Материалдар / Математика сабағында тапсырмаларды визуалды көрсету презентация

Математика сабағында тапсырмаларды визуалды көрсету презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика сабағында тапсырмаларды визуалды орындатудың тиімділігі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қазан 2024
38
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Математика сабағында тапсырмаларды визуалды орындатудың тиімділігі

1 слайд
Математика сабағында тапсырмаларды визуалды орындатудың тиімділігі

1 слайд

Математика сабағында тапсырмаларды визуалды орындатудың тиімділігі

Жалғыз сүйеніш, жалғыз үміт – оқуда. Теңдікке жетсек те, жұрттығымызды сақтасақ та, дүниеден сыбағалы орнымызды

2 слайд
Жалғыз  сүйеніш, жалғыз  үміт – оқуда. Теңдікке  жетсек те, жұрттығымызды  сақтасақ  та, дүниеден  сыбағалы орнымызды  алсақ  та  бір ғана оқудың арқасында аламыз жақсылыққа бастайтын жарық жұлдыз – оқу. Надан  жұрттың  күні – қараң, келешегі  тұман.                                                                                 М.Дулатов

2 слайд

Жалғыз  сүйеніш, жалғыз  үміт – оқуда. Теңдікке  жетсек те, жұрттығымызды  сақтасақ  та, дүниеден  сыбағалы орнымызды  алсақ  та  бір ғана оқудың арқасында аламыз жақсылыққа бастайтын жарық жұлдыз – оқу. Надан  жұрттың  күні – қараң, келешегі  тұман.                                                                                 М.Дулатов

1-тапсырма Екі велосипедші 35км/сағ және 45км/сағ жылдамдықтармен бір қаладан бір-біріне қарама- қарсы бағытта 3 сағат жол

3 слайд
1-тапсырма Екі велосипедші 35км/сағ және 45км/сағ жылдамдықтармен бір қаладан бір-біріне қарама- қарсы бағытта 3 сағат жол жүрді. Екі велосипедшінің 3 сағаттан кейінгі арақашықтығы қанша болды? 2-тапсырма Велосипедші 50 км/сағ және мотоциклші 70км/жылдамдықтармен арақашықтығы 60 км бір бағытта шықты. Қанша уақыттан соң мотоциклші велосипедшіні қуып жетеді? Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді есептерді шығару 5.5.1.9 мәтінді есептерді шығару үшін формулаларды қолдану

3 слайд

1-тапсырма Екі велосипедші 35км/сағ және 45км/сағ жылдамдықтармен бір қаладан бір-біріне қарама- қарсы бағытта 3 сағат жол жүрді. Екі велосипедшінің 3 сағаттан кейінгі арақашықтығы қанша болды? 2-тапсырма Велосипедші 50 км/сағ және мотоциклші 70км/жылдамдықтармен арақашықтығы 60 км бір бағытта шықты. Қанша уақыттан соң мотоциклші велосипедшіні қуып жетеді? Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді есептерді шығару 5.5.1.9 мәтінді есептерді шығару үшін формулаларды қолдану

1-тапсырма Екі велосипедші 35км/сағ және 45км/сағ жылдамдықтармен бір қаладан бір-біріне қарама- қарсы бағытта 3 сағат жол

4 слайд
1-тапсырма Екі велосипедші 35км/сағ және 45км/сағ жылдамдықтармен бір қаладан бір-біріне қарама- қарсы бағытта 3 сағат жол жүрді. Екі велосипедшінің 3 сағаттан кейінгі арақашықтығы қанша болды? 2-тапсырма Велосипедші 50 км/сағ және мотоциклші 70км/жылдамдықтармен арақашықтығы 60 км бір бағытта шықты. Қанша уақыттан соң мотоциклші велосипедшіні қуып жетеді? Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді есептерді шығару 5.5.1.9 мәтінді есептерді шығару үшін формулаларды қолдану

4 слайд

1-тапсырма Екі велосипедші 35км/сағ және 45км/сағ жылдамдықтармен бір қаладан бір-біріне қарама- қарсы бағытта 3 сағат жол жүрді. Екі велосипедшінің 3 сағаттан кейінгі арақашықтығы қанша болды? 2-тапсырма Велосипедші 50 км/сағ және мотоциклші 70км/жылдамдықтармен арақашықтығы 60 км бір бағытта шықты. Қанша уақыттан соң мотоциклші велосипедшіні қуып жетеді? Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді есептерді шығару 5.5.1.9 мәтінді есептерді шығару үшін формулаларды қолдану

- Ұзынағаш ЖамбылҚайназар Аққайнар Визуалды тапсырмалар және АКТ мүмкіндіктері Ұзынағаш ЖамбылҚайназар Аққайнар Мақсатым: саба

5 слайд
- Ұзынағаш ЖамбылҚайназар Аққайнар Визуалды тапсырмалар және АКТ мүмкіндіктері Ұзынағаш ЖамбылҚайназар Аққайнар Мақсатым: сабақта оқу мақсатына сай АКТ тиімді пайдаланып, визуалды тапсырма құрастыру арқылы ақпаратты меңгерту Жиындардың бірігуі мен қиылысуы 5.4.1.2 жиындардың қиылысуы және бірігуі анықтамаларын білу

5 слайд

- Ұзынағаш ЖамбылҚайназар Аққайнар Визуалды тапсырмалар және АКТ мүмкіндіктері Ұзынағаш ЖамбылҚайназар Аққайнар Мақсатым: сабақта оқу мақсатына сай АКТ тиімді пайдаланып, визуалды тапсырма құрастыру арқылы ақпаратты меңгерту Жиындардың бірігуі мен қиылысуы 5.4.1.2 жиындардың қиылысуы және бірігуі анықтамаларын білу

- Ұзынағаш ЖамбылҚайназар Аққайнар Визуалды тапсырмалар және АКТ мүмкіндіктері Ұзынағаш ЖамбылҚайназар Аққайнар Мақсатым: саба

6 слайд
- Ұзынағаш ЖамбылҚайназар Аққайнар Визуалды тапсырмалар және АКТ мүмкіндіктері Ұзынағаш ЖамбылҚайназар Аққайнар Мақсатым: сабақта оқу мақсатына сай АКТ тиімді пайдаланып, визуалды тапсырма құрастыру арқылы ақпаратты меңгерту Жиындардың бірігуі мен қиылысуы 5.4.1.2 жиындардың қиылысуы және бірігуі анықтамаларын білу

6 слайд

- Ұзынағаш ЖамбылҚайназар Аққайнар Визуалды тапсырмалар және АКТ мүмкіндіктері Ұзынағаш ЖамбылҚайназар Аққайнар Мақсатым: сабақта оқу мақсатына сай АКТ тиімді пайдаланып, визуалды тапсырма құрастыру арқылы ақпаратты меңгерту Жиындардың бірігуі мен қиылысуы 5.4.1.2 жиындардың қиылысуы және бірігуі анықтамаларын білу

(-2;3)

7 слайд
(-2;3)

7 слайд

(-2;3)

Квадрат функция 8.4.2.3 қолданбалы есептерді шығару үшін квадраттық функцияны қолдану

8 слайд
Квадрат функция 8.4.2.3 қолданбалы есептерді шығару үшін квадраттық функцияны қолдану

8 слайд

Квадрат функция 8.4.2.3 қолданбалы есептерді шығару үшін квадраттық функцияны қолдану

Квадрат функция 8.4.2.3 қолданбалы есептерді шығару үшін квадраттық функцияны қолдану

9 слайд
Квадрат функция 8.4.2.3 қолданбалы есептерді шығару үшін квадраттық функцияны қолдану

9 слайд

Квадрат функция 8.4.2.3 қолданбалы есептерді шығару үшін квадраттық функцияны қолдану

Қандай оқиға байқап тұрсыздар? Оқиғаның қай түрі бар, басқа түрін жасау үшін не істейсіздер? Оқиғаның ықтималдығын табыңыздар?

10 слайд
Қандай оқиға байқап тұрсыздар? Оқиғаның қай түрі бар, басқа түрін жасау үшін не істейсіздер? Оқиғаның ықтималдығын табыңыздар?

10 слайд

Қандай оқиға байқап тұрсыздар? Оқиғаның қай түрі бар, басқа түрін жасау үшін не істейсіздер? Оқиғаның ықтималдығын табыңыздар?

Кеңістіктегі түзулердің өзара орналасуы 10.2.2 - кеңістіктегі параллель және айқас түзулер анықтамаларын білу, оларды анықтау ж

11 слайд
Кеңістіктегі түзулердің өзара орналасуы 10.2.2 - кеңістіктегі параллель және айқас түзулер анықтамаларын білу, оларды анықтау және кескіндеу

11 слайд

Кеңістіктегі түзулердің өзара орналасуы 10.2.2 - кеңістіктегі параллель және айқас түзулер анықтамаларын білу, оларды анықтау және кескіндеу

Қорытынды Z және A ұрпақтары сандық технология негізгі рөл атқарып оқуға жаңа көзқарасты талап етеді. Олардың қажеттіліктері м

12 слайд
Қорытынды Z және A ұрпақтары сандық технология негізгі рөл атқарып оқуға жаңа көзқарасты талап етеді. Олардың қажеттіліктері мен қызығушылықтарын қанағаттандыратындай тиімді білім беру платформаларын пайдалану олардың жақсырақ білім алуына ғана емес, сонымен