Маркетинг туралы түсінік
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Маркетинг туралы түсінік
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Маркетинг туралы түсінік
2 слайд
Менеджмент ( ағылш. мanage – басқару, меңгеру,
ұйымдастыру,) ұйымда немесе кәсіпорында жұмыс істейтін
адамдардың еңбегін басқара отырып, алға қойған мақсатқа
жетуді ұйымдастыра білу, әлеуметтік, оның ішінде білім беру
үрдістерін басқару принциптері, әдістері, құралдары мен
нысандарының жиынтығы.
2 слайд
Менеджмент ( ағылш. мanage – басқару, меңгеру, ұйымдастыру,) ұйымда немесе кәсіпорында жұмыс істейтін адамдардың еңбегін басқара отырып, алға қойған мақсатқа жетуді ұйымдастыра білу, әлеуметтік, оның ішінде білім беру үрдістерін басқару принциптері, әдістері, құралдары мен нысандарының жиынтығы.
3 слайд
Менеджменттің анықтамалары:
Менеджмент дегеніміз мәлім ұйым, не кәсіпорынның мәлім
жоспар мен ережеге сай өз-өзін теңшеп, дұрыстап, бейімдеп, мәлім
айқын мақсатқа жете алуы.
Менеджмент дегеніміз маман, құрал-сайман, ресурстар, қазына
секілділермен қатар тұратын өндірістің өте маңызды буыны.
Ғылым ретінде менеджмент кәсіпорын жобасы, ұйым, жоспар,
тізгіндеу, ресурстарды ыңғайлау секілді өзара байланысты істердің
біртұтастығы, ол мақсатқа өнімді жетуді көздейді.
3 слайд
Менеджменттің анықтамалары: Менеджмент дегеніміз мәлім ұйым, не кәсіпорынның мәлім жоспар мен ережеге сай өз-өзін теңшеп, дұрыстап, бейімдеп, мәлім айқын мақсатқа жете алуы. Менеджмент дегеніміз маман, құрал-сайман, ресурстар, қазына секілділермен қатар тұратын өндірістің өте маңызды буыны. Ғылым ретінде менеджмент кәсіпорын жобасы, ұйым, жоспар, тізгіндеу, ресурстарды ыңғайлау секілді өзара байланысты істердің біртұтастығы, ол мақсатқа өнімді жетуді көздейді.
4 слайд
Осы заманда менеджменттің төрт қызметі аталады: жоспарлау,
ұйымдастыру, мотивациялау, бақылау.
1 ) Жоспарлау фирманың іс-әрекеттерінің мақсаттарын, оларға
жетудің басты бағыттары мен құралдарын анықтауды (белгілеуді)
тілейді. Бизнес- жоспар — жоспарлаудың негізгі элементі. Есеп беру
құжаты және инвестициялардың басты дәлелі болатын осы бизнес-
жоспар, фирма дамуының кешендік жоспарын жасаудың мақсаты —
басқарушыларға фирманың жағдайы туралы толық мәлімдеме беру
болады.
2) Ұ йымдастыру
Ұйымдастыруға фирманың
құрылымын құру және көзделген
мақсаттарға жету үшін оның
бөлімдерінің өзара өсері мен
үйлесімдігін қамтамасыз ету
жатады.
4 слайд
Осы заманда менеджменттің төрт қызметі аталады: жоспарлау, ұйымдастыру, мотивациялау, бақылау. 1 ) Жоспарлау фирманың іс-әрекеттерінің мақсаттарын, оларға жетудің басты бағыттары мен құралдарын анықтауды (белгілеуді) тілейді. Бизнес- жоспар — жоспарлаудың негізгі элементі. Есеп беру құжаты және инвестициялардың басты дәлелі болатын осы бизнес- жоспар, фирма дамуының кешендік жоспарын жасаудың мақсаты — басқарушыларға фирманың жағдайы туралы толық мәлімдеме беру болады. 2) Ұ йымдастыру Ұйымдастыруға фирманың құрылымын құру және көзделген мақсаттарға жету үшін оның бөлімдерінің өзара өсері мен үйлесімдігін қамтамасыз ету жатады.
5 слайд
3) Мотивациялау
Мотивацияға жұмыскерлердің еңбекке деген ішкі ынтасын оятып
жандандыру жатады. Осы бөлімде экономикалық қана емес,
психлогиялық аспект орын алады.
4)Бақылау
Бақылауға жоспарланған нәтижелер мен нақты қол жеткен
нәтижелердің сәйкестігін анықтау және фирма қызметеріне түзету
енгізу жатады.
5 слайд
3) Мотивациялау Мотивацияға жұмыскерлердің еңбекке деген ішкі ынтасын оятып жандандыру жатады. Осы бөлімде экономикалық қана емес, психлогиялық аспект орын алады. 4)Бақылау Бақылауға жоспарланған нәтижелер мен нақты қол жеткен нәтижелердің сәйкестігін анықтау және фирма қызметеріне түзету енгізу жатады.
6 слайд
Жоспарлау – өндірісті басқарудың ең маңызды
функцияларының бірі. Бұл ең алдымен кәсіпорынның болашақта
дамуын және тиімді функцияландыруын қамтамасыз етуге
мүмкіндігі бар шешім қабылдау мен әзірлеу процесі.
Жоспарлау екі мағыналық себептің ішіндегі үздіксіз
процесс болып табылады. Біріншіден, қойылған мақсаттарға жету,
жаңа мақсаттардың әзірленуін талап етеді. Екіншіден, болашақтың
анықталмауы, қоршаған ортадағы тұрақты өзгертулер, өз артынан
мақсаттардың түзетуіне қажеттілігін кіргізеді, шынайы
жағдайлармен үйлестіру.
Жоспарлау кезінде бизнес - ортаның өзгеру мүмкіндігін
болжауы қажет етіледі, өйткені, қаншалықты болашақтың болжау
бағалары дұрыс қойылса, қандай да болсын басқару шешімі мен
оны жүзеге асыру барысы соншалықты тиімді болады. Бұл
өндірістің жоспарлау мен болжауы бір процестің екі кезеңін
көрсетуіне сілтейді.
6 слайд
Жоспарлау – өндірісті басқарудың ең маңызды функцияларының бірі. Бұл ең алдымен кәсіпорынның болашақта дамуын және тиімді функцияландыруын қамтамасыз етуге мүмкіндігі бар шешім қабылдау мен әзірлеу процесі. Жоспарлау екі мағыналық себептің ішіндегі үздіксіз процесс болып табылады. Біріншіден, қойылған мақсаттарға жету, жаңа мақсаттардың әзірленуін талап етеді. Екіншіден, болашақтың анықталмауы, қоршаған ортадағы тұрақты өзгертулер, өз артынан мақсаттардың түзетуіне қажеттілігін кіргізеді, шынайы жағдайлармен үйлестіру. Жоспарлау кезінде бизнес - ортаның өзгеру мүмкіндігін болжауы қажет етіледі, өйткені, қаншалықты болашақтың болжау бағалары дұрыс қойылса, қандай да болсын басқару шешімі мен оны жүзеге асыру барысы соншалықты тиімді болады. Бұл өндірістің жоспарлау мен болжауы бір процестің екі кезеңін көрсетуіне сілтейді.
7 слайд
Өндірісті басқарудың ғылымы мен
практикасында кәсіпорында жасалынатын
жоспарлардың түрлерін анықтайтын түрлі
көзқарастар бар. Бұл жоспарлардың жалғаспалы
уақыт бойынша талдаманың үш дәрежесінің
бөлінуінде көрсетіледі:
- Болашақ жоспарлар;
- Орта мерзімдік жоспарлар;
- Қысқа мерзімдік жоспарлар.
7 слайд
Өндірісті басқарудың ғылымы мен практикасында кәсіпорында жасалынатын жоспарлардың түрлерін анықтайтын түрлі көзқарастар бар. Бұл жоспарлардың жалғаспалы уақыт бойынша талдаманың үш дәрежесінің бөлінуінде көрсетіледі: - Болашақ жоспарлар; - Орта мерзімдік жоспарлар; - Қысқа мерзімдік жоспарлар.
8 слайд
Маркетинг (ағылш. market і ng — рынок‚ базар‚ өткізу‚
сауда) — кәсіпорынның (фирманың, бірлестіктің‚ т.б.) тауар
өндіру-өткізу және сауда жасау қызметін ұйымдастыру мен
басқару жүйесі.
Маркетинг нарық дамуының жай-күйі мен келешегін
зерделеуге негізделеді, тұтыну мен өндіріс өніміне
(тауарға‚ көрсетілетін қызметке) сұранымды қалыптастырады,
табыс алу мақсатымен рынокта тауарлардың өткізілуін
тездетуге бағытталады.
Маркетинг — сұранымды жан-жақты
зерделеп‚ болжау‚ жарнаманы пайдалану‚ өндірісті
ынталандыру‚ сақтау мен тасымалдаудың осы заманғы
тәсілдерін‚ тауарлардың тұтынушыға жетуіне жәрдемдесетін
тех. және басқа түрлерін қолдану негізінде кәсіпорынның
жаңа өнімді әзірлеу‚ өндіру мен өткізу жөніндегі ұйымдық-
техникалық‚ қаржы‚ коммерциялық және басқа қызмет
түрлері жатады.
8 слайд
Маркетинг (ағылш. market і ng — рынок‚ базар‚ өткізу‚ сауда) — кәсіпорынның (фирманың, бірлестіктің‚ т.б.) тауар өндіру-өткізу және сауда жасау қызметін ұйымдастыру мен басқару жүйесі. Маркетинг нарық дамуының жай-күйі мен келешегін зерделеуге негізделеді, тұтыну мен өндіріс өніміне (тауарға‚ көрсетілетін қызметке) сұранымды қалыптастырады, табыс алу мақсатымен рынокта тауарлардың өткізілуін тездетуге бағытталады. Маркетинг — сұранымды жан-жақты зерделеп‚ болжау‚ жарнаманы пайдалану‚ өндірісті ынталандыру‚ сақтау мен тасымалдаудың осы заманғы тәсілдерін‚ тауарлардың тұтынушыға жетуіне жәрдемдесетін тех. және басқа түрлерін қолдану негізінде кәсіпорынның жаңа өнімді әзірлеу‚ өндіру мен өткізу жөніндегі ұйымдық- техникалық‚ қаржы‚ коммерциялық және басқа қызмет түрлері жатады.
9 слайд
Бүгінгі сабақты бекіту мақсатында бүгінгі тақырыпқа
байланысты 10 сөзден тұратын сөзжұмбақ құрастыру.
9 слайд
Бүгінгі сабақты бекіту мақсатында бүгінгі тақырыпқа байланысты 10 сөзден тұратын сөзжұмбақ құрастыру.