Математика еліне саяхат!

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Математика еліне саяхат!

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға және мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қош келіпсіздер!

#1 слайд
Қош келіпсіздер!

1 слайд

Қош келіпсіздер!

“ Математика еліне саяхат” Өткенді пысықтау сабағы

#2 слайд
“ Математика еліне саяхат” Өткенді пысықтау сабағы

2 слайд

“ Математика еліне саяхат” Өткенді пысықтау сабағы

Оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін пысықтап, қайталауға арналған есептер шығару. Оқушылардың логикалық ойлау

#3 слайд
Оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін пысықтап, қайталауға арналған есептер шығару. Оқушылардың логикалық ойлау, есептеу қабілеттерін дамыту. Тиянақты жауап беруді талап ету. Оқушыларды тапқырлыққа, жылдам ойлауға, ойын қорыта білуге тәрбиелеу.

3 слайд

Оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін пысықтап, қайталауға арналған есептер шығару. Оқушылардың логикалық ойлау, есептеу қабілеттерін дамыту. Тиянақты жауап беруді талап ету. Оқушыларды тапқырлыққа, жылдам ойлауға, ойын қорыта білуге тәрбиелеу.

#4 слайд

4 слайд

40 5 800 2 320:8300 4 70 4 900: 3 250 :5 720 : 8 60 6 360 160090 3001200 200 50 280 40

#5 слайд
40 5 800 2 320:8300 4 70 4 900: 3 250 :5 720 : 8 60 6 360 160090 3001200 200 50 280 40

5 слайд

40 5 800 2 320:8300 4 70 4 900: 3 250 :5 720 : 8 60 6 360 160090 3001200 200 50 280 40

• Шөпте қояндар тығылып отыр, тек 10 құлағы ғана көрініп тұр. Қанша қоян тығылып отыр? • Таразы табақшасына 2 аяғымен тұрған

#6 слайд
• Шөпте қояндар тығылып отыр, тек 10 құлағы ғана көрініп тұр. Қанша қоян тығылып отыр? • Таразы табақшасына 2 аяғымен тұрғанда тырна 2 кг болды. Бір аяғымен тұрса, онда оның массасы қандай болады? • Ауылда 4 күн 4 түн боран соқты. Неше тәулік боран соқты? • Бір адам қалаға бара жатыр еді, жолда оған 3 танысы қарсы келді. Қанша адам қалаға барды? • Мараттың кілең 1 теңгеліктен тұратын барлығы 100 теңге ақшасы бар еді. Құрал – жабдық сатып алған ол дүкенге 97 теңге төлеуі тиіс еді. Қалай тез есептеп беруге болады? 5 2кг 4 1 3

6 слайд

• Шөпте қояндар тығылып отыр, тек 10 құлағы ғана көрініп тұр. Қанша қоян тығылып отыр? • Таразы табақшасына 2 аяғымен тұрғанда тырна 2 кг болды. Бір аяғымен тұрса, онда оның массасы қандай болады? • Ауылда 4 күн 4 түн боран соқты. Неше тәулік боран соқты? • Бір адам қалаға бара жатыр еді, жолда оған 3 танысы қарсы келді. Қанша адам қалаға барды? • Мараттың кілең 1 теңгеліктен тұратын барлығы 100 теңге ақшасы бар еді. Құрал – жабдық сатып алған ол дүкенге 97 теңге төлеуі тиіс еді. Қалай тез есептеп беруге болады? 5 2кг 4 1 3

2 3 0 3 х 7 1 6 1 2 1 3 1 2 7 0 х 5 1 5 6 3 5 06 1 1 7 0 5 6 0 8 5 1 (қалд.)

#7 слайд
2 3 0 3 х 7 1 6 1 2 1 3 1 2 7 0 х 5 1 5 6 3 5 06 1 1 7 0 5 6 0 8 5 1 (қалд.)

7 слайд

2 3 0 3 х 7 1 6 1 2 1 3 1 2 7 0 х 5 1 5 6 3 5 06 1 1 7 0 5 6 0 8 5 1 (қалд.)

Қаңтардың 25 –і. Сынып жұмысы.

#8 слайд
Қаңтардың 25 –і. Сынып жұмысы.

8 слайд

Қаңтардың 25 –і. Сынып жұмысы.

Математикалық диктант 1. 5-ке бөлінетін сандарды тап: 2. 10-ға бөлінетін сандарды тап: Кім жүйрік? 3. 5-ке де, 10-ға да бөлі

#9 слайд
Математикалық диктант 1. 5-ке бөлінетін сандарды тап: 2. 10-ға бөлінетін сандарды тап: Кім жүйрік? 3. 5-ке де, 10-ға да бөлінетін сандарды тап: 4. 2-ге бөлінетін сандарды тап: 70 1452 5 10 975 370 480 9 560 300 232 984 321339

9 слайд

Математикалық диктант 1. 5-ке бөлінетін сандарды тап: 2. 10-ға бөлінетін сандарды тап: Кім жүйрік? 3. 5-ке де, 10-ға да бөлінетін сандарды тап: 4. 2-ге бөлінетін сандарды тап: 70 1452 5 10 975 370 480 9 560 300 232 984 321339

73 45 351«Балық аула» ойыныТүсіндіріп отырып орында 30 660:420 25 200:560 221 130:630

#10 слайд
73 45 351«Балық аула» ойыныТүсіндіріп отырып орында 30 660:420 25 200:560 221 130:630

10 слайд

73 45 351«Балық аула» ойыныТүсіндіріп отырып орында 30 660:420 25 200:560 221 130:630

  34 009 6   93 403 2   230 1 56 306 204 880 68 479 223

#11 слайд
  34 009 6   93 403 2   230 1 56 306 204 880 68 479 223

11 слайд

  34 009 6   93 403 2   230 1 56 306 204 880 68 479 223

“ Жасырынған санды тап” 32 1 000+ _ __695 5 14023 7 389 3 3: : : 736 1 736 139 2 463 1 821 914

#12 слайд
“ Жасырынған санды тап” 32 1 000+ _ __695 5 14023 7 389 3 3: : : 736 1 736 139 2 463 1 821 914

12 слайд

“ Жасырынған санды тап” 32 1 000+ _ __695 5 14023 7 389 3 3: : : 736 1 736 139 2 463 1 821 914

Сергіту Жалғыз саусақ тіпті де, Ұстай алмас жіпті де. Екі саусақ бірікті, Ине қолға ілікті. Үш саусағым орамды, Жүгіртеді қалам

#13 слайд
Сергіту Жалғыз саусақ тіпті де, Ұстай алмас жіпті де. Екі саусақ бірікті, Ине қолға ілікті. Үш саусағым орамды, Жүгіртеді қаламды, Өнерлі екен он саусақ, Қала салсақ, жол салсақ.

13 слайд

Сергіту Жалғыз саусақ тіпті де, Ұстай алмас жіпті де. Екі саусақ бірікті, Ине қолға ілікті. Үш саусағым орамды, Жүгіртеді қаламды, Өнерлі екен он саусақ, Қала салсақ, жол салсақ.

“ Топ –топ ” ойыны 4 см 1 см 3 см 2 см 2 см 2 смP - ? P - ? P - ? P =1 см + 4 см + 1 см + 4см = 10 см P= 2см + 2см + 2см

#14 слайд
“ Топ –топ ” ойыны 4 см 1 см 3 см 2 см 2 см 2 смP - ? P - ? P - ? P =1 см + 4 см + 1 см + 4см = 10 см P= 2см + 2см + 2см + 2см = 8см P = 2см + 3см + 3см = 8см

14 слайд

“ Топ –топ ” ойыны 4 см 1 см 3 см 2 см 2 см 2 смP - ? P - ? P - ? P =1 см + 4 см + 1 см + 4см = 10 см P= 2см + 2см + 2см + 2см = 8см P = 2см + 3см + 3см = 8см

Бөлінгішті тап. Есептеп, дұрыстығын тексер. : 80 =60 (53 қалд.) : 50 =29 (15 қалд.) Шешуі:4853 53 4800 53 80 60     

#15 слайд
Бөлінгішті тап. Есептеп, дұрыстығын тексер. : 80 =60 (53 қалд.) : 50 =29 (15 қалд.) Шешуі:4853 53 4800 53 80 60     

15 слайд

Бөлінгішті тап. Есептеп, дұрыстығын тексер. : 80 =60 (53 қалд.) : 50 =29 (15 қалд.) Шешуі:4853 53 4800 53 80 60     

>Салыстыр. 504 84 21 604 5  603 804 8 703 804 9   48 : 208 284 24 : 208 284 > >

#16 слайд
>Салыстыр. 504 84 21 604 5  603 804 8 703 804 9   48 : 208 284 24 : 208 284 > >

16 слайд

>Салыстыр. 504 84 21 604 5  603 804 8 703 804 9   48 : 208 284 24 : 208 284 > >

км s 160  8  tсағ ?  

#17 слайд
км s 160  8  tсағ ?  

17 слайд

км s 160  8  tсағ ?  

км s 320  ?  tсағ / 20 км  

#18 слайд
км s 320  ?  tсағ / 20 км  

18 слайд

км s 320  ?  tсағ / 20 км  

60 км/сағ 80 км/сағ Жақындау жылдамдығы қандай

#19 слайд
60 км/сағ 80 км/сағ Жақындау жылдамдығы қандай

19 слайд

60 км/сағ 80 км/сағ Жақындау жылдамдығы қандай

60 км/сағ 80 км/сағ Машиналар неше сағаттан кейін кездеседі ?               280 км

#20 слайд
60 км/сағ 80 км/сағ Машиналар неше сағаттан кейін кездеседі ?               280 км

20 слайд

60 км/сағ 80 км/сағ Машиналар неше сағаттан кейін кездеседі ?               280 км

’’ ’’ ’ ’’

#21 слайд
’’ ’’ ’ ’’

21 слайд

’’ ’’ ’ ’’

Ж ’ дың 1 і - Қ ’ ’ ’ тың 1000 ін асырайды.

#22 слайд
Ж ’ дың 1 і - Қ ’ ’ ’ тың 1000 ін асырайды.

22 слайд

Ж ’ дың 1 і - Қ ’ ’ ’ тың 1000 ін асырайды.

Таба алмасаң, бол күлкі. Жиырма сегіз11 5 2 5 2 3, , ,

#23 слайд
Таба алмасаң, бол күлкі. Жиырма сегіз11 5 2 5 2 3, , ,

23 слайд

Таба алмасаң, бол күлкі. Жиырма сегіз11 5 2 5 2 3, , ,

Тоғыз белбеу, қос жібек, Екі мұрын, бір шүмек.

#24 слайд
Тоғыз белбеу, қос жібек, Екі мұрын, бір шүмек.

24 слайд

Тоғыз белбеу, қос жібек, Екі мұрын, бір шүмек.

302 412 2 1 401 – 910 48 + 1 353 5 890 – 4 980 358 + 995 480 : 10 ОЙЫН: “Қоянға көмектесейік!” 48 1353 1401 491 60

#25 слайд
302 412 2 1 401 – 910 48 + 1 353 5 890 – 4 980 358 + 995 480 : 10 ОЙЫН: “Қоянға көмектесейік!” 48 1353 1401 491 604824910

25 слайд

302 412 2 1 401 – 910 48 + 1 353 5 890 – 4 980 358 + 995 480 : 10 ОЙЫН: “Қоянға көмектесейік!” 48 1353 1401 491 604824910

Үйге тапсырма: № 7, №8 25 бет

#26 слайд
Үйге тапсырма: № 7, №8 25 бет

26 слайд

Үйге тапсырма: № 7, №8 25 бет

Файл форматы:
pptx
27.01.2021
464
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі