Мақта қыз бен мысық
Мақта қыз бен мысық

#1 слайд
1 слайд
#2 слайд
2 слайд
#3 слайд
Ойлау,есте сақтау,еске
түсіру қабілеттерін
қалыптастыру.Ауызекі
сөйлеу тілін дамыту.
Адам бойына жат
қасиет тілазарлықтан
аулақ болып,
кешірімді болуға
тәрбиелеу.
Балаларды ертегі
мазмұнымен
таныстыру.Қоршаған
орта жайлы білімдерін
кеңейту.
Сабақтың
мақсаты
3 слайд
Ойлау,есте сақтау,еске түсіру қабілеттерін қалыптастыру.Ауызекі сөйлеу тілін дамыту. Адам бойына жат қасиет тілазарлықтан аулақ болып, кешірімді болуға тәрбиелеу. Балаларды ертегі мазмұнымен таныстыру.Қоршаған орта жайлы білімдерін кеңейту. Сабақтың мақсаты
#4 слайд
4 слайд
#5 слайд
Таңертеңгілік
«Шаттық»шеңберін құру.
Күндей жадырап
Айдай арайлап
Жұлдыздай жарқырап
Судай таза көңілмен
Бүгінгі күнімізді бастаймыз.
5 слайд
Таңертеңгілік «Шаттық»шеңберін құру. Күндей жадырап Айдай арайлап Жұлдыздай жарқырап Судай таза көңілмен Бүгінгі күнімізді бастаймыз.
#6 слайд
Жаңылтпаш айту
Қызым жүзім же,
Жүзім үзіп же.
Әңгімелесу :
-Жаңылтпаш не туралы?
-Жүзімнен не жасалады?
-Кептірілген жүзімді не дейді?
Мұғалім балалардың ойын толықтырып, қорытындылайды.
6 слайд
Жаңылтпаш айту Қызым жүзім же, Жүзім үзіп же. Әңгімелесу : -Жаңылтпаш не туралы? -Жүзімнен не жасалады? -Кептірілген жүзімді не дейді? Мұғалім балалардың ойын толықтырып, қорытындылайды.
#7 слайд
7 слайд
#8 слайд
8 слайд
#9 слайд
9 слайд
#10 слайд
10 слайд
#11 слайд
11 слайд
#12 слайд
12 слайд
#13 слайд
13 слайд
#14 слайд
14 слайд
#15 слайд
15 слайд
#16 слайд
16 слайд
#17 слайд
17 слайд
#18 слайд
18 слайд
#19 слайд
19 слайд
#20 слайд
20 слайд
#21 слайд
21 слайд
#22 слайд
22 слайд
#23 слайд
Мақсаты: Ұқсас белгісіне қарай сыңарын
таба білу,тез ойлап,жағдайға қарай өз
білімін қолдана білу.
Шарты: Балаларға суретті карталар
тарқатылады.Балалар өзіндегі заттың
белгісін дыбысы не қимыл іс-әрекет арқылы
көрсетіп сыңарларын табады, топ құрылады
23 слайд
Мақсаты: Ұқсас белгісіне қарай сыңарын таба білу,тез ойлап,жағдайға қарай өз білімін қолдана білу. Шарты: Балаларға суретті карталар тарқатылады.Балалар өзіндегі заттың белгісін дыбысы не қимыл іс-әрекет арқылы көрсетіп сыңарларын табады, топ құрылады
#24 слайд
24 слайд
#25 слайд
Өзі жап-жас,мұрты бар
Ет пен сүтке ұмтылар
Тастамайды жылы үйде
Түкті тонын шұп-шұбар
Жауабы
25 слайд
Өзі жап-жас,мұрты бар Ет пен сүтке ұмтылар Тастамайды жылы үйде Түкті тонын шұп-шұбар Жауабы
#26 слайд
Сүт тағамдарын ата.
Жауабы
26 слайд
Сүт тағамдарын ата. Жауабы
#27 слайд
Су көтеріп жүріп келем,
Өзім біреуге мініп келем
Жауабы
27 слайд
Су көтеріп жүріп келем, Өзім біреуге мініп келем Жауабы
#28 слайд
Қиқу салып бақырып,
Айғайлауды тауыпты.
Қыт-қыт дейтін шақырып,
Кім біледі ...?
Жауабы
28 слайд
Қиқу салып бақырып, Айғайлауды тауыпты. Қыт-қыт дейтін шақырып, Кім біледі ...? Жауабы
#29 слайд
29 слайд
#30 слайд
30 слайд
#31 слайд
Күтілетін нәтиже:
1.Нені біледі:Ертегі мазмұнын толық жеткізуді біледі
және оны сахналай алады.
2.Қандай түсініктерді игерді:Тілазарлық-жат қасиет
екенін түсінеді.
3.Меңгерген дағдылары мен іскерлігі:Ертегі
кейіпкерлерін сомдауды меңгереді.
Ауызекі сөйлеу,ойын еркін жеткізу дағдысы
қалыптасады.
31 слайд
Күтілетін нәтиже: 1.Нені біледі:Ертегі мазмұнын толық жеткізуді біледі және оны сахналай алады. 2.Қандай түсініктерді игерді:Тілазарлық-жат қасиет екенін түсінеді. 3.Меңгерген дағдылары мен іскерлігі:Ертегі кейіпкерлерін сомдауды меңгереді. Ауызекі сөйлеу,ойын еркін жеткізу дағдысы қалыптасады.
#32 слайд
32 слайд
шағым қалдыра аласыз













