Математика 3-сынып "Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу"
Математика 3-сынып "Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу"

#1 слайд
Маңғыстау облысы Жаңаөзен
қаласы
№ 9 орта мектеп
Бастауыш сынып пәнінің мұғалімі:
Казиева Жазира Мырзановна
1 слайд
Маңғыстау облысы Жаңаөзен қаласы № 9 орта мектеп Бастауыш сынып пәнінің мұғалімі: Казиева Жазира Мырзановна
#2 слайд
Психологиялық
дайындық
Жақсы оқып сабақты,
Әдеп сақтау сәніміз.
Сәлем бердік сіздерге
Басты иіп бәріміз.
Математика керек әр күнге,
Математика қажет өмірде.
Математиканы оқимыз
Миымызға тоқимыз.
2 слайд
Психологиялық дайындық Жақсы оқып сабақты, Әдеп сақтау сәніміз. Сәлем бердік сіздерге Басты иіп бәріміз. Математика керек әр күнге, Математика қажет өмірде. Математиканы оқимыз Миымызға тоқимыз.
#3 слайд
Қызығушылықты ояту
1. Кез келген санды бірге көбейткенде,
қандай сан шығады?
2. Санды сол санның өзіне бөлсе, неше
шығады?
3. Нөлді санға бөлгенде, неше шығады?
4. Санды нөлге бөлуге бола ма?
5. 2-ге қалдықсыз бөлінетін сандар қалай
аталады?
6. 2-ге қалдықсыз бөлінбейтін сандар қалай
аталады?
7. Егер есепте қосу мен көбейту амалы келсе,
алдымен қандай амалды орындаймыз ?
3 слайд
Қызығушылықты ояту 1. Кез келген санды бірге көбейткенде, қандай сан шығады? 2. Санды сол санның өзіне бөлсе, неше шығады? 3. Нөлді санға бөлгенде, неше шығады? 4. Санды нөлге бөлуге бола ма? 5. 2-ге қалдықсыз бөлінетін сандар қалай аталады? 6. 2-ге қалдықсыз бөлінбейтін сандар қалай аталады? 7. Егер есепте қосу мен көбейту амалы келсе, алдымен қандай амалды орындаймыз ?
#4 слайд
Үй тапсырмасын пысықтау
426+132= 70+184=
‧ ‧
500-54:3= 232+54=
‧
100-36:2= 64:4+86=
4 слайд
Үй тапсырмасын пысықтау 426+132= 70+184= ‧ ‧ 500-54:3= 232+54= ‧ 100-36:2= 64:4+86=
#5 слайд
Үй тапсырмасын пысықтау
426+132=452 70+184=142
‧ ‧
500-54:3=482 232+54=100
‧
100-36:2=82 64:4+86=102
5 слайд
Үй тапсырмасын пысықтау 426+132=452 70+184=142 ‧ ‧ 500-54:3=482 232+54=100 ‧ 100-36:2=82 64:4+86=102
#6 слайд
Сабақтың тақырыбы:
“Жүздіктерді жүздіктерге ауызша
бөлу”
Наурыздың 12-сі
Бастауыш сынып пәнінің мұғалімі:
Казиева Жазира Мырзановна
6 слайд
Сабақтың тақырыбы: “Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу” Наурыздың 12-сі Бастауыш сынып пәнінің мұғалімі: Казиева Жазира Мырзановна
#7 слайд
Сабақтың мақсаты:Жүздіктерді жүздіктерге ауызша
бөлу;
Бөлу, көбейту амалдары бойынша білімдерін тиянақтау;
Екі, үш амалды өрнектерді шеше білу дағдыларын нығайту.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, АКТ, миға шабуыл, қаламсап.
Сабақтың көрнекілігі: сызба, үлестірмелі қағаздар, слайд.
7 слайд
Сабақтың мақсаты:Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу; Бөлу, көбейту амалдары бойынша білімдерін тиянақтау; Екі, үш амалды өрнектерді шеше білу дағдыларын нығайту. Сабақтың түрі: аралас сабақ Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, АКТ, миға шабуыл, қаламсап. Сабақтың көрнекілігі: сызба, үлестірмелі қағаздар, слайд.
