Мәліметтерді пішімдеу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мәліметтерді пішімдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың мақсаты:Деректер типтерін атайды. Деректердің типтерін жіктейді
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы: Мәліметтерді пішімдеу Сабақ негізделген оқу мақаты •7.3.3.1 -деректердің типін жіктеу

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Мәліметтерді пішімдеу Сабақ негізделген оқу мақаты •7.3.3.1 -деректердің типін жіктеу . САБАҚТЫҢ МАҚСАТТАРЫ Деректер типтерін атайды. Деректердің типтерін жіктейді. Барлық оқушылар Оқушылардың басым бөлігі Кейбір оқушылар •Деректердің типтерін ажырата алады, типтерді дұрыс сиапттайды. •Программалау барысында типтермен жұмыс жасай алады. Мысал келтіре алады. Бағалау критерийлері Деректер типін атайды және сипаттайды Типтерді жіктейді Құндылықтард ы дарыту.Біз бейбітшілікпен келісім идеясын ілгерілете отырып,еліміздің халықаралық аренада мойындалған беделін нығайта түсетін боламыз Тілдік мақсат:Лексика мен сөз тіркестерінің мысалдарын қамтитын тілдік мақсаттарды анықтаңыз. Деректердің типтерін ажырата алады, типтерді дұрыс сиапттай біледі. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдерді. Real, integer, begin, date, string, boolean Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Меншіктеу, айнымалы, символдық типтер Тип дегенімізі:......................... Типтердің ............... түрлері бар Бүтін және нақты типті сипаттау үшін .......... және ........... командаларды қолданады.

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Мәліметтерді пішімдеу Сабақ негізделген оқу мақаты •7.3.3.1 -деректердің типін жіктеу . САБАҚТЫҢ МАҚСАТТАРЫ Деректер типтерін атайды. Деректердің типтерін жіктейді. Барлық оқушылар Оқушылардың басым бөлігі Кейбір оқушылар •Деректердің типтерін ажырата алады, типтерді дұрыс сиапттайды. •Программалау барысында типтермен жұмыс жасай алады. Мысал келтіре алады. Бағалау критерийлері Деректер типін атайды және сипаттайды Типтерді жіктейді Құндылықтард ы дарыту.Біз бейбітшілікпен келісім идеясын ілгерілете отырып,еліміздің халықаралық аренада мойындалған беделін нығайта түсетін боламыз Тілдік мақсат:Лексика мен сөз тіркестерінің мысалдарын қамтитын тілдік мақсаттарды анықтаңыз. Деректердің типтерін ажырата алады, типтерді дұрыс сиапттай біледі. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдерді. Real, integer, begin, date, string, boolean Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Меншіктеу, айнымалы, символдық типтер Тип дегенімізі:......................... Типтердің ............... түрлері бар Бүтін және нақты типті сипаттау үшін .......... және ........... командаларды қолданады.

2 Белсенді оқу білім,дағды және көзқарас деп аталатын оқудың негізгі үш саласы қамтып,оқудың бұл таксономиясын “оқу ү

#2 слайд
2 Белсенді оқу білім,дағды және көзқарас деп аталатын оқудың негізгі үш саласы қамтып,оқудың бұл таксономиясын “оқу үдерісінің мақсаты ”деп санауға болады Кері байланыс «Сөйлегіш қолдар» арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады Топтарға біріктіру “Түйінделген жіп” 1 топ – Мәліметтер типі. 2 топ – Өрнек “Ойлан,жұптас,бөліс”. Топтық жұмыс Жеке жұмыс Жұптық жұмыс Топтық жұмыс Қалыптастырушы бағалау

2 слайд

2 Белсенді оқу білім,дағды және көзқарас деп аталатын оқудың негізгі үш саласы қамтып,оқудың бұл таксономиясын “оқу үдерісінің мақсаты ”деп санауға болады Кері байланыс «Сөйлегіш қолдар» арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады Топтарға біріктіру “Түйінделген жіп” 1 топ – Мәліметтер типі. 2 топ – Өрнек “Ойлан,жұптас,бөліс”. Топтық жұмыс Жеке жұмыс Жұптық жұмыс Топтық жұмыс Қалыптастырушы бағалау

Тапсырма Критерий Дескриптор Ұпай Жеке жұмыс Ой қозғау сұрақтары.– Сын тұрғысында ойлауды дамыту . Өткен тақырыптар бо

#3 слайд
Тапсырма Критерий Дескриптор Ұпай Жеке жұмыс Ой қозғау сұрақтары.– Сын тұрғысында ойлауды дамыту . Өткен тақырыптар бойынша оқушыларға жеке таратпалар беріледі, онда бірінші бағандағы тақырыпқа сай, екінші бағандағы дұрыс анықтаманы сызып көрсету керек. Оқушылардың сабаққа дайындығын нақтылап алу. Топтық жұмыс -«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. оқушылардың өздерінің оқытуы туралы ойланатынына көз жеткізу. Жұптық жұмыс Кестені толтырЖұптасып жұмыс орындады, бір-біріне көмектесті; өзіндік тұжырым жасады; жасаған жұмыстарын мәлімдеді бірін-бірі бағалады; өте жақсы жақсы Толықтыру қажет

3 слайд

Тапсырма Критерий Дескриптор Ұпай Жеке жұмыс Ой қозғау сұрақтары.– Сын тұрғысында ойлауды дамыту . Өткен тақырыптар бойынша оқушыларға жеке таратпалар беріледі, онда бірінші бағандағы тақырыпқа сай, екінші бағандағы дұрыс анықтаманы сызып көрсету керек. Оқушылардың сабаққа дайындығын нақтылап алу. Топтық жұмыс -«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. оқушылардың өздерінің оқытуы туралы ойланатынына көз жеткізу. Жұптық жұмыс Кестені толтырЖұптасып жұмыс орындады, бір-біріне көмектесті; өзіндік тұжырым жасады; жасаған жұмыстарын мәлімдеді бірін-бірі бағалады; өте жақсы жақсы Толықтыру қажет

4 Критериалды бағалау кезінде оқушылардың үлгерімі алдын-ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығының көмегімен өлшене

#4 слайд
4 Критериалды бағалау кезінде оқушылардың үлгерімі алдын-ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығының көмегімен өлшенеді (МАН,36-бет) Кері байланыс- белгілі бір әрекетті немесе оқиғаны түсіну, игеру , онымен келісіп,келіспейтіндігін көрсететін белгілі бір әрекет немесе оқиға туралы пікір, баға беру, жауапты реакция Глоссарий “Жұлдызша” әдісі көмегімен қалыптастырушы бағалау

4 слайд

4 Критериалды бағалау кезінде оқушылардың үлгерімі алдын-ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығының көмегімен өлшенеді (МАН,36-бет) Кері байланыс- белгілі бір әрекетті немесе оқиғаны түсіну, игеру , онымен келісіп,келіспейтіндігін көрсететін белгілі бір әрекет немесе оқиға туралы пікір, баға беру, жауапты реакция Глоссарий “Жұлдызша” әдісі көмегімен қалыптастырушы бағалау

Файл форматы:
pptx
16.12.2017
340
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі