Математика 3-сынып "Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Математика 3-сынып "Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу"

Материал туралы қысқаша түсінік
Математикадан ашық сабаққа арналған презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Маңғыстау облысы Жаңаөзен қаласы № 9 орта мектеп Бастауыш сынып пәнінің мұғалімі: Казиева Жазира Мырз

#1 слайд
Маңғыстау облысы Жаңаөзен қаласы № 9 орта мектеп Бастауыш сынып пәнінің мұғалімі: Казиева Жазира Мырзановна

1 слайд

Маңғыстау облысы Жаңаөзен қаласы № 9 орта мектеп Бастауыш сынып пәнінің мұғалімі: Казиева Жазира Мырзановна

Психологиялық дайындық Жақсы оқып сабақты, Әдеп сақтау сәніміз. Сәлем бердік сіздерге Басты иіп бәріміз. Математик

#2 слайд
Психологиялық дайындық Жақсы оқып сабақты, Әдеп сақтау сәніміз. Сәлем бердік сіздерге Басты иіп бәріміз. Математика керек әр күнге, Математика қажет өмірде. Математиканы оқимыз Миымызға тоқимыз.

2 слайд

Психологиялық дайындық Жақсы оқып сабақты, Әдеп сақтау сәніміз. Сәлем бердік сіздерге Басты иіп бәріміз. Математика керек әр күнге, Математика қажет өмірде. Математиканы оқимыз Миымызға тоқимыз.

Қызығушылықты ояту 1. Кез келген санды бірге көбейткенде, қандай сан шығады? 2. Санды сол санның өзіне бөлсе

#3 слайд
Қызығушылықты ояту 1. Кез келген санды бірге көбейткенде, қандай сан шығады? 2. Санды сол санның өзіне бөлсе, неше шығады? 3. Нөлді санға бөлгенде, неше шығады? 4. Санды нөлге бөлуге бола ма? 5. 2-ге қалдықсыз бөлінетін сандар қалай аталады? 6. 2-ге қалдықсыз бөлінбейтін сандар қалай аталады? 7. Егер есепте қосу мен көбейту амалы келсе, алдымен қандай амалды орындаймыз ?

3 слайд

Қызығушылықты ояту 1. Кез келген санды бірге көбейткенде, қандай сан шығады? 2. Санды сол санның өзіне бөлсе, неше шығады? 3. Нөлді санға бөлгенде, неше шығады? 4. Санды нөлге бөлуге бола ма? 5. 2-ге қалдықсыз бөлінетін сандар қалай аталады? 6. 2-ге қалдықсыз бөлінбейтін сандар қалай аталады? 7. Егер есепте қосу мен көбейту амалы келсе, алдымен қандай амалды орындаймыз ?

Үй тапсырмасын пысықтау 426+132= 70+184= ‧ ‧ 500-54:3= 232+54= ‧ 100-3

#4 слайд
Үй тапсырмасын пысықтау 426+132= 70+184= ‧ ‧ 500-54:3= 232+54= ‧ 100-36:2= 64:4+86=

4 слайд

Үй тапсырмасын пысықтау 426+132= 70+184= ‧ ‧ 500-54:3= 232+54= ‧ 100-36:2= 64:4+86=

Үй тапсырмасын пысықтау 426+132=452 70+184=142 ‧ ‧ 500-54:3=482 232+54

#5 слайд
Үй тапсырмасын пысықтау 426+132=452 70+184=142 ‧ ‧ 500-54:3=482 232+54=100 ‧ 100-36:2=82 64:4+86=102

5 слайд

Үй тапсырмасын пысықтау 426+132=452 70+184=142 ‧ ‧ 500-54:3=482 232+54=100 ‧ 100-36:2=82 64:4+86=102

Сабақтың тақырыбы: “Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу” Наурыздың 12-сі Бастауыш сынып пәнінің мұғалімі:

#6 слайд
Сабақтың тақырыбы: “Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу” Наурыздың 12-сі Бастауыш сынып пәнінің мұғалімі: Казиева Жазира Мырзановна

6 слайд

Сабақтың тақырыбы: “Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу” Наурыздың 12-сі Бастауыш сынып пәнінің мұғалімі: Казиева Жазира Мырзановна

Сабақтың мақсаты:Жүздіктерді жүздіктерге ауызша

#7 слайд
Сабақтың мақсаты:Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу; Бөлу, көбейту амалдары бойынша білімдерін тиянақтау; Екі, үш амалды өрнектерді шеше білу дағдыларын нығайту. Сабақтың түрі: аралас сабақ Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, АКТ, миға шабуыл, қаламсап. Сабақтың көрнекілігі: сызба, үлестірмелі қағаздар, слайд.

7 слайд

Сабақтың мақсаты:Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу; Бөлу, көбейту амалдары бойынша білімдерін тиянақтау; Екі, үш амалды өрнектерді шеше білу дағдыларын нығайту. Сабақтың түрі: аралас сабақ Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, АКТ, миға шабуыл, қаламсап. Сабақтың көрнекілігі: сызба, үлестірмелі қағаздар, слайд.

Оқулықпен жұмыс 1. Шешуді түсіндір: Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлуді үйренеміз. • 1. Шешуді түсіндір: 900 : 3

#8 слайд
Оқулықпен жұмыс 1. Шешуді түсіндір: Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлуді үйренеміз. • 1. Шешуді түсіндір: 900 : 300 = 3, себебі 3300 = 900 ‧ 1 тапсырмадағы бөлінгіш пен бөлгішті 100 есе кемітейік, 9 : 3 шығады. 900 : 300 және 9 : 3 бөлінділерінің мәндерін салыстыр. Қорытынды жаса: : 300       ∙ 300 : 300       ∙ 300 900 ?

8 слайд

Оқулықпен жұмыс 1. Шешуді түсіндір: Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлуді үйренеміз. • 1. Шешуді түсіндір: 900 : 300 = 3, себебі 3300 = 900 ‧ 1 тапсырмадағы бөлінгіш пен бөлгішті 100 есе кемітейік, 9 : 3 шығады. 900 : 300 және 9 : 3 бөлінділерінің мәндерін салыстыр. Қорытынды жаса: : 300       ∙ 300 : 300       ∙ 300 900 ?

Дәптермен жұмыс I-топ. II-топ. №2 1)Әрқайсысына 200 грамнан өрік қосып пісірілген нандарға 600 г өрік жұмсалды

#9 слайд
Дәптермен жұмыс I-топ. II-топ. №2 1)Әрқайсысына 200 грамнан өрік қосып пісірілген нандарға 600 г өрік жұмсалды. Өрікпен неше нан пісірілді? Ш: Ж: III-топ. IV-топ. 2)600 г ирис және 300г карамель кәмпиттер тең бөлініп, пакеттерге 300 грамнан салынды. Кәмпиттер неше пакетке салынды? Ш: Ж:

9 слайд

Дәптермен жұмыс I-топ. II-топ. №2 1)Әрқайсысына 200 грамнан өрік қосып пісірілген нандарға 600 г өрік жұмсалды. Өрікпен неше нан пісірілді? Ш: Ж: III-топ. IV-топ. 2)600 г ирис және 300г карамель кәмпиттер тең бөлініп, пакеттерге 300 грамнан салынды. Кәмпиттер неше пакетке салынды? Ш: Ж:

Топтық жұмыс №3. Кестені толтыр: k 4 8 40 400 800 d 5 10 20 100 0 800 : k + 15 800 : k + d 2 ‧

#10 слайд
Топтық жұмыс №3. Кестені толтыр: k 4 8 40 400 800 d 5 10 20 100 0 800 : k + 15 800 : k + d 2 ‧

