Материалдар / Логарифм және олардың қасиеттері бойынша есеп шығару.

Логарифм және олардың қасиеттері бойынша есеп шығару.

Материал туралы қысқаша түсінік
Логарифм және олардың қасиеттері бойынша есеп шығару.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2018
458
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Білімділік.Білімділік. Оқушыларды логарифм Оқушыларды логарифм және олардың қасиеттері қолданып,әртүрлі және ола

2 слайд
Білімділік.Білімділік. Оқушыларды логарифм Оқушыларды логарифм және олардың қасиеттері қолданып,әртүрлі және олардың қасиеттері қолданып,әртүрлі есептерді шешу әдістерін үйрету.есептерді шешу әдістерін үйрету. Дамытушылық.Дамытушылық. Оқушылардың Оқушылардың өздігінен ойлау және есеп шығару өздігінен ойлау және есеп шығару икемдіктерін қалыптастыру және ойлау икемдіктерін қалыптастыру және ойлау қабілеттерін дамыту.қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік.Тәрбиелік. Бірлесе жұмыс істеуге, бір-Бірлесе жұмыс істеуге, бір- бірлерін тыңдауға, шапшаңдыққа, бірлерін тыңдауға, шапшаңдыққа, жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

2 слайд

Білімділік.Білімділік. Оқушыларды логарифм Оқушыларды логарифм және олардың қасиеттері қолданып,әртүрлі және олардың қасиеттері қолданып,әртүрлі есептерді шешу әдістерін үйрету.есептерді шешу әдістерін үйрету. Дамытушылық.Дамытушылық. Оқушылардың Оқушылардың өздігінен ойлау және есеп шығару өздігінен ойлау және есеп шығару икемдіктерін қалыптастыру және ойлау икемдіктерін қалыптастыру және ойлау қабілеттерін дамыту.қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік.Тәрбиелік. Бірлесе жұмыс істеуге, бір-Бірлесе жұмыс істеуге, бір- бірлерін тыңдауға, шапшаңдыққа, бірлерін тыңдауға, шапшаңдыққа, жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

.: араласаралас ТоптықТоптық жүйежүйе .. деңгейлік тапсырмалар, деңгейлік тапсырмала

3 слайд
.: араласаралас ТоптықТоптық жүйежүйе .. деңгейлік тапсырмалар, деңгейлік тапсырмалар, слайд, компьютерслайд, компьютер

3 слайд

.: араласаралас ТоптықТоптық жүйежүйе .. деңгейлік тапсырмалар, деңгейлік тапсырмалар, слайд, компьютерслайд, компьютер

1 Ұйымдастыру. Ұйымдастыру. 1.Оқушыларды екі топқа бөліп 1.Оқушыларды екі топқа бөліп отырғызу, топ басшыларын анықта

4 слайд
1 Ұйымдастыру. Ұйымдастыру. 1.Оқушыларды екі топқа бөліп 1.Оқушыларды екі топқа бөліп отырғызу, топ басшыларын анықтау. отырғызу, топ басшыларын анықтау. Топтардың сабаққа даярлығын, қатысуын Топтардың сабаққа даярлығын, қатысуын шолып өту және еркін.шолып өту және еркін. 2.Сабақтың мақсаты логарифм және 2.Сабақтың мақсаты логарифм және логарифмнің қасиеттері бойынша алған логарифмнің қасиеттері бойынша алған білімдерді тексеру,жинақтау, бекіте отырып білімдерді тексеру,жинақтау, бекіте отырып есептер шешіп үйренуесептер шешіп үйрену . 2. Үй жұмысын тексеру.Үй жұмысын тексеру. Топпен құру, топтар бір-бірін тексеру, Топпен құру, топтар бір-бірін тексеру, қателерін түзеп, толықтыру. қателерін түзеп, толықтыру.

4 слайд

1 Ұйымдастыру. Ұйымдастыру. 1.Оқушыларды екі топқа бөліп 1.Оқушыларды екі топқа бөліп отырғызу, топ басшыларын анықтау. отырғызу, топ басшыларын анықтау. Топтардың сабаққа даярлығын, қатысуын Топтардың сабаққа даярлығын, қатысуын шолып өту және еркін.шолып өту және еркін. 2.Сабақтың мақсаты логарифм және 2.Сабақтың мақсаты логарифм және логарифмнің қасиеттері бойынша алған логарифмнің қасиеттері бойынша алған білімдерді тексеру,жинақтау, бекіте отырып білімдерді тексеру,жинақтау, бекіте отырып есептер шешіп үйренуесептер шешіп үйрену . 2. Үй жұмысын тексеру.Үй жұмысын тексеру. Топпен құру, топтар бір-бірін тексеру, Топпен құру, топтар бір-бірін тексеру, қателерін түзеп, толықтыру. қателерін түзеп, толықтыру.

3.Логарифмнің қасиеттеріне шолу жасау. 1. қалайқалай оқимызоқимыз ?? 2. lgх қалай атайды?2. lgх қалай атайды? 3. lnх

5 слайд
3.Логарифмнің қасиеттеріне шолу жасау. 1. қалайқалай оқимызоқимыз ?? 2. lgх қалай атайды?2. lgх қалай атайды? 3. lnх қалай атайды?3. lnх қалай атайды? 4. 4. = 5.5. = 6. log(ху)=6. log(ху)= 7. 7. = 6. log(ху)=6. log(ху)= = 8.8. =

5 слайд

3.Логарифмнің қасиеттеріне шолу жасау. 1. қалайқалай оқимызоқимыз ?? 2. lgх қалай атайды?2. lgх қалай атайды? 3. lnх қалай атайды?3. lnх қалай атайды? 4. 4. = 5.5. = 6. log(ху)=6. log(ху)= 7. 7. = 6. log(ху)=6. log(ху)= = 8.8. =

4. Миға шабуыл. (Ауызша есеп.) Оқушыларға ауызша тапсырма беріледі. =5 =* =1,2 =2

6 слайд
4. Миға шабуыл. (Ауызша есеп.) Оқушыларға ауызша тапсырма беріледі. =5 =* =1,2 =2

6 слайд

4. Миға шабуыл. (Ауызша есеп.) Оқушыларға ауызша тапсырма беріледі. =5 =* =1,2 =2

6 .6 . Ой толғаныс. «Шапшаңдық» Ой толғаныс. «Шапшаңдық» Тест тапсырмасы:Тест тапсырмасы: 1. А) 2

7 слайд
6 .6 . Ой толғаныс. «Шапшаңдық» Ой толғаныс. «Шапшаңдық» Тест тапсырмасы:Тест тапсырмасы: 1. А) 2 В) 3 С) -4 D ) 4 2. А) 1 В) 2 С) 3 D ) -1 3. А) 5 В) 4 С) 1 D ) 3 4. А) 3 В) 2 С) 10 D ) 20 5. х-тін мәнін тап, егер А) 5 В) 10 С) 100 D ) 9

7 слайд

6 .6 . Ой толғаныс. «Шапшаңдық» Ой толғаныс. «Шапшаңдық» Тест тапсырмасы:Тест тапсырмасы: 1. А) 2 В) 3 С) -4 D ) 4 2. А) 1 В) 2 С) 3 D ) -1 3. А) 5 В) 4 С) 1 D ) 3 4. А) 3 В) 2 С) 10 D ) 20 5. х-тін мәнін тап, егер А) 5 В) 10 С) 100 D ) 9

7.Өздік жұмысы тапсырмасы. А деңгейі: 1). Есепте: 2). В деңгейі: 1). Есепте: 2). + С деңгейі: 1). Е

8 слайд
7.Өздік жұмысы тапсырмасы. А деңгейі: 1). Есепте: 2). В деңгейі: 1). Есепте: 2). + С деңгейі: 1). Есепте: 2) х-тін мәнін тап: +

8 слайд

7.Өздік жұмысы тапсырмасы. А деңгейі: 1). Есепте: 2). В деңгейі: 1). Есепте: 2). + С деңгейі: 1). Есепте: 2) х-тін мәнін тап: +

Өздік жұмыстын дұрыс жауабыӨздік жұмыстын дұрыс жауабы .. А деңгейіА деңгейі 55 –– 11 В деңгейіВ деңгейі 11 2323 С деңгейіС де

9 слайд
Өздік жұмыстын дұрыс жауабыӨздік жұмыстын дұрыс жауабы .. А деңгейіА деңгейі 55 –– 11 В деңгейіВ деңгейі 11 2323 С деңгейіС деңгейі ── 3,53,5 55 7.Үйге тапсырма беру. 7.Үйге тапсырма беру. №207,208,209.№207,208,209. 8.Оқушылардың білімін бағалау.8.Оқушылардың білімін бағалау. 9.Сабақты қорытындылау.9.Сабақты қорытындылау.

9 слайд

Өздік жұмыстын дұрыс жауабыӨздік жұмыстын дұрыс жауабы .. А деңгейіА деңгейі 55 –– 11 В деңгейіВ деңгейі 11 2323 С деңгейіС деңгейі ── 3,53,5 55 7.Үйге тапсырма беру. 7.Үйге тапсырма беру. №207,208,209.№207,208,209. 8.Оқушылардың білімін бағалау.8.Оқушылардың білімін бағалау. 9.Сабақты қорытындылау.9.Сабақты қорытындылау.

Назарларыңыз ға рахмет !!!

10 слайд
Назарларыңыз ға рахмет !!!

10 слайд

Назарларыңыз ға рахмет !!!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