Материалдар / Maple -жүйесі

Maple -жүйесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Есептерді Maple – бағдарламасымен шығара алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Мамыр 2020
1510
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ғылыми жоба авторы: Нарымбетов Дархан

1 слайд
Ғылыми жоба авторы: Нарымбетов Дархан

1 слайд

Ғылыми жоба авторы: Нарымбетов Дархан

Жоспар. Кіріспе Maple жүйесі дегеніміз қандай программа? Бұл жүйені кейбір математика сабақтарында қолданудың маңыздылығы қа

2 слайд
Жоспар.   Кіріспе Maple жүйесі дегеніміз қандай программа? Бұл жүйені кейбір математика сабақтарында қолданудың маңыздылығы қандай? II. Негізгі бөлім 1 . Марle жүйесінде кейбір арнайы функцияларды енгізу және жүйеге бұйрық беру 2. Марle жүйесінде ‘‘solve’’ бұйрығын қолданып элементар математика есептерін шығару 3. Марle жүйесінде ‘‘plot ’’ бұйрығын қолданып функцияның графигін салу III. Қорытынды бөлім Болашақта барлық ғылым салалары компьютерлік бағдарламалармен тығыз байланыста болады IV. Əдебиеттер

2 слайд

Жоспар.   Кіріспе Maple жүйесі дегеніміз қандай программа? Бұл жүйені кейбір математика сабақтарында қолданудың маңыздылығы қандай? II. Негізгі бөлім 1 . Марle жүйесінде кейбір арнайы функцияларды енгізу және жүйеге бұйрық беру 2. Марle жүйесінде ‘‘solve’’ бұйрығын қолданып элементар математика есептерін шығару 3. Марle жүйесінде ‘‘plot ’’ бұйрығын қолданып функцияның графигін салу III. Қорытынды бөлім Болашақта барлық ғылым салалары компьютерлік бағдарламалармен тығыз байланыста болады IV. Əдебиеттер

Maple ж үйесінде кейбір арнайы функцияларды енгізу cosx cos( x ) tg x tan( x ) ctg x cot( x

3 слайд
Maple ж үйесінде кейбір арнайы функцияларды енгізу cosx cos( x ) tg x tan( x ) ctg x cot( x ) arcsinx arcsin(x) arccosx arccos(x) arc tg x arc tan( x) arc ctgx arccot ( x) n x ^ x n q p x ^ ( / ) x p q x ( ) sqrt x sin x   sin x

3 слайд

Maple ж үйесінде кейбір арнайы функцияларды енгізу cosx cos( x ) tg x tan( x ) ctg x cot( x ) arcsinx arcsin(x) arccosx arccos(x) arc tg x arc tan( x) arc ctgx arccot ( x) n x ^ x n q p x ^ ( / ) x p q x ( ) sqrt x sin x   sin x

x e exp( ) x x a ^ ( ) a x log a x log[ ]( ) a x x x  ^ ( ) x   shx sinh(x) chx cosh(x) thx ta

4 слайд
x e exp( ) x x a ^ ( ) a x log a x log[ ]( ) a x x x  ^ ( ) x   shx sinh(x) chx cosh(x) thx tanh(x) cthx coth(x) lnx ln(x) lgx abs(x) і I l g[10]( )o x

4 слайд

x e exp( ) x x a ^ ( ) a x log a x log[ ]( ) a x x x  ^ ( ) x   shx sinh(x) chx cosh(x) thx tanh(x) cthx coth(x) lnx ln(x) lgx abs(x) і I l g[10]( )o x

[ > - бұйрықты енгізу облысы. [ - берілген есептің мәтінін енгізу облысы. ( Т - пернесін басу арқылы

5 слайд
[ > - бұйрықты енгізу облысы. [ - берілген есептің мәтінін енгізу облысы. ( Т - пернесін басу арқылы шығарылады ). Enter – ді басқан соң көк түсті өрнекпен шығатын аймақ мәтін шешімі болып саналады. Кез-кеген бұйрық restart – сөзімен басталады және ( ;) немесе ( :) белгісімен аяқталады.( ;) - белгісі нәтижені экранға шығарады, ал (:) - белгісі нәтижені экранға шығармайды.

5 слайд

[ > - бұйрықты енгізу облысы. [ - берілген есептің мәтінін енгізу облысы. ( Т - пернесін басу арқылы шығарылады ). Enter – ді басқан соң көк түсті өрнекпен шығатын аймақ мәтін шешімі болып саналады. Кез-кеген бұйрық restart – сөзімен басталады және ( ;) немесе ( :) белгісімен аяқталады.( ;) - белгісі нәтижені экранға шығарады, ал (:) - белгісі нәтижені экранға шығармайды.

:= p   a 5 12 7Maple жүйесінде функцияны меншіктеу үшін латын әріптері қолданылады . Функцияның атын енгізген соң (

6 слайд
:= p   a 5 12 7Maple жүйесінде функцияны меншіктеу үшін латын әріптері қолданылады . Функцияның атын енгізген соң ( :)- белгісін және (=)- белгісін қойып , функцияның мәнін енгіземіз. p:=(a+5=12); 1- мысал . a+5=12 теңдеуді шешіңіз: [ > restart; [ > p:=(a+5=12); [ > solve(p,a); Жауабы: 7 .

6 слайд

:= p   a 5 12 7Maple жүйесінде функцияны меншіктеу үшін латын әріптері қолданылады . Функцияның атын енгізген соң ( :)- белгісін және (=)- белгісін қойып , функцияның мәнін енгіземіз. p:=(a+5=12); 1- мысал . a+5=12 теңдеуді шешіңіз: [ > restart; [ > p:=(a+5=12); [ > solve(p,a); Жауабы: 7 .

2 2 7 7 x   := h   2 x 2 7 7 , 7  7 7 72-мысал. [ > restart; [ > h:=sqrt(2*x^2-7)=sqrt(7);

7 слайд
2 2 7 7 x   := h   2 x 2 7 7 , 7  7 7 72-мысал. [ > restart; [ > h:=sqrt(2*x^2-7)=sqrt(7); [ > solve(h,x); Жауабы: ; - .теңдеуді шешіңіз:

7 слайд

2 2 7 7 x   := h   2 x 2 7 7 , 7  7 7 72-мысал. [ > restart; [ > h:=sqrt(2*x^2-7)=sqrt(7); [ > solve(h,x); Жауабы: ; - .теңдеуді шешіңіз:

Maple – жүйесінде теңдеуді , теңсіздікті , теңдеулер жүйесін және теңсіздіктер жүйесін шешуде solve – бұйрығы қ

8 слайд
Maple – жүйесінде теңдеуді , теңсіздікті , теңдеулер жүйесін және теңсіздіктер жүйесін шешуде solve – бұйрығы қолданылады. Теңдеудің түбірін табу үшін келесі амалды орындаймыз. [ > solve(f(x),x); немесе функцияны меншіктеп g:=f(x) алып [ > solve(g,x); есептеуге болады.

8 слайд

Maple – жүйесінде теңдеуді , теңсіздікті , теңдеулер жүйесін және теңсіздіктер жүйесін шешуде solve – бұйрығы қолданылады. Теңдеудің түбірін табу үшін келесі амалды орындаймыз. [ > solve(f(x),x); немесе функцияны меншіктеп g:=f(x) алып [ > solve(g,x); есептеуге болады.

2 15 16 0 x x    , 16 -1 := k    x 2 15 x 16 0 , 16 -1 1 16 x  2 1 x 1- мысал . [ > restart; [ >

9 слайд
2 15 16 0 x x    , 16 -1 := k    x 2 15 x 16 0 , 16 -1 1 16 x  2 1 x 1- мысал . [ > restart; [ > solve(x^2-15*x-16=0,x); немесе берілген теңдеуді меншіктеп алып төмендегідей үлгіде есептеуге болады. [ > restart; [ > k:=x^2-15*x-16=0; [ > solve(k,x); Жауабы: теңдеудің түбірлері , тең . теңдеуді шешіңіз:

9 слайд

2 15 16 0 x x    , 16 -1 := k    x 2 15 x 16 0 , 16 -1 1 16 x  2 1 x 1- мысал . [ > restart; [ > solve(x^2-15*x-16=0,x); немесе берілген теңдеуді меншіктеп алып төмендегідей үлгіде есептеуге болады. [ > restart; [ > k:=x^2-15*x-16=0; [ > solve(k,x); Жауабы: теңдеудің түбірлері , тең . теңдеуді шешіңіз:

2 2 2 ( 6 ) 5( 6 ) 24 x x x x     := d    ( )  x 2 6 x 2 5 x 2 30 x 24 , , ,   3 6   3 6   3

10 слайд
2 2 2 ( 6 ) 5( 6 ) 24 x x x x     := d    ( )  x 2 6 x 2 5 x 2 30 x 24 , , ,   3 6   3 6   3 17   3 17 5 3 0 x x   := d   x 5 x 3 0 , , , , 0 0 0 1 -12-мысал. [ > restart; [ > d:=(x^2+6*x)^2-5*(x^2+6*x)=24; [ > solve(d,x); 3-мысал. [ > restart; [ > d:=x^5-x^3=0; [ > solve(d,x); теңдеуді шешіңіз: теңдеуді шешіңіз:

10 слайд

2 2 2 ( 6 ) 5( 6 ) 24 x x x x     := d    ( )  x 2 6 x 2 5 x 2 30 x 24 , , ,   3 6   3 6   3 17   3 17 5 3 0 x x   := d   x 5 x 3 0 , , , , 0 0 0 1 -12-мысал. [ > restart; [ > d:=(x^2+6*x)^2-5*(x^2+6*x)=24; [ > solve(d,x); 3-мысал. [ > restart; [ > d:=x^5-x^3=0; [ > solve(d,x); теңдеуді шешіңіз: теңдеуді шешіңіз:

 Maple – жүйесінде теңсіздікті шешуде solve – бұйрығы қолданылады. Maple – жүйесінде теңсіздік белгілерін келесі түрде

11 слайд
 Maple – жүйесінде теңсіздікті шешуде solve – бұйрығы қолданылады. Maple – жүйесінде теңсіздік белгілерін келесі түрде енгіземіз. < < > > >= <= ( 8)( 5) 0 x x    := h  0 ( )  x 8 ( )  x 5 , ( ) RealRange ,   ( ) Open -8 ( ) RealRange , ( ) Open 5  ( ; 8) (5; ).    1 -мысал. [ > restart; [ > h:=(x+8)*(x-5)>0; [ > solve(h,x); Жауабы: теңсіздікті шешіңізТеңсіздіктің шешіміндегі Open- сөзімен көрсетілген мәндер (аралықтар) теңсіздік шешіміне кірмейді.

11 слайд

 Maple – жүйесінде теңсіздікті шешуде solve – бұйрығы қолданылады. Maple – жүйесінде теңсіздік белгілерін келесі түрде енгіземіз. < < > > >= <= ( 8)( 5) 0 x x    := h  0 ( )  x 8 ( )  x 5 , ( ) RealRange ,   ( ) Open -8 ( ) RealRange , ( ) Open 5  ( ; 8) (5; ).    1 -мысал. [ > restart; [ > h:=(x+8)*(x-5)>0; [ > solve(h,x); Жауабы: теңсіздікті шешіңізТеңсіздіктің шешіміндегі Open- сөзімен көрсетілген мәндер (аралықтар) теңсіздік шешіміне кірмейді.

Maple – да теңдеулер жүйесін шешуде solve – бұйрығы қолданылады. Теңдеулер жүйесін шешу үшін жүйенің берілген әрбір функци

12 слайд
Maple – да теңдеулер жүйесін шешуде solve – бұйрығы қолданылады. Теңдеулер жүйесін шешу үшін жүйенің берілген әрбір функциясын меншіктеп f:=f(x) , g:=g(x) [ > solve({f,g},{x,y}); амалын орындаймыз. Немесе [> h:={f(x),g(x)}; [> solve(h,{x,y}); амалын орындаймыз. Немесе [> solve({f(x),g(x)},{x,y}); амалын орындау арқылы шығаруға болады.

12 слайд

Maple – да теңдеулер жүйесін шешуде solve – бұйрығы қолданылады. Теңдеулер жүйесін шешу үшін жүйенің берілген әрбір функциясын меншіктеп f:=f(x) , g:=g(x) [ > solve({f,g},{x,y}); амалын орындаймыз. Немесе [> h:={f(x),g(x)}; [> solve(h,{x,y}); амалын орындаймыз. Немесе [> solve({f(x),g(x)},{x,y}); амалын орындау арқылы шығаруға болады.

2 1, 3; y x x y        , { } ,  y -1  x 2 { } ,  x 5  y 2 := f   y 2 x -1 := g  x 

13 слайд
2 1, 3; y x x y        , { } ,  y -1  x 2 { } ,  x 5  y 2 := f   y 2 x -1 := g  x  y 3 , { } ,  y -1  x 2 { } ,  x 5  y 21- мысал . [> restart; [> solve({y^2-x=-1,x=y+3}, {x,y}); Немесе әрбір функцияны меншіктеп алып [> restart; [> f:=y^2-x=-1; [> g:=x=y+3; [> solve({f,g},{x,y}); Есептеуге болады. Жауабы: (2 ; - 1 ) , (5; 2).теңдеулер жүйесін шешіңіз:

13 слайд

2 1, 3; y x x y        , { } ,  y -1  x 2 { } ,  x 5  y 2 := f   y 2 x -1 := g  x  y 3 , { } ,  y -1  x 2 { } ,  x 5  y 21- мысал . [> restart; [> solve({y^2-x=-1,x=y+3}, {x,y}); Немесе әрбір функцияны меншіктеп алып [> restart; [> f:=y^2-x=-1; [> g:=x=y+3; [> solve({f,g},{x,y}); Есептеуге болады. Жауабы: (2 ; - 1 ) , (5; 2).теңдеулер жүйесін шешіңіз:

5, 1, 2, 0, 4. x y z u y z u v z u v x u v x y v x y z                             := f 

14 слайд
5, 1, 2, 0, 4. x y z u y z u v z u v x u v x y v x y z                             := f     x y z u 5 := g     y z u v 1 := k     z u v x 2 := p     u v x y 0 := h     v x y z 4 { } , , , ,  u -1 y 1 z 3 x 2 v -22- мысал . [> restart; [> f:=x+y+z+u=5; [> g:=y+z+u+v=1; [> k:=z+u+v+x=2; [> p:=u+v+x+y=0; [> h:=v+x+y+z=4; [> solve({f,g,k,p,h}, {x,y,z,u,v}); теңдеулер жүйесін шешіңіз: Жауабы: u=-1, y=1 , z=3 , x=2 , v=-2 .

14 слайд

5, 1, 2, 0, 4. x y z u y z u v z u v x u v x y v x y z                             := f     x y z u 5 := g     y z u v 1 := k     z u v x 2 := p     u v x y 0 := h     v x y z 4 { } , , , ,  u -1 y 1 z 3 x 2 v -22- мысал . [> restart; [> f:=x+y+z+u=5; [> g:=y+z+u+v=1; [> k:=z+u+v+x=2; [> p:=u+v+x+y=0; [> h:=v+x+y+z=4; [> solve({f,g,k,p,h}, {x,y,z,u,v}); теңдеулер жүйесін шешіңіз: Жауабы: u=-1, y=1 , z=3 , x=2 , v=-2 .

