Математика 2 сынып ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Математика 2 сынып ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал 2 сынып математикасынан ашық сабақ өткізілген, презентация жұмысы.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі 2 “ә”сынып Каким Гүлбағда «Мариновка қазақ орта мектебі» КММ

#1 слайд
Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі 2 “ә”сынып Каким Гүлбағда «Мариновка қазақ орта мектебі» КММ

1 слайд

Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі 2 “ә”сынып Каким Гүлбағда «Мариновка қазақ орта мектебі» КММ

2.1.1.4 санаудың ірі Бірлігі – жүздікті құрастыру 1000-ға дейін жүздіктер Мен санау, жазу, салыстыру

#2 слайд
2.1.1.4 санаудың ірі Бірлігі – жүздікті құрастыру 1000-ға дейін жүздіктер Мен санау, жазу, салыстыру

2 слайд

2.1.1.4 санаудың ірі Бірлігі – жүздікті құрастыру 1000-ға дейін жүздіктер Мен санау, жазу, салыстыру

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұр

#3 слайд
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады : Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

3 слайд

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады : Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барыс

#4 слайд
Бағалау критерийі: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия Пәнаралық байланыс: Музыка, қазақ тілі Ресурстар: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі материалдар, суреттер ( слайд ), топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер

4 слайд

Бағалау критерийі: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия Пәнаралық байланыс: Музыка, қазақ тілі Ресурстар: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі материалдар, суреттер ( слайд ), топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер

. III. Сабақтың барысы: а) Ұйымдастыру кезеңі.

#5 слайд
. III. Сабақтың барысы: а) Ұйымдастыру кезеңі. Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары» Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді. І-топ: Жазушылар ІІ-топ: Зерттеушілер ІІІ-топ: Суретшілер

5 слайд

. III. Сабақтың барысы: а) Ұйымдастыру кезеңі. Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары» Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді. І-топ: Жазушылар ІІ-топ: Зерттеушілер ІІІ-топ: Суретшілер

Психологиялық ахуал қалыптастыру «Өзі туралы кластер» тренинг Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы кер

#6 слайд
Психологиялық ахуал қалыптастыру «Өзі туралы кластер» тренинг Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б

6 слайд

Психологиялық ахуал қалыптастыру «Өзі туралы кластер» тренинг Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б

Жаңа білім Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Дәптермен , тақтамен жұмыс. Оқулы

#7 слайд
Жаңа білім Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Дәптермен , тақтамен жұмыс. Оқулықта берілген есептерді түріне қарай топта, жұпта, жеке орындату. Қолдану Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Дәптермен жұмыс.

7 слайд

Жаңа білім Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Дәптермен , тақтамен жұмыс. Оқулықта берілген есептерді түріне қарай топта, жұпта, жеке орындату. Қолдану Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Дәптермен жұмыс.

1.Кім жылдам? І топ ІІ топ ІІІ топ 36+23= 43+25= 75+23= 98-65= 59-23= 63-21= 67-36= 44+42= 89-28= 57+22= 59-45= 43+24= 51+

#8 слайд
1.Кім жылдам? І топ ІІ топ ІІІ топ 36+23= 43+25= 75+23= 98-65= 59-23= 63-21= 67-36= 44+42= 89-28= 57+22= 59-45= 43+24= 51+23= 72-21= 86-33=

8 слайд

1.Кім жылдам? І топ ІІ топ ІІІ топ 36+23= 43+25= 75+23= 98-65= 59-23= 63-21= 67-36= 44+42= 89-28= 57+22= 59-45= 43+24= 51+23= 72-21= 86-33=

Ортасы Дәптермен жұмыс №1-тапсырма Денешынықтыру сабағындағы ойын эстафетасы саябақта өтті

#9 слайд
Ортасы Дәптермен жұмыс №1-тапсырма Денешынықтыру сабағындағы ойын эстафетасы саябақта өтті. Мысалдарды шығарып, балалардың әрқайсысының өз жалаушасын тап.

9 слайд

Ортасы Дәптермен жұмыс №1-тапсырма Денешынықтыру сабағындағы ойын эстафетасы саябақта өтті. Мысалдарды шығарып, балалардың әрқайсысының өз жалаушасын тап.

Сергіту сәті «Көңілді күн»

#10 слайд
Сергіту сәті «Көңілді күн»

10 слайд

Сергіту сәті «Көңілді күн»

Аяқталуы  Сабақты бекіту 

#11 слайд
Аяқталуы  Сабақты бекіту 

11 слайд

Аяқталуы  Сабақты бекіту 

 Қызықты тапсырма орындайық «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі

#12 слайд
 Қызықты тапсырма орындайық «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі

12 слайд

 Қызықты тапсырма орындайық «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі

« Көршісін ата » ойыны Экраннан сан көрсетіледі. Оқушылар сол санның алдындағы және сол саннан кейінгі сандарды жазып көрсе

#13 слайд
« Көршісін ата » ойыны Экраннан сан көрсетіледі. Оқушылар сол санның алдындағы және сол саннан кейінгі сандарды жазып көрсетеді. 20 , 60 , 10 70 , 30 , 80

13 слайд

« Көршісін ата » ойыны Экраннан сан көрсетіледі. Оқушылар сол санның алдындағы және сол саннан кейінгі сандарды жазып көрсетеді. 20 , 60 , 10 70 , 30 , 80

1 0 2 0 3 0 5 0 8 0 9 0 6 0 7 0 4 0 +1 0

#14 слайд
1 0 2 0 3 0 5 0 8 0 9 0 6 0 7 0 4 0 +1 0

14 слайд

1 0 2 0 3 0 5 0 8 0 9 0 6 0 7 0 4 0 +1 0

Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл . Оқушының аты-жөні «Жария лау» әдісі «Салыстыр у кестесі» «Ыстық орын дық» ор

#15 слайд
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл . Оқушының аты-жөні «Жария лау» әдісі «Салыстыр у кестесі» «Ыстық орын дық» орынды қ әдісі «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі Балл                                                                        

15 слайд

Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл . Оқушының аты-жөні «Жария лау» әдісі «Салыстыр у кестесі» «Ыстық орын дық» орынды қ әдісі «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі Балл                                                                        

Кері байланыс «Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді. 1. Сабақ барысында көңіл-күйіңі

#16 слайд
Кері байланыс «Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді. 1. Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен? 2. Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды? 3. Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз? 4. Сабақта қандай қиындықтар туындады? 5. Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?

16 слайд

Кері байланыс «Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді. 1. Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен? 2. Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды? 3. Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз? 4. Сабақта қандай қиындықтар туындады? 5. Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?

Үйге тапсырмасы Оқулықта қалған тапсырманы аяқтау

#17 слайд
Үйге тапсырмасы Оқулықта қалған тапсырманы аяқтау

17 слайд

Үйге тапсырмасы Оқулықта қалған тапсырманы аяқтау

Файл форматы:
pptx
05.00.2018
791
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі