Математика 2 сынып ашық сабақ
Математика 2 сынып ашық сабақ

#1 слайд
Екі таңбалы сандарды қосу және
азайту алгоритмі
2 “ә”сынып
Каким Гүлбағда
«Мариновка қазақ орта мектебі» КММ
1 слайд
Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі 2 “ә”сынып Каким Гүлбағда «Мариновка қазақ орта мектебі» КММ
#2 слайд
2.1.1.4 санаудың ірі
Бірлігі – жүздікті
құрастыру
1000-ға дейін жүздіктер
Мен санау, жазу,
салыстыру
2 слайд
2.1.1.4 санаудың ірі Бірлігі – жүздікті құрастыру 1000-ға дейін жүздіктер Мен санау, жазу, салыстыру
#3 слайд
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген
және қосымша тапсырмаларды
орындайды. Жазба жұмыс жасайды.
Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Топтық жұмысты
брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс
жасайды. Сұраққа жауап береді.
Қосымша үлестірме ресурстармен
жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны
орындай алады :
Оқулықтан тыс берілген қосымша
тапсырмалады орындайды, тақырып
бойынша қосымша мәліметтер мен
дәлелдер келтіре алады.
3 слайд
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады : Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
#4 слайд
Бағалау критерийі: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды
орындай алады. Сабақ барысында
тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру,
ойын, көрнекілік. Рефлексия
Пәнаралық байланыс: Музыка, қазақ тілі
Ресурстар: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар
және әртүрлі материалдар, суреттер ( слайд ), топтық тапсырмалар, кері
байланыс, стикер
4 слайд
Бағалау критерийі: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия Пәнаралық байланыс: Музыка, қазақ тілі Ресурстар: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі материалдар, суреттер ( слайд ), топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер
#5 слайд
.
III. Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі.
Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары»
Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы
оқушылар саны бойынша
беске, алтыға жыртып,
оларды араластырып, оқушыларға таратып беру
керек. Оқушылар қиықтарды
құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы
топтарға бөлінеді.
І-топ: Жазушылар
ІІ-топ: Зерттеушілер
ІІІ-топ: Суретшілер
5 слайд
. III. Сабақтың барысы: а) Ұйымдастыру кезеңі. Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары» Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді. І-топ: Жазушылар ІІ-топ: Зерттеушілер ІІІ-топ: Суретшілер
#6 слайд
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
«Өзі туралы кластер» тренинг
Оқушылар танысу үшін өздері туралы
кластерлер құрастыруы керек. Олар
парақтың ортасындағы шеңберге өз
есімдерін жазып, одан таралатын
шеңберлерге өздерінің өмірінде
маңызы бар бес негізгі рөлін жазады.
Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос
т.б
6 слайд
Психологиялық ахуал қалыптастыру «Өзі туралы кластер» тренинг Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б
#7 слайд
Жаңа білім
Білу және түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен
танысады.
Дәптермен , тақтамен жұмыс.
Оқулықта берілген есептерді түріне қарай топта,
жұпта, жеке орындату.
Қолдану
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.
Дәптермен жұмыс.
7 слайд
Жаңа білім Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Дәптермен , тақтамен жұмыс. Оқулықта берілген есептерді түріне қарай топта, жұпта, жеке орындату. Қолдану Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Дәптермен жұмыс.
#8 слайд
1.Кім жылдам?
І топ ІІ топ ІІІ топ
36+23=
43+25=
75+23=
98-65=
59-23=
63-21=
67-36=
44+42=
89-28=
57+22=
59-45=
43+24=
51+23=
72-21=
86-33=
8 слайд
1.Кім жылдам? І топ ІІ топ ІІІ топ 36+23= 43+25= 75+23= 98-65= 59-23= 63-21= 67-36= 44+42= 89-28= 57+22= 59-45= 43+24= 51+23= 72-21= 86-33=
#9 слайд
Ортасы
Дәптермен жұмыс
№1-тапсырма
Денешынықтыру сабағындағы ойын
эстафетасы саябақта өтті. Мысалдарды
шығарып, балалардың әрқайсысының
өз жалаушасын тап.
9 слайд
Ортасы Дәптермен жұмыс №1-тапсырма Денешынықтыру сабағындағы ойын эстафетасы саябақта өтті. Мысалдарды шығарып, балалардың әрқайсысының өз жалаушасын тап.
#10 слайд
Сергіту сәті «Көңілді күн»
10 слайд
Сергіту сәті «Көңілді күн»
#11 слайд
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
11 слайд
Аяқталуы Сабақты бекіту
#12 слайд
Қызықты тапсырма
орындайық
«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі
12 слайд
Қызықты тапсырма орындайық «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі
#13 слайд
« Көршісін ата » ойыны
Экраннан сан көрсетіледі.
Оқушылар сол санның
алдындағы және сол саннан
кейінгі сандарды жазып
көрсетеді.
20 , 60 , 10
70 , 30 , 80
13 слайд
« Көршісін ата » ойыны Экраннан сан көрсетіледі. Оқушылар сол санның алдындағы және сол саннан кейінгі сандарды жазып көрсетеді. 20 , 60 , 10 70 , 30 , 80
#14 слайд
1
0
2
0
3
0
5
0
8
0
9
0
6
0
7
0
4
0
+1
0
14 слайд
1 0 2 0 3 0 5 0 8 0 9 0 6 0 7 0 4 0 +1 0
#15 слайд
Бағалау парақшасы Дұрыс
жауапқа 5 балл .
Оқушының
аты-жөні
«Жария
лау» әдісі
«Салыстыр
у кестесі»
«Ыстық
орын
дық»
орынды
қ әдісі
«Ойлан –
жұптас –
бөліс»
әдісі
Балл
15 слайд
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл . Оқушының аты-жөні «Жария лау» әдісі «Салыстыр у кестесі» «Ыстық орын дық» орынды қ әдісі «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі Балл
#16 слайд
Кері байланыс
«Рефлексиялық шеңбер»
Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі
сұрақтарға жауап береді.
1. Сабақ барысында көңіл-күйіңіз
қандай болды?
Неліктен?
2. Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не
жаңалық болды?
3. Сабаққа қатысуыңызды қалай
бағалайсыз?
4. Сабақта қандай қиындықтар
туындады?
5. Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз
қандай?
Неліктен?
16 слайд
Кері байланыс «Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді. 1. Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен? 2. Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды? 3. Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз? 4. Сабақта қандай қиындықтар туындады? 5. Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?
#17 слайд
Үйге тапсырмасы
Оқулықта қалған тапсырманы аяқтау
17 слайд
Үйге тапсырмасы Оқулықта қалған тапсырманы аяқтау
шағым қалдыра аласыз













