсцисса осімен бір нүктеде қиылысады

D<0 болғанда , параболаның абсцисса осімен орналасуы туралы не айтуға болады?

12 слайд
D<0 болғанда , параболаның абсцисса осімен орналасуы туралы не айтуға болады?

12 слайд

D<0 болғанда , параболаның абсцисса осімен орналасуы туралы не айтуға болады?

D<0 болғанда, парабола абсцисса осімен қиылыспайды

13 слайд
D<0 болғанда, парабола абсцисса осімен қиылыспайды

13 слайд

D<0 болғанда, парабола абсцисса осімен қиылыспайды

Квадраттық функцияның графигін салыңдар. ( түсіну кезеңі) Жауабы: m= 2 , n=- 1 , тармағы жоғары бағытталған парабола. Абсцис

14 слайд
Квадраттық функцияның графигін салыңдар. ( түсіну кезеңі) Жауабы: m= 2 , n=- 1 , тармағы жоғары бағытталған парабола. Абсцисса өсін нүктелерінде қияды.3 1 2 1   х х 1 ) 2 ( ). 1 2    х у

14 слайд

Квадраттық функцияның графигін салыңдар. ( түсіну кезеңі) Жауабы: m= 2 , n=- 1 , тармағы жоғары бағытталған парабола. Абсцисса өсін нүктелерінде қияды.3 1 2 1   х х 1 ) 2 ( ). 1 2    х у

Постер қор

15 слайд
Постер қорғау. (топпен жұмыс) 4 2    х у 1.Квадратты қ функцияның анықтамасы. 2.Квадратты қ функцияның графигі n>0 , n<0 немесе m>0,m<0 болғанда қалай орналасады? 3. а >0 немесе а<0 болғанда, парабола тармақтары қалай бағытталады? 4. D > 0, D = 0, D<0 болғанда, парабола абсцисса осімен неше нүктеде қиылысады? Деңгейлік тапсырма Квадраттық функция графигінің абсцисса өсімен қиылысу нүктелерін анықтап,графигін салыңдар А -де ңгейі а ) б) В -де ңгейі а ) б) 1 ) 5 ( 3 2    х у 2 ) 3 (   х у 4 ) 3 ( 2     х у Жауабы: m= -3 , n= -4 , тармағы төмен Жауабы: m= 5 , n= -1 , тармағы жоғары

15 слайд

Постер қорғау. (топпен жұмыс) 4 2    х у 1.Квадратты қ функцияның анықтамасы. 2.Квадратты қ функцияның графигі n>0 , n<0 немесе m>0,m<0 болғанда қалай орналасады? 3. а >0 немесе а<0 болғанда, парабола тармақтары қалай бағытталады? 4. D > 0, D = 0, D<0 болғанда, парабола абсцисса осімен неше нүктеде қиылысады? Деңгейлік тапсырма Квадраттық функция графигінің абсцисса өсімен қиылысу нүктелерін анықтап,графигін салыңдар А -де ңгейі а ) б) В -де ңгейі а ) б) 1 ) 5 ( 3 2    х у 2 ) 3 (   х у 4 ) 3 ( 2     х у Жауабы: m= -3 , n= -4 , тармағы төмен Жауабы: m= 5 , n= -1 , тармағы жоғары

16 слайд

16 слайд

І-топ • Екі жақсы қас болмас, (Екі жаман дос болмас)• Білекті бірді жығар, (Білімді мыңды жығар)• Алтау ала болса ауызда

17 слайд
І-топ • Екі жақсы қас болмас, (Екі жаман дос болмас)• Білекті бірді жығар, (Білімді мыңды жығар)• Алтау ала болса ауыздағы кетеді, (Төртеу түгел болса төбедегі келеді) • Дос сегіз болса, (Дұшпан сегіз)

17 слайд

І-топ • Екі жақсы қас болмас, (Екі жаман дос болмас)• Білекті бірді жығар, (Білімді мыңды жығар)• Алтау ала болса ауыздағы кетеді, (Төртеу түгел болса төбедегі келеді) • Дос сегіз болса, (Дұшпан сегіз)

ІІ-топ • Жеті жұрттың тілін біл, (Жеті түрлі білім біл) • Айдағаны бес ешкі (Ысқырығы жер жарады) • Бес саусақ, (Бір

18 слайд
ІІ-топ • Жеті жұрттың тілін біл, (Жеті түрлі білім біл) • Айдағаны бес ешкі (Ысқырығы жер жарады) • Бес саусақ, (Бірдей болмас) • Он рет айтқаннан (Бір рет көргенің артық)

18 слайд

ІІ-топ • Жеті жұрттың тілін біл, (Жеті түрлі білім біл) • Айдағаны бес ешкі (Ысқырығы жер жарады) • Бес саусақ, (Бірдей болмас) • Он рет айтқаннан (Бір рет көргенің артық)

ІІІ-топ • Жеті рет өлшеп, (Бір рет кес) • Жеті атасын білмеген (Жетімдіктің белгісі) • Жүз сомың болғанша, (Жүз до

19 слайд
ІІІ-топ • Жеті рет өлшеп, (Бір рет кес) • Жеті атасын білмеген (Жетімдіктің белгісі) • Жүз сомың болғанша, (Жүз досың болсын) • Бір тал кессең, (Он тал ек)

19 слайд

ІІІ-топ • Жеті рет өлшеп, (Бір рет кес) • Жеті атасын білмеген (Жетімдіктің белгісі) • Жүз сомың болғанша, (Жүз досың болсын) • Бір тал кессең, (Он тал ек)

ж ұ

20 слайд
ж ұ

20 слайд

ж ұ

4 4 4 4 6математи ка 4Квадраттық функция Топпен жұмыс Ғажайып ұяшықтар Логика 64 сергіту 6

21 слайд
4 4 4 4 6математи ка 4Квадраттық функция Топпен жұмыс Ғажайып ұяшықтар Логика 64 сергіту 6

21 слайд

4 4 4 4 6математи ка 4Квадраттық функция Топпен жұмыс Ғажайып ұяшықтар Логика 64 сергіту 6

у = -4х 2 +16,Квадраттық функция графигін салыңдар (4- ұпай ) Жауабы: m=0, n= 16 , сығылған тармағы төмен бағытталған

22 слайд
у = -4х 2 +16,Квадраттық функция графигін салыңдар (4- ұпай ) Жауабы: m=0, n= 16 , сығылған тармағы төмен бағытталған парабола.

22 слайд

у = -4х 2 +16,Квадраттық функция графигін салыңдар (4- ұпай ) Жауабы: m=0, n= 16 , сығылған тармағы төмен бағытталған парабола.

Квадраттық функция графигін салыңдар (4- ұпай ) Жауабы: m=4, n=-3, жалпайған тармағы жоғары бағытталған парабола.

23 слайд
Квадраттық функция графигін салыңдар (4- ұпай ) Жауабы: m=4, n=-3, жалпайған тармағы жоғары бағытталған парабола.3 ) 4 ( 2 1 2    х у

23 слайд

Квадраттық функция графигін салыңдар (4- ұпай ) Жауабы: m=4, n=-3, жалпайған тармағы жоғары бағытталған парабола.3 ) 4 ( 2 1 2    х у

Квадраттық функция графигін салыңдар (4- ұпай ) Жауабы: m= 3 , n=- 4 , тармағы жоғары бағытталған парабола.4 ) 3

24 слайд
Квадраттық функция графигін салыңдар (4- ұпай ) Жауабы: m= 3 , n=- 4 , тармағы жоғары бағытталған парабола.4 ) 3 ( 2    х у

24 слайд

Квадраттық функция графигін салыңдар (4- ұпай ) Жауабы: m= 3 , n=- 4 , тармағы жоғары бағытталған парабола.4 ) 3 ( 2    х у

Квадраттық функция графигін салыңдар : (4- ұпай ) Жауабы: а =5 m= 3 , n= 0 , тармағы жоғары бағытталған

25 слайд
Квадраттық функция графигін салыңдар : (4- ұпай ) Жауабы: а =5 m= 3 , n= 0 , тармағы жоғары бағытталған сығылған парабола.У =5(х-3) 2

25 слайд

Квадраттық функция графигін салыңдар : (4- ұпай ) Жауабы: а =5 m= 3 , n= 0 , тармағы жоғары бағытталған сығылған парабола.У =5(х-3) 2

Жауабы: Функция лардың графиктері бойынша формулаларын жазыңдар (6- ұпай ), 1 2   х у . ) 5 ( 2   х у

26 слайд
Жауабы: Функция лардың графиктері бойынша формулаларын жазыңдар (6- ұпай ), 1 2   х у . ) 5 ( 2   х у

26 слайд

Жауабы: Функция лардың графиктері бойынша формулаларын жазыңдар (6- ұпай ), 1 2   х у . ) 5 ( 2   х у

Бір ғана шиді қозғалтып теңестіріңдер. 4 -ұпай 2 -ұпай. 2 оқушы тоғызқұмалақты 4 сағат ойнайды. Әрқайсысы неше сағат ойнайды? (

27 слайд
Бір ғана шиді қозғалтып теңестіріңдер. 4 -ұпай 2 -ұпай. 2 оқушы тоғызқұмалақты 4 сағат ойнайды. Әрқайсысы неше сағат ойнайды? (4) 2-ұпай. Ағаш үстінде 100 торғай отырды. Аңшы 5 торғайды атып алды. Торғайдың қаншасы қалды? (5) 2-ұпай. Саудагер бір затты 7теңгеге сатып алып, оны 8теңгеге сатты. Сол затты қайтадан 9теңгеге алып қайта 10 теңгеге сатты. Саудагер қанша пайда көрді? (2)

27 слайд

Бір ғана шиді қозғалтып теңестіріңдер. 4 -ұпай 2 -ұпай. 2 оқушы тоғызқұмалақты 4 сағат ойнайды. Әрқайсысы неше сағат ойнайды? (4) 2-ұпай. Ағаш үстінде 100 торғай отырды. Аңшы 5 торғайды атып алды. Торғайдың қаншасы қалды? (5) 2-ұпай. Саудагер бір затты 7теңгеге сатып алып, оны 8теңгеге сатты. Сол затты қайтадан 9теңгеге алып қайта 10 теңгеге сатты. Саудагер қанша пайда көрді? (2)

Сұрақ 4-ұпай Б і р жарым бал ық б і р жарым т е нг е т ұ ради. О н бал ы қ не ше т е нг е т ұ рад ы

28 слайд
Сұрақ 4-ұпай Б і р жарым бал ық   б і р жарым т е нг е т ұ ради. О н бал ы қ не ше т е нг е т ұ рад ы ? Жа уап

28 слайд

Сұрақ 4-ұпай Б і р жарым бал ық   б і р жарым т е нг е т ұ ради. О н бал ы қ не ше т е нг е т ұ рад ы ? Жа уап

10 т е нг е

29 слайд
10 т е нг е

29 слайд

10 т е нг е

Сұрақ (6- ұпай ) • Б иіктігі 10 метр б о л ғ ан талға ұлу өрмелеп жатыр . К ү нд і з к ү н і 5 метр г е к өтеріле

30 слайд
Сұрақ (6- ұпай ) • Б иіктігі 10 метр б о л ғ ан талға ұлу өрмелеп жатыр . К ү нд і з к ү н і 5 метр г е к өтеріледі , т ү нд е бол са 4 метр төменге с ы рғана п т үседі . Қан ш а к үннен кей і н ұлу талдың т өбесіне шығады ? Жа уап

30 слайд

Сұрақ (6- ұпай ) • Б иіктігі 10 метр б о л ғ ан талға ұлу өрмелеп жатыр . К ү нд і з к ү н і 5 метр г е к өтеріледі , т ү нд е бол са 4 метр төменге с ы рғана п т үседі . Қан ш а к үннен кей і н ұлу талдың т өбесіне шығады ? Жа уап

6 к үннен кей і н

31 слайд
6 к үннен кей і н

31 слайд

6 к үннен кей і н

32 слайд

32 слайд

Т е с т 1. Берілген көпмүшелердің қайсысы квадрат үшмүше болады? А) 2х+3 В) х 3 – х -7 С) х 2 -19х Д) 3х 2 -9х -1 2. х 2

33 слайд
Т е с т 1. Берілген көпмүшелердің қайсысы квадрат үшмүше болады? А) 2х+3 В) х 3 – х -7 С) х 2 -19х Д) 3х 2 -9х -1 2. х 2 -9х+8 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер: А)(х-1)(х-8) В) (х+1)(х –9) С) (х+1)(х+8) Д)жіктеуге болмайды. 3.Суретте y=x 2 -4 функцияның графигі қалай алынады? А) 4бірлік жоғары В) 4бірлік төмен С) 4бірлік оңға Д) 4бірлік солға 4. y= ( x +5) 2 функцияның графигін y=x 2 функцияның графигінен қалай алуға болады? А) Ох осі бойымен 5 бірлік оңға В) Ох осі бойымен 5 бірлік солға С) Оу осі бойымен 5 бірлік төмен Д) Оу осі бойымен 5 бірлік жоғары 5. y= 3 x 2 +4х-7 параболаның х осімен қиылысу нүктелерінін абсциссаларын анықта: А)1;-7/3 В) 1;7/3 С) 2;4 Д)8;1

33 слайд

Т е с т 1. Берілген көпмүшелердің қайсысы квадрат үшмүше болады? А) 2х+3 В) х 3 – х -7 С) х 2 -19х Д) 3х 2 -9х -1 2. х 2 -9х+8 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер: А)(х-1)(х-8) В) (х+1)(х –9) С) (х+1)(х+8) Д)жіктеуге болмайды. 3.Суретте y=x 2 -4 функцияның графигі қалай алынады? А) 4бірлік жоғары В) 4бірлік төмен С) 4бірлік оңға Д) 4бірлік солға 4. y= ( x +5) 2 функцияның графигін y=x 2 функцияның графигінен қалай алуға болады? А) Ох осі бойымен 5 бірлік оңға В) Ох осі бойымен 5 бірлік солға С) Оу осі бойымен 5 бірлік төмен Д) Оу осі бойымен 5 бірлік жоғары 5. y= 3 x 2 +4х-7 параболаның х осімен қиылысу нүктелерінін абсциссаларын анықта: А)1;-7/3 В) 1;7/3 С) 2;4 Д)8;1

Дұрыс жауаптар: 1.Д 2.А 3.В 4.В 5.А

34 слайд
Дұрыс жауаптар: 1.Д 2.А 3.В 4.В 5.А

34 слайд

Дұрыс жауаптар: 1.Д 2.А 3.В 4.В 5.А

35Қ о р ы т ы н д ы л а у , Б а ғ а л а у .төмен ұпайға - “3” орташа ұпайға- 4” жоғары ұпайға- “5”

35 слайд
35Қ о р ы т ы н д ы л а у , Б а ғ а л а у .төмен ұпайға - “3” орташа ұпайға- 4” жоғары ұпайға- “5”

35 слайд

35Қ о р ы т ы н д ы л а у , Б а ғ а л а у .төмен ұпайға - “3” орташа ұпайға- 4” жоғары ұпайға- “5”

