Материалдар / Мәліметтерді пішімдеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мәліметтерді пішімдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ 7 сыныпта өтілетін сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2018
442
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Ильясова Гүлмира №278 орта мектеп Мәліметтерді пішімдеу •7.3.3.1 -деректердің типін ж

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ильясова Гүлмира №278 орта мектеп Мәліметтерді пішімдеу •7.3.3.1 -деректердің типін жіктеу . Сабақ негізделген оқу мақаты САБАҚТЫҢ МАҚСАТТАРЫ Деректер типтерін атайды. Деректердің типтерін жіктейді. Барлық оқушылар Оқушылардың басым бөлігі Кейбір оқушылар •Деректердің типтерін ажырата алады, типтерді дұрыс сиапттайды. •Программалау барысында типтермен жұмыс жасай алады. Мысал келтіре алады. Бағалау критерийлері Деректер типін атайды және сипаттайды Типтерді жіктейді Құндылықтард ы дарыту.Біз бейбітшілікпен келісім идеясын ілгерілете отырып,еліміздің халықаралық аренада мойындалған беделін нығайта түсетін боламыз Тілдік мақсат:Лексика мен сөз тіркестерінің мысалдарын қамтитын тілдік мақсаттарды анықтаңыз. Деректердің типтерін ажырата алады, типтерді дұрыс сиапттай біледі. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдерді. Real, integer, begin, date, string, boolean Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Меншіктеу, айнымалы, символдық типтер Тип дегенімізі:......................... Типтердің ............... түрлері бар Бүтін және нақты типті сипаттау үшін .......... және ........... командаларды қолданады.

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Ильясова Гүлмира №278 орта мектеп Мәліметтерді пішімдеу •7.3.3.1 -деректердің типін жіктеу . Сабақ негізделген оқу мақаты САБАҚТЫҢ МАҚСАТТАРЫ Деректер типтерін атайды. Деректердің типтерін жіктейді. Барлық оқушылар Оқушылардың басым бөлігі Кейбір оқушылар •Деректердің типтерін ажырата алады, типтерді дұрыс сиапттайды. •Программалау барысында типтермен жұмыс жасай алады. Мысал келтіре алады. Бағалау критерийлері Деректер типін атайды және сипаттайды Типтерді жіктейді Құндылықтард ы дарыту.Біз бейбітшілікпен келісім идеясын ілгерілете отырып,еліміздің халықаралық аренада мойындалған беделін нығайта түсетін боламыз Тілдік мақсат:Лексика мен сөз тіркестерінің мысалдарын қамтитын тілдік мақсаттарды анықтаңыз. Деректердің типтерін ажырата алады, типтерді дұрыс сиапттай біледі. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдерді. Real, integer, begin, date, string, boolean Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Меншіктеу, айнымалы, символдық типтер Тип дегенімізі:......................... Типтердің ............... түрлері бар Бүтін және нақты типті сипаттау үшін .......... және ........... командаларды қолданады.

2 Белсенді оқу білім,дағды және көзқарас деп аталатын оқудың негізгі үш саласы қамтып,оқудың бұл таксономиясын “оқу ү

2 слайд
2 Белсенді оқу білім,дағды және көзқарас деп аталатын оқудың негізгі үш саласы қамтып,оқудың бұл таксономиясын “оқу үдерісінің мақсаты ”деп санауға болады Кері байланыс «Сөйлегіш қолдар» арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады Топтарға біріктіру “Түйінделген жіп” 1 топ – Мәліметтер типі. 2 топ – Өрнек “Ойлан,жұптас,бөліс”. Топтық жұмыс Жеке жұмыс Жұптық жұмыс Топтық жұмыс Қалыптастырушы бағалау

2 слайд

2 Белсенді оқу білім,дағды және көзқарас деп аталатын оқудың негізгі үш саласы қамтып,оқудың бұл таксономиясын “оқу үдерісінің мақсаты ”деп санауға болады Кері байланыс «Сөйлегіш қолдар» арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады Топтарға біріктіру “Түйінделген жіп” 1 топ – Мәліметтер типі. 2 топ – Өрнек “Ойлан,жұптас,бөліс”. Топтық жұмыс Жеке жұмыс Жұптық жұмыс Топтық жұмыс Қалыптастырушы бағалау

Тапсырма Критерий Дескриптор Ұпай Жеке жұмыс Ой қозғау сұрақтары.– Сын тұрғысында ойлауды дамыту . Өткен тақырыптар бо

3 слайд
Тапсырма Критерий Дескриптор Ұпай Жеке жұмыс Ой қозғау сұрақтары.– Сын тұрғысында ойлауды дамыту . Өткен тақырыптар бойынша оқушыларға жеке таратпалар беріледі, онда бірінші бағандағы тақырыпқа сай, екінші бағандағы дұрыс анықтаманы сызып көрсету керек. Оқушылардың сабаққа дайындығын нақтылап алу. Топтық жұмыс -«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. оқушылардың өздерінің оқытуы туралы ойланатынына көз жеткізу. Жұптық жұмыс Кестені толтырЖұптасып жұмыс орындады, бір-біріне көмектесті; өзіндік тұжырым жасады; жасаған жұмыстарын мәлімдеді бірін-бірі бағалады; өте жақсы жақсы Толықтыру қажет

3 слайд

Тапсырма Критерий Дескриптор Ұпай Жеке жұмыс Ой қозғау сұрақтары.– Сын тұрғысында ойлауды дамыту . Өткен тақырыптар бойынша оқушыларға жеке таратпалар беріледі, онда бірінші бағандағы тақырыпқа сай, екінші бағандағы дұрыс анықтаманы сызып көрсету керек. Оқушылардың сабаққа дайындығын нақтылап алу. Топтық жұмыс -«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. оқушылардың өздерінің оқытуы туралы ойланатынына көз жеткізу. Жұптық жұмыс Кестені толтырЖұптасып жұмыс орындады, бір-біріне көмектесті; өзіндік тұжырым жасады; жасаған жұмыстарын мәлімдеді бірін-бірі бағалады; өте жақсы жақсы Толықтыру қажет

4 Критериалды бағалау кезінде оқушылардың үлгерімі алдын-ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығының көмегімен өлшене

4 слайд
4 Критериалды бағалау кезінде оқушылардың үлгерімі алдын-ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығының көмегімен өлшенеді (МАН,36-бет) Кері байланыс- белгілі бір әрекетті немесе оқиғаны түсіну, игеру , онымен келісіп,келіспейтіндігін көрсететін белгілі бір әрекет немесе оқиға туралы пікір, баға беру, жауапты реакция Глоссарий “Жұлдызша” әдісі көмегімен қалыптастырушы бағалау

4 слайд

4 Критериалды бағалау кезінде оқушылардың үлгерімі алдын-ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығының көмегімен өлшенеді (МАН,36-бет) Кері байланыс- белгілі бір әрекетті немесе оқиғаны түсіну, игеру , онымен келісіп,келіспейтіндігін көрсететін белгілі бір әрекет немесе оқиға туралы пікір, баға беру, жауапты реакция Глоссарий “Жұлдызша” әдісі көмегімен қалыптастырушы бағалау