Материалдар / Математика пәнің ерекшеліктері,жоспарлау.

Математика пәнің ерекшеліктері,жоспарлау.

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәнін жоспарлау туралы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Шілде 2024
208
1 рет жүктелген
225 ₸ 250 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Математика пәні ерекшелігі,жоспарлау.

1 слайд
Математика пәні ерекшелігі,жоспарлау.

1 слайд

Математика пәні ерекшелігі,жоспарлау.

«Математика» пәнін оқытудың мақсаттары мен міндеттері. «Математика» оқу пәні ретінде бастауыш білім берудің маңызды мақс

2 слайд
«Математика» пәнін оқытудың мақсаттары мен міндеттері. «Математика» оқу пәні ретінде бастауыш білім берудің маңызды мақсаттары мен міндеттерін жүзеге асыруда елеулі үлес қосады. Бастауыш сынып оқушылары математика курсын игере отырып талдау, синтездеу,жіктеу,салыстыру,заңдылықтарды анықтауды үйретеді. Түрлі заттар мен қоршаған орта құбылыстарын сипаттау үшін математикалық тілдің негіздерін үйренеді.

2 слайд

«Математика» пәнін оқытудың мақсаттары мен міндеттері. «Математика» оқу пәні ретінде бастауыш білім берудің маңызды мақсаттары мен міндеттерін жүзеге асыруда елеулі үлес қосады. Бастауыш сынып оқушылары математика курсын игере отырып талдау, синтездеу,жіктеу,салыстыру,заңдылықтарды анықтауды үйретеді. Түрлі заттар мен қоршаған орта құбылыстарын сипаттау үшін математикалық тілдің негіздерін үйренеді.

3 слайд

3 слайд

«Математика» пәнінің мазмұнын ұйымдастыру •Оқу жүктемесінің бөлінуі •Оқу бағдарламасындағы әр сыныпқа арналған сағат саны. Сынып

4 слайд
«Математика» пәнінің мазмұнын ұйымдастыру •Оқу жүктемесінің бөлінуі •Оқу бағдарламасындағы әр сыныпқа арналған сағат саны. Сынып Апталық жүктеме Жылдық жүктеме 1-сынып 4 сағат 132 сағат 2-сынып 4 сағат 136 сағат 3-сынып 5 сағат 170 сағат 4-сынып 5 сағат 170 сағат

4 слайд

«Математика» пәнінің мазмұнын ұйымдастыру •Оқу жүктемесінің бөлінуі •Оқу бағдарламасындағы әр сыныпқа арналған сағат саны. Сынып Апталық жүктеме Жылдық жүктеме 1-сынып 4 сағат 132 сағат 2-сынып 4 сағат 136 сағат 3-сынып 5 сағат 170 сағат 4-сынып 5 сағат 170 сағат

№ Ауыспалы тақырып Сабақтардың тақырыбы Оқыту мақсаттары Сағат саны Мерзімі Ескерту

5 слайд
№ Ауыспалы тақырып Сабақтардың тақырыбы Оқыту мақсаттары Сағат саны Мерзімі Ескерту   1-тоқсан 32 сағат 1-бөлім «Сандар және цифрлар» 1 «Өзім туралы»                      «Менің мектебім» Заттарды санау / Менің туған күнім 1.1.1.1**натурал сандардың құрылу жолын түсіну, 10 көлемінде тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау. 1.5.2.1 цифрды саннан ажырату, көрнекі түрде бір таңбалы сандарды түрлі тәсілдермен: нүктелер жиынтығымен, таяқшалармен және сан сәулесінде көрсету; 1 01.09    2 Заттар тобын салыстыру / Менің отбасым   1.5.2.3 сандардың қосындысы мен айырмасын/сандарды салыстыру (артық/кем), көршілес сандарды, сандық аралықтарды, сандар қатарын көрсету үшін сан сәулесін қолдану; 1.5.2.2** «+», «–», «=», «≠», «>», «<» таңбаларын қолдану. 1 04.09    3   1 саны және цифры Менің бөлмем 1.1.2.3** 1 санының қасиетін қолдану; 1.5.2.1 цифрды саннан ажырату, көрнекі түрде бір таңбалы сандарды түрлі тәсілдермен: нүктелер жиынтығымен, таяқшалармен және сан сәулесінде көрсету. 1 06.09    4   2 саны жәнецифры. 2 санының құрамы Менің сыныбымда 1.1.1.3** біртаңбалы сандардың құрамын анықтау; 1.5.2.1 цифрды саннан ажырату, көрнекі түрде бір таңбалы сандарды түрлі тәсілдермен: нүктелер жиынтығымен, таяқшалармен және сан сәулесінде көрсету. 1 07.09        Ұзақ мерзімді жоспар Барлығы: 132 сағат, аптасына 4 сағат Алматы «Атамұра» 2021 ж. Оқулық авторлары: Ә.Б. Ақбаева, Л.А.Лебедева, М.Ж.Мыңжасарова, Т.В.Лихобабенко

5 слайд

№ Ауыспалы тақырып Сабақтардың тақырыбы Оқыту мақсаттары Сағат саны Мерзімі Ескерту   1-тоқсан 32 сағат 1-бөлім «Сандар және цифрлар» 1 «Өзім туралы»                      «Менің мектебім» Заттарды санау / Менің туған күнім 1.1.1.1**натурал сандардың құрылу жолын түсіну, 10 көлемінде тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау. 1.5.2.1 цифрды саннан ажырату, көрнекі түрде бір таңбалы сандарды түрлі тәсілдермен: нүктелер жиынтығымен, таяқшалармен және сан сәулесінде көрсету; 1 01.09    2 Заттар тобын салыстыру / Менің отбасым   1.5.2.3 сандардың қосындысы мен айырмасын/сандарды салыстыру (артық/кем), көршілес сандарды, сандық аралықтарды, сандар қатарын көрсету үшін сан сәулесін қолдану; 1.5.2.2** «+», «–», «=», «≠», «>», «<» таңбаларын қолдану. 1 04.09    3   1 саны және цифры Менің бөлмем 1.1.2.3** 1 санының қасиетін қолдану; 1.5.2.1 цифрды саннан ажырату, көрнекі түрде бір таңбалы сандарды түрлі тәсілдермен: нүктелер жиынтығымен, таяқшалармен және сан сәулесінде көрсету. 1 06.09    4   2 саны жәнецифры. 2 санының құрамы Менің сыныбымда 1.1.1.3** біртаңбалы сандардың құрамын анықтау; 1.5.2.1 цифрды саннан ажырату, көрнекі түрде бір таңбалы сандарды түрлі тәсілдермен: нүктелер жиынтығымен, таяқшалармен және сан сәулесінде көрсету. 1 07.09        Ұзақ мерзімді жоспар Барлығы: 132 сағат, аптасына 4 сағат Алматы «Атамұра» 2021 ж. Оқулық авторлары: Ә.Б. Ақбаева, Л.А.Лебедева, М.Ж.Мыңжасарова, Т.В.Лихобабенко

Оқу пәнінің мазмұны № Бөлім Бөлімше 1 Сандар және өлшемдер 1.1 Натурал сандар және 0 саны.Бөлшектер 1.2 Сандар мен амалдарды оры

6 слайд
Оқу пәнінің мазмұны № Бөлім Бөлімше 1 Сандар және өлшемдер 1.1 Натурал сандар және 0 саны.Бөлшектер 1.2 Сандар мен амалдарды орындау 1.3 Шамалар және оларды өлшеу бірліктері 2 Алгебра элементтері 2.1 Санды және әріпті өрнектер 2.2 Теңдік және теңсіздік.Теңдеу 3 Геометрия элементтері 3.1 Геометриялық фигуралар және олардың жіктелуі 3.2 Геометриялық фигураларды кескіндеу және салу 3.3 Нүктелер координаттары және қозғалыс бағыты 4 Жиын .Логика элементтері 4.1 Жиындар және олармен орындалатын амалдар 4.2 Пікірлер 4.3 Тізбектер 4.4 Нысандардың комбинациялары 5 Математикалық модельдеу 5.1 Есептер және математикалық модель 5.2 Математикалық тіл

6 слайд

Оқу пәнінің мазмұны № Бөлім Бөлімше 1 Сандар және өлшемдер 1.1 Натурал сандар және 0 саны.Бөлшектер 1.2 Сандар мен амалдарды орындау 1.3 Шамалар және оларды өлшеу бірліктері 2 Алгебра элементтері 2.1 Санды және әріпті өрнектер 2.2 Теңдік және теңсіздік.Теңдеу 3 Геометрия элементтері 3.1 Геометриялық фигуралар және олардың жіктелуі 3.2 Геометриялық фигураларды кескіндеу және салу 3.3 Нүктелер координаттары және қозғалыс бағыты 4 Жиын .Логика элементтері 4.1 Жиындар және олармен орындалатын амалдар 4.2 Пікірлер 4.3 Тізбектер 4.4 Нысандардың комбинациялары 5 Математикалық модельдеу 5.1 Есептер және математикалық модель 5.2 Математикалық тіл

Оқу мақсаттары Бағдарлама оқу мақсаттарын қолдануға,мониторинг өткізуге тиімді болу үшін,төрт саннан тұратын кодтық белгі енгіз

7 слайд
Оқу мақсаттары Бағдарлама оқу мақсаттарын қолдануға,мониторинг өткізуге тиімді болу үшін,төрт саннан тұратын кодтық белгі енгізілген. Кодтық белгідегі: 3.1.2.2 •Бірінші сан-сыныпты •Екінші сан-бөлімді •Үшінші сан-бөлімшені •Төртінші сан- оқу мақсатының реттік нөмірін көрсетеді.

7 слайд

Оқу мақсаттары Бағдарлама оқу мақсаттарын қолдануға,мониторинг өткізуге тиімді болу үшін,төрт саннан тұратын кодтық белгі енгізілген. Кодтық белгідегі: 3.1.2.2 •Бірінші сан-сыныпты •Екінші сан-бөлімді •Үшінші сан-бөлімшені •Төртінші сан- оқу мақсатының реттік нөмірін көрсетеді.

Қысқа мерзімді жоспар Бөлім: Саяхат Мұғалімнің аты-жөні Күні: Сынып: 1 «Ә» Қатысқандар: Қатыспағандар:1 Сабақтың тақырыбы Қ

8 слайд
Қысқа мерзімді жоспар Бөлім: Саяхат Мұғалімнің аты-жөні Күні: Сынып: 1 «Ә» Қатысқандар: Қатыспағандар:1 Сабақтың тақырыбы Қосу және азайту – өзара кері амалдар / Саяхаттауға шығамыз Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 1. 1. 2. 2 қосу және азайту өзара кері амалдар екенін түсіну, қосу және азайту амалдары компоненттері мен нәтижелері арасындағы байланысты анықтау; 1. 1. 3. 2 өлшем бірліктерді: ұзындық (см, дм)/ масса (кг)/ көлем (сыйымдылық) (л), уақыт (сағ) қолданып, шамаларды өлшеу Сабақтың мақсаты қосу және азайту өзара кері амалдар екенін түсінеді; қосу және азайту амалдары компоненттері мен нәтижелері арасындағы байланысты анықтайды; өлшем бірліктерді қолданып, шамаларды өлшейді Ұлттық құндылықтар достарын, сыныптастарын сыйлайды; қоғамдық орынға және қоршаған ортаға ұқыптылықпен қарайды Математика 65-сабақ

8 слайд

Қысқа мерзімді жоспар Бөлім: Саяхат Мұғалімнің аты-жөні Күні: Сынып: 1 «Ә» Қатысқандар: Қатыспағандар:1 Сабақтың тақырыбы Қосу және азайту – өзара кері амалдар / Саяхаттауға шығамыз Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 1. 1. 2. 2 қосу және азайту өзара кері амалдар екенін түсіну, қосу және азайту амалдары компоненттері мен нәтижелері арасындағы байланысты анықтау; 1. 1. 3. 2 өлшем бірліктерді: ұзындық (см, дм)/ масса (кг)/ көлем (сыйымдылық) (л), уақыт (сағ) қолданып, шамаларды өлшеу Сабақтың мақсаты қосу және азайту өзара кері амалдар екенін түсінеді; қосу және азайту амалдары компоненттері мен нәтижелері арасындағы байланысты анықтайды; өлшем бірліктерді қолданып, шамаларды өлшейді Ұлттық құндылықтар достарын, сыныптастарын сыйлайды; қоғамдық орынға және қоршаған ортаға ұқыптылықпен қарайды Математика 65-сабақ

Жаңаша білім беру бағдарламасы маңызды үш құжаттан тұрады: • Бағдарлама • Ұзақ мерзімді жоспар • Орта және қысқа мерзімді жоспа

9 слайд
Жаңаша білім беру бағдарламасы маңызды үш құжаттан тұрады: • Бағдарлама • Ұзақ мерзімді жоспар • Орта және қысқа мерзімді жоспар «Күнтізбелік-тақырыптық» жоспарымыз-ұзақ мерзімді жоспар негізі оқу мазмұнын қамтиды. Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты негізінде пән бойынша оқу бағдарламасы құрылады. Оқу бағдарламасының мазмұны: Жалпы ережелер Пәннің мазмұнын ұйымдастыру Оқу мақсатының жүйесі Ұзақ мерзімді жоспар

9 слайд

Жаңаша білім беру бағдарламасы маңызды үш құжаттан тұрады: • Бағдарлама • Ұзақ мерзімді жоспар • Орта және қысқа мерзімді жоспар «Күнтізбелік-тақырыптық» жоспарымыз-ұзақ мерзімді жоспар негізі оқу мазмұнын қамтиды. Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты негізінде пән бойынша оқу бағдарламасы құрылады. Оқу бағдарламасының мазмұны: Жалпы ережелер Пәннің мазмұнын ұйымдастыру Оқу мақсатының жүйесі Ұзақ мерзімді жоспар

•Ұзақ мерзімді жоспар –бұл оқу бағдарламасының жалғасы,онда пәннің негізгі мазмұны нақтыланады. •Орта мерзімді жоспар-ол белгі

10 слайд
•Ұзақ мерзімді жоспар –бұл оқу бағдарламасының жалғасы,онда пәннің негізгі мазмұны нақтыланады. •Орта мерзімді жоспар-ол белгілі бір тақырыпқа сай тізбектелген сабақтар жоспары.Бұл жоспарда тиімді әдіс –тәсілдерді енгізіп,күнделікті сабақ жоспарына қолдана алады. •Қысқа мерзімді жоспар-оқытудың әрбір кезеңінің басынан бастап соңына дейін ілгерілеуді қамтамасыз етеді.

10 слайд

•Ұзақ мерзімді жоспар –бұл оқу бағдарламасының жалғасы,онда пәннің негізгі мазмұны нақтыланады. •Орта мерзімді жоспар-ол белгілі бір тақырыпқа сай тізбектелген сабақтар жоспары.Бұл жоспарда тиімді әдіс –тәсілдерді енгізіп,күнделікті сабақ жоспарына қолдана алады. •Қысқа мерзімді жоспар-оқытудың әрбір кезеңінің басынан бастап соңына дейін ілгерілеуді қамтамасыз етеді.

•Оқу мақсатын сабақ мақсатына айналдыру. Сабақ мақсаты дегеніміз оқушының 45 минут сабақ нәтижесінде үйренетін дағдылары,білі

11 слайд
•Оқу мақсатын сабақ мақсатына айналдыру. Сабақ мақсаты дегеніміз оқушының 45 минут сабақ нәтижесінде үйренетін дағдылары,білік пен білім, оқушының сабақ бойы жасаған жұмысының нәтижесі. Сабақ мақсаты оқушының сабақта не жасағанын көрсетпей,оның сол әрекеттерді орындау нәтижесінде (45 минут ішінде) не үйренгендігіне болжам жасау

11 слайд

•Оқу мақсатын сабақ мақсатына айналдыру. Сабақ мақсаты дегеніміз оқушының 45 минут сабақ нәтижесінде үйренетін дағдылары,білік пен білім, оқушының сабақ бойы жасаған жұмысының нәтижесі. Сабақ мақсаты оқушының сабақта не жасағанын көрсетпей,оның сол әрекеттерді орындау нәтижесінде (45 минут ішінде) не үйренгендігіне болжам жасау

Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттеріне келсек: •Сабақ тақырыбын анықтау •Мақсаттары мен міндеттерін белгіл

12 слайд
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттеріне келсек: •Сабақ тақырыбын анықтау •Мақсаттары мен міндеттерін белгілеу •Оқушы қызығушылығын арттыру үшін түрлі әдіс -тәсілдерді қолдану •Уақытты тиімді және нәтижелі қолдану •Жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергенін анықтау үшін рефлексия ұйымдастыру •Сабақтың мазмұны бойынша қорытынды жасау •Оқушылардың өзін-өзі тексеруге,бағалауға арналған сұрақтар мен тапсырмалар әзірлеу. •Тақырыпты пысықтау үшін үй тапсырмасын әзірлеу.

12 слайд

Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттеріне келсек: •Сабақ тақырыбын анықтау •Мақсаттары мен міндеттерін белгілеу •Оқушы қызығушылығын арттыру үшін түрлі әдіс -тәсілдерді қолдану •Уақытты тиімді және нәтижелі қолдану •Жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергенін анықтау үшін рефлексия ұйымдастыру •Сабақтың мазмұны бойынша қорытынды жасау •Оқушылардың өзін-өзі тексеруге,бағалауға арналған сұрақтар мен тапсырмалар әзірлеу. •Тақырыпты пысықтау үшін үй тапсырмасын әзірлеу.

Сабақ барысында қолданатын әдіс-тәсілдерге келсек: •Оқушының қатесін табу үшін емес,қайта қателерін түзету үшін оқыту •Оқушының

13 слайд
Сабақ барысында қолданатын әдіс-тәсілдерге келсек: •Оқушының қатесін табу үшін емес,қайта қателерін түзету үшін оқыту •Оқушының жеке,өзіндік ерекшеліктерін ескеру •Дәлел мен айғақтарды қолдана білу дағдыларын қалыптастыру •Өз ойын жеткізуге,таңдауға және келісімге келуге,өнім жасауға мүмкіндік беру •Тапсырмалар арқылы оқу материалын өмірмен байланыстыра отырып,білімді өз бетімен меңгеруге талпындыру.

13 слайд

Сабақ барысында қолданатын әдіс-тәсілдерге келсек: •Оқушының қатесін табу үшін емес,қайта қателерін түзету үшін оқыту •Оқушының жеке,өзіндік ерекшеліктерін ескеру •Дәлел мен айғақтарды қолдана білу дағдыларын қалыптастыру •Өз ойын жеткізуге,таңдауға және келісімге келуге,өнім жасауға мүмкіндік беру •Тапсырмалар арқылы оқу материалын өмірмен байланыстыра отырып,білімді өз бетімен меңгеруге талпындыру.