Математика сабағында тапсырмаларды визуалды көрсету презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Математика сабағында
тапсырмаларды визуалды орындатудың
тиімділігі
1 слайд
Математика сабағында тапсырмаларды визуалды орындатудың тиімділігі
2 слайд
Жалғыз сүйеніш, жалғыз үміт – оқуда.
Теңдікке жетсек те, жұрттығымызды сақтасақ та, дүниеден сыбағалы
орнымызды алсақ та бір ғана оқудың арқасында аламыз жақсылыққа
бастайтын жарық жұлдыз – оқу.
Надан жұрттың күні – қараң, келешегі тұман.
М.Дулатов
2 слайд
Жалғыз сүйеніш, жалғыз үміт – оқуда. Теңдікке жетсек те, жұрттығымызды сақтасақ та, дүниеден сыбағалы орнымызды алсақ та бір ғана оқудың арқасында аламыз жақсылыққа бастайтын жарық жұлдыз – оқу. Надан жұрттың күні – қараң, келешегі тұман. М.Дулатов
3 слайд
1-тапсырма
Екі велосипедші 35км/сағ
және 45км/сағ
жылдамдықтармен бір
қаладан бір-біріне қарама-
қарсы бағытта 3 сағат жол
жүрді. Екі велосипедшінің 3
сағаттан кейінгі
арақашықтығы қанша болды?
2-тапсырма
Велосипедші 50 км/сағ және
мотоциклші
70км/жылдамдықтармен
арақашықтығы 60 км бір
бағытта шықты. Қанша
уақыттан соң мотоциклші
велосипедшіні қуып жетеді?
Формула. Формула арқылы есептеу.
Мәтінді есептерді шығару
5.5.1.9 мәтінді есептерді шығару үшін
формулаларды қолдану
3 слайд
1-тапсырма Екі велосипедші 35км/сағ және 45км/сағ жылдамдықтармен бір қаладан бір-біріне қарама- қарсы бағытта 3 сағат жол жүрді. Екі велосипедшінің 3 сағаттан кейінгі арақашықтығы қанша болды? 2-тапсырма Велосипедші 50 км/сағ және мотоциклші 70км/жылдамдықтармен арақашықтығы 60 км бір бағытта шықты. Қанша уақыттан соң мотоциклші велосипедшіні қуып жетеді? Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді есептерді шығару 5.5.1.9 мәтінді есептерді шығару үшін формулаларды қолдану
4 слайд
1-тапсырма
Екі велосипедші 35км/сағ
және 45км/сағ
жылдамдықтармен бір
қаладан бір-біріне қарама-
қарсы бағытта 3 сағат жол
жүрді. Екі велосипедшінің 3
сағаттан кейінгі
арақашықтығы қанша болды?
2-тапсырма
Велосипедші 50 км/сағ және
мотоциклші
70км/жылдамдықтармен
арақашықтығы 60 км бір
бағытта шықты. Қанша
уақыттан соң мотоциклші
велосипедшіні қуып жетеді?
Формула. Формула арқылы есептеу.