#8 слайд
Оқулықпен жұмыс
1. Шешуді түсіндір:
Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлуді үйренеміз.
• 1. Шешуді түсіндір:
900 : 300 = 3, себебі 3300 = 900
‧
1 тапсырмадағы бөлінгіш пен бөлгішті
100 есе кемітейік, 9 : 3 шығады.
900 : 300 және 9 : 3 бөлінділерінің
мәндерін салыстыр.
Қорытынды жаса: : 300
∙ 300
: 300
∙ 300
900 ?
8 слайд
Оқулықпен жұмыс 1. Шешуді түсіндір: Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлуді үйренеміз. • 1. Шешуді түсіндір: 900 : 300 = 3, себебі 3300 = 900 ‧ 1 тапсырмадағы бөлінгіш пен бөлгішті 100 есе кемітейік, 9 : 3 шығады. 900 : 300 және 9 : 3 бөлінділерінің мәндерін салыстыр. Қорытынды жаса: : 300 ∙ 300 : 300 ∙ 300 900 ?
#9 слайд
Дәптермен жұмыс
I-топ. II-топ. №2
1)Әрқайсысына 200 грамнан өрік қосып пісірілген нандарға
600 г өрік жұмсалды. Өрікпен неше нан пісірілді?
Ш:
Ж:
III-топ. IV-топ.
2)600 г ирис және 300г карамель кәмпиттер тең бөлініп,
пакеттерге 300 грамнан салынды. Кәмпиттер неше пакетке
салынды?
Ш:
Ж:
9 слайд
Дәптермен жұмыс I-топ. II-топ. №2 1)Әрқайсысына 200 грамнан өрік қосып пісірілген нандарға 600 г өрік жұмсалды. Өрікпен неше нан пісірілді? Ш: Ж: III-топ. IV-топ. 2)600 г ирис және 300г карамель кәмпиттер тең бөлініп, пакеттерге 300 грамнан салынды. Кәмпиттер неше пакетке салынды? Ш: Ж:
#10 слайд
Топтық жұмыс
№3. Кестені толтыр:
k 4 8 40 400 800
d 5 10 20 100 0
800 : k + 15
800 : k + d 2
‧
10 слайд
Топтық жұмыс №3. Кестені толтыр: k 4 8 40 400 800 d 5 10 20 100 0 800 : k + 15 800 : k + d 2 ‧
#11 слайд
Топтық жұмыс
№3. Кестені толтыр:
k 4 8 40 400 800
d 5 10 20 100 0
800 : k + 15
215
115
35
17 16
800 : k + d 2
‧
210
120
60
202
1
11 слайд
Топтық жұмыс №3. Кестені толтыр: k 4 8 40 400 800 d 5 10 20 100 0 800 : k + 15 215 115 35 17 16 800 : k + d 2 ‧ 210 120 60 202 1
#12 слайд
Топтық жұмыс
№4. Амалдарды орында:
9 м : 300 = 4 а : 200 =
8 ц : 400 = 2 м : 20 дм =
600 мм : 3 дм = 10 жүзд. : 10 онд =
12 слайд
Топтық жұмыс №4. Амалдарды орында: 9 м : 300 = 4 а : 200 = 8 ц : 400 = 2 м : 20 дм = 600 мм : 3 дм = 10 жүзд. : 10 онд =
#13 слайд
Топтық жұмыс
№4. Амалдарды орында:
9 м : 300 = 3 см 4 а : 200 = 2
8 ц : 400 = 2 кг 2 м : 20 дм =
1
600 мм : 3 дм = 2 10 жүзд. : 10
онд = 10
13 слайд
Топтық жұмыс №4. Амалдарды орында: 9 м : 300 = 3 см 4 а : 200 = 2 8 ц : 400 = 2 кг 2 м : 20 дм = 1 600 мм : 3 дм = 2 10 жүзд. : 10 онд = 10
#14 слайд
Ой толғау
№5. Өрнектер құрып, мәндерін
тап:
12:6= 48:2=
52:2=
12:4= 48:4=
52:4=
14 слайд
Ой толғау №5. Өрнектер құрып, мәндерін тап: 12:6= 48:2= 52:2= 12:4= 48:4= 52:4=
#15 слайд
Ой толғау
№5. Өрнектер құрып, мәндерін
тап:
12:6=2 48:2=24
52:2=26
12:4=3 48:4=12
52:4=13
15 слайд
Ой толғау №5. Өрнектер құрып, мәндерін тап: 12:6=2 48:2=24 52:2=26 12:4=3 48:4=12 52:4=13
#16 слайд
СЕРГІТУ
СӘТІ:
«Қаламсап» әдісі
16 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ: «Қаламсап» әдісі
#17 слайд
Ұжымдық жұмыс
№6. Бәліш дайындау үшін Айша 400г
печенье, печеньенің төрттен бір
бөлігіне тең шоколад және одан 3
есе артық жидектер жұмсады. Айша
дайындаған бәліштің массасы
қандай?
Ш:
Ж:
17 слайд
Ұжымдық жұмыс №6. Бәліш дайындау үшін Айша 400г печенье, печеньенің төрттен бір бөлігіне тең шоколад және одан 3 есе артық жидектер жұмсады. Айша дайындаған бәліштің массасы қандай? Ш: Ж:
#18 слайд
Ұжымдық жұмыс
№6.
Печенье – 400г
Шоколад – 400г:4=100г
Жидек – 100г‧3=300г
Ш:
400г+100г+300г=800г
Ж: 800г
18 слайд
Ұжымдық жұмыс №6. Печенье – 400г Шоколад – 400г:4=100г Жидек – 100г‧3=300г Ш: 400г+100г+300г=800г Ж: 800г
#19 слайд
Топтық жұмыс
№8.
х : 200 = 18 : 9 200 ‧ 4 : у = 100 z ‧ 300 =
900 : 3
19 слайд
Топтық жұмыс №8. х : 200 = 18 : 9 200 ‧ 4 : у = 100 z ‧ 300 = 900 : 3
#20 слайд
Топтық жұмыс
№8.
х : 200 = 18 : 9 200 ‧ 4 : у = 100 z ‧ 300 =
900 : 3
х : 200 = 2 800 : у = 100 z ‧ 300
= 300
х = 2 ‧ 200 у = 800 : 100 z =
300 : 300
х = 400 у = 8 z = 1
20 слайд
Топтық жұмыс №8. х : 200 = 18 : 9 200 ‧ 4 : у = 100 z ‧ 300 = 900 : 3 х : 200 = 2 800 : у = 100 z ‧ 300 = 300 х = 2 ‧ 200 у = 800 : 100 z = 300 : 300 х = 400 у = 8 z = 1
#21 слайд
№9. Бір сан екіншісінен неше есе
артық:
800 және 100;
600 және 200;
800 және 200;
400 және 200;
800 және 400;
600 және 300?
Ауызша есеп
21 слайд
№9. Бір сан екіншісінен неше есе артық: 800 және 100; 600 және 200; 800 және 200; 400 және 200; 800 және 400; 600 және 300? Ауызша есеп
#22 слайд
Шығармашылық
тапсырма:
№10. Ұзындығы 3 м тоқыма бау тоқылды.
Егер оның ауданы 900-те те ң болса, оның
ені неге тең?
22 слайд
Шығармашылық тапсырма: №10. Ұзындығы 3 м тоқыма бау тоқылды. Егер оның ауданы 900-те те ң болса, оның ені неге тең?
#23 слайд
Кім жылдам?
№11. Есепте:
900 м : 300 м 600 200 800 : 200
1000 ц : 500 ц 400 : 200 6 а : 300
23 слайд
Кім жылдам? №11. Есепте: 900 м : 300 м 600 200 800 : 200 1000 ц : 500 ц 400 : 200 6 а : 300
#24 слайд
№7 90-бет
24 слайд
№7 90-бет
#25 слайд
Тілек ағашы
25 слайд
Тілек ағашы
#26 слайд
26 слайд
шағым қалдыра аласыз