Maple – да теңсіздіктер жүйесін шешуде solve – бұйрығы қолданылады.  Maple – жүйесінде теңсіздік белгілерін келесі түрд

15 слайд
Maple – да теңсіздіктер жүйесін шешуде solve – бұйрығы қолданылады.  Maple – жүйесінде теңсіздік белгілерін келесі түрде енгіземіз. < < > > <= >= Теңсіздіктер жүйесін шешу үшін жүйенің берілген әрбір функциясын меншіктеп f:=f(x) ,g:=g(x) [ > solve({f,g},{x}); амалын орындаймыз. Немесе [> h:={f(x),g(x)}; [> solve(h,{x}); амалын орындаймыз. Немесе [> solve({f(x),g(x)},{x}); амалын орындау арқылы шығаруға болады. Maple – жүйесінде

15 слайд

Maple – да теңсіздіктер жүйесін шешуде solve – бұйрығы қолданылады.  Maple – жүйесінде теңсіздік белгілерін келесі түрде енгіземіз. < < > > <= >= Теңсіздіктер жүйесін шешу үшін жүйенің берілген әрбір функциясын меншіктеп f:=f(x) ,g:=g(x) [ > solve({f,g},{x}); амалын орындаймыз. Немесе [> h:={f(x),g(x)}; [> solve(h,{x}); амалын орындаймыз. Немесе [> solve({f(x),g(x)},{x}); амалын орындау арқылы шығаруға болады. Maple – жүйесінде

2 1 0, 2 18 0; x x        := f  x -1 := g  0  2 x 2 18 { }  x -3 ( ; 3).   1- мысал . [>

16 слайд
2 1 0, 2 18 0; x x        := f  x -1 := g  0  2 x 2 18 { }  x -3 ( ; 3).   1- мысал . [> restart; [> f:=x+1<0; [> g:=2*x^2-18>0; [> solve({f,g},{x}); Жауабы: теңсіздіктер жүйесін шешіңіз:

16 слайд

2 1 0, 2 18 0; x x        := f  x -1 := g  0  2 x 2 18 { }  x -3 ( ; 3).   1- мысал . [> restart; [> f:=x+1<0; [> g:=2*x^2-18>0; [> solve({f,g},{x}); Жауабы: теңсіздіктер жүйесін шешіңіз:

:= f ( ) sin xMaple – жүйесінде функцияның графигін салу. Maple – жүйесінде функцияның графигін салу үшін plot – бұйрығы қол

17 слайд
:= f ( ) sin xMaple – жүйесінде функцияның графигін салу. Maple – жүйесінде функцияның графигін салу үшін plot – бұйрығы қолданылады. 1-мысал: sinx – фукциясының x= [ - 4 ; 4 ] , y= [ - 1 ; 1 ] . аралығындағы графигін салыңдар. [> restart; [> f:=sin(x); [> plot(f,x=-4..4,y=-1..1);

17 слайд

:= f ( ) sin xMaple – жүйесінде функцияның графигін салу. Maple – жүйесінде функцияның графигін салу үшін plot – бұйрығы қолданылады. 1-мысал: sinx – фукциясының x= [ - 4 ; 4 ] , y= [ - 1 ; 1 ] . аралығындағы графигін салыңдар. [> restart; [> f:=sin(x); [> plot(f,x=-4..4,y=-1..1);

2 g x  := g x 22-мысал: [ > restart; [> g:=x^2; [> plot(g,x=-4..4,y=-16..16); функциясының x=

18 слайд
2 g x  := g x 22-мысал: [ > restart; [> g:=x^2; [> plot(g,x=-4..4,y=-16..16); функциясының x= [ -4; 4 ] , y=[ -16; 16 ] . аралығындағы графигін салыңдар.

18 слайд

2 g x  := g x 22-мысал: [ > restart; [> g:=x^2; [> plot(g,x=-4..4,y=-16..16); функциясының x= [ -4; 4 ] , y=[ -16; 16 ] . аралығындағы графигін салыңдар.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