Математика Ашық сабақ : " Фигуралар"
Математика Ашық сабақ : " Фигуралар"

#1 слайд
Математика
•Тақырыбы : Фигуралар салу
•Сабақ негізделген оқу мақсаттары
•2.3.1.4 фигураның белгісіз қабырғасын
оның периметрі мен белгілі қабырғалары
арқылы табу
• 2.3.1.5 берілген периметрі бойынша тор
көзді қағазға жазық фигуралар салу, олар-
дың пішіндері өзгеруіне қарай периметрдің
қалай өзгеретінін түсіндіру
1 слайд
Математика •Тақырыбы : Фигуралар салу •Сабақ негізделген оқу мақсаттары •2.3.1.4 фигураның белгісіз қабырғасын оның периметрі мен белгілі қабырғалары арқылы табу • 2.3.1.5 берілген периметрі бойынша тор көзді қағазға жазық фигуралар салу, олар- дың пішіндері өзгеруіне қарай периметрдің қалай өзгеретінін түсіндіру
#2 слайд
Сабақ нәтижесі:
•Оқушылардың барлығы орындай алады: Оқулықта
берілген және қосымша тапсырмаларды
орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
•Оқушылардың көбісі орындай алады: Топтық
жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс
жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме
ресурстармен жұмыс жасайды.
•Оқушылардың кейбіреуі орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады
орындайды, тақырып бойынша қосымша
мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
2 слайд
Сабақ нәтижесі: •Оқушылардың барлығы орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. •Оқушылардың көбісі орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. •Оқушылардың кейбіреуі орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
#3 слайд
Психологиялық ахуал
•Кел, балалар, күлейік!
•Күлкіменен түлейік!
•Күлкі- көңіл ажары !
•Күліп өмір сүрейік!
•Қане біздер ойлайық,
•Ойымызды жинайық,
• Қандай есеп болса да
•Шешпей оны қоймайық
3 слайд
Психологиялық ахуал •Кел, балалар, күлейік! •Күлкіменен түлейік! •Күлкі- көңіл ажары ! •Күліп өмір сүрейік! •Қане біздер ойлайық, •Ойымызды жинайық, • Қандай есеп болса да •Шешпей оны қоймайық
#4 слайд
Периметрін табуға болатын
фигураларды ата.
4 слайд
Периметрін табуға болатын фигураларды ата.
#5 слайд
Топқа бөлу
•1 топ Тіктөртбұрыш
2 топ Шаршы
3 топ Үшбұрыш
•4 топ Көпбұрыш
• Дәлелде
•1 топ . Қарама-қарсы қабырғалары тең фигураны
тіктөртбұрыш дейміз
•2 топ. -Барлық қабырғалары бірдей фигураны
шаршы дейміз
•3 топ. үш нүктеден, үш қабырғадан және үш
бұрыштан тұратын фигураны үшбұрыш дейміз
5 слайд
Топқа бөлу •1 топ Тіктөртбұрыш 2 топ Шаршы 3 топ Үшбұрыш •4 топ Көпбұрыш • Дәлелде •1 топ . Қарама-қарсы қабырғалары тең фигураны тіктөртбұрыш дейміз •2 топ. -Барлық қабырғалары бірдей фигураны шаршы дейміз •3 топ. үш нүктеден, үш қабырғадан және үш бұрыштан тұратын фигураны үшбұрыш дейміз
#6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру
•№ 5 Есепте.
•1-топ 2- топ 3-топ 4-топ
•38+29 91-54 94-38 24+66
•39+48 85-37 91-48 45+29
•33+57 84-20 95-69 49+29
6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру •№ 5 Есепте. •1-топ 2- топ 3-топ 4-топ •38+29 91-54 94-38 24+66 •39+48 85-37 91-48 45+29 •33+57 84-20 95-69 49+29
#7 слайд
“Ой қозғау”
•1топ .Тіктөртбұрыштың периметрін қалай табамыз?
2-топ. Шаршының периметрін қалай табуға
болады?
•3-топ. Үшбұрыштың периметрін қалай
есептейміз?
7 слайд
“Ой қозғау” •1топ .Тіктөртбұрыштың периметрін қалай табамыз? 2-топ. Шаршының периметрін қалай табуға болады? •3-топ. Үшбұрыштың периметрін қалай есептейміз?
#8 слайд
Топтық жұмыс
8 слайд
Топтық жұмыс
#9 слайд
Жеке жұмыс
•Бір қабырғасының ұзындығы 2 см, ал екінші
қабырғасының ұзыңдығы одан 4 есе артық
тіктөртбұрыш сыз. Фигураны әріптермен белгіле.
Периметрін тап.
•2см Р Р-?
• ? 4 есе артық
9 слайд
Жеке жұмыс •Бір қабырғасының ұзындығы 2 см, ал екінші қабырғасының ұзыңдығы одан 4 есе артық тіктөртбұрыш сыз. Фигураны әріптермен белгіле. Периметрін тап. •2см Р Р-? • ? 4 есе артық
#10 слайд
Мен кішкентай патриотпын!
10 слайд
Мен кішкентай патриотпын!
#11 слайд
Жұптық жұмыс
•Фигуралардың қабырғаларын өлше.
Оларды латын әріптерімен белгіле.
Периметрін есепте.
11 слайд
Жұптық жұмыс •Фигуралардың қабырғаларын өлше. Оларды латын әріптерімен белгіле. Периметрін есепте.
#12 слайд
Сабақты қорыту
•“Қар кесегі” әдісі бойынша қорытындылау
12 слайд
Сабақты қорыту •“Қар кесегі” әдісі бойынша қорытындылау
#13 слайд
Кері байланыс
13 слайд
Кері байланыс
шағым қалдыра аласыз













