Материалдар / Маслоудың қажеттілік иеархиясы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Маслоудың қажеттілік иеархиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
жалыға қажетті
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2018
417
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
\ Өзін-өзі таныта білу Қарым-қатынас қажеттілігі Биологиялық,фи зиологиялық қажеттілік Қауіпсіздікке

1 слайд
\ Өзін-өзі таныта білу Қарым-қатынас қажеттілігі Биологиялық,фи зиологиялық қажеттілік Қауіпсіздікке деген қажеттілік Өзін-өзі құрметтеу Маслоудың қажеттілік иерархиясы

1 слайд

\ Өзін-өзі таныта білу Қарым-қатынас қажеттілігі Биологиялық,фи зиологиялық қажеттілік Қауіпсіздікке деген қажеттілік Өзін-өзі құрметтеу Маслоудың қажеттілік иерархиясы

ОҚУДЫ ҮЙРЕТЕТІН БІЛІМ ОРТАСЫН ҚҰРУ? Нені оқыту керек? Оқыту реттіліг ін қалай құрылы мдау керек? Балала р қалай оқиды? Т

2 слайд
ОҚУДЫ ҮЙРЕТЕТІН БІЛІМ ОРТАСЫН ҚҰРУ? Нені оқыту керек? Оқыту реттіліг ін қалай құрылы мдау керек? Балала р қалай оқиды? Табысты бала белсенділі гіңізді қалай бағалау керек?

2 слайд

ОҚУДЫ ҮЙРЕТЕТІН БІЛІМ ОРТАСЫН ҚҰРУ? Нені оқыту керек? Оқыту реттіліг ін қалай құрылы мдау керек? Балала р қалай оқиды? Табысты бала белсенділі гіңізді қалай бағалау керек?

ҚАЛАЙ ОҚУ КЕРЕКТІГІН ҮЙРЕНУ. НЕНІ БІЛУ КЕРЕК? •Метатану саналы білім алу мен ойлауын дамытатын үдеріс. •Метатану аспектілері

3 слайд
ҚАЛАЙ ОҚУ КЕРЕКТІГІН ҮЙРЕНУ. НЕНІ БІЛУ КЕРЕК? •Метатану саналы білім алу мен ойлауын дамытатын үдеріс. •Метатану аспектілеріне: жеке білімге • тапсырмаға бағытталған • метакогнитивті құрылым •Ең маңыздысы: өз бетінше жұмыс істеу және даму •Ерте жастағы балалардың метатануға қабілеті: когнитивті әрекет кезінде • өздік басқару қызметін пайдлану •Өздігінен реттелетін оқу- ЖАДА ретінде анықтау, оның 3 элементі аса маңызды •Өздігінен бағытталушылығы •Өздігінен айқындалуы және өздігінен таңдауы •Оқушылардың тәжірбиесін пайдалану •Оқушылардың пікірін назарға алу

3 слайд

ҚАЛАЙ ОҚУ КЕРЕКТІГІН ҮЙРЕНУ. НЕНІ БІЛУ КЕРЕК? •Метатану саналы білім алу мен ойлауын дамытатын үдеріс. •Метатану аспектілеріне: жеке білімге • тапсырмаға бағытталған • метакогнитивті құрылым •Ең маңыздысы: өз бетінше жұмыс істеу және даму •Ерте жастағы балалардың метатануға қабілеті: когнитивті әрекет кезінде • өздік басқару қызметін пайдлану •Өздігінен реттелетін оқу- ЖАДА ретінде анықтау, оның 3 элементі аса маңызды •Өздігінен бағытталушылығы •Өздігінен айқындалуы және өздігінен таңдауы •Оқушылардың тәжірбиесін пайдалану •Оқушылардың пікірін назарға алу

ӨЗІН-ӨЗІ РЕТТЕУ ОҚУ ТУРАЛЫ ПІКІРІМ Өзін-өзі реттеу дегеніміз- алға белгілі бір мақсат қойып,жас ерекшелігіне сай жүйелі түр

4 слайд
ӨЗІН-ӨЗІ РЕТТЕУ ОҚУ ТУРАЛЫ ПІКІРІМ Өзін-өзі реттеу дегеніміз- алға белгілі бір мақсат қойып,жас ерекшелігіне сай жүйелі түрде жұмыс барысында өздігінен бағытталушыға,проблемалар мен мақсаттарды өздігінен айқындауға, проблема мен мақсатқа жету үшін әдіс-тәсілдерді өздігінен таңдап жүйелі түрде жұмыс жасауы.

4 слайд

ӨЗІН-ӨЗІ РЕТТЕУ ОҚУ ТУРАЛЫ ПІКІРІМ Өзін-өзі реттеу дегеніміз- алға белгілі бір мақсат қойып,жас ерекшелігіне сай жүйелі түрде жұмыс барысында өздігінен бағытталушыға,проблемалар мен мақсаттарды өздігінен айқындауға, проблема мен мақсатқа жету үшін әдіс-тәсілдерді өздігінен таңдап жүйелі түрде жұмыс жасауы.