Мәтінді есептерді шығару
5.5.1.9 мәтінді есептерді шығару үшін
формулаларды қолдану
4 слайд
1-тапсырма Екі велосипедші 35км/сағ және 45км/сағ жылдамдықтармен бір қаладан бір-біріне қарама- қарсы бағытта 3 сағат жол жүрді. Екі велосипедшінің 3 сағаттан кейінгі арақашықтығы қанша болды? 2-тапсырма Велосипедші 50 км/сағ және мотоциклші 70км/жылдамдықтармен арақашықтығы 60 км бір бағытта шықты. Қанша уақыттан соң мотоциклші велосипедшіні қуып жетеді? Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді есептерді шығару 5.5.1.9 мәтінді есептерді шығару үшін формулаларды қолдану
5 слайд
-
Ұзынағаш ЖамбылҚайназар Аққайнар
Визуалды тапсырмалар
және АКТ мүмкіндіктері
Ұзынағаш ЖамбылҚайназар Аққайнар
Мақсатым: сабақта оқу мақсатына сай АКТ тиімді пайдаланып,
визуалды тапсырма құрастыру арқылы ақпаратты меңгерту
Жиындардың бірігуі мен қиылысуы
5.4.1.2 жиындардың қиылысуы және бірігуі анықтамаларын білу
5 слайд
- Ұзынағаш ЖамбылҚайназар Аққайнар Визуалды тапсырмалар және АКТ мүмкіндіктері Ұзынағаш ЖамбылҚайназар Аққайнар Мақсатым: сабақта оқу мақсатына сай АКТ тиімді пайдаланып, визуалды тапсырма құрастыру арқылы ақпаратты меңгерту Жиындардың бірігуі мен қиылысуы 5.4.1.2 жиындардың қиылысуы және бірігуі анықтамаларын білу
6 слайд
-
Ұзынағаш ЖамбылҚайназар Аққайнар
Визуалды тапсырмалар
және АКТ мүмкіндіктері
Ұзынағаш ЖамбылҚайназар Аққайнар
Мақсатым: сабақта оқу мақсатына сай АКТ тиімді пайдаланып,
визуалды тапсырма құрастыру арқылы ақпаратты меңгерту
Жиындардың бірігуі мен қиылысуы
5.4.1.2 жиындардың қиылысуы және бірігуі анықтамаларын білу
6 слайд
- Ұзынағаш ЖамбылҚайназар Аққайнар Визуалды тапсырмалар және АКТ мүмкіндіктері Ұзынағаш ЖамбылҚайназар Аққайнар Мақсатым: сабақта оқу мақсатына сай АКТ тиімді пайдаланып, визуалды тапсырма құрастыру арқылы ақпаратты меңгерту Жиындардың бірігуі мен қиылысуы 5.4.1.2 жиындардың қиылысуы және бірігуі анықтамаларын білу
7 слайд
(-2;3)
7 слайд
(-2;3)
8 слайд
Квадрат функция
8.4.2.3 қолданбалы есептерді шығару үшін квадраттық функцияны қолдану
8 слайд
Квадрат функция 8.4.2.3 қолданбалы есептерді шығару үшін квадраттық функцияны қолдану
9 слайд
Квадрат функция
8.4.2.3 қолданбалы есептерді шығару үшін квадраттық функцияны қолдану
9 слайд
Квадрат функция 8.4.2.3 қолданбалы есептерді шығару үшін квадраттық функцияны қолдану
10 слайд
Қандай оқиға байқап
тұрсыздар?
Оқиғаның қай түрі бар, басқа түрін
жасау үшін не істейсіздер?
Оқиғаның ықтималдығын табыңыздар?
10 слайд
Қандай оқиға байқап тұрсыздар? Оқиғаның қай түрі бар, басқа түрін жасау үшін не істейсіздер? Оқиғаның ықтималдығын табыңыздар?
11 слайд
Кеңістіктегі түзулердің өзара орналасуы
10.2.2 - кеңістіктегі параллель және айқас түзулер анықтамаларын білу, оларды
анықтау және кескіндеу
11 слайд
Кеңістіктегі түзулердің өзара орналасуы 10.2.2 - кеңістіктегі параллель және айқас түзулер анықтамаларын білу, оларды анықтау және кескіндеу
12 слайд
Қорытынды
Z және A ұрпақтары сандық технология негізгі
рөл атқарып оқуға жаңа көзқарасты талап
етеді. Олардың қажеттіліктері мен
қызығушылықтарын қанағаттандыратындай
тиімді білім беру платформаларын пайдалану
олардың жақсырақ білім алуына ғана емес,
сонымен қатар болашаққа қажетті дағдыларды
дамытуға көмектеседі
12 слайд
Қорытынды Z және A ұрпақтары сандық технология негізгі рөл атқарып оқуға жаңа көзқарасты талап етеді. Олардың қажеттіліктері мен қызығушылықтарын қанағаттандыратындай тиімді білім беру платформаларын пайдалану олардың жақсырақ білім алуына ғана емес, сонымен қатар болашаққа қажетті дағдыларды дамытуға көмектеседі
13 слайд
Назарларыңызға рақмет
13 слайд
Назарларыңызға рақмет