Мамандық таңдау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қоғамдық-гуманитарлық
бағыттағы бағдарлы оқытудың
Т Ұ Ж Ы Р Ы М Д А М А С Ы
Қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы бағдарлы оқытудың
тұжырымдамасы білім берудің нәтижеге бағытталған жаңа
моделі жағдайындағы мұғалімдердің мақсаттарын,
міндеттерін, қызметінің құрылымдық –мазмұндық моделін,
бағытын анықтайтын стратегиялық құжат болып табылады.
1 слайд
Қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы бағдарлы оқытудың Т Ұ Ж Ы Р Ы М Д А М А С Ы Қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы бағдарлы оқытудың тұжырымдамасы білім берудің нәтижеге бағытталған жаңа моделі жағдайындағы мұғалімдердің мақсаттарын, міндеттерін, қызметінің құрылымдық –мазмұндық моделін, бағытын анықтайтын стратегиялық құжат болып табылады.
2 слайд
2 слайд
3 слайд
М ақсаты – қоғамдық гуманитарлық бағыттағы бағдарлы
оқытудың негізгі мазмұны мен даму бағыттарын анықтау.
Міндеттері:
¨ қоғамдық гуманитарлық бағыттағы бағдарлы оқытудың
қажеттігін дәлелдейтін
факторларды айқындау;
¨ қоғамдық гуманитарлық бағыттағы бағдарлы білім беру
жүйесін сипаттау;
¨ қоғамдық гуманитарлық бағыттағы бағдарлы оқытуды
қамтамасыз етуге қойылатын
талаптарды әзірлеу;
¨ қоғамдық гуманитарлық бағыттағы бағдарлы оқытудың
құрылымы мен мазмұнын негіздеу;
¨ тұжырымдаманы жүзеге асыру кезеңдері мен одан
күтілетін нәтижені анықтау.
3 слайд
М ақсаты – қоғамдық гуманитарлық бағыттағы бағдарлы оқытудың негізгі мазмұны мен даму бағыттарын анықтау. Міндеттері: ¨ қоғамдық гуманитарлық бағыттағы бағдарлы оқытудың қажеттігін дәлелдейтін факторларды айқындау; ¨ қоғамдық гуманитарлық бағыттағы бағдарлы білім беру жүйесін сипаттау; ¨ қоғамдық гуманитарлық бағыттағы бағдарлы оқытуды қамтамасыз етуге қойылатын талаптарды әзірлеу; ¨ қоғамдық гуманитарлық бағыттағы бағдарлы оқытудың құрылымы мен мазмұнын негіздеу; ¨ тұжырымдаманы жүзеге асыру кезеңдері мен одан күтілетін нәтижені анықтау.
4 слайд
Жорамал:
Егер:
- қоғамдық гуманитарлық бағыттағы бағдарлы
оқытудың қажеттігін дәлелдейтін негізгі факторларды
айқындалатын болса;
- қоғамдық гуманитарлық бағыттағы бағдарлы оқытуды
қамтамасыз етуге қойылатын талаптар дайындалатын болса;
- бағдарлы оқытудың құрылымы мен мазмұнын
негізделетін болса;
- тұжырымдаманы жүзеге асыру кезеңдері мен одан
күтілетін нәтижелер белгіленетін болса;
Онда тұжырымдаманы жүзеге асыру барысында Білім
берудің қоғамдық-гуманитарлық бағыттылығы мен
оқушылардың ары қарайғы зін-өзі анықтауының
табыстытылығы қамтамасыз етілетін болады.
4 слайд
Жорамал: Егер: - қоғамдық гуманитарлық бағыттағы бағдарлы оқытудың қажеттігін дәлелдейтін негізгі факторларды айқындалатын болса; - қоғамдық гуманитарлық бағыттағы бағдарлы оқытуды қамтамасыз етуге қойылатын талаптар дайындалатын болса; - бағдарлы оқытудың құрылымы мен мазмұнын негізделетін болса; - тұжырымдаманы жүзеге асыру кезеңдері мен одан күтілетін нәтижелер белгіленетін болса; Онда тұжырымдаманы жүзеге асыру барысында Білім берудің қоғамдық-гуманитарлық бағыттылығы мен оқушылардың ары қарайғы зін-өзі анықтауының табыстытылығы қамтамасыз етілетін болады.
5 слайд
Білім берудің қазіргі жағдайы
Бүгінгі күні қоғамның жоғары білікті маманға деген сұранысы
мен мектеп бітіруші түлектердің табысты кәсіби қызметке
дайындығының жетімсіздігі арасындағы қайшылық айқын
көрініп тұр. Сонымен бірге 16 мен 29 жас арасындағы
жастардың жұмыссыздығы белең алып отыр.
Бұл мынаны аңғартады:
- еңбек нарығы мен нақты мамандықтарға деген сұраныс туралы
хабардар болудың төмендігі;
- Өзінің кәсіби қызығушылықтары мен мүмкіндіктерін дұрыс
бағаламау;
- Мамандықтар туралы айқын түсініктердің нашарлығы;
- Таңдап алыған кәсіп бойынша құзырлылықтың төмендігі.
Бұл мектептердің бітіруші түлектерді кәсіптік анықталу мен әлеуметтік-
еңбек құзырлылықтармен қамтамасыз етуге қабілетсіздігін көрсетеді.
Демек тұжырымдамада баяндалған бағдарлы оқытуды мектепке ендірудің
қажеттігі байқалып отыр.
5 слайд
Білім берудің қазіргі жағдайы Бүгінгі күні қоғамның жоғары білікті маманға деген сұранысы мен мектеп бітіруші түлектердің табысты кәсіби қызметке дайындығының жетімсіздігі арасындағы қайшылық айқын көрініп тұр. Сонымен бірге 16 мен 29 жас арасындағы жастардың жұмыссыздығы белең алып отыр. Бұл мынаны аңғартады: - еңбек нарығы мен нақты мамандықтарға деген сұраныс туралы хабардар болудың төмендігі; - Өзінің кәсіби қызығушылықтары мен мүмкіндіктерін дұрыс бағаламау; - Мамандықтар туралы айқын түсініктердің нашарлығы; - Таңдап алыған кәсіп бойынша құзырлылықтың төмендігі. Бұл мектептердің бітіруші түлектерді кәсіптік анықталу мен әлеуметтік- еңбек құзырлылықтармен қамтамасыз етуге қабілетсіздігін көрсетеді. Демек тұжырымдамада баяндалған бағдарлы оқытуды мектепке ендірудің қажеттігі байқалып отыр.
6 слайд
Қоғамдық-гуманитарлық бағытты қамтамасыз ету
талаптары
- Оқу-тәрбие әдістерін қайта қарау, мектеп пәндерін
түсініктік-ұйымдастырушылық деңгейде құрамдастыру ;
- Ұлттық мәдениет, мәдени мұра мәселелерін
(дистуттарды, пікірталастарды) сұбхаттасу қарым-қатынасы
деңгейінде ұйымдастыру;
- Қоғамдық-гуманитарлық пәндерге қызығушылықты
арттыруға мүмкіндік беретін технологияларды қолдану,
сонымен бірге оқу қызметін ұтымды ұйымдастыру;
- Қосымша білім беру пәндерін ендіру.
6 слайд
Қоғамдық-гуманитарлық бағытты қамтамасыз ету талаптары - Оқу-тәрбие әдістерін қайта қарау, мектеп пәндерін түсініктік-ұйымдастырушылық деңгейде құрамдастыру ; - Ұлттық мәдениет, мәдени мұра мәселелерін (дистуттарды, пікірталастарды) сұбхаттасу қарым-қатынасы деңгейінде ұйымдастыру; - Қоғамдық-гуманитарлық пәндерге қызығушылықты арттыруға мүмкіндік беретін технологияларды қолдану, сонымен бірге оқу қызметін ұтымды ұйымдастыру; - Қосымша білім беру пәндерін ендіру.
7 слайд
Қоғамдық-гуманитарлық бағытты қамтамасыз ету
талаптары
- Оқу-тәрбие әдістерін қайта қарау, мектеп
пәндерін түсініктік-ұйымдастырушылық деңгейде
құрамдастыру ;
- Ұлттық мәдениет, мәдени мұра мәселелерін
(дистуттарды, пікірталастарды) сұбхаттасу қарым-
қатынасы деңгейінде ұйымдастыру;
- Қоғамдық-гуманитарлық пәндерге
қызығушылықты арттыруға мүмкіндік беретін
технологияларды қолдану, сонымен бірге оқу
қызметін ұтымды ұйымдастыру;
- Қосымша білім беру пәндерін ендіру.
7 слайд
Қоғамдық-гуманитарлық бағытты қамтамасыз ету талаптары - Оқу-тәрбие әдістерін қайта қарау, мектеп пәндерін түсініктік-ұйымдастырушылық деңгейде құрамдастыру ; - Ұлттық мәдениет, мәдени мұра мәселелерін (дистуттарды, пікірталастарды) сұбхаттасу қарым- қатынасы деңгейінде ұйымдастыру; - Қоғамдық-гуманитарлық пәндерге қызығушылықты арттыруға мүмкіндік беретін технологияларды қолдану, сонымен бірге оқу қызметін ұтымды ұйымдастыру; - Қосымша білім беру пәндерін ендіру.
8 слайд
Оқыту туралы
Бағдарлы білім берудің негізгі мақсаты оқушылардың сапалы базалық
дайындығы, өздігінен білім алу тәсілдерімен қаруландыру, кәсіптегі өзгеріске
үнемі бейімделе алуды қамтамасыз ету болуы керек.
Сыныптан тыс жұмыстар
Сыныптан тыс жұмыстардың негізгі мақсаты өз бойында туған халқының
болмысын жинақтаған, өзге халыққа құрметпен қарайтын қоғамдық-
гуманитарлық икемі бар оқушыны тәрбиелеу болып табылады. Негізгі мектеп
Тұлғаны қалыптастыру, тәрбиелеу және дамыту мақсатында филологиялық
бағыттағы пәндерді оқытудан өзге, тарих және кіріктірілген түрдегі пәндер
ендіріледі ("Халықтар тағдыры және олардың тілдері”, "Ұлттық идея
мен ұлыстар”, "Мәдениеттер ықпалдастығы ” т.б.). Тұлғаны қалыптастыруға,
оның икемін, қызығушылығы мен бейінін дамытуға жағдай жасалады
("Орфография құпиясы”, "Қарым-қатынас мәдениеті”, "Әлемдік көркемөнер
мәдениеті”, т.б.).
Сурет және музыка сабақтарында көркемөнер, музыка, халықтық қолданбалы
өнер туындыларымен және оларды жасаушылармен танысу жүреді.
8 слайд
Оқыту туралы Бағдарлы білім берудің негізгі мақсаты оқушылардың сапалы базалық дайындығы, өздігінен білім алу тәсілдерімен қаруландыру, кәсіптегі өзгеріске үнемі бейімделе алуды қамтамасыз ету болуы керек. Сыныптан тыс жұмыстар Сыныптан тыс жұмыстардың негізгі мақсаты өз бойында туған халқының болмысын жинақтаған, өзге халыққа құрметпен қарайтын қоғамдық- гуманитарлық икемі бар оқушыны тәрбиелеу болып табылады. Негізгі мектеп Тұлғаны қалыптастыру, тәрбиелеу және дамыту мақсатында филологиялық бағыттағы пәндерді оқытудан өзге, тарих және кіріктірілген түрдегі пәндер ендіріледі ("Халықтар тағдыры және олардың тілдері”, "Ұлттық идея мен ұлыстар”, "Мәдениеттер ықпалдастығы ” т.б.). Тұлғаны қалыптастыруға, оның икемін, қызығушылығы мен бейінін дамытуға жағдай жасалады ("Орфография құпиясы”, "Қарым-қатынас мәдениеті”, "Әлемдік көркемөнер мәдениеті”, т.б.). Сурет және музыка сабақтарында көркемөнер, музыка, халықтық қолданбалы өнер туындыларымен және оларды жасаушылармен танысу жүреді.
9 слайд
Күтілетін нәтижелер
- Қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы бағдарлы білім беру жүйесін
құру.
- Қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы бағдарлы білім беру жүйесінің
оқу-әдістемелік жабдықталуының сапасын арттыру.
- Өз бетінше проблемаларды шешуге қабілетті, құзыретті, мол
білімді, бәсекеге қабілетті жаңа ұрпақ мамандарын даярлау.
- Болашақ мамандарды оқыту мен олардың болашақ қызметінің
тығыз байланысын ізгілендіру мен ізгіліктендіру негізінде қамтамасыз ету.
- Мектеп түлегінің нақты өмірге бейімделу проблемасын шешу.
- Түлектің тілдік тұлға ретінде қалыптасуы.
Күтілетін нәтижелерді бағалау өлшемдері
- Қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы пәндер бойынша БИД
жоғарылығы;
- Осы бағытта ары қарай оқуға ынталану;
- Ата-аналар мен оқушылардың қанағаттану дәрежесі;
- Оқушылардың ары қарайғыкәсіптік бағдарлануының табыстылығы.
9 слайд
Күтілетін нәтижелер - Қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы бағдарлы білім беру жүйесін құру. - Қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы бағдарлы білім беру жүйесінің оқу-әдістемелік жабдықталуының сапасын арттыру. - Өз бетінше проблемаларды шешуге қабілетті, құзыретті, мол білімді, бәсекеге қабілетті жаңа ұрпақ мамандарын даярлау. - Болашақ мамандарды оқыту мен олардың болашақ қызметінің тығыз байланысын ізгілендіру мен ізгіліктендіру негізінде қамтамасыз ету. - Мектеп түлегінің нақты өмірге бейімделу проблемасын шешу. - Түлектің тілдік тұлға ретінде қалыптасуы. Күтілетін нәтижелерді бағалау өлшемдері - Қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы пәндер бойынша БИД жоғарылығы; - Осы бағытта ары қарай оқуға ынталану; - Ата-аналар мен оқушылардың қанағаттану дәрежесі; - Оқушылардың ары қарайғыкәсіптік бағдарлануының табыстылығы.
10 слайд
Күтілетін нәтижелерді бағалау өлшемдері
- Қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы пәндер бойынша
БИД ( ағыл. bid — баға ұсынымы ) жоғарылығы;
- Осы бағытта ары қарай оқуға ынталану;
- Ата-аналар мен оқушылардың қанағаттану дәрежесі;
- Оқушылардың ары қарайғы кәсіптік бағдарлануының
табыстылығы.
10 слайд
Күтілетін нәтижелерді бағалау өлшемдері - Қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы пәндер бойынша БИД ( ағыл. bid — баға ұсынымы ) жоғарылығы; - Осы бағытта ары қарай оқуға ынталану; - Ата-аналар мен оқушылардың қанағаттану дәрежесі; - Оқушылардың ары қарайғы кәсіптік бағдарлануының табыстылығы.
11 слайд
Ұлттық бірыңғай тестілеудің бейіндік пәндері, соның ішінде
гуманитарлық мамандықтардың тізімі
Гуманитарлық ғылымдар
30 5В020100 Философия Тарих География
31 5В020200 Халықаралық
қатынастар Шет тілі Тарих
32 5В020300 Тарих Тарих География
33 5В020400 Мәдениеттан Шет тілі Тарих
34 5В020500 Филология Оқыту тілі және
әдебиеті Тарих
35 5В020600 Дінтану Шығармашы
лық емтихан Шығармашыл
ық емтихан
36 5В020700 Аударма ісі Шет тілі Тарих
11 слайд
Ұлттық бірыңғай тестілеудің бейіндік пәндері, соның ішінде гуманитарлық мамандықтардың тізімі Гуманитарлық ғылымдар 30 5В020100 Философия Тарих География 31 5В020200 Халықаралық қатынастар Шет тілі Тарих 32 5В020300 Тарих Тарих География 33 5В020400 Мәдениеттан Шет тілі Тарих 34 5В020500 Филология Оқыту тілі және әдебиеті Тарих 35 5В020600 Дінтану Шығармашы лық емтихан Шығармашыл ық емтихан 36 5В020700 Аударма ісі Шет тілі Тарих
12 слайд
5В020800 Археология және этнология Тарих - География
5В020900 Шығыстану Шет тілі - Тарих
5В021000 Шетел филологиясы Шет тілі - Тарих
5В021100 Теология Шет тілі - Тарих
5В021200 Түркітану Шет тілі - Тарих
5В021500 Исламтану Шығармашылық емтихан
Ақпарат дереккөзі: https://massaget.kz/okushyilarga/jogargyi_syinyip/46466/
12 слайд
5В020800 Археология және этнология Тарих - География 5В020900 Шығыстану Шет тілі - Тарих 5В021000 Шетел филологиясы Шет тілі - Тарих 5В021100 Теология Шет тілі - Тарих 5В021200 Түркітану Шет тілі - Тарих 5В021500 Исламтану Шығармашылық емтихан Ақпарат дереккөзі: https://massaget.kz/okushyilarga/jogargyi_syinyip/46466/
13 слайд
Қoғамдық-гуманитарлық бағыттағы сыныптарда бейіндік
oқытуда жеке тұлғаға бағдарланған келесі технoлoгияларды
қoлдануға болады;
В.Ф. Шаталовтың тірек белгілер негізіндегі технoлoгиясы;
П.М. Эрдниевтің дидактикалық бірліктерді шoғырландыру
технологиясы;
Ш.А.Амонашвлидің ізгілікті-тұлғалық технoлoгиясы; Л.В.
Занкoвтың,
Д.Б. Эльконин – В.В. Давыдовтың дамыта oқыту технoлогиясы;
Ю.К. Бабанскийдің oқу прoцесін оңтайландыру техoлoгиясы;
М. Чoшанoвтың, П.И. Третьякoвтың,
К.Я. Вазинаның, В.М. Мoнахoвтың мoдульдік oқыту
технологиялары;
Г.К. Селевконың өзін-өзі дамыта оқыту технологиясы; Ж.А.
Қараевтың, Т.Т. Ғалиевтің,
Ә. Жүнісбектің, М.М. Жанпеисованың, Н. Нұрахметов пен
К. Әбдіғалиевтің oқыту технолoгиялары
13 слайд
Қoғамдық-гуманитарлық бағыттағы сыныптарда бейіндік oқытуда жеке тұлғаға бағдарланған келесі технoлoгияларды қoлдануға болады; В.Ф. Шаталовтың тірек белгілер негізіндегі технoлoгиясы; П.М. Эрдниевтің дидактикалық бірліктерді шoғырландыру технологиясы; Ш.А.Амонашвлидің ізгілікті-тұлғалық технoлoгиясы; Л.В. Занкoвтың, Д.Б. Эльконин – В.В. Давыдовтың дамыта oқыту технoлогиясы; Ю.К. Бабанскийдің oқу прoцесін оңтайландыру техoлoгиясы; М. Чoшанoвтың, П.И. Третьякoвтың, К.Я. Вазинаның, В.М. Мoнахoвтың мoдульдік oқыту технологиялары; Г.К. Селевконың өзін-өзі дамыта оқыту технологиясы; Ж.А. Қараевтың, Т.Т. Ғалиевтің, Ә. Жүнісбектің, М.М. Жанпеисованың, Н. Нұрахметов пен К. Әбдіғалиевтің oқыту технолoгиялары
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд
16 слайд
16 слайд
17 слайд
17 слайд
18 слайд
18 слайд
19 слайд
Бастапқы бақылау - анкета немесе сауалнама алу.
Ағынды бақылау- оқушылардың жүйелі түрде өзіндік жұмысқа
ынталануы, ұмтылуы, өзінше сынып және үй жұмысын орындауы,
берілген жұмысқа жауапкершілік сезімі ағымдағы бақылауда үлкен
мәні бар
Аралық бақылаудағы құралдардың арасында кішігірім жобалар,
тесттер, жеке тапсырмалар қолдануға болады.
Қорытынды бақылау.
Оқушылармен үнемі бірлесе жұмыс жасап, шығармашылық
ізденіске жетелеймін. Оқушылардың жетістіктерінмақтай отырып,
жұмысының нәтижелі болуын қадағалап, оны талдап,анализ
жасауына ықпал жасаймын. Жасалған жұмыстарға қарай
оқушылардың бейімділік деңгейін анықтап олимпиадаларға, түрлі
интеллектуалды сайыстарға,,ылыми-тәжірибелік конференцияларға,
түрлі жобалар байқауына қатысуға іріктеп аламын.. бүгінгі таңда
дарынды оқушылармен жұұмыс істеу барысында мынандай
нәтижелерге қол жеткіздім.
19 слайд
Бастапқы бақылау - анкета немесе сауалнама алу. Ағынды бақылау- оқушылардың жүйелі түрде өзіндік жұмысқа ынталануы, ұмтылуы, өзінше сынып және үй жұмысын орындауы, берілген жұмысқа жауапкершілік сезімі ағымдағы бақылауда үлкен мәні бар Аралық бақылаудағы құралдардың арасында кішігірім жобалар, тесттер, жеке тапсырмалар қолдануға болады. Қорытынды бақылау. Оқушылармен үнемі бірлесе жұмыс жасап, шығармашылық ізденіске жетелеймін. Оқушылардың жетістіктерінмақтай отырып, жұмысының нәтижелі болуын қадағалап, оны талдап,анализ жасауына ықпал жасаймын. Жасалған жұмыстарға қарай оқушылардың бейімділік деңгейін анықтап олимпиадаларға, түрлі интеллектуалды сайыстарға,,ылыми-тәжірибелік конференцияларға, түрлі жобалар байқауына қатысуға іріктеп аламын.. бүгінгі таңда дарынды оқушылармен жұұмыс істеу барысында мынандай нәтижелерге қол жеткіздім.
20 слайд
Қорыта айтатын болсам, еркін елдің ертеңі саналатын
жастарымыз заман ағымына сай бәсекеге қабілеттілігін
байқататын зерделі азамат ретінде өсіп келеді.
Өйткені олар- қиялы жүйрік, білімге құштар, тәуекелшіл.
Солай бола тұрса, оларды әрі қарай дамытудағы негізгі
мақсат- дені сау, ұлттық сана сезімі оянған, рухани ойлау
дәрежесі биік, мәдениетті, парасатты, ар-ожданы мол,
еңбекқор, іскер.
Бойында басқа да игі қасиеттері қалыптасқан адамды
тәрбиелеу. Қоғамның алға басуы жас ұрпақты білім, тәрбие
арқылы дамытуға жаңашыл ойлауға, іскерлікке үйретуге
байланысты.
Бүгінгі мектеп қабырғасындағы оқушы-ертеңгі Қазақстан
мемлекетін әлемге танытар «Орта Азия барысы»
20 слайд
Қорыта айтатын болсам, еркін елдің ертеңі саналатын жастарымыз заман ағымына сай бәсекеге қабілеттілігін байқататын зерделі азамат ретінде өсіп келеді. Өйткені олар- қиялы жүйрік, білімге құштар, тәуекелшіл. Солай бола тұрса, оларды әрі қарай дамытудағы негізгі мақсат- дені сау, ұлттық сана сезімі оянған, рухани ойлау дәрежесі биік, мәдениетті, парасатты, ар-ожданы мол, еңбекқор, іскер. Бойында басқа да игі қасиеттері қалыптасқан адамды тәрбиелеу. Қоғамның алға басуы жас ұрпақты білім, тәрбие арқылы дамытуға жаңашыл ойлауға, іскерлікке үйретуге байланысты. Бүгінгі мектеп қабырғасындағы оқушы-ертеңгі Қазақстан мемлекетін әлемге танытар «Орта Азия барысы»
21 слайд
Назарларыңызға рахмет!
21 слайд
Назарларыңызға рахмет!