10 слайд

Топтық жұмыс №3. Кестені толтыр: k 4 8 40 400 800 d 5 10 20 100 0 800 : k + 15 800 : k + d 2 ‧

Топтық жұмыс №3. Кестені толтыр: k 4 8 40 400 800 d 5 10 20 100 0 800 : k + 15 215 115 35

#11 слайд
Топтық жұмыс №3. Кестені толтыр: k 4 8 40 400 800 d 5 10 20 100 0 800 : k + 15 215 115 35 17 16 800 : k + d 2 ‧ 210 120 60 202 1

11 слайд

Топтық жұмыс №3. Кестені толтыр: k 4 8 40 400 800 d 5 10 20 100 0 800 : k + 15 215 115 35 17 16 800 : k + d 2 ‧ 210 120 60 202 1

Топтық жұмыс №4. Амалдарды орында: 9 м : 300 = 4 а : 200 = 8 ц : 400 =

#12 слайд
Топтық жұмыс №4. Амалдарды орында: 9 м : 300 = 4 а : 200 = 8 ц : 400 = 2 м : 20 дм = 600 мм : 3 дм = 10 жүзд. : 10 онд =

12 слайд

Топтық жұмыс №4. Амалдарды орында: 9 м : 300 = 4 а : 200 = 8 ц : 400 = 2 м : 20 дм = 600 мм : 3 дм = 10 жүзд. : 10 онд =

Топтық жұмыс №4. Амалдарды орында: 9 м : 300 = 3 см 4 а : 200 = 2 8 ц : 400 = 2 кг

#13 слайд
Топтық жұмыс №4. Амалдарды орында: 9 м : 300 = 3 см 4 а : 200 = 2 8 ц : 400 = 2 кг 2 м : 20 дм = 1 600 мм : 3 дм = 2 10 жүзд. : 10 онд = 10

13 слайд

Топтық жұмыс №4. Амалдарды орында: 9 м : 300 = 3 см 4 а : 200 = 2 8 ц : 400 = 2 кг 2 м : 20 дм = 1 600 мм : 3 дм = 2 10 жүзд. : 10 онд = 10

Ой толғау №5. Өрнектер құрып, мәндерін тап: 12:6= 48:2= 52:2= 12:4=

#14 слайд
Ой толғау №5. Өрнектер құрып, мәндерін тап: 12:6= 48:2= 52:2= 12:4= 48:4= 52:4=

14 слайд

Ой толғау №5. Өрнектер құрып, мәндерін тап: 12:6= 48:2= 52:2= 12:4= 48:4= 52:4=

Ой толғау №5. Өрнектер құрып, мәндерін тап: 12:6=2 48:2=24 52:2=26 12:4=3

#15 слайд
Ой толғау №5. Өрнектер құрып, мәндерін тап: 12:6=2 48:2=24 52:2=26 12:4=3 48:4=12 52:4=13

15 слайд

Ой толғау №5. Өрнектер құрып, мәндерін тап: 12:6=2 48:2=24 52:2=26 12:4=3 48:4=12 52:4=13

СЕРГІТУ СӘТІ: «Қаламсап» әдісі

#16 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ: «Қаламсап» әдісі

16 слайд

СЕРГІТУ СӘТІ: «Қаламсап» әдісі

Ұжымдық жұмыс №6. Бәліш дайындау үшін Айша 400г печенье, печеньенің төрттен бір бөлігіне тең шоколад және одан 3

#17 слайд
Ұжымдық жұмыс №6. Бәліш дайындау үшін Айша 400г печенье, печеньенің төрттен бір бөлігіне тең шоколад және одан 3 есе артық жидектер жұмсады. Айша дайындаған бәліштің массасы қандай? Ш: Ж:

17 слайд

Ұжымдық жұмыс №6. Бәліш дайындау үшін Айша 400г печенье, печеньенің төрттен бір бөлігіне тең шоколад және одан 3 есе артық жидектер жұмсады. Айша дайындаған бәліштің массасы қандай? Ш: Ж:

Ұжымдық жұмыс №6. Печенье – 400г Шоколад – 400г:4=100г Жидек – 100г‧3=300г Ш: 400г+100г+300г=800г Ж: 800г

#18 слайд
Ұжымдық жұмыс №6. Печенье – 400г Шоколад – 400г:4=100г Жидек – 100г‧3=300г Ш: 400г+100г+300г=800г Ж: 800г

18 слайд

Ұжымдық жұмыс №6. Печенье – 400г Шоколад – 400г:4=100г Жидек – 100г‧3=300г Ш: 400г+100г+300г=800г Ж: 800г

Топтық жұмыс №8. х : 200 = 18 : 9 200 ‧ 4 : у = 100 z ‧ 300 = 900 : 3

#19 слайд
Топтық жұмыс №8. х : 200 = 18 : 9 200 ‧ 4 : у = 100 z ‧ 300 = 900 : 3

19 слайд

Топтық жұмыс №8. х : 200 = 18 : 9 200 ‧ 4 : у = 100 z ‧ 300 = 900 : 3

Топтық жұмыс №8. х : 200 = 18 : 9 200 ‧ 4 : у = 100 z ‧ 300 = 900 : 3 х : 200 = 2 800 : у = 100

#20 слайд
Топтық жұмыс №8. х : 200 = 18 : 9 200 ‧ 4 : у = 100 z ‧ 300 = 900 : 3 х : 200 = 2 800 : у = 100 z ‧ 300 = 300 х = 2 ‧ 200 у = 800 : 100 z = 300 : 300 х = 400 у = 8 z = 1

20 слайд

Топтық жұмыс №8. х : 200 = 18 : 9 200 ‧ 4 : у = 100 z ‧ 300 = 900 : 3 х : 200 = 2 800 : у = 100 z ‧ 300 = 300 х = 2 ‧ 200 у = 800 : 100 z = 300 : 300 х = 400 у = 8 z = 1

№9. Бір сан екіншісінен неше есе артық: 800 және 100; 600 және 200; 800 және 200; 400 және 200;

#21 слайд
№9. Бір сан екіншісінен неше есе артық: 800 және 100; 600 және 200; 800 және 200; 400 және 200; 800 және 400; 600 және 300? Ауызша есеп

21 слайд

№9. Бір сан екіншісінен неше есе артық: 800 және 100; 600 және 200; 800 және 200; 400 және 200; 800 және 400; 600 және 300? Ауызша есеп

Шығармашылық тапсырма: №10. Ұзындығы 3 м тоқыма бау тоқылды. Егер оның ауданы 900-те те ң болса, оның ені неге

#22 слайд
Шығармашылық тапсырма: №10. Ұзындығы 3 м тоқыма бау тоқылды. Егер оның ауданы 900-те те ң болса, оның ені неге тең?

22 слайд

Шығармашылық тапсырма: №10. Ұзындығы 3 м тоқыма бау тоқылды. Егер оның ауданы 900-те те ң болса, оның ені неге тең?

Кім жылдам? №11. Есепте: 900 м : 300 м 600 200 800 : 200 1000 ц : 500 ц 400 : 200 6 а : 300

#23 слайд
Кім жылдам? №11. Есепте: 900 м : 300 м 600 200 800 : 200 1000 ц : 500 ц 400 : 200 6 а : 300

23 слайд

Кім жылдам? №11. Есепте: 900 м : 300 м 600 200 800 : 200 1000 ц : 500 ц 400 : 200 6 а : 300

№7 90-бет

#24 слайд
№7 90-бет

24 слайд

№7 90-бет

Тілек ағашы

#25 слайд
Тілек ағашы

25 слайд

Тілек ағашы

#26 слайд

26 слайд

Файл форматы:
pptx
12.04.2018
424
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі