LS
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Lesson Study дегеніміз - жоспарлау, сабақты талқылау,
сабақты өткізу, сабақтан кейінгі талқылауды қоса алғанда,
сабақтың сапасын жақсартуға арналған үрдіс.
1 слайд
Lesson Study дегеніміз - жоспарлау, сабақты талқылау, сабақты өткізу, сабақтан кейінгі талқылауды қоса алғанда, сабақтың сапасын жақсартуға арналған үрдіс.
2 слайд
САБАҚҚА ДЕЙІН
LS топ мүшелері:
1) LS сабақ өтуші мұғалім: Жодасбек Мейірбек 7«В» сыныбының
математика пәні мұғалімі. (педагог-модератор)
2) Бекеев Сапарғали, математика пәні мұғалімі (педагог-зерттеуші)
3) Аренова Жұлдыз, математика пәні мұғалімі (педагог-сарапшы)
4) Джандарбекова Гульдана, математика пәні мұғалімі (педагог-
зерттеуші)
2023-2024 оқу жылының қорытындысы бойынша 6В сыныбының математика
пәнінен білім сапасы басқа параллель сыныптарға қарағанда төмен
болғандықтан, 7В сыныбы 2024-2025 оқу жылында нысаналы сынып болып
табылды және алгебра пәнін зерттеуге қойылды.
7В сыныбында жалпы – 22 оқушы бар
11-ұл бала, 11-қыз бала
Мақсатымыз: 2024-2025 оқу жылында алгебра пәнінен білім сапасын көтеру.
2 слайд
САБАҚҚА ДЕЙІН LS топ мүшелері: 1) LS сабақ өтуші мұғалім: Жодасбек Мейірбек 7«В» сыныбының математика пәні мұғалімі. (педагог-модератор) 2) Бекеев Сапарғали, математика пәні мұғалімі (педагог-зерттеуші) 3) Аренова Жұлдыз, математика пәні мұғалімі (педагог-сарапшы) 4) Джандарбекова Гульдана, математика пәні мұғалімі (педагог- зерттеуші) 2023-2024 оқу жылының қорытындысы бойынша 6В сыныбының математика пәнінен білім сапасы басқа параллель сыныптарға қарағанда төмен болғандықтан, 7В сыныбы 2024-2025 оқу жылында нысаналы сынып болып табылды және алгебра пәнін зерттеуге қойылды. 7В сыныбында жалпы – 22 оқушы бар 11-ұл бала, 11-қыз бала Мақсатымыз: 2024-2025 оқу жылында алгебра пәнінен білім сапасын көтеру.
3 слайд
ЖОСПАР ҚҰРУ
1)Зерттеу объектісін анықтау: Сауалнама алу, талдау.
2)Дерек көздерін тиімді пайдалану, қорыту.
3)Зерттеу сабағының тақырыбын айқындау.
4)Топпен бірлесіп келесі L.S. сабағын жоспарлау.
5)Талқылау барысында жазба жүргізуге арналған кесте дайындау
Күтілетін нәтиже: Жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып,
оқушылардың деңгейін көтеру. Сонымен қатар балалардың
ойлау қабілеттерін арттыра отырып,өз ой-пікірлерін ашық
айтуға дағдыландыру.
3 слайд
ЖОСПАР ҚҰРУ 1)Зерттеу объектісін анықтау: Сауалнама алу, талдау. 2)Дерек көздерін тиімді пайдалану, қорыту. 3)Зерттеу сабағының тақырыбын айқындау. 4)Топпен бірлесіп келесі L.S. сабағын жоспарлау. 5)Талқылау барысында жазба жүргізуге арналған кесте дайындау Күтілетін нәтиже: Жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып, оқушылардың деңгейін көтеру. Сонымен қатар балалардың ойлау қабілеттерін арттыра отырып,өз ой-пікірлерін ашық айтуға дағдыландыру.
4 слайд
I.ЗЕРТТЕУ ОБЬЕКТІСІН
АНЫҚТАУ
Сауалнама
1. Алгебра сабағының, өзге пәндермен салыстырғанда, қандай өзгешелігі бар?
2. Сабақ қызықты және бұдан да түсінікті болу үшін не өзгеріс енгізгің келеді?
3. Сен жаңа тақырыпты онша түсінбей немесе ұға алмай қалсаң, мұғалімнің саған қалай көмектескенін
қалайсың?
4. Сабақтан соң өзіңді бағалайсың, сол бағалауың мен мұғалімнің бағасы сәйкес келе ме?
5. Дұрыс бағаламады деп мұғалімге өкпелегенсің бе?
6. Түсінбеген жеріңді оқулықтан тауып, оқисың ба?
7. Тапсырманы орындағанда шартын оқисың ба, әлде мұғалімнің айтқанын тыңдап, орындай бересің ба?
8. Сыныптағы тапсырмаларды кіммен бірге орындағың келеді?
9. Сыныпта кімдерге көмек керек деп ойлайсың? Оларға қалай көмектескен дұрыс деп ойлайсың?
10. Егер сен сабақты өткізетін болсаң, сабаққа қандай өткізерістер енгізер едің?
4 слайд
I.ЗЕРТТЕУ ОБЬЕКТІСІН АНЫҚТАУ Сауалнама 1. Алгебра сабағының, өзге пәндермен салыстырғанда, қандай өзгешелігі бар? 2. Сабақ қызықты және бұдан да түсінікті болу үшін не өзгеріс енгізгің келеді? 3. Сен жаңа тақырыпты онша түсінбей немесе ұға алмай қалсаң, мұғалімнің саған қалай көмектескенін қалайсың? 4. Сабақтан соң өзіңді бағалайсың, сол бағалауың мен мұғалімнің бағасы сәйкес келе ме? 5. Дұрыс бағаламады деп мұғалімге өкпелегенсің бе? 6. Түсінбеген жеріңді оқулықтан тауып, оқисың ба? 7. Тапсырманы орындағанда шартын оқисың ба, әлде мұғалімнің айтқанын тыңдап, орындай бересің ба? 8. Сыныптағы тапсырмаларды кіммен бірге орындағың келеді? 9. Сыныпта кімдерге көмек керек деп ойлайсың? Оларға қалай көмектескен дұрыс деп ойлайсың? 10. Егер сен сабақты өткізетін болсаң, сабаққа қандай өткізерістер енгізер едің?
5 слайд
II.ДЕРЕК КӨЗДЕРІН ТИІМДІ ПАЙДАЛАНУ,
ҚОРЫТУСыныптағы 22 оқушының 20-сы анкетаға жауап берді.
Анкетаға талдау
1. «Алгебра сабағының, өзге пәндермен салыстырғанда, қандай өзгешелігі бар?» деген сұраққа:
54%-ы күрделі, бірақ қиналмаймын, 16%-қызығып оқимын, 10%- онша түсініксіз, бірақ сабақта есеп
орындай аламын, 20%- мүлдем түсінбеймін деп жауап берді.
2. «Сабақ қызықты және бұдан да түсінікті болу үшін не өзгеріс енгізгің келеді?» сұрағына 20
оқшының10-ы (50%) топтық жұмыстардың және ойын элементтерінің үнемі болуын қалаймыз десе, қалған тең
жартысы «сабақ осылай өзгеріссіз қала берсін» деген пікір білдірген.
3. «Сен жаңа тақырыпты онша түсінбей немесе ұға алмай қалсаң, мұғалімнің саған қалай көмектескенін
қалайсың?» сұрағына 40%-тақтаға шығарса жақсы түсінемін, 25%-ы мұғалім жеке түсіндірсе түсінемін, 35%-
достарыммен талқаласам да, кітаптан оқып болса да түсіне аламын депті.
4. «Сабақтан соң өзіңді бағалайсың, сол бағалауың мен мұғалімнің бағасы сәйкес келеді ма?»
сұрағының талдауы: 70%-і келісемін, 15%-і келіспеймін, 15%-і кейде келімпеймін деп жауап берген.
5. «Дұрыс бағаламады деп мұғалімге өкпелегенсің ба?» сыныптың 70%-ы «жоқ» деп, 30%-ы «ия» деп
жауап берген.
6. «Түсінбеген жеріңді оқулықтан тауып, оқисың ба?» сұрағына 30%-ы «ия» деп жауап берген. Және
30%-ы «оқимын, кейде табамын, кейде таппаймын. Бірақ пайдалы ақпараттарды одан да сайын түсінемін» деп
жазған.
7. «Тапсырманы орындағанда шартын оқисың ба, әлде мұғалімнің айтқанын тыңдап, орындай бересің
ба?» деген сұраққа 30%-ы оқымаймын деп жауап жазған.
8. «Сыныптағы тапсырмаларды кіммен бірге орындағың келеді?» деген сұраққа жақсы
оқушыларды таңдағаны басым. Оның ішінде «сұраймын, көшіремін» 40%, «сұраймын, ақылдасамын»
35%, қалғандары бірге жүретін досын таңдағандар.
5 слайд
II.ДЕРЕК КӨЗДЕРІН ТИІМДІ ПАЙДАЛАНУ, ҚОРЫТУСыныптағы 22 оқушының 20-сы анкетаға жауап берді. Анкетаға талдау 1. «Алгебра сабағының, өзге пәндермен салыстырғанда, қандай өзгешелігі бар?» деген сұраққа: 54%-ы күрделі, бірақ қиналмаймын, 16%-қызығып оқимын, 10%- онша түсініксіз, бірақ сабақта есеп орындай аламын, 20%- мүлдем түсінбеймін деп жауап берді. 2. «Сабақ қызықты және бұдан да түсінікті болу үшін не өзгеріс енгізгің келеді?» сұрағына 20 оқшының10-ы (50%) топтық жұмыстардың және ойын элементтерінің үнемі болуын қалаймыз десе, қалған тең жартысы «сабақ осылай өзгеріссіз қала берсін» деген пікір білдірген. 3. «Сен жаңа тақырыпты онша түсінбей немесе ұға алмай қалсаң, мұғалімнің саған қалай көмектескенін қалайсың?» сұрағына 40%-тақтаға шығарса жақсы түсінемін, 25%-ы мұғалім жеке түсіндірсе түсінемін, 35%- достарыммен талқаласам да, кітаптан оқып болса да түсіне аламын депті. 4. «Сабақтан соң өзіңді бағалайсың, сол бағалауың мен мұғалімнің бағасы сәйкес келеді ма?» сұрағының талдауы: 70%-і келісемін, 15%-і келіспеймін, 15%-і кейде келімпеймін деп жауап берген. 5. «Дұрыс бағаламады деп мұғалімге өкпелегенсің ба?» сыныптың 70%-ы «жоқ» деп, 30%-ы «ия» деп жауап берген. 6. «Түсінбеген жеріңді оқулықтан тауып, оқисың ба?» сұрағына 30%-ы «ия» деп жауап берген. Және 30%-ы «оқимын, кейде табамын, кейде таппаймын. Бірақ пайдалы ақпараттарды одан да сайын түсінемін» деп жазған. 7. «Тапсырманы орындағанда шартын оқисың ба, әлде мұғалімнің айтқанын тыңдап, орындай бересің ба?» деген сұраққа 30%-ы оқымаймын деп жауап жазған. 8. «Сыныптағы тапсырмаларды кіммен бірге орындағың келеді?» деген сұраққа жақсы оқушыларды таңдағаны басым. Оның ішінде «сұраймын, көшіремін» 40%, «сұраймын, ақылдасамын» 35%, қалғандары бірге жүретін досын таңдағандар.
6 слайд
Қорытынды: ЛС зерттеуінің тақырыбын айқындадық.
ЛС тақырыбы: «Бірлескен оқу арқылы оқушының ойлау дағдысын
арттыру».
Проблемалық сұрақ: Бірлескен оқу оқушының ой қорытуына, оқуды
түсінуіне, білімді меңгеруіне қалай әсер етеді?
6
8
3
2
1
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТА ҮНЕМІ КӨМЕКТЕСУГЕ БОЛАДЫ
ӨЗДЕРІ ТҮСІНІП АЛУ ҮШІН МЫСАЛДАР ОРЫНДАТУ
КЕРЕК
МҰҒАЛІМ ЖЕКЕ КӨМЕКТЕСУІ, ЯҒНИ ЖЕКЕ ҮЙРЕТУІ
КЕРЕК
ЖЕКЕ ОҚУШЫЛАРДЫ «МАҒАН ОСЫ КӨМЕКТЕССІН»
ДЕГЕН ТАҢДАУЫ
«БӘРІБІР ТҮСІНБЕЙДІ»
Сыныпта кімдерге көмек керек деп
ойлайсың? Оларға қалай көмектескен
дұрыс деп ойлайсың?
Столбец2 Столбец1 Ряд 1
6 слайд
Қорытынды: ЛС зерттеуінің тақырыбын айқындадық. ЛС тақырыбы: «Бірлескен оқу арқылы оқушының ойлау дағдысын арттыру». Проблемалық сұрақ: Бірлескен оқу оқушының ой қорытуына, оқуды түсінуіне, білімді меңгеруіне қалай әсер етеді? 6 8 3 2 1 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТА ҮНЕМІ КӨМЕКТЕСУГЕ БОЛАДЫ ӨЗДЕРІ ТҮСІНІП АЛУ ҮШІН МЫСАЛДАР ОРЫНДАТУ КЕРЕК МҰҒАЛІМ ЖЕКЕ КӨМЕКТЕСУІ, ЯҒНИ ЖЕКЕ ҮЙРЕТУІ КЕРЕК ЖЕКЕ ОҚУШЫЛАРДЫ «МАҒАН ОСЫ КӨМЕКТЕССІН» ДЕГЕН ТАҢДАУЫ «БӘРІБІР ТҮСІНБЕЙДІ» Сыныпта кімдерге көмек керек деп ойлайсың? Оларға қалай көмектескен дұрыс деп ойлайсың? Столбец2 Столбец1 Ряд 1
7 слайд
№
р/
с
Бөлім/
Тақырыпт
ар
Сабақ тақырыбы Оқу мақсаттары Сағат
саны
Мерзімі Жауапты
1Функция.
Функциян
ың графигі
Функция және
функцияның графигі
7.4.1.3 функцияның анықталу
облысы мен мәндер жиынын
табу;
1 11.11.24 Пән мұғалімі
LS топ
мүшелері
2 Сызықтық функция
және оның графигі
7.4.1.4
функциясының анықтамасын
білу, графигін салу, k
коэффициентіне қатысты
орналасуын анықтау;
1 13.11.24 Пән мұғалімі
LS топ
мүшелері
3 Сызықтық функция
және оның графигі
7.4.1.5 түріндегі сызықтық
функцияның анықтамасын білу,
оның графигін салу және
графиктің k және b
коэффициенттеріне қатысты
орналасуын анықтау;
7.4.1.6 сызықтық функция
графигінің координата
осьтерімен қиылысу нүктелерін
графикті салмай табу;.
1 15.11.24 Пән мұғалімі
LS топ
мүшелері
4 Сызықтық функция
және оның графигі
7.4.1.7 у = kx + b сызықтық
функциясының графигінен k
және b таңбаларын анықтау;
1 18.11.24 Пән мұғалімі
LS топ
мүшелері
БЕКІТІЛДІ
Мектеп директоры: Д. Камбарова
«Алгебра» пәні бойынша тізбектелген сабақ жоспары
7 слайд
№ р/ с Бөлім/ Тақырыпт ар Сабақ тақырыбы Оқу мақсаттары Сағат саны Мерзімі Жауапты 1Функция. Функциян ың графигі Функция және функцияның графигі 7.4.1.3 функцияның анықталу облысы мен мәндер жиынын табу; 1 11.11.24 Пән мұғалімі LS топ мүшелері 2 Сызықтық функция және оның графигі 7.4.1.4 функциясының анықтамасын білу, графигін салу, k коэффициентіне қатысты орналасуын анықтау; 1 13.11.24 Пән мұғалімі LS топ мүшелері 3 Сызықтық функция және оның графигі 7.4.1.5 түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын білу, оның графигін салу және графиктің k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтау; 7.4.1.6 сызықтық функция графигінің координата осьтерімен қиылысу нүктелерін графикті салмай табу;. 1 15.11.24 Пән мұғалімі LS топ мүшелері 4 Сызықтық функция және оның графигі 7.4.1.7 у = kx + b сызықтық функциясының графигінен k және b таңбаларын анықтау; 1 18.11.24 Пән мұғалімі LS топ мүшелері БЕКІТІЛДІ Мектеп директоры: Д. Камбарова «Алгебра» пәні бойынша тізбектелген сабақ жоспары
8 слайд
IV. САБАҚТЫ БІРЛЕСЕ ЖОСПАРЛАУ
І. Сабақ жоспары (сабақ жоспары қойылады)
Бақыланатын оқушылар мен шағын топтарды,
бақылау барысы мен интервьюде қолданылатын
құралдарды, қадағалау, сұхбат алу
(аудио,видео,жартылай құрылымдалған) түрлерін
таңдау;
Оқушылардан сабаққа дейін сұхбат алу;
Оқушылардан алған сұхбат негізінде сабақ
жоспарына өзгертулер енгізу
ІІ. Сабақ кезінде (Lesson Study сабағы)
оқушыларды бақылау .
ІІІ. Сабақтан кейін.
Оқушылардан сабақтан кейін сұхбат алу.
Сабақты талқылау, сабақ жоспарына өзгерістер
енгізу, сабақ жоспарының жақсартылған нұсқасын
дайындау.
LS топтарының жұмысы туындаған проблеманы
шешу мақсатында кемінде топтастырылған үш
сабақтық циклден құралуы керек, өйткені бір немесе екі
сабақ ауқымында проблеманы шешуінің объективті
болуы екіталай.
8 слайд
IV. САБАҚТЫ БІРЛЕСЕ ЖОСПАРЛАУ І. Сабақ жоспары (сабақ жоспары қойылады) Бақыланатын оқушылар мен шағын топтарды, бақылау барысы мен интервьюде қолданылатын құралдарды, қадағалау, сұхбат алу (аудио,видео,жартылай құрылымдалған) түрлерін таңдау; Оқушылардан сабаққа дейін сұхбат алу; Оқушылардан алған сұхбат негізінде сабақ жоспарына өзгертулер енгізу ІІ. Сабақ кезінде (Lesson Study сабағы) оқушыларды бақылау . ІІІ. Сабақтан кейін. Оқушылардан сабақтан кейін сұхбат алу. Сабақты талқылау, сабақ жоспарына өзгерістер енгізу, сабақ жоспарының жақсартылған нұсқасын дайындау. LS топтарының жұмысы туындаған проблеманы шешу мақсатында кемінде топтастырылған үш сабақтық циклден құралуы керек, өйткені бір немесе екі сабақ ауқымында проблеманы шешуінің объективті болуы екіталай.
9 слайд
LESSON STUDY ЗЕРТТЕУ САБАҒЫ № ___
МАҚСАТЫ: ___________________________________________________________________
МЕРЗІМІ: ________ САБАҚТЫ ӨТУШІ МҰҒАЛІМ:
________________________________
СЫНЫБЫ: _____ САБАҚТЫ ЗЕРТТЕУШІ: ________________________________
____ ОҚУШЫ / ____________________________________/
Сабақ
кезеңдері
Уақыт
(мин)
Оқушының көңіл
күйі
Зейіні,
ынтасы
Достарының
ықпалы
Топтық
жұмыстағы
белсенділігі
Әдіс
тәсілдер
дің әсері
1-10
10-20
20-30
30-40
40-45
Ұсыныстар
пікірлер
9 слайд
LESSON STUDY ЗЕРТТЕУ САБАҒЫ № ___ МАҚСАТЫ: ___________________________________________________________________ МЕРЗІМІ: ________ САБАҚТЫ ӨТУШІ МҰҒАЛІМ: ________________________________ СЫНЫБЫ: _____ САБАҚТЫ ЗЕРТТЕУШІ: ________________________________ ____ ОҚУШЫ / ____________________________________/ Сабақ кезеңдері Уақыт (мин) Оқушының көңіл күйі Зейіні, ынтасы Достарының ықпалы Топтық жұмыстағы белсенділігі Әдіс тәсілдер дің әсері 1-10 10-20 20-30 30-40 40-45 Ұсыныстар пікірлер
10 слайд
САБАҚ ҚОРЫТЫНДЫСЫ БОЙЫНША ТАЛҚЫЛАУЛАРДЫ ЖАЗУ
ЗЕРТТЕУШІ: ...……………………………….. МЕРЗІМІ: ……………………
САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: ..........................................................................................................
Бақылаудағы А оқушы Бақылаудағы B оқушыБақылаудағы C оқушы
Оқушының әрқайсысы
қандай прогреске қол
жеткізді? Ол жеткілікті
болды ма? Олардың
сыныптарындағы басқа
оқушылар қандай нәтиже
көрсетеді?
Енгізіліп жатқан әдіс
қалай көмектесті немесе
кедергі келтірді (екеуі де
болуы ықтимал)?
Қандай тосын оқиғалар
болды?
Әр оқушының нәтижесін
жақсарту үшін келесі
жолы әдістеменің қандай
аспекті(лері) түзетілуі
керек?
Келесі жолы біз не істеуге
тырысуымыз керек?
10 слайд
САБАҚ ҚОРЫТЫНДЫСЫ БОЙЫНША ТАЛҚЫЛАУЛАРДЫ ЖАЗУ ЗЕРТТЕУШІ: ...……………………………….. МЕРЗІМІ: …………………… САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: .......................................................................................................... Бақылаудағы А оқушы Бақылаудағы B оқушыБақылаудағы C оқушы Оқушының әрқайсысы қандай прогреске қол жеткізді? Ол жеткілікті болды ма? Олардың сыныптарындағы басқа оқушылар қандай нәтиже көрсетеді? Енгізіліп жатқан әдіс қалай көмектесті немесе кедергі келтірді (екеуі де болуы ықтимал)? Қандай тосын оқиғалар болды? Әр оқушының нәтижесін жақсарту үшін келесі жолы әдістеменің қандай аспекті(лері) түзетілуі керек? Келесі жолы біз не істеуге тырысуымыз керек?
11 слайд
САБАҚТЫ БАҚЫЛАУ ПАРАҒЫ
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:__________________________________________________
МЕРЗІМІ: ________ САБАҚТЫ ӨТУШІ МҰҒАЛІМ: __________________________
СЫНЫБЫ: _____ САБАҚТЫ БАҚЫЛАУШІ: __________________________
Сабақты бақылау критерийлері ТөменОрта Жоғары
1Сабақ мақсаты анық
2 Оқушылар өздерін тәртіпті ұстайды
3Оқушылар сабаққа назар аударады (негізгі жұмыс)
4Мұғалім анық түсіндіреді
5Мұғалім оқышулар назарын өзіне тарта алады
6Мұғалім оқушыларды өз ойларын біліруге итермелейді
7Мұғалім оқушыларды терең ойлауға итермелейді
8Мұғалім тақтаға анық жазады
9 Мұғалім топтық жұмысты орнымен қолданады
10Мұғалім АКТ құралдарын тиісті түрде қолданады
11Жұмыс парағы немесе басқа материалдарды тиімді түрде
қолданады
12Оқушылар дұрыс нәрселерді жазып алады
13Оқушылар сабақты түсінеді
14Оқушылар өз пікірлерін айқын жеткізеді
15Оқушылар бірін-бірі тыңдай алады
16Мұғалім оқушылардың сөзіне, сұрақтарына дұрыс жауап
қайтарады
17Тапсырмалар орындалған соң, дер кезінде бағалау жасап отырады
18
Сабақ қорытындысы мақсатқа сәйкес
Пікірлер мен ұсыныстар
11 слайд
САБАҚТЫ БАҚЫЛАУ ПАРАҒЫ САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:__________________________________________________ МЕРЗІМІ: ________ САБАҚТЫ ӨТУШІ МҰҒАЛІМ: __________________________ СЫНЫБЫ: _____ САБАҚТЫ БАҚЫЛАУШІ: __________________________ Сабақты бақылау критерийлері ТөменОрта Жоғары 1Сабақ мақсаты анық 2 Оқушылар өздерін тәртіпті ұстайды 3Оқушылар сабаққа назар аударады (негізгі жұмыс) 4Мұғалім анық түсіндіреді 5Мұғалім оқышулар назарын өзіне тарта алады 6Мұғалім оқушыларды өз ойларын біліруге итермелейді 7Мұғалім оқушыларды терең ойлауға итермелейді 8Мұғалім тақтаға анық жазады 9 Мұғалім топтық жұмысты орнымен қолданады 10Мұғалім АКТ құралдарын тиісті түрде қолданады 11Жұмыс парағы немесе басқа материалдарды тиімді түрде қолданады 12Оқушылар дұрыс нәрселерді жазып алады 13Оқушылар сабақты түсінеді 14Оқушылар өз пікірлерін айқын жеткізеді 15Оқушылар бірін-бірі тыңдай алады 16Мұғалім оқушылардың сөзіне, сұрақтарына дұрыс жауап қайтарады 17Тапсырмалар орындалған соң, дер кезінде бағалау жасап отырады 18 Сабақ қорытындысы мақсатқа сәйкес Пікірлер мен ұсыныстар
12 слайд
БІРІГУ – БАСТАМА.
БІРГЕ БОЛУ - БҰЛ ПРОГРЕСС.
БІРГЕ ЖҰМЫС ІСТЕУ –
ТАБЫС!
ГЕНРИ ФОРД
LESSON STUDY ЗЕРТТЕУІН МАТЕМАТИКА
САБАҒЫНДА ҚОЛДАНУ ТӘЖІРИБЕСІ НӘТИЖЕСІНДЕ
Жетістіктер
1.Зерттеудегі сыныптың білім сапасы артады.
2.Сынып оқушылары оқуға ынталанады, бір-бірімен
достығы нығайяды, ынтымағы артады.
3.Өз бетінше дайындалу, ойын тиянақтап жеткізу, жазба
жұмысын таза орындау мен кітап оқу дағдысы
қалыптасады.
4. Мұғалімнің кәсіби шеберлігі дамиды, бірлескен жұмыс
дағдысы қалыптасады.
12 слайд
БІРІГУ – БАСТАМА. БІРГЕ БОЛУ - БҰЛ ПРОГРЕСС. БІРГЕ ЖҰМЫС ІСТЕУ – ТАБЫС! ГЕНРИ ФОРД LESSON STUDY ЗЕРТТЕУІН МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ҚОЛДАНУ ТӘЖІРИБЕСІ НӘТИЖЕСІНДЕ Жетістіктер 1.Зерттеудегі сыныптың білім сапасы артады. 2.Сынып оқушылары оқуға ынталанады, бір-бірімен достығы нығайяды, ынтымағы артады. 3.Өз бетінше дайындалу, ойын тиянақтап жеткізу, жазба жұмысын таза орындау мен кітап оқу дағдысы қалыптасады. 4. Мұғалімнің кәсіби шеберлігі дамиды, бірлескен жұмыс дағдысы қалыптасады.