Логарифм және олардың қасиеттері бойынша есеп шығару.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Білімділік.Білімділік.
Оқушыларды логарифм Оқушыларды логарифм
және олардың қасиеттері қолданып,әртүрлі және олардың қасиеттері қолданып,әртүрлі
есептерді шешу әдістерін үйрету.есептерді шешу әдістерін үйрету.
Дамытушылық.Дамытушылық.
Оқушылардың Оқушылардың
өздігінен ойлау және есеп шығару өздігінен ойлау және есеп шығару
икемдіктерін қалыптастыру және ойлау икемдіктерін қалыптастыру және ойлау
қабілеттерін дамыту.қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік.Тәрбиелік.
Бірлесе жұмыс істеуге, бір-Бірлесе жұмыс істеуге, бір-
бірлерін тыңдауға, шапшаңдыққа, бірлерін тыңдауға, шапшаңдыққа,
жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
2 слайд
Білімділік.Білімділік. Оқушыларды логарифм Оқушыларды логарифм және олардың қасиеттері қолданып,әртүрлі және олардың қасиеттері қолданып,әртүрлі есептерді шешу әдістерін үйрету.есептерді шешу әдістерін үйрету. Дамытушылық.Дамытушылық. Оқушылардың Оқушылардың өздігінен ойлау және есеп шығару өздігінен ойлау және есеп шығару икемдіктерін қалыптастыру және ойлау икемдіктерін қалыптастыру және ойлау қабілеттерін дамыту.қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік.Тәрбиелік. Бірлесе жұмыс істеуге, бір-Бірлесе жұмыс істеуге, бір- бірлерін тыңдауға, шапшаңдыққа, бірлерін тыңдауға, шапшаңдыққа, жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
3 слайд
.: араласаралас
ТоптықТоптық
жүйежүйе
..
деңгейлік тапсырмалар, деңгейлік тапсырмалар,
слайд, компьютерслайд, компьютер
3 слайд
.: араласаралас ТоптықТоптық жүйежүйе .. деңгейлік тапсырмалар, деңгейлік тапсырмалар, слайд, компьютерслайд, компьютер
4 слайд
1
Ұйымдастыру. Ұйымдастыру.
1.Оқушыларды екі топқа бөліп 1.Оқушыларды екі топқа бөліп
отырғызу, топ басшыларын анықтау. отырғызу, топ басшыларын анықтау.
Топтардың сабаққа даярлығын, қатысуын Топтардың сабаққа даярлығын, қатысуын
шолып өту және еркін.шолып өту және еркін.
2.Сабақтың мақсаты логарифм және 2.Сабақтың мақсаты логарифм және
логарифмнің қасиеттері бойынша алған логарифмнің қасиеттері бойынша алған
білімдерді тексеру,жинақтау, бекіте отырып білімдерді тексеру,жинақтау, бекіте отырып
есептер шешіп үйренуесептер шешіп үйрену .
2.
Үй жұмысын тексеру.Үй жұмысын тексеру.
Топпен құру, топтар бір-бірін тексеру, Топпен құру, топтар бір-бірін тексеру,
қателерін түзеп, толықтыру. қателерін түзеп, толықтыру.
4 слайд
1 Ұйымдастыру. Ұйымдастыру. 1.Оқушыларды екі топқа бөліп 1.Оқушыларды екі топқа бөліп отырғызу, топ басшыларын анықтау. отырғызу, топ басшыларын анықтау. Топтардың сабаққа даярлығын, қатысуын Топтардың сабаққа даярлығын, қатысуын шолып өту және еркін.шолып өту және еркін. 2.Сабақтың мақсаты логарифм және 2.Сабақтың мақсаты логарифм және логарифмнің қасиеттері бойынша алған логарифмнің қасиеттері бойынша алған білімдерді тексеру,жинақтау, бекіте отырып білімдерді тексеру,жинақтау, бекіте отырып есептер шешіп үйренуесептер шешіп үйрену . 2. Үй жұмысын тексеру.Үй жұмысын тексеру. Топпен құру, топтар бір-бірін тексеру, Топпен құру, топтар бір-бірін тексеру, қателерін түзеп, толықтыру. қателерін түзеп, толықтыру.
5 слайд
3.Логарифмнің қасиеттеріне
шолу жасау.
1.
қалайқалай
оқимызоқимыз
??
2. lgх қалай атайды?2. lgх қалай атайды?
3. lnх қалай атайды?3. lnх қалай атайды?
4. 4. =
5.5. =
6. log(ху)=6. log(ху)=
7. 7. =
6. log(ху)=6. log(ху)=
=
8.8. =
5 слайд
3.Логарифмнің қасиеттеріне шолу жасау. 1. қалайқалай оқимызоқимыз ?? 2. lgх қалай атайды?2. lgх қалай атайды? 3. lnх қалай атайды?3. lnх қалай атайды? 4. 4. = 5.5. = 6. log(ху)=6. log(ху)= 7. 7. = 6. log(ху)=6. log(ху)= = 8.8. =
6 слайд
4. Миға шабуыл. (Ауызша есеп.)
Оқушыларға ауызша тапсырма беріледі.
=5
=*
=1,2
=2
6 слайд
4. Миға шабуыл. (Ауызша есеп.) Оқушыларға ауызша тапсырма беріледі. =5 =* =1,2 =2
7 слайд
6 .6 .
Ой толғаныс. «Шапшаңдық» Ой толғаныс. «Шапшаңдық»
Тест тапсырмасы:Тест тапсырмасы:
1.
А) 2 В) 3 С) -4 D ) 4
2.
А) 1 В) 2 С) 3 D ) -1
3.
А) 5 В) 4 С) 1 D ) 3
4.
А) 3 В) 2 С) 10 D ) 20
5. х-тін мәнін тап, егер
А) 5 В) 10 С) 100 D ) 9
7 слайд
6 .6 . Ой толғаныс. «Шапшаңдық» Ой толғаныс. «Шапшаңдық» Тест тапсырмасы:Тест тапсырмасы: 1. А) 2 В) 3 С) -4 D ) 4 2. А) 1 В) 2 С) 3 D ) -1 3. А) 5 В) 4 С) 1 D ) 3 4. А) 3 В) 2 С) 10 D ) 20 5. х-тін мәнін тап, егер А) 5 В) 10 С) 100 D ) 9
8 слайд
7.Өздік жұмысы тапсырмасы.
А деңгейі:
1). Есепте:
2).
В деңгейі:
1). Есепте:
2). +
С деңгейі:
1). Есепте:
2) х-тін мәнін
тап:
+
8 слайд
7.Өздік жұмысы тапсырмасы. А деңгейі: 1). Есепте: 2). В деңгейі: 1). Есепте: 2). + С деңгейі: 1). Есепте: 2) х-тін мәнін тап: +
9 слайд
Өздік жұмыстын дұрыс жауабыӨздік жұмыстын дұрыс жауабы
..
А деңгейіА деңгейі 55
––
11
В деңгейіВ деңгейі
11
2323
С деңгейіС деңгейі
──
3,53,5
55
7.Үйге тапсырма беру. 7.Үйге тапсырма беру.
№207,208,209.№207,208,209.
8.Оқушылардың білімін бағалау.8.Оқушылардың білімін бағалау.
9.Сабақты қорытындылау.9.Сабақты қорытындылау.
9 слайд
Өздік жұмыстын дұрыс жауабыӨздік жұмыстын дұрыс жауабы .. А деңгейіА деңгейі 55 –– 11 В деңгейіВ деңгейі 11 2323 С деңгейіС деңгейі ── 3,53,5 55 7.Үйге тапсырма беру. 7.Үйге тапсырма беру. №207,208,209.№207,208,209. 8.Оқушылардың білімін бағалау.8.Оқушылардың білімін бағалау. 9.Сабақты қорытындылау.9.Сабақты қорытындылау.
10 слайд
Назарларыңыз
ға
рахмет !!!
10 слайд
Назарларыңыз ға рахмет !!!