"Мәңгілік ел-бабалар арманы"
"Мәңгілік ел-бабалар арманы"

#1 слайд
М әңгілік Ел-бабалар
арманы
1 слайд
М әңгілік Ел-бабалар арманы
#2 слайд
Тақырыбы :Мәңгілік ел- бабалар
арманы
2 слайд
Тақырыбы :Мәңгілік ел- бабалар арманы
#3 слайд
9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша
дайындалған сұрақтарға болжаммен
жауап беру, түпнұсқамен
салыстыру;
9.2.2.1 қазақ тілі стильдері мен
шешендік сөздің түрлерін
қолданылған тілдік құралдар
арқылы тануМақсаты
3 слайд
9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру; 9.2.2.1 қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тануМақсаты
#4 слайд
Тапсырма
Білім Тақырып бойынша
алған ақпараттарым
Эмоция Менің көңіл-күйім
Баға Автордың жетістігіне
берген бағам
Сын Мәңгілік елдің мен
үшін маңызы қандай?
Идея Мәңгілік Ел идеясына
мен қандай үлес қосар
едім?
4 слайд
Тапсырма Білім Тақырып бойынша алған ақпараттарым Эмоция Менің көңіл-күйім Баға Автордың жетістігіне берген бағам Сын Мәңгілік елдің мен үшін маңызы қандай? Идея Мәңгілік Ел идеясына мен қандай үлес қосар едім?
#5 слайд
Фонетикалық принцип
Бойынша сөз айтылуындағыдай
жазылады. Яғни әріп фонеманы емес,
дыбысты белгілейді, Мысалы :
Аман+келді сөзінің морфологиялық
құрылымы сақталмай,дыбыс өзгеріске
түсіп айтылады. Және сол айтылуы
бойынша жазылады. Амангелді,Ботагөз,
Төрегелді, кітабым, тарағы, сексен, т.б
5 слайд
Фонетикалық принцип Бойынша сөз айтылуындағыдай жазылады. Яғни әріп фонеманы емес, дыбысты белгілейді, Мысалы : Аман+келді сөзінің морфологиялық құрылымы сақталмай,дыбыс өзгеріске түсіп айтылады. Және сол айтылуы бойынша жазылады. Амангелді,Ботагөз, Төрегелді, кітабым, тарағы, сексен, т.б
шағым қалдыра аласыз