36р е ф л е к с и я

36 слайд
36р е ф л е к с и я

36 слайд

36р е ф л е к с и я

Үйге тапсырма. № 264 есепт і шығарып келу

37 слайд
Үйге тапсырма. № 264 есепт і шығарып келу

37 слайд

Үйге тапсырма. № 264 есепт і шығарып келу

у

38 слайд
у

38 слайд

у

39 слайд

39 слайд

40 слайд

40 слайд

41 слайд

41 слайд

Жұмбақты шешіп жасырылған тапсырманы орында. ( сергіту сәті ) 5 1) - (х у ). 1 2   2 ) 3 ( ). 2 2    х у 5 ) 4 ( )

42 слайд
Жұмбақты шешіп жасырылған тапсырманы орында. ( сергіту сәті ) 5 1) - (х у ). 1 2   2 ) 3 ( ). 2 2    х у 5 ) 4 ( ). 3 2     х у 2. Жүз төрт түйме, он бір ине. ( есепшот ) 3. Жүз мүйізі бар, үстінде киізі бар. ( киіз үй )1.Тоғыз белбеу, қос жібек Екі мұрын, бір шүмек. ( домбыра ) ( Сары түсті төртбұрышты тышқанмен шертіп жұмбақтың дұрыс жауабын тексереміз, берілген мақалды тышқанмен шерту арқылы астында жасырылған тапсырманы аламыз ) 3 ) 2 ( ). 3 2     х у3. Көзің көрмейді, қолың ұстамайды. ( ауа )

42 слайд

Жұмбақты шешіп жасырылған тапсырманы орында. ( сергіту сәті ) 5 1) - (х у ). 1 2   2 ) 3 ( ). 2 2    х у 5 ) 4 ( ). 3 2     х у 2. Жүз төрт түйме, он бір ине. ( есепшот ) 3. Жүз мүйізі бар, үстінде киізі бар. ( киіз үй )1.Тоғыз белбеу, қос жібек Екі мұрын, бір шүмек. ( домбыра ) ( Сары түсті төртбұрышты тышқанмен шертіп жұмбақтың дұрыс жауабын тексереміз, берілген мақалды тышқанмен шерту арқылы астында жасырылған тапсырманы аламыз ) 3 ) 2 ( ). 3 2     х у3. Көзің көрмейді, қолың ұстамайды. ( ауа )

5 2) - ( х у ). 1 2   2 ) 1 ( ). 2 2    х у 5 ) 6 ( ). 3 2     х у 4 ) 2 ( 4 3 ). 4 2    х уКвадратт

43 слайд
5 2) - ( х у ). 1 2   2 ) 1 ( ). 2 2    х у 5 ) 6 ( ). 3 2     х у 4 ) 2 ( 4 3 ). 4 2    х уКвадраттық функция графигін салыңдар

43 слайд

5 2) - ( х у ). 1 2   2 ) 1 ( ). 2 2    х у 5 ) 6 ( ). 3 2     х у 4 ) 2 ( 4 3 ). 4 2    х уКвадраттық функция графигін салыңдар

44 слайд

44 слайд

45 слайд

45 слайд

6-ұпай 2 -ұпай. Жанұяда 4 ұл және әр ұлдың бір әпкесі бар. Жанұяда неше бала бар? (5) 2-ұпай. Қосарланып жегілге

46 слайд
6-ұпай 2 -ұпай. Жанұяда 4 ұл және әр ұлдың бір әпкесі бар. Жанұяда неше бала бар? (5) 2-ұпай. Қосарланып жегілген ат-арбамен Самат 8шақырымжол жүрді.Оның әр аты неше шақырым жол жүрді? (8) 2-ұпай. Қырсық жолаушы:Екі қыстақтың арасы 10шақырым. Қырсық жолаушы күніне 2 шақырым жол жүріп,1шақырым кейін қайтады. Жолаушы қыстаққа неше күнде жетеді? (9)

46 слайд

6-ұпай 2 -ұпай. Жанұяда 4 ұл және әр ұлдың бір әпкесі бар. Жанұяда неше бала бар? (5) 2-ұпай. Қосарланып жегілген ат-арбамен Самат 8шақырымжол жүрді.Оның әр аты неше шақырым жол жүрді? (8) 2-ұпай. Қырсық жолаушы:Екі қыстақтың арасы 10шақырым. Қырсық жолаушы күніне 2 шақырым жол жүріп,1шақырым кейін қайтады. Жолаушы қыстаққа неше күнде жетеді? (9)

ІІІ-тапсырма • 5 жұмыртқа 4 минутта піседі, ал 10 жұмыртқа неше минутта піседі? (4) • Бір қариядан неше балаңыз бар деп сұраған

47 слайд
ІІІ-тапсырма • 5 жұмыртқа 4 минутта піседі, ал 10 жұмыртқа неше минутта піседі? (4) • Бір қариядан неше балаңыз бар деп сұрағанда “Ұл мен қызымның саны бірдей,әр ұлымның 3 қарындасы бар”- деп жауап берді. Сонда бұл қарияның неше баласы болды? (3 ұл, 3 қыз) • Ұшақ Зайсаннан Алматыға дейін 1 сағат 20 минут ұшады, ал кері қарай 80 минут ұшады. Бұл айырмашылықты қалай түсінуге болады? (1сағ.20мин =80 мин) • Бөлмеде 4 мысық отыр. Әр мысықтың алдында 3 мысық отыр. Бөлмеде барлығы неше мысық отыр? (12)

47 слайд

ІІІ-тапсырма • 5 жұмыртқа 4 минутта піседі, ал 10 жұмыртқа неше минутта піседі? (4) • Бір қариядан неше балаңыз бар деп сұрағанда “Ұл мен қызымның саны бірдей,әр ұлымның 3 қарындасы бар”- деп жауап берді. Сонда бұл қарияның неше баласы болды? (3 ұл, 3 қыз) • Ұшақ Зайсаннан Алматыға дейін 1 сағат 20 минут ұшады, ал кері қарай 80 минут ұшады. Бұл айырмашылықты қалай түсінуге болады? (1сағ.20мин =80 мин) • Бөлмеде 4 мысық отыр. Әр мысықтың алдында 3 мысық отыр. Бөлмеде барлығы неше мысық отыр? (12)

Қасиетті сандар туралы не білеміз? 7 3 4 5

48 слайд
Қасиетті сандар туралы не білеміз? 7 3 4 5

48 слайд

Қасиетті сандар туралы не білеміз? 7 3 4 5

Үш жүз . Қазақ халқы үш жүзге бөлінеді: 1)Ұлы жүз,

49 слайд
Үш жүз . Қазақ халқы үш жүзге бөлінеді: 1)Ұлы жүз, 2)Орта жүз, 3)Кіші жүз. Үш жұрт. Жігіттің үш жұрты бар: 1)өз жұрты, 2)қайын жұрты, 3)нағашы жұрты. Үш қуат: 1) Ақыл қуат, 2) Жүрек қуат, 3) Тіл қуат. 3

49 слайд

Үш жүз . Қазақ халқы үш жүзге бөлінеді: 1)Ұлы жүз, 2)Орта жүз, 3)Кіші жүз. Үш жұрт. Жігіттің үш жұрты бар: 1)өз жұрты, 2)қайын жұрты, 3)нағашы жұрты. Үш қуат: 1) Ақыл қуат, 2) Жүрек қуат, 3) Тіл қуат. 3

Дүниенің төрт бұрышы: 1) Оңтүстік 2) Солтүстік 3) Шығыс 4) Батыс Төрт тұлға: 1) От 2

50 слайд
Дүниенің төрт бұрышы: 1) Оңтүстік 2) Солтүстік 3) Шығыс 4) Батыс Төрт тұлға: 1) От 2) Су 3) Жер 4) Жел Төрт маусым: 1) Көктем 2) Жаз 3) Күз 4) Қыс4

