Материалдар / Логарифм және олардың қасиеттері бойынша есеп шығару.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Логарифм және олардың қасиеттері бойынша есеп шығару.

Материал туралы қысқаша түсінік
Логарифм және олардың қасиеттері бойынша есеп шығару.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2018
421
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

1 слайд

Білімділік.Білімділік. Оқушыларды логарифм Оқушыларды логарифм және олардың қасиеттері қолданып,әртүрлі және ола

2 слайд
Білімділік.Білімділік. Оқушыларды логарифм Оқушыларды логарифм және олардың қасиеттері қолданып,әртүрлі және олардың қасиеттері қолданып,әртүрлі есептерді шешу әдістерін үйрету.есептерді шешу әдістерін үйрету. Дамытушылық.Дамытушылық. Оқушылардың Оқушылардың өздігінен ойлау және есеп шығару өздігінен ойлау және есеп шығару икемдіктерін қалыптастыру және ойлау икемдіктерін қалыптастыру және ойлау қабілеттерін дамыту.қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік.Тәрбиелік. Бірлесе жұмыс істеуге, бір-Бірлесе жұмыс істеуге, бір- бірлерін тыңдауға, шапшаңдыққа, бірлерін тыңдауға, шапшаңдыққа, жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

.: араласаралас ТоптықТоптық жүйежүйе .. деңгейлік тапсырмалар, деңгейлік тапсырмала

3 слайд
.: араласаралас ТоптықТоптық жүйежүйе .. деңгейлік тапсырмалар, деңгейлік тапсырмалар, слайд, компьютерслайд, компьютер

1 Ұйымдастыру. Ұйымдастыру. 1.Оқушыларды екі топқа бөліп 1.Оқушыларды екі топқа бөліп отырғызу, топ басшыларын анықта

4 слайд
1 Ұйымдастыру. Ұйымдастыру. 1.Оқушыларды екі топқа бөліп 1.Оқушыларды екі топқа бөліп отырғызу, топ басшыларын анықтау. отырғызу, топ басшыларын анықтау. Топтардың сабаққа даярлығын, қатысуын Топтардың сабаққа даярлығын, қатысуын шолып өту және еркін.шолып өту және еркін. 2.Сабақтың мақсаты логарифм және 2.Сабақтың мақсаты логарифм және логарифмнің қасиеттері бойынша алған логарифмнің қасиеттері бойынша алған білімдерді тексеру,жинақтау, бекіте отырып білімдерді тексеру,жинақтау, бекіте отырып есептер шешіп үйренуесептер шешіп үйрену . 2. Үй жұмысын тексеру.Үй жұмысын тексеру. Топпен құру, топтар бір-бірін тексеру, Топпен құру, топтар бір-бірін тексеру, қателерін түзеп, толықтыру. қателерін түзеп, толықтыру.

3.Логарифмнің қасиеттеріне шолу жасау. 1. қалайқалай оқимызоқимыз ?? 2. lgх қалай атайды?2. lgх қалай атайды? 3. lnх

5 слайд
3.Логарифмнің қасиеттеріне шолу жасау. 1. қалайқалай оқимызоқимыз ?? 2. lgх қалай атайды?2. lgх қалай атайды? 3. lnх қалай атайды?3. lnх қалай атайды? 4. 4. = 5.5. = 6. log(ху)=6. log(ху)= 7. 7. = 6. log(ху)=6. log(ху)= = 8.8. =

4. Миға шабуыл. (Ауызша есеп.) Оқушыларға ауызша тапсырма беріледі. =5 =* =1,2 =2

6 слайд
4. Миға шабуыл. (Ауызша есеп.) Оқушыларға ауызша тапсырма беріледі. =5 =* =1,2 =2

6 .6 . Ой толғаныс. «Шапшаңдық» Ой толғаныс. «Шапшаңдық» Тест тапсырмасы:Тест тапсырмасы: 1. А) 2

7 слайд
6 .6 . Ой толғаныс. «Шапшаңдық» Ой толғаныс. «Шапшаңдық» Тест тапсырмасы:Тест тапсырмасы: 1. А) 2 В) 3 С) -4 D ) 4 2. А) 1 В) 2 С) 3 D ) -1 3. А) 5 В) 4 С) 1 D ) 3 4. А) 3 В) 2 С) 10 D ) 20 5. х-тін мәнін тап, егер А) 5 В) 10 С) 100 D ) 9

7.Өздік жұмысы тапсырмасы. А деңгейі: 1). Есепте: 2). В деңгейі: 1). Есепте: 2). + С деңгейі: 1). Е

8 слайд
7.Өздік жұмысы тапсырмасы. А деңгейі: 1). Есепте: 2). В деңгейі: 1). Есепте: 2). + С деңгейі: 1). Есепте: 2) х-тін мәнін тап: +

Өздік жұмыстын дұрыс жауабыӨздік жұмыстын дұрыс жауабы .. А деңгейіА деңгейі 55 –– 11 В деңгейіВ деңгейі 11 2323 С деңгейіС де

9 слайд
Өздік жұмыстын дұрыс жауабыӨздік жұмыстын дұрыс жауабы .. А деңгейіА деңгейі 55 –– 11 В деңгейіВ деңгейі 11 2323 С деңгейіС деңгейі ── 3,53,5 55 7.Үйге тапсырма беру. 7.Үйге тапсырма беру. №207,208,209.№207,208,209. 8.Оқушылардың білімін бағалау.8.Оқушылардың білімін бағалау. 9.Сабақты қорытындылау.9.Сабақты қорытындылау.

Назарларыңыз ға рахмет !!!

10 слайд
Назарларыңыз ға рахмет !!!