Материалдар / МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫ ТӘЛІМ - ТӘРБИЕГЕ БАҒЫТТАУ ЖҰМЫСТАРЫ АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫ ТӘЛІМ - ТӘРБИЕГЕ БАҒЫТТАУ ЖҰМЫСТАРЫ АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі заманда оқыту арқылы математикалық ойлауды қалыптастыру өте маңызды. Математикалық есептерді шешу, шешімін дәлелдеу оқушылардың ойын оятып, есте сақтау қабілеттерін дамытуда батыл қимылдар жасауға шығармашылық ізденіске жетелейді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2024
72
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫ ТӘЛІМ- ТӘРБИЕГЕ БАҒЫТТАУ ЖҰМЫСТАРЫ АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ Математика пәні мұғалімдері үшін математика

1 слайд
МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫ ТӘЛІМ- ТӘРБИЕГЕ БАҒЫТТАУ ЖҰМЫСТАРЫ АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ Математика пәні мұғалімдері үшін математика сабағында оқушыларды тәрбиелеу және олардың ерте жастан бастап жақсы мінез-құлықтарын қалыптастыру маңызды. Бұл жастағы балалардың логикалық ойлау қабілетін дамытумен қатар, олардың адамгершілік қасиеттерін де қалыптастыру керек.

1 слайд

МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫ ТӘЛІМ- ТӘРБИЕГЕ БАҒЫТТАУ ЖҰМЫСТАРЫ АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ Математика пәні мұғалімдері үшін математика сабағында оқушыларды тәрбиелеу және олардың ерте жастан бастап жақсы мінез-құлықтарын қалыптастыру маңызды. Бұл жастағы балалардың логикалық ойлау қабілетін дамытумен қатар, олардың адамгершілік қасиеттерін де қалыптастыру керек.

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖАУАПКЕРШІЛІГІН АРТТЫРУ Өз жұмыстарына жауапкершілікпен қарау Балалардың өз жұмыстарына жауапкершілікпен қарауын

2 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖАУАПКЕРШІЛІГІН АРТТЫРУ Өз жұмыстарына жауапкершілікпен қарау Балалардың өз жұмыстарына жауапкершілікпен қарауын қалыптастыру үшін, оларға тапсырмалар беріп, олардың өздері орындауын талап ету қажет. Олардың жұмыстарына қызығушылығын арттыру үшін, оларға қызықты тапсырмалар мен ойындар беріп, олардың ерік-жігерін дамытуға мүмкіндік беру керек. Сабаққа дайындалу Сабаққа дайындалу үшін оқушыларға дәріс материалын оқып, өздеріне қажетті ақпаратты іздеуді үйрету қажет. Олардың оқуға деген қызығушылығын арттыру үшін, олардың жасына сай оқулықтарды және қосымша материалдарды қолдану керек. Топпен жұмыс жасау Топпен жұмыс жасау балалардың бір-бірімен ынтымақтастықта жұмыс жасауын, өз пікірлерін білдіруді және басқаларды тыңдауды үйретеді. Топпен жұмыс жасау арқылы балалар жауапкершілікті бөлісіп, бірлесіп нәтижеге жетуді үйренеді.

2 слайд

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖАУАПКЕРШІЛІГІН АРТТЫРУ Өз жұмыстарына жауапкершілікпен қарау Балалардың өз жұмыстарына жауапкершілікпен қарауын қалыптастыру үшін, оларға тапсырмалар беріп, олардың өздері орындауын талап ету қажет. Олардың жұмыстарына қызығушылығын арттыру үшін, оларға қызықты тапсырмалар мен ойындар беріп, олардың ерік-жігерін дамытуға мүмкіндік беру керек. Сабаққа дайындалу Сабаққа дайындалу үшін оқушыларға дәріс материалын оқып, өздеріне қажетті ақпаратты іздеуді үйрету қажет. Олардың оқуға деген қызығушылығын арттыру үшін, олардың жасына сай оқулықтарды және қосымша материалдарды қолдану керек. Топпен жұмыс жасау Топпен жұмыс жасау балалардың бір-бірімен ынтымақтастықта жұмыс жасауын, өз пікірлерін білдіруді және басқаларды тыңдауды үйретеді. Топпен жұмыс жасау арқылы балалар жауапкершілікті бөлісіп, бірлесіп нәтижеге жетуді үйренеді.

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЕҢБЕКҚОРЛЫҒЫН ДАМЫТУ Тәртіптілік Математика сабағында оқушылардың тәртіптілігі маңызды. Олардың сабаққа ерте келуі

3 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЕҢБЕКҚОРЛЫҒЫН ДАМЫТУ Тәртіптілік Математика сабағында оқушылардың тәртіптілігі маңызды. Олардың сабаққа ерте келуін, сабақ кезінде тыныш отыруын және мұғалімнің тапсырмаларын мұқият орындауын қадағалау керек. Бұл тәртіптілік оқушылардың сабаққа деген жауапкершілігін арттырып, олардың өздерін ұстауын үйретеді. Ынталылық Математика сабағында оқушылардың ынталылығын арттыру үшін, оларға қызықты және түсінікті тапсырмалар беру керек. Олардың жауаптарын бағалап, ынталандыру маңызды. Олардың қиындықтарды жеңуге деген ынтасын арттыру үшін, олардың жетістіктерін атап өтіп, мадақтау керек. Еңбекқорлық Математика сабағында оқушылардың еңбекқорлығын дамыту үшін, оларға қиындықтарды жеңуге мүмкіндік беру керек. Олардың өздері шешім табуын талап ету, олардың тапқырлығын және шығармашылық қабілетін дамытуға көмектеседі. Сонымен қатар, оларға қиындықтарды жеңу үшін жаңа әдістерді қолдануға мүмкіндік беріп, олардың еңбекқорлығын арттыруға болады.

3 слайд

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЕҢБЕКҚОРЛЫҒЫН ДАМЫТУ Тәртіптілік Математика сабағында оқушылардың тәртіптілігі маңызды. Олардың сабаққа ерте келуін, сабақ кезінде тыныш отыруын және мұғалімнің тапсырмаларын мұқият орындауын қадағалау керек. Бұл тәртіптілік оқушылардың сабаққа деген жауапкершілігін арттырып, олардың өздерін ұстауын үйретеді. Ынталылық Математика сабағында оқушылардың ынталылығын арттыру үшін, оларға қызықты және түсінікті тапсырмалар беру керек. Олардың жауаптарын бағалап, ынталандыру маңызды. Олардың қиындықтарды жеңуге деген ынтасын арттыру үшін, олардың жетістіктерін атап өтіп, мадақтау керек. Еңбекқорлық Математика сабағында оқушылардың еңбекқорлығын дамыту үшін, оларға қиындықтарды жеңуге мүмкіндік беру керек. Олардың өздері шешім табуын талап ету, олардың тапқырлығын және шығармашылық қабілетін дамытуға көмектеседі. Сонымен қатар, оларға қиындықтарды жеңу үшін жаңа әдістерді қолдануға мүмкіндік беріп, олардың еңбекқорлығын арттыруға болады.

ОҚУШЫЛАРДЫҢ АДАМГЕРШІЛІК ҚАСИЕТІН ДАМЫТУ Қарым-қатынас Оқушылардың бір-бірімен қарым-қатынас жасауын, өз пікірлерін білдіруді

4 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫҢ АДАМГЕРШІЛІК ҚАСИЕТІН ДАМЫТУ Қарым-қатынас Оқушылардың бір-бірімен қарым-қатынас жасауын, өз пікірлерін білдіруді және басқаларды тыңдауды үйрету керек. Олардың бір-біріне деген құрметін арттыру үшін, олардың арасында ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру қажет. Шығармашылық Математика сабағында оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту үшін, оларға қызықты және шығармашылық тапсырмалар беру керек. Олардың өз ойларын еркін білдіруіне мүмкіндік беріп, олардың шығармашылық қабілетін арттыруға болады. Адалдық Оқушылардың адалдығын арттыру үшін, олардың жұмыстарын объективті түрде бағалау және олардың жетістіктерін атап өту маңызды. Олардың адалдығын дамыту үшін, оларға өз жұмыстарына жауапкершілікпен қарауды және шындықты айтуды үйрету керек.

4 слайд

ОҚУШЫЛАРДЫҢ АДАМГЕРШІЛІК ҚАСИЕТІН ДАМЫТУ Қарым-қатынас Оқушылардың бір-бірімен қарым-қатынас жасауын, өз пікірлерін білдіруді және басқаларды тыңдауды үйрету керек. Олардың бір-біріне деген құрметін арттыру үшін, олардың арасында ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру қажет. Шығармашылық Математика сабағында оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту үшін, оларға қызықты және шығармашылық тапсырмалар беру керек. Олардың өз ойларын еркін білдіруіне мүмкіндік беріп, олардың шығармашылық қабілетін арттыруға болады. Адалдық Оқушылардың адалдығын арттыру үшін, олардың жұмыстарын объективті түрде бағалау және олардың жетістіктерін атап өту маңызды. Олардың адалдығын дамыту үшін, оларға өз жұмыстарына жауапкершілікпен қарауды және шындықты айтуды үйрету керек.

Қорытынды және ұсыныстар Математика сабағында тәлім- тәрбиелік жұмыстарды жүзеге асыру оқушылардың өзіндік дамуына, қоғамдағы

5 слайд
Қорытынды және ұсыныстар Математика сабағында тәлім- тәрбиелік жұмыстарды жүзеге асыру оқушылардың өзіндік дамуына, қоғамдағы рөлін анықтауына көмектеседі.

5 слайд

Қорытынды және ұсыныстар Математика сабағында тәлім- тәрбиелік жұмыстарды жүзеге асыру оқушылардың өзіндік дамуына, қоғамдағы рөлін анықтауына көмектеседі.