Материалдар / Логарифмдік теңдеулер 10-сынып

Логарифмдік теңдеулер 10-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Логарифмдік теңдеулер бойынша алған білімдерімізді жүйелеу. Логарифмдік теңдеулерді шешу жолдарының тиімді тәсілдерін есеп шығаруда қолданып , білім, біліктіліктерін арттыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қырқүйек 2020
435
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
11 сынып С а б а қ т ы ң т а қ ы р ы б ы Логарифмдік теңдеулер Орындаған: Ағызам Ерсінгүл

1 слайд
11 сынып С а б а қ т ы ң т а қ ы р ы б ы Логарифмдік теңдеулер Орындаған: Ағызам Ерсінгүл

1 слайд

11 сынып С а б а қ т ы ң т а қ ы р ы б ы Логарифмдік теңдеулер Орындаған: Ағызам Ерсінгүл

Сабақтың мақсаты: . 1).Білімділік . Логарифмдік теңдеулер бойынша алған білімдерімізді жүйелеу. Логарифмдік тең

2 слайд
Сабақтың мақсаты: . 1).Білімділік . Логарифмдік теңдеулер бойынша алған білімдерімізді жүйелеу. Логарифмдік теңдеулерді шешу жолдарының тиімді тәсілдерін есеп шығаруда қолданып , білім, біліктіліктерін арттыру. 2) Тәрбиелік. Оқушылардың математика пәніне қызығушылығын арттыру, жарысуға, жарыста жеңімпаз болуға ұмтылуын дамыту. Оқушылардың белсенділігін арттыру. 3) Дамытушылық . Теориялық білімдерін практикада ұштастыра отырып, ойлау және есте сақтау, танымдық қабілеттерін дамыту.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: . 1).Білімділік . Логарифмдік теңдеулер бойынша алған білімдерімізді жүйелеу. Логарифмдік теңдеулерді шешу жолдарының тиімді тәсілдерін есеп шығаруда қолданып , білім, біліктіліктерін арттыру. 2) Тәрбиелік. Оқушылардың математика пәніне қызығушылығын арттыру, жарысуға, жарыста жеңімпаз болуға ұмтылуын дамыту. Оқушылардың белсенділігін арттыру. 3) Дамытушылық . Теориялық білімдерін практикада ұштастыра отырып, ойлау және есте сақтау, танымдық қабілеттерін дамыту.

М ы н а қ ы з ы қ т ы қ а р а ң ы з? “ 2 > 3 ” 1/4 > 1/8 бұл даусыз ақиқат (1/2) 2 > (1/2) 3 , бұл да күмән келтірме

3 слайд
М ы н а қ ы з ы қ т ы қ а р а ң ы з? “ 2 > 3 ” 1/4 > 1/8 бұл даусыз ақиқат (1/2) 2 > (1/2) 3 , бұл да күмән келтірмейді. Үлкен санға үлкен логарифм сәйкес келеді: lg(1/2) 2 > lg(1/2) 3 ; 2lg(1/2) > 3lg(1/2). lg(1/2) –ге қысқартудан кейін: 2 > 3. - Қай жерде қателік?

3 слайд

М ы н а қ ы з ы қ т ы қ а р а ң ы з? “ 2 > 3 ” 1/4 > 1/8 бұл даусыз ақиқат (1/2) 2 > (1/2) 3 , бұл да күмән келтірмейді. Үлкен санға үлкен логарифм сәйкес келеді: lg(1/2) 2 > lg(1/2) 3 ; 2lg(1/2) > 3lg(1/2). lg(1/2) –ге қысқартудан кейін: 2 > 3. - Қай жерде қателік?

Анықтама : Айнымалысы логарифм таңбасының астында орналасқан теңдеу логарифмдік теңдеу деп аталады Қарапайым логарифмдік тең

4 слайд
Анықтама : Айнымалысы логарифм таңбасының астында орналасқан теңдеу логарифмдік теңдеу деп аталады Қарапайым логарифмдік теңдеу log a х = б (а > 0, а≠ 1, б>0 ) Теңдеу шешу тәсілдері: 1. Логарифмнің анықтамасын қолдану арқылы шешу log a х = б (а > 0, а≠ 1, б>0 ) теңдеу түбірі х = а b түрінде беріледі 2. Потенциялдау әдісі. Потенциялдау ұғымын логарифмі бар теңдеулерді логарифмсіз теңдеуге келтіру деп түсінуге болады. Мысалы, егер log a f(х) = log a g(х) берілсе f(х) = g(х), f(х)>0, g(х)>0 , а > 0, а≠ 1. 3. Жаңа айнымалы енгізу тәсілі 4. Теңдіктің екі жағын логарифмдеу 5. Логарифмдерді бір негізге келтіру 6. Функционалды-графикалық әдіс

4 слайд

Анықтама : Айнымалысы логарифм таңбасының астында орналасқан теңдеу логарифмдік теңдеу деп аталады Қарапайым логарифмдік теңдеу log a х = б (а > 0, а≠ 1, б>0 ) Теңдеу шешу тәсілдері: 1. Логарифмнің анықтамасын қолдану арқылы шешу log a х = б (а > 0, а≠ 1, б>0 ) теңдеу түбірі х = а b түрінде беріледі 2. Потенциялдау әдісі. Потенциялдау ұғымын логарифмі бар теңдеулерді логарифмсіз теңдеуге келтіру деп түсінуге болады. Мысалы, егер log a f(х) = log a g(х) берілсе f(х) = g(х), f(х)>0, g(х)>0 , а > 0, а≠ 1. 3. Жаңа айнымалы енгізу тәсілі 4. Теңдіктің екі жағын логарифмдеу 5. Логарифмдерді бір негізге келтіру 6. Функционалды-графикалық әдіс

5 слайд

5 слайд

Н. Ә. Назарбаев. Сабақ ұраны:

6 слайд
Н. Ә. Назарбаев. Сабақ ұраны:

6 слайд

Н. Ә. Назарбаев. Сабақ ұраны:

Ойын-толқын , айналған қатты ағысқа, Табылғандай таным да, жат дауыс та. Біреу озып келеді қатарынан, Біреу мініп жатқанда апты

7 слайд
Ойын-толқын , айналған қатты ағысқа, Табылғандай таным да, жат дауыс та. Біреу озып келеді қатарынан, Біреу мініп жатқанда аптығыста. Ойын-толқын, жатқандай асып, тасып, Біреу мығым, біреулер шалыс басып. Бұл ойыннан өтеді ғұлама ойлар, Жеңсең де, жеңілсең де қалма жасып .

7 слайд

Ойын-толқын , айналған қатты ағысқа, Табылғандай таным да, жат дауыс та. Біреу озып келеді қатарынан, Біреу мініп жатқанда аптығыста. Ойын-толқын, жатқандай асып, тасып, Біреу мығым, біреулер шалыс басып. Бұл ойыннан өтеді ғұлама ойлар, Жеңсең де, жеңілсең де қалма жасып .

8 слайд

8 слайд

Іріктеу сұрақтары: 1. 1. Қандай теңдеулерді білеміз 2. Логарифмдік функция қасиеттері 3. Логарифмдік теңдеудің анықтамасы

9 слайд
Іріктеу сұрақтары: 1. 1. Қандай теңдеулерді білеміз 2. Логарифмдік функция қасиеттері 3. Логарифмдік теңдеудің анықтамасы 4. Логарифмдік теңдеуді шешу жолдары 5. Натурал логарифм дегеніміз не? 6. Неліктен теріс санның логарифмі анықталмайды? 7. Санның логарифмі деген не? 8. I ogах a- ның мәні қандай? (а>0 , а тең емес 1) 9. Анықталу облысы (Барлық оң нақты сандар жиыны) 10. I ogа1 неге тең? (0) 11. logaa неге тең? (1) 12. logax+logay= (logaxy) 13. logax-logay= (logax/y) 14. I ogах m= (mlogax) 15. I og2х=3 (8) 16. I og5х=4 (625) 17. I og4х=2 (16) 18. I og81Х=0,25 (3) 19. 3 log34 (4) 20. log a x жа ң а негізге келтіру

9 слайд

Іріктеу сұрақтары: 1. 1. Қандай теңдеулерді білеміз 2. Логарифмдік функция қасиеттері 3. Логарифмдік теңдеудің анықтамасы 4. Логарифмдік теңдеуді шешу жолдары 5. Натурал логарифм дегеніміз не? 6. Неліктен теріс санның логарифмі анықталмайды? 7. Санның логарифмі деген не? 8. I ogах a- ның мәні қандай? (а>0 , а тең емес 1) 9. Анықталу облысы (Барлық оң нақты сандар жиыны) 10. I ogа1 неге тең? (0) 11. logaa неге тең? (1) 12. logax+logay= (logaxy) 13. logax-logay= (logax/y) 14. I ogах m= (mlogax) 15. I og2х=3 (8) 16. I og5х=4 (625) 17. I og4х=2 (16) 18. I og81Х=0,25 (3) 19. 3 log34 (4) 20. log a x жа ң а негізге келтіру

100 теңге 1) мәнін тап:

10 слайд
100 теңге 1) мәнін тап:

10 слайд

100 теңге 1) мәнін тап:

2 00 теңге 2) a b =x логарифмде.

11 слайд
2 00 теңге 2) a b =x логарифмде.

11 слайд

2 00 теңге 2) a b =x логарифмде.

300 теңге В-1 В-2 В- 3 Жауаптар А Б С Д Log 3 3 Log 5 5 Log 7 7 1 7 5 3 А. 1

12 слайд
300 теңге В-1 В-2 В- 3 Жауаптар А Б С Д Log 3 3 Log 5 5 Log 7 7 1 7 5 3 А. 1

12 слайд

300 теңге В-1 В-2 В- 3 Жауаптар А Б С Д Log 3 3 Log 5 5 Log 7 7 1 7 5 3 А. 1

500 теңге В-1 В-2 В- 3 Log 2 1 6=x Log х 64 = 3 Log х 16=2 Жауаптар А Б С Д -3 5 12 4 Д . 4

13 слайд
500 теңге В-1 В-2 В- 3 Log 2 1 6=x Log х 64 = 3 Log х 16=2 Жауаптар А Б С Д -3 5 12 4 Д . 4

13 слайд

500 теңге В-1 В-2 В- 3 Log 2 1 6=x Log х 64 = 3 Log х 16=2 Жауаптар А Б С Д -3 5 12 4 Д . 4

1 000 теңге В-1 В-2 В- 3 Lg 1 Log 2 1 Log 16 1 Жауаптар А Б С Д 16 5 0 4

14 слайд
1 000 теңге В-1 В-2 В- 3 Lg 1 Log 2 1 Log 16 1 Жауаптар А Б С Д 16 5 0 4

14 слайд

1 000 теңге В-1 В-2 В- 3 Lg 1 Log 2 1 Log 16 1 Жауаптар А Б С Д 16 5 0 4

15 слайд

15 слайд

В- 1 Lg (2x-3) = Lg 3 В- 2 Log 2 (2 х -1)= Log 2 5 В- 3 Log 5 (3 х +1)= Log 5 10 Жауаптары А Б С Д 6 3 0 42000 теңге Б.3

16 слайд
В- 1 Lg (2x-3) = Lg 3 В- 2 Log 2 (2 х -1)= Log 2 5 В- 3 Log 5 (3 х +1)= Log 5 10 Жауаптары А Б С Д 6 3 0 42000 теңге Б.3

16 слайд

В- 1 Lg (2x-3) = Lg 3 В- 2 Log 2 (2 х -1)= Log 2 5 В- 3 Log 5 (3 х +1)= Log 5 10 Жауаптары А Б С Д 6 3 0 42000 теңге Б.3

Жауаптары А Б С Д 1; 4 4 0 4;-44000 теңге В- 1 log 5 (x+1)+log 5 (x-1)=log 5 3+log 5 5 В- 2 log 2 (x-2)+log 2 (x-3)=1 В- 3 lo

17 слайд
Жауаптары А Б С Д 1; 4 4 0 4;-44000 теңге В- 1 log 5 (x+1)+log 5 (x-1)=log 5 3+log 5 5 В- 2 log 2 (x-2)+log 2 (x-3)=1 В- 3 log 2 (x 2 +8)-log 2 (x-1)=log 2 8 Б . 4

17 слайд

Жауаптары А Б С Д 1; 4 4 0 4;-44000 теңге В- 1 log 5 (x+1)+log 5 (x-1)=log 5 3+log 5 5 В- 2 log 2 (x-2)+log 2 (x-3)=1 В- 3 log 2 (x 2 +8)-log 2 (x-1)=log 2 8 Б . 4

8 000 теңге А. 1 Б. 2 Д. 1;2С. 4 Б. 2В- 1 log 6 x+log 6 (x+1)=1 В- 2 log 1,5 (x-1)+log 1,5 (x+1)=1+log 1,5 x В- 3 log x

18 слайд
8 000 теңге А. 1 Б. 2 Д. 1;2С. 4 Б. 2В- 1 log 6 x+log 6 (x+1)=1 В- 2 log 1,5 (x-1)+log 1,5 (x+1)=1+log 1,5 x В- 3 log x (x 2 -2x+2)=1

18 слайд

8 000 теңге А. 1 Б. 2 Д. 1;2С. 4 Б. 2В- 1 log 6 x+log 6 (x+1)=1 В- 2 log 1,5 (x-1)+log 1,5 (x+1)=1+log 1,5 x В- 3 log x (x 2 -2x+2)=1

В- 1 log 2 (3x-1)-log 2 (4-x)=4-log 2 (x-1) В- 2 log 6 x=1-log 6 (x-1) В- 3 log 5 (x+1)+log 5 (x-1)=3log 5 2 Жауаптары А Б С

19 слайд
В- 1 log 2 (3x-1)-log 2 (4-x)=4-log 2 (x-1) В- 2 log 6 x=1-log 6 (x-1) В- 3 log 5 (x+1)+log 5 (x-1)=3log 5 2 Жауаптары А Б С Д 1; 4 3;-2 3;-7 3 Д .316 000 теңге

19 слайд

В- 1 log 2 (3x-1)-log 2 (4-x)=4-log 2 (x-1) В- 2 log 6 x=1-log 6 (x-1) В- 3 log 5 (x+1)+log 5 (x-1)=3log 5 2 Жауаптары А Б С Д 1; 4 3;-2 3;-7 3 Д .316 000 теңге

32 000 теңге • Логарифнің дамуына көп үлес қосқан ғалым кім? Джон Непер (1550-1617)

20 слайд
32 000 теңге • Логарифнің дамуына көп үлес қосқан ғалым кім? Джон Непер (1550-1617)

20 слайд

32 000 теңге • Логарифнің дамуына көп үлес қосқан ғалым кім? Джон Непер (1550-1617)

21 слайд

21 слайд

64 000 теңге д .(1; 1/10 )lgx 3 lg(100x)=3lgx

22 слайд
64 000 теңге д .(1; 1/10 )lgx 3 lg(100x)=3lgx

22 слайд

64 000 теңге д .(1; 1/10 )lgx 3 lg(100x)=3lgx

125 000 теңге log 4 log 3 log 2 x=0 теңдеуін шешіңдер.

23 слайд
125 000 теңге log 4 log 3 log 2 x=0 теңдеуін шешіңдер.

23 слайд

125 000 теңге log 4 log 3 log 2 x=0 теңдеуін шешіңдер.

250 000 теңге log 3x+7 (5x+3)+log 5x+3 (3x+7)=2

24 слайд
250 000 теңге log 3x+7 (5x+3)+log 5x+3 (3x+7)=2

24 слайд

250 000 теңге log 3x+7 (5x+3)+log 5x+3 (3x+7)=2

500 000 теңге Бұл ғалым Швейцарияда дүниеге келді, бірақ Рессейді екінші отаным деп санайды. Ол кім?

25 слайд
500 000 теңге Бұл ғалым Швейцарияда дүниеге келді, бірақ Рессейді екінші отаным деп санайды. Ол кім?

25 слайд

500 000 теңге Бұл ғалым Швейцарияда дүниеге келді, бірақ Рессейді екінші отаным деп санайды. Ол кім?

1000 000 теңге 4 жолаушы түнде екі кісіні ғана көтеретін көпірден өту керек. Қолдарында бір шам бар. А-1 мин, В-2 мин, С- 5

26 слайд
1000 000 теңге 4 жолаушы түнде екі кісіні ғана көтеретін көпірден өту керек. Қолдарында бір шам бар. А-1 мин, В-2 мин, С- 5мин, Д- 10 минутта өтетін болса ең аз дегенде көпірден өту үшін неше минут керек?

26 слайд

1000 000 теңге 4 жолаушы түнде екі кісіні ғана көтеретін көпірден өту керек. Қолдарында бір шам бар. А-1 мин, В-2 мин, С- 5мин, Д- 10 минутта өтетін болса ең аз дегенде көпірден өту үшін неше минут керек?

27 слайд

27 слайд

Бағалау парағы Оқушылардың аты-жөні 1-5 6-10 11-15 Қорытынды Жеңімпаздар 1 Жансая 2 Ерсінгүл 3 Арай 4 Дулат 5 Гүлмира 6 Құрал

28 слайд
Бағалау парағы Оқушылардың аты-жөні 1-5 6-10 11-15 Қорытынды Жеңімпаздар 1 Жансая 2 Ерсінгүл 3 Арай 4 Дулат 5 Гүлмира 6 Құралай 7 Назерке 8 Гаухар 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

28 слайд

Бағалау парағы Оқушылардың аты-жөні 1-5 6-10 11-15 Қорытынды Жеңімпаздар 1 Жансая 2 Ерсінгүл 3 Арай 4 Дулат 5 Гүлмира 6 Құралай 7 Назерке 8 Гаухар 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

29 слайд

29 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