Материалдар / Лексикадан өткенді қайталау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Лексикадан өткенді қайталау

Материал туралы қысқаша түсінік
лексика тарауын қорытындылауға арналған слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Маусым 2018
551
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

21.10.2321.10.23 Кемпрекова Ж.Ж.Кемпрекова Ж.Ж. Қазақ тілінің “Лексика” тарауын қайталауға байланысты тапсырмалар 5- сыныпқ

2 слайд
21.10.2321.10.23 Кемпрекова Ж.Ж.Кемпрекова Ж.Ж. Қазақ тілінің “Лексика” тарауын қайталауға байланысты тапсырмалар 5- сыныпқа арналған. Лексиканы қайталауға байланысты ұсынылған түрлі тапсырмалар беру арқылы жаңа кезең талабына сай ана тілінің қоғамдық- әлеуметтік мәнін түсінген,тілдің қызметін жүйелі түрде меңгерген,өз ана тілі-қазақ тілінің ерекшеліктерін білетін,тіл білімі салалары бойынша талдай алатын тұлға қалыптастыру көзделеді.

2 слайд

21.10.2321.10.23 Кемпрекова Ж.Ж.Кемпрекова Ж.Ж. Қазақ тілінің “Лексика” тарауын қайталауға байланысты тапсырмалар 5- сыныпқа арналған. Лексиканы қайталауға байланысты ұсынылған түрлі тапсырмалар беру арқылы жаңа кезең талабына сай ана тілінің қоғамдық- әлеуметтік мәнін түсінген,тілдің қызметін жүйелі түрде меңгерген,өз ана тілі-қазақ тілінің ерекшеліктерін білетін,тіл білімі салалары бойынша талдай алатын тұлға қалыптастыру көзделеді.

Сабақтың мақсаты мен міндеті: президМақсаты: •Қазақ тілінің лексика тарауын ақпараттық-компьютерлік технология көме

3 слайд
Сабақтың мақсаты мен міндеті:  президМақсаты: •Қазақ тілінің лексика тарауын ақпараттық-компьютерлік технология көмегімен меңгерту; Міндеті: •Оқушылардың танымдық белсенділіктерін арттыру; •Логикалық ойлау қабілеттерін қалыптастыру; •Оқу процесінде өздігінен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру;

3 слайд

Сабақтың мақсаты мен міндеті:  президМақсаты: •Қазақ тілінің лексика тарауын ақпараттық-компьютерлік технология көмегімен меңгерту; Міндеті: •Оқушылардың танымдық белсенділіктерін арттыру; •Логикалық ойлау қабілеттерін қалыптастыру; •Оқу процесінде өздігінен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру;

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

Үй тапсырмасы “Түймедақ” гүлі

7 слайд
Үй тапсырмасы “Түймедақ” гүлі

7 слайд

Үй тапсырмасы “Түймедақ” гүлі

““Аптаның жеті күні”Аптаның жеті күні”

8 слайд
““Аптаның жеті күні”Аптаның жеті күні”

8 слайд

““Аптаның жеті күні”Аптаның жеті күні”

. Балама (альтернативті ) тест 1. Сөздің затты я құбылысты атап білдіретін мағынасын тур

9 слайд
. Балама (альтернативті ) тест 1. Сөздің затты я құбылысты атап білдіретін мағынасын тура мағына дей ме? 2. Арық адам, су ішетін арық сөздері синоним бе? 3. Белгілі бір сөздердің жиынтығы мәтін бе? 4. Белгілі бір ойдың жиынтығы мәтін бе? 5. Біркелкі дыбысталып айтылатын, бірақ мағынасы басқа - басқа сөздердің тобын омоним дей ме? 6. Екі я одан да көп мағынаға ие болуын көп мағыналы дей ме? 7. Мағыналары бір - біріне қарама - қарсы болып келетін сөздерді көп мағыналы дей ме? 8. Өң, түр, түс, келбет, пішін, ажар, көрік сөздері зат есімдерден болған синонимдерге жата ма? 9. Басқа тілден енген сөздерді тарихи сөздер дей ме? 10. Ұл балаға шырақ, мырза жігіт, төре жігіт деп ат қою антоним бе?

9 слайд

. Балама (альтернативті ) тест 1. Сөздің затты я құбылысты атап білдіретін мағынасын тура мағына дей ме? 2. Арық адам, су ішетін арық сөздері синоним бе? 3. Белгілі бір сөздердің жиынтығы мәтін бе? 4. Белгілі бір ойдың жиынтығы мәтін бе? 5. Біркелкі дыбысталып айтылатын, бірақ мағынасы басқа - басқа сөздердің тобын омоним дей ме? 6. Екі я одан да көп мағынаға ие болуын көп мағыналы дей ме? 7. Мағыналары бір - біріне қарама - қарсы болып келетін сөздерді көп мағыналы дей ме? 8. Өң, түр, түс, келбет, пішін, ажар, көрік сөздері зат есімдерден болған синонимдерге жата ма? 9. Басқа тілден енген сөздерді тарихи сөздер дей ме? 10. Ұл балаға шырақ, мырза жігіт, төре жігіт деп ат қою антоним бе?

Мақал – мәтелдер Мақал – мәтелдер

10 слайд
Мақал – мәтелдер Мақал – мәтелдер

10 слайд

Мақал – мәтелдер Мақал – мәтелдер

Төмендегі сұрақтарға мақал-мәтелмен жауап беріңдер. 1. Түкіріктен көл құрала ма? 2. Адамның қай мүшесі қорқақ, қай мүшесі баты

11 слайд
Төмендегі сұрақтарға мақал-мәтелмен жауап беріңдер. 1. Түкіріктен көл құрала ма? 2. Адамның қай мүшесі қорқақ, қай мүшесі батыр? 3. Ер неше рет өледі? Қорқақ неше рет өледі? 4.Адамның қанаты бар ма? Болса, ол не? 5.Не аман болса, не табылады? 6. Біреу не үшін секіреді? 7. Қандай кілт аспанда болады? 8. Кім жылатып, кім күлдіріп айтады? 9.Нені қатты жаппа? 10. Мақтаншақ бар ақылын қалай тауысады?

11 слайд

Төмендегі сұрақтарға мақал-мәтелмен жауап беріңдер. 1. Түкіріктен көл құрала ма? 2. Адамның қай мүшесі қорқақ, қай мүшесі батыр? 3. Ер неше рет өледі? Қорқақ неше рет өледі? 4.Адамның қанаты бар ма? Болса, ол не? 5.Не аман болса, не табылады? 6. Біреу не үшін секіреді? 7. Қандай кілт аспанда болады? 8. Кім жылатып, кім күлдіріп айтады? 9.Нені қатты жаппа? 10. Мақтаншақ бар ақылын қалай тауысады?

Сергіту сәті Орнымыздан тұрайық, Алақанды созайық. Оңға қарай иіліп, Солға қарай иіліп, Бір отырып, бір тұрып, Сәл тынығып

12 слайд
Сергіту сәті Орнымыздан тұрайық, Алақанды созайық. Оңға қарай иіліп, Солға қарай иіліп, Бір отырып, бір тұрып, Сәл тынығып алайық.

12 слайд

Сергіту сәті Орнымыздан тұрайық, Алақанды созайық. Оңға қарай иіліп, Солға қарай иіліп, Бір отырып, бір тұрып, Сәл тынығып алайық.

““Бір адам-самал,Бір адам-самал, екі адам-амал,екі адам-амал, үш адам-жамал,үш адам-жамал, төрт адам-қамал”төрт адам-қамал”

13 слайд
““Бір адам-самал,Бір адам-самал, екі адам-амал,екі адам-амал, үш адам-жамал,үш адам-жамал, төрт адам-қамал”төрт адам-қамал” “ “Жұптасып сурет салу”Жұптасып сурет салу” 1. “Туған үйдің түтіні жылы”1. “Туған үйдің түтіні жылы” 2. “Ер қанаты ат”2. “Ер қанаты ат”

13 слайд

““Бір адам-самал,Бір адам-самал, екі адам-амал,екі адам-амал, үш адам-жамал,үш адам-жамал, төрт адам-қамал”төрт адам-қамал” “ “Жұптасып сурет салу”Жұптасып сурет салу” 1. “Туған үйдің түтіні жылы”1. “Туған үйдің түтіні жылы” 2. “Ер қанаты ат”2. “Ер қанаты ат”

7-тарау БАЛА ЖӘНЕ ҚОҒАМ Ұлттық және әлемдік мәдениетке баулу 34-бап Бала және дін35-бап Баланы әлеуметтік ортаның теріс ықпа

14 слайд
7-тарау БАЛА ЖӘНЕ ҚОҒАМ Ұлттық және әлемдік мәдениетке баулу 34-бап Бала және дін35-бап Баланы әлеуметтік ортаның теріс ықпалынан қорғау 36-бап Баланы алкогольді өнімдер мен темекі бұйымдарының зиянды әсерінен қорғау 37-бап Баланы есірткі,психотроптық ,күшті әсер ететін немесе улы заттардан қорғау 38-бап Бала және қоғамдық ақпарат құралдары 39-бап Баланы жезөкшелік пен порнографиядан қорғау 40-бап Баланы соғыс қимылдарына қатыстыруға тыйым салу 41-бап Тұрақты тіркестер. «Бір сөзбен шеш» ойыны ойналады.  1. Қой аузынан шөп алмайды – момын,  2. Жүрек жалғап алу –  3. Төбе шашы тік тұру –  4 . Қас пен көздің арасында –  5. Бетінен оты шықты –  6. Тайға таңба басқандай –  7. Қырғи қабақ болу –  8. Түн ұйқысын төрт бөлді –  9. Бармағын тістеу –  

14 слайд

7-тарау БАЛА ЖӘНЕ ҚОҒАМ Ұлттық және әлемдік мәдениетке баулу 34-бап Бала және дін35-бап Баланы әлеуметтік ортаның теріс ықпалынан қорғау 36-бап Баланы алкогольді өнімдер мен темекі бұйымдарының зиянды әсерінен қорғау 37-бап Баланы есірткі,психотроптық ,күшті әсер ететін немесе улы заттардан қорғау 38-бап Бала және қоғамдық ақпарат құралдары 39-бап Баланы жезөкшелік пен порнографиядан қорғау 40-бап Баланы соғыс қимылдарына қатыстыруға тыйым салу 41-бап Тұрақты тіркестер. «Бір сөзбен шеш» ойыны ойналады.  1. Қой аузынан шөп алмайды – момын,  2. Жүрек жалғап алу –  3. Төбе шашы тік тұру –  4 . Қас пен көздің арасында –  5. Бетінен оты шықты –  6. Тайға таңба басқандай –  7. Қырғи қабақ болу –  8. Түн ұйқысын төрт бөлді –  9. Бармағын тістеу –  

Видеосұрақ

15 слайд
Видеосұрақ

15 слайд

Видеосұрақ

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

“Кір жайғыш жіп”

18 слайд
“Кір жайғыш жіп”

18 слайд

“Кір жайғыш жіп”

Нені білемін? Нені білдім? Нені білгім келеді? INSERT cтратегиясы

19 слайд
Нені білемін? Нені білдім?   Нені білгім келеді?             INSERT cтратегиясы

19 слайд

Нені білемін? Нені білдім?   Нені білгім келеді?             INSERT cтратегиясы

20 слайд

20 слайд

““Өрмекшінің торы”Өрмекшінің торы”

21 слайд
““Өрмекшінің торы”Өрмекшінің торы”

21 слайд

““Өрмекшінің торы”Өрмекшінің торы”

22 слайд

22 слайд

23 слайд

23 слайд

Эпиграф: “Ақырын жүріп анық бас Еңбегің кетпес далаға Ұстаздық қылған жалықпас Үйретуд

24 слайд
Эпиграф: “Ақырын жүріп анық бас Еңбегің кетпес далаға Ұстаздық қылған жалықпас Үйретуден балаға.” Абай

24 слайд

Эпиграф: “Ақырын жүріп анық бас Еңбегің кетпес далаға Ұстаздық қылған жалықпас Үйретуден балаға.” Абай

25 слайд

25 слайд