Материалдар / Маслоудың қажеттілік иеархиясы

Маслоудың қажеттілік иеархиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
жалыға қажетті
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
\ Өзін-өзі таныта білу Қарым-қатынас қажеттілігі Биологиялық,фи зиологиялық қажеттілік Қауіпсіздікке

1 слайд
\ Өзін-өзі таныта білу Қарым-қатынас қажеттілігі Биологиялық,фи зиологиялық қажеттілік Қауіпсіздікке деген қажеттілік Өзін-өзі құрметтеу Маслоудың қажеттілік иерархиясы

1 слайд

\ Өзін-өзі таныта білу Қарым-қатынас қажеттілігі Биологиялық,фи зиологиялық қажеттілік Қауіпсіздікке деген қажеттілік Өзін-өзі құрметтеу Маслоудың қажеттілік иерархиясы

ОҚУДЫ ҮЙРЕТЕТІН БІЛІМ ОРТАСЫН ҚҰРУ? Нені оқыту керек? Оқыту реттіліг ін қалай құрылы мдау керек? Балала р қалай оқиды? Т

2 слайд
ОҚУДЫ ҮЙРЕТЕТІН БІЛІМ ОРТАСЫН ҚҰРУ? Нені оқыту керек? Оқыту реттіліг ін қалай құрылы мдау керек? Балала р қалай оқиды? Табысты бала белсенділі гіңізді қалай бағалау керек?

2 слайд

ОҚУДЫ ҮЙРЕТЕТІН БІЛІМ ОРТАСЫН ҚҰРУ? Нені оқыту керек? Оқыту реттіліг ін қалай құрылы мдау керек? Балала р қалай оқиды? Табысты бала белсенділі гіңізді қалай бағалау керек?

ҚАЛАЙ ОҚУ КЕРЕКТІГІН ҮЙРЕНУ. НЕНІ БІЛУ КЕРЕК? •Метатану саналы білім алу мен ойлауын дамытатын үдеріс. •Метатану аспектілері

3 слайд
ҚАЛАЙ ОҚУ КЕРЕКТІГІН ҮЙРЕНУ. НЕНІ БІЛУ КЕРЕК? •Метатану саналы білім алу мен ойлауын дамытатын үдеріс. •Метатану аспектілеріне: жеке білімге • тапсырмаға бағытталған • метакогнитивті құрылым •Ең маңыздысы: өз бетінше жұмыс істеу және даму •Ерте жастағы балалардың метатануға қабілеті: когнитивті әрекет кезінде • өздік басқару қызметін пайдлану •Өздігінен реттелетін оқу- ЖАДА ретінде анықтау, оның 3 элементі аса маңызды •Өздігінен бағытталушылығы •Өздігінен айқындалуы және өздігінен таңдауы •Оқушылардың тәжірбиесін пайдалану •Оқушылардың пікірін назарға алу

3 слайд

ҚАЛАЙ ОҚУ КЕРЕКТІГІН ҮЙРЕНУ. НЕНІ БІЛУ КЕРЕК? •Метатану саналы білім алу мен ойлауын дамытатын үдеріс. •Метатану аспектілеріне: жеке білімге • тапсырмаға бағытталған • метакогнитивті құрылым •Ең маңыздысы: өз бетінше жұмыс істеу және даму •Ерте жастағы балалардың метатануға қабілеті: когнитивті әрекет кезінде • өздік басқару қызметін пайдлану •Өздігінен реттелетін оқу- ЖАДА ретінде анықтау, оның 3 элементі аса маңызды •Өздігінен бағытталушылығы •Өздігінен айқындалуы және өздігінен таңдауы •Оқушылардың тәжірбиесін пайдалану •Оқушылардың пікірін назарға алу

ӨЗІН-ӨЗІ РЕТТЕУ ОҚУ ТУРАЛЫ ПІКІРІМ Өзін-өзі реттеу дегеніміз- алға белгілі бір мақсат қойып,жас ерекшелігіне сай жүйелі түр

4 слайд
ӨЗІН-ӨЗІ РЕТТЕУ ОҚУ ТУРАЛЫ ПІКІРІМ Өзін-өзі реттеу дегеніміз- алға белгілі бір мақсат қойып,жас ерекшелігіне сай жүйелі түрде жұмыс барысында өздігінен бағытталушыға,проблемалар мен мақсаттарды өздігінен айқындауға, проблема мен мақсатқа жету үшін әдіс-тәсілдерді өздігінен таңдап жүйелі түрде жұмыс жасауы.

4 слайд

ӨЗІН-ӨЗІ РЕТТЕУ ОҚУ ТУРАЛЫ ПІКІРІМ Өзін-өзі реттеу дегеніміз- алға белгілі бір мақсат қойып,жас ерекшелігіне сай жүйелі түрде жұмыс барысында өздігінен бағытталушыға,проблемалар мен мақсаттарды өздігінен айқындауға, проблема мен мақсатқа жету үшін әдіс-тәсілдерді өздігінен таңдап жүйелі түрде жұмыс жасауы.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі