мамандық таңдау маңызды іс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“Мамандық таңдау маңызды іс”
1 слайд
“Мамандық таңдау маңызды іс”
2 слайд
Мақсаты:
«Мамандық»
құндылығы туралы
түсініктерді кеңейту.
Мамандық таңдау,
оның нәтижесіндегі
еңбек қуанышы туралы
ұғым беру.
2 слайд
Мақсаты: «Мамандық» құндылығы туралы түсініктерді кеңейту. Мамандық таңдау, оның нәтижесіндегі еңбек қуанышы туралы ұғым беру.
3 слайд
Арнайы сюджетке
назар аударайық!
3 слайд
Арнайы сюджетке назар аударайық!
4 слайд
—Жалпы ес білгелі кез келген адам өз - өзіне
—«Мен кіммін?»,
—«Осы өмірдегі менің орным қандай?»,
—«Қалай өмір сүремін?» деп ойлануы керек.
Профессия – латын сөзінен шыққан,
“professio”, - анықталған іс, мамандық
дегенді білдіреді.
Мамандық – қарапайым өмір сүру көзі болып
табылатын және қандай да бір дайындықты,
жауапкершілікті талап ететін еңбек қызметінің
маңызды бөлігі.
Оқушылар сіздерге сұрақ қояйын.
4 слайд
—Жалпы ес білгелі кез келген адам өз - өзіне —«Мен кіммін?», —«Осы өмірдегі менің орным қандай?», —«Қалай өмір сүремін?» деп ойлануы керек. Профессия – латын сөзінен шыққан, “professio”, - анықталған іс, мамандық дегенді білдіреді. Мамандық – қарапайым өмір сүру көзі болып табылатын және қандай да бір дайындықты, жауапкершілікті талап ететін еңбек қызметінің маңызды бөлігі. Оқушылар сіздерге сұрақ қояйын.
5 слайд
- Қандай
мамандық иелерін
білесіңдер?
5 слайд
- Қандай мамандық иелерін білесіңдер?
6 слайд
Мамандық таңдауға кім және қандай
жағдайлар әсер етеді?
ата — ананың ақылы
достарыңның ақылы
мұғалімнің ақылы
қазіргі кездегі сол мамандықтың беделі
дарының, мүмкіндігің, қабілетің
жақын аймақтағы оқу орнының болуы
жалақысының көп болуы
Жағдаятты талдау, оқушылардың көзқарасы(5мин)
6 слайд
Мамандық таңдауға кім және қандай жағдайлар әсер етеді? ата — ананың ақылы достарыңның ақылы мұғалімнің ақылы қазіргі кездегі сол мамандықтың беделі дарының, мүмкіндігің, қабілетің жақын аймақтағы оқу орнының болуы жалақысының көп болуы Жағдаятты талдау, оқушылардың көзқарасы(5мин)
7 слайд
«Мамандықтар классификациясы»
Орыс академигі, тәжірибелі әдіскер –
психолог Климовтың зерттеуінше
мамандықтың бірнеше классификациясы
бар.
Олардың неғұрлым белгілілері еңбек
пәніне негізделеді. Еңбек пәні бойынша
жіктелетін
мамандықтар 5 топқа бөлінеді:
адам – техника,
адам – адам,
адам – белгі жүйесі,
адам – табиғат,
адам – көркем образ.
7 слайд
«Мамандықтар классификациясы» Орыс академигі, тәжірибелі әдіскер – психолог Климовтың зерттеуінше мамандықтың бірнеше классификациясы бар. Олардың неғұрлым белгілілері еңбек пәніне негізделеді. Еңбек пәні бойынша жіктелетін мамандықтар 5 топқа бөлінеді: адам – техника, адам – адам, адам – белгі жүйесі, адам – табиғат, адам – көркем образ.
8 слайд
Адам – техника: бұл типке
техникалық құрылғылармен жұмыс
жасайтын ұшқыштар, матростар,
электромонтерлер, слесарь жатады.
8 слайд
Адам – техника: бұл типке техникалық құрылғылармен жұмыс жасайтын ұшқыштар, матростар, электромонтерлер, слесарь жатады.
9 слайд
Адам – адам: мұнда мамандық
иесі үшін еңбек нышаны болып
басқа адам табылады, ал қызмет
сипаттамасы – басқа адамдарға
әсер ету, адамдармен жұмыс
істеу. Мұндай мамандықтарға
мұғалім, дәрігер, журналист,
сатушы, заңгер, банкирлер
жатады.
9 слайд
Адам – адам: мұнда мамандық иесі үшін еңбек нышаны болып басқа адам табылады, ал қызмет сипаттамасы – басқа адамдарға әсер ету, адамдармен жұмыс істеу. Мұндай мамандықтарға мұғалім, дәрігер, журналист, сатушы, заңгер, банкирлер жатады.
10 слайд
Адам – белгі жүйесі: бұл типті
таңдаған адамдар абстрактілі
ұғымдармен жұмыс жасауды
білуі керек және ой — өрісі өте
кең болу керек. Бұл
бухгалтерлер, оқымыстылар,
ЭВМ операторлары,
зертханалар мен ғылыми
орталық жұмысшылары.
10 слайд
Адам – белгі жүйесі: бұл типті таңдаған адамдар абстрактілі ұғымдармен жұмыс жасауды білуі керек және ой — өрісі өте кең болу керек. Бұл бухгалтерлер, оқымыстылар, ЭВМ операторлары, зертханалар мен ғылыми орталық жұмысшылары.
11 слайд
Адам – табиғат: бұл тип
мамандары өлі және тірі табиғат
процестері мен құбылыстарымен
жұмыс істейді. Олар мал дәрігері,
агроном, гидролог, механизатор,
тракторист, эколог.
11 слайд
Адам – табиғат: бұл тип мамандары өлі және тірі табиғат процестері мен құбылыстарымен жұмыс істейді. Олар мал дәрігері, агроном, гидролог, механизатор, тракторист, эколог.
12 слайд
Адам – көркем образ: бұл типке өнер
мен көркем өнерге бейім, талантты
адамдар жатады. Олар архитекторлар,
дизайнерлер, суретшілер, әнші,
актерлер
12 слайд
Адам – көркем образ: бұл типке өнер мен көркем өнерге бейім, талантты адамдар жатады. Олар архитекторлар, дизайнерлер, суретшілер, әнші, актерлер
13 слайд
Сонымен мамандық
дегеніміз не?
13 слайд
Сонымен мамандық дегеніміз не?
14 слайд
Жұмбақ жан – кейіпкеріміз
бізге хат жолдапты .
14 слайд
Жұмбақ жан – кейіпкеріміз бізге хат жолдапты .
15 слайд
Сұрақ- жауап :
Мұғалімдер тобына сұрақ : Әлі де өткен
іске өкінбей өзім қалаған мамандық
иесі бола аламын ба?
Дәрігерлер тобына сұрақ : Адам бірнеше
мамандықты меңгерсе, оның
өмірі қандай болады деп ойлайсыздар?
15 слайд
Сұрақ- жауап : Мұғалімдер тобына сұрақ : Әлі де өткен іске өкінбей өзім қалаған мамандық иесі бола аламын ба? Дәрігерлер тобына сұрақ : Адам бірнеше мамандықты меңгерсе, оның өмірі қандай болады деп ойлайсыздар?
16 слайд
Мақалды аяқта:
1.“Жақсыдан үйрен, .......”
2. «Биікке шықсаң көзің
ашылады,...........”
16 слайд
Мақалды аяқта: 1.“Жақсыдан үйрен, .......” 2. «Биікке шықсаң көзің ашылады,...........”
17 слайд
Топтық жұмыс
Өзің келіспейтін тұжырымдарды таңдап
алып, ойыңды дәлелде
•Мамандық бір — ақ рет біржола таңдалады
•Мамандық таңдау қалтаның қалың болуына
байланысты
•Отбасы және достарыңның ақылына сүйеніп
мамандық таңдауға болады
•Қартайғанда да мамандық таңдауға болады
•Жақсы білім алу үшін қымбат оқу орнына
түсу керек
• Мамандық таңдау – күн көріс қамы
17 слайд
Топтық жұмыс Өзің келіспейтін тұжырымдарды таңдап алып, ойыңды дәлелде •Мамандық бір — ақ рет біржола таңдалады •Мамандық таңдау қалтаның қалың болуына байланысты •Отбасы және достарыңның ақылына сүйеніп мамандық таңдауға болады •Қартайғанда да мамандық таңдауға болады •Жақсы білім алу үшін қымбат оқу орнына түсу керек • Мамандық таңдау – күн көріс қамы
18 слайд
1 – топ: Мен болашақта ...
(мұғалім мамандығын таңдасам)
Топтық жұмыс (постермен жұмыс)
2 – топ: Мен 2-жылдан кейін...
(дәрігер мамандығын таңдасам)
(Сен оқуға түскеннен кейін оқудың
қиындығына төзе аласың ба?)
18 слайд
1 – топ: Мен болашақта ... (мұғалім мамандығын таңдасам) Топтық жұмыс (постермен жұмыс) 2 – топ: Мен 2-жылдан кейін... (дәрігер мамандығын таңдасам) (Сен оқуға түскеннен кейін оқудың қиындығына төзе аласың ба?)
19 слайд
Тренинг
«Қол мидың жалғасы».
Алақан бойынша мамандық саласын
анықтау. Саусақтарымызды кеңірек ашып,
ақ параққа алақандарымызды түсірейік.
Бас бармақпен шынашақтың орта О
нүктесімен белгілеп, әрбір саусаққа түзу
сызық жүргіземіз. Осы жүргізілген сызба
бөліктерін сызғышпен олшеп шығарыңыз.
19 слайд
Тренинг «Қол мидың жалғасы». Алақан бойынша мамандық саласын анықтау. Саусақтарымызды кеңірек ашып, ақ параққа алақандарымызды түсірейік. Бас бармақпен шынашақтың орта О нүктесімен белгілеп, әрбір саусаққа түзу сызық жүргіземіз. Осы жүргізілген сызба бөліктерін сызғышпен олшеп шығарыңыз.
20 слайд
Жауап.
1 Егер алақан сызығыңызда бас бармақ пен О
нүктесі арасында сызба бөлігі ұзын болса, сіз
басқарушысыз.
2. О нүктесі мен сұқ саусақ нүктесінің
арасындағы сызық басқаларынан ұзын болса,
сіздің қорғаушы әскери қабілетіңіз мол.
3. Ортаң қол сызығы ұзынырақ болса, сіз
саясаткер болуға бейімсіз.
4. Аты жоқ саусақ сызығы үлкенірек болса, сіз
өнерге бейіміңіз мол, суретші, музыкант,
архитектор, дизайнер болуға қабілеттісіз.
5. Шынашақ сызығы үлкенірек болса, сіз -
дәрігерлік, шипагерлікке бейімсіз.
20 слайд
Жауап. 1 Егер алақан сызығыңызда бас бармақ пен О нүктесі арасында сызба бөлігі ұзын болса, сіз басқарушысыз. 2. О нүктесі мен сұқ саусақ нүктесінің арасындағы сызық басқаларынан ұзын болса, сіздің қорғаушы әскери қабілетіңіз мол. 3. Ортаң қол сызығы ұзынырақ болса, сіз саясаткер болуға бейімсіз. 4. Аты жоқ саусақ сызығы үлкенірек болса, сіз өнерге бейіміңіз мол, суретші, музыкант, архитектор, дизайнер болуға қабілеттісіз. 5. Шынашақ сызығы үлкенірек болса, сіз - дәрігерлік, шипагерлікке бейімсіз.
21 слайд
Рефлексия
«Саған не тілесем екен, менің қымбатты
досым?» жаттығуы
Өз ойларындағы бақыт құсын жасап,
тілектерін келесі топқа сыйлау.
Пікірлесу, талдау:
Осы күннен не алдыңыз?
Өзіңіз үшін қандай қорытынды жасадың,
ойландыратын жағдай болды ма?
21 слайд
Рефлексия «Саған не тілесем екен, менің қымбатты досым?» жаттығуы Өз ойларындағы бақыт құсын жасап, тілектерін келесі топқа сыйлау. Пікірлесу, талдау: Осы күннен не алдыңыз? Өзіңіз үшін қандай қорытынды жасадың, ойландыратын жағдай болды ма?
22 слайд
«Өмірмен байланыс»
бөлімі
22 слайд
«Өмірмен байланыс» бөлімі
23 слайд
Ашық тәрбие сағатымызды
қортындылай келе!
Адам, өмірінде екі - ақ нәрсесі дұрыс
болса болғаны өзін бақыттымын деп
санайды екен.
Біріншісі - мамандық, екіншісі - адал
жар.
Егеменді еліміздің ертеңі — маман
иелері болуларыңа тілектестігімді
білдіремін!
23 слайд
Ашық тәрбие сағатымызды қортындылай келе! Адам, өмірінде екі - ақ нәрсесі дұрыс болса болғаны өзін бақыттымын деп санайды екен. Біріншісі - мамандық, екіншісі - адал жар. Егеменді еліміздің ертеңі — маман иелері болуларыңа тілектестігімді білдіремін!
24 слайд
24 слайд