50 слайд

Дүниенің төрт бұрышы: 1) Оңтүстік 2) Солтүстік 3) Шығыс 4) Батыс Төрт тұлға: 1) От 2) Су 3) Жер 4) Жел Төрт маусым: 1) Көктем 2) Жаз 3) Күз 4) Қыс4

Бес қару: 1) Садақ 2) Мылтық 3) Найза 4) Қылыш 5) Айбалта Бес жаратылыс: 1) Күн

51 слайд
Бес қару: 1) Садақ 2) Мылтық 3) Найза 4) Қылыш 5) Айбалта Бес жаратылыс: 1) Күн 2) Ай 3) Жұлдыз 4) Күндіз 5) Түн Бес қатар: 1) От 2) Жау 3) Борыш 4) Ауру 5) Сөз5

51 слайд

Бес қару: 1) Садақ 2) Мылтық 3) Найза 4) Қылыш 5) Айбалта Бес жаратылыс: 1) Күн 2) Ай 3) Жұлдыз 4) Күндіз 5) Түн Бес қатар: 1) От 2) Жау 3) Борыш 4) Ауру 5) Сөз5

7 Жеті ата: 1) Ата 2) Әке 3) Бала 4) Немере 5) Ш

52 слайд
7 Жеті ата: 1) Ата 2) Әке 3) Бала 4) Немере 5) Шөбере 6) Шөпшек 7) Немене Жеті қазына: 1) Ер жігіт 2) Сұлу әйел 3) Ақыл, білім 4) Жүйрік ат 5) Қыран бүркіт 6) Берен мылтық 7) Жүйрік тазы

52 слайд

7 Жеті ата: 1) Ата 2) Әке 3) Бала 4) Немере 5) Шөбере 6) Шөпшек 7) Немене Жеті қазына: 1) Ер жігіт 2) Сұлу әйел 3) Ақыл, білім 4) Жүйрік ат 5) Қыран бүркіт 6) Берен мылтық 7) Жүйрік тазы

Үй тапсырмасын тексеру № 267 7 8 ). 1 2    х х у 3 4 ). 2 2    х х у 4 1 2 ). 3 2   

53 слайд
Үй тапсырмасын тексеру № 267 7 8 ). 1 2    х х у 3 4 ). 2 2    х х у 4 1 2 ). 3 2    х х у

53 слайд

Үй тапсырмасын тексеру № 267 7 8 ). 1 2    х х у 3 4 ). 2 2    х х у 4 1 2 ). 3 2    х х у

Математикалық ұран : Уа, халайық, халайық! Бәріңе жар салайық! Бүгінгі кеш төрінде,Математика елінде, Математика тілінде, Есеп ш

54 слайд
Математикалық ұран : Уа, халайық, халайық! Бәріңе жар салайық! Бүгінгі кеш төрінде,Математика елінде, Математика тілінде, Есеп шешіп жарысып, Жұмбақ шешіп аңдысып… Шабыттанып шалқысып, Есеппен ән салысып. Көңілді кеш жасайық, Жұмбақ шерді шашайық. Ат салысып аянбай, Бар өнерге басайық. Бұл адамдар ардақтаған халықты Математика да даңқы шыққан алыптар. Қара, ойлан зерек болсаң балақай, Алыптарды әрқашанда танып қал. сер гіту

54 слайд

Математикалық ұран : Уа, халайық, халайық! Бәріңе жар салайық! Бүгінгі кеш төрінде,Математика елінде, Математика тілінде, Есеп шешіп жарысып, Жұмбақ шешіп аңдысып… Шабыттанып шалқысып, Есеппен ән салысып. Көңілді кеш жасайық, Жұмбақ шерді шашайық. Ат салысып аянбай, Бар өнерге басайық. Бұл адамдар ардақтаған халықты Математика да даңқы шыққан алыптар. Қара, ойлан зерек болсаң балақай, Алыптарды әрқашанда танып қал. сер гіту