Материалдар / Математика 2 сынып "Өткенді бекіту"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математика 2 сынып "Өткенді бекіту"

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қараша 2020
1301
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Торы құлынТақырыбы: Математика Сабақтың тақырыбы : Өткенді бекіту. Табиғатты қорғау- Отанды сүю.

1 слайд
Торы құлынТақырыбы: Математика Сабақтың тақырыбы : Өткенді бекіту. Табиғатты қорғау- Отанды сүю.

1 слайд

Торы құлынТақырыбы: Математика Сабақтың тақырыбы : Өткенді бекіту. Табиғатты қорғау- Отанды сүю.

2.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану Оқу мақсаты:

2 слайд
2.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану Оқу мақсаты:

2 слайд

2.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану Оқу мақсаты:

№ 1 .Әлия мен Сырым математикалық ойын құрастырды. Жауапқа сәйкес суретті таңдап, оның нені білдіретінін айту керек. Ол үшін ө

3 слайд
№ 1 .Әлия мен Сырым математикалық ойын құрастырды. Жауапқа сәйкес суретті таңдап, оның нені білдіретінін айту керек. Ол үшін өрнектің мәнін есептеп ал. 14:2 ═ 16:8 ═ 2*4 ═ 27:9 ═ 5*1 ═ 18:3 ═ 36:9 ═

3 слайд

№ 1 .Әлия мен Сырым математикалық ойын құрастырды. Жауапқа сәйкес суретті таңдап, оның нені білдіретінін айту керек. Ол үшін өрнектің мәнін есептеп ал. 14:2 ═ 16:8 ═ 2*4 ═ 27:9 ═ 5*1 ═ 18:3 ═ 36:9 ═

№ 2. салыстыр. • 65 – (d + a + c) * 65 + (d + a + c) • 20 · d + a * 20 : d + a • d · a + 6 * d · a – 6 • 12 : 6 +

4 слайд
№ 2. салыстыр. • 65 – (d + a + c)  * 65 + (d + a + c) • 20 · d + a  * 20 : d + a • d · a + 6   *   d · a – 6 • 12 : 6 + а   *   12 · (6 + а) • (18 + 18) : 9   *  18 + 18 : 9 • (25 + 5) : 5    *   25 + 5 : 5 • 28 – 14 : 7 + 9  *   (28 – 14) : 7 + 9 • 36 : (4 + 5) + 8    *  36 : 4 + 5 + 8

4 слайд

№ 2. салыстыр. • 65 – (d + a + c)  * 65 + (d + a + c) • 20 · d + a  * 20 : d + a • d · a + 6   *   d · a – 6 • 12 : 6 + а   *   12 · (6 + а) • (18 + 18) : 9   *  18 + 18 : 9 • (25 + 5) : 5    *   25 + 5 : 5 • 28 – 14 : 7 + 9  *   (28 – 14) : 7 + 9 • 36 : (4 + 5) + 8    *  36 : 4 + 5 + 8

№ 5.Кесінді сыз Өсімдік тұқымдары мен сүйегінің ұзындығын өлше. Әрқайсысынан 3 есе артық кесінділер сыз.

5 слайд
№ 5.Кесінді сыз Өсімдік тұқымдары мен сүйегінің ұзындығын өлше. Әрқайсысынан 3 есе артық кесінділер сыз.

5 слайд

№ 5.Кесінді сыз Өсімдік тұқымдары мен сүйегінің ұзындығын өлше. Әрқайсысынан 3 есе артық кесінділер сыз.

Үй тапсырмасы: № 4 19-бет

6 слайд
Үй тапсырмасы: № 4 19-бет

6 слайд

Үй тапсырмасы: № 4 19-бет