Логарифм және олардың қасиеттері бойынша есеп шығару.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Логарифм және олардың қасиеттері бойынша есеп шығару.

Материал туралы қысқаша түсінік
Логарифм және олардың қасиеттері бойынша есеп шығару.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

Білімділік.Білімділік. Оқушыларды логарифм Оқушыларды логарифм және олардың қасиеттері қолданып,әртүрлі және олардың

#2 слайд
Білімділік.Білімділік. Оқушыларды логарифм Оқушыларды логарифм және олардың қасиеттері қолданып,әртүрлі және олардың қасиеттері қолданып,әртүрлі есептерді шешу әдістерін үйрету.есептерді шешу әдістерін үйрету. Дамытушылық.Дамытушылық. Оқушылардың Оқушылардың өздігінен ойлау және есеп шығару өздігінен ойлау және есеп шығару икемдіктерін қалыптастыру және ойлау икемдіктерін қалыптастыру және ойлау қабілеттерін дамыту.қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік.Тәрбиелік. Бірлесе жұмыс істеуге, бір-Бірлесе жұмыс істеуге, бір- бірлерін тыңдауға, шапшаңдыққа, бірлерін тыңдауға, шапшаңдыққа, жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

2 слайд

Білімділік.Білімділік. Оқушыларды логарифм Оқушыларды логарифм және олардың қасиеттері қолданып,әртүрлі және олардың қасиеттері қолданып,әртүрлі есептерді шешу әдістерін үйрету.есептерді шешу әдістерін үйрету. Дамытушылық.Дамытушылық. Оқушылардың Оқушылардың өздігінен ойлау және есеп шығару өздігінен ойлау және есеп шығару икемдіктерін қалыптастыру және ойлау икемдіктерін қалыптастыру және ойлау қабілеттерін дамыту.қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік.Тәрбиелік. Бірлесе жұмыс істеуге, бір-Бірлесе жұмыс істеуге, бір- бірлерін тыңдауға, шапшаңдыққа, бірлерін тыңдауға, шапшаңдыққа, жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

. : араласаралас ТоптықТоптық жүйежүйе.. деңгейлік тапсырмалар, деңгейлік тапсырма

#3 слайд
. : араласаралас ТоптықТоптық жүйежүйе.. деңгейлік тапсырмалар, деңгейлік тапсырмалар, слайд, компьютерслайд, компьютер

3 слайд

. : араласаралас ТоптықТоптық жүйежүйе.. деңгейлік тапсырмалар, деңгейлік тапсырмалар, слайд, компьютерслайд, компьютер

1 Ұйымдастыру. Ұйымдастыру. 1.Оқушыларды екі топқа бөліп 1.Оқушыларды екі топқа бөліп отырғызу, топ басшыларын анықтау.

#4 слайд
1 Ұйымдастыру. Ұйымдастыру. 1.Оқушыларды екі топқа бөліп 1.Оқушыларды екі топқа бөліп отырғызу, топ басшыларын анықтау. отырғызу, топ басшыларын анықтау. Топтардың сабаққа даярлығын, қатысуын Топтардың сабаққа даярлығын, қатысуын шолып өту және еркін.шолып өту және еркін. 2.Сабақтың мақсаты логарифм және 2.Сабақтың мақсаты логарифм және логарифмнің қасиеттері бойынша алған логарифмнің қасиеттері бойынша алған білімдерді тексеру,жинақтау, бекіте отырып білімдерді тексеру,жинақтау, бекіте отырып есептер шешіп үйренуесептер шешіп үйрену. 2.Үй жұмысын тексеру.Үй жұмысын тексеру. Топпен құру, топтар бір-бірін тексеру, Топпен құру, топтар бір-бірін тексеру, қателерін түзеп, толықтыру. қателерін түзеп, толықтыру.

4 слайд

1 Ұйымдастыру. Ұйымдастыру. 1.Оқушыларды екі топқа бөліп 1.Оқушыларды екі топқа бөліп отырғызу, топ басшыларын анықтау. отырғызу, топ басшыларын анықтау. Топтардың сабаққа даярлығын, қатысуын Топтардың сабаққа даярлығын, қатысуын шолып өту және еркін.шолып өту және еркін. 2.Сабақтың мақсаты логарифм және 2.Сабақтың мақсаты логарифм және логарифмнің қасиеттері бойынша алған логарифмнің қасиеттері бойынша алған білімдерді тексеру,жинақтау, бекіте отырып білімдерді тексеру,жинақтау, бекіте отырып есептер шешіп үйренуесептер шешіп үйрену. 2.Үй жұмысын тексеру.Үй жұмысын тексеру. Топпен құру, топтар бір-бірін тексеру, Топпен құру, топтар бір-бірін тексеру, қателерін түзеп, толықтыру. қателерін түзеп, толықтыру.

3.Логарифмнің қасиеттеріне шолу жасау. 1. қалайқалай оқимызоқимыз?? 2. lgх қалай атайды?2. lgх қалай атайды? 3. lnх қа

#5 слайд
3.Логарифмнің қасиеттеріне шолу жасау. 1. қалайқалай оқимызоқимыз?? 2. lgх қалай атайды?2. lgх қалай атайды? 3. lnх қалай атайды?3. lnх қалай атайды? 4. 4. = 5.5. = 6. log(ху)=6. log(ху)= 7. 7. = 6. log(ху)=6. log(ху)= = 8.8. =

5 слайд

3.Логарифмнің қасиеттеріне шолу жасау. 1. қалайқалай оқимызоқимыз?? 2. lgх қалай атайды?2. lgх қалай атайды? 3. lnх қалай атайды?3. lnх қалай атайды? 4. 4. = 5.5. = 6. log(ху)=6. log(ху)= 7. 7. = 6. log(ху)=6. log(ху)= = 8.8. =

4.Миға шабуыл. (Ауызша есеп.) Оқушыларға ауызша тапсырма беріледі. =5 =* =1,2 =2

#6 слайд
4.Миға шабуыл. (Ауызша есеп.) Оқушыларға ауызша тапсырма беріледі. =5 =* =1,2 =2

6 слайд

4.Миға шабуыл. (Ауызша есеп.) Оқушыларға ауызша тапсырма беріледі. =5 =* =1,2 =2

6 .6 .Ой толғаныс. «Шапшаңдық» Ой толғаныс. «Шапшаңдық» Тест тапсырмасы:Тест тапсырмасы: 1. А) 2 В)

#7 слайд
6 .6 .Ой толғаныс. «Шапшаңдық» Ой толғаныс. «Шапшаңдық» Тест тапсырмасы:Тест тапсырмасы: 1. А) 2 В) 3 С) -4 D) 4 2. А) 1 В) 2 С) 3 D) -1 3. А) 5 В) 4 С) 1 D) 3 4. А) 3 В) 2 С) 10 D) 20 5. х-тін мәнін тап, егер А) 5 В) 10 С) 100 D) 9

7 слайд

6 .6 .Ой толғаныс. «Шапшаңдық» Ой толғаныс. «Шапшаңдық» Тест тапсырмасы:Тест тапсырмасы: 1. А) 2 В) 3 С) -4 D) 4 2. А) 1 В) 2 С) 3 D) -1 3. А) 5 В) 4 С) 1 D) 3 4. А) 3 В) 2 С) 10 D) 20 5. х-тін мәнін тап, егер А) 5 В) 10 С) 100 D) 9

7.Өздік жұмысы тапсырмасы. А деңгейі: 1). Есепте: 2). В деңгейі: 1). Есепте: 2). + С деңгейі: 1). Ес

#8 слайд
7.Өздік жұмысы тапсырмасы. А деңгейі: 1). Есепте: 2). В деңгейі: 1). Есепте: 2). + С деңгейі: 1). Есепте: 2) х-тін мәнін тап: +

8 слайд

7.Өздік жұмысы тапсырмасы. А деңгейі: 1). Есепте: 2). В деңгейі: 1). Есепте: 2). + С деңгейі: 1). Есепте: 2) х-тін мәнін тап: +

Өздік жұмыстын дұрыс жауабыӨздік жұмыстын дұрыс жауабы .. А деңгейіА деңгейі 55 ––11 В деңгейіВ деңгейі 11 2323 С деңгейіС дең

#9 слайд
Өздік жұмыстын дұрыс жауабыӨздік жұмыстын дұрыс жауабы .. А деңгейіА деңгейі 55 ––11 В деңгейіВ деңгейі 11 2323 С деңгейіС деңгейі ──3,53,5 55 7.Үйге тапсырма беру. 7.Үйге тапсырма беру. №207,208,209.№207,208,209. 8.Оқушылардың білімін бағалау.8.Оқушылардың білімін бағалау. 9.Сабақты қорытындылау.9.Сабақты қорытындылау.

9 слайд

Өздік жұмыстын дұрыс жауабыӨздік жұмыстын дұрыс жауабы .. А деңгейіА деңгейі 55 ––11 В деңгейіВ деңгейі 11 2323 С деңгейіС деңгейі ──3,53,5 55 7.Үйге тапсырма беру. 7.Үйге тапсырма беру. №207,208,209.№207,208,209. 8.Оқушылардың білімін бағалау.8.Оқушылардың білімін бағалау. 9.Сабақты қорытындылау.9.Сабақты қорытындылау.

Назарларыңыз ға рахмет !!!

#10 слайд
Назарларыңыз ға рахмет !!!

10 слайд

Назарларыңыз ға рахмет !!!

Файл форматы:
ppt
03.12.2018
517
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі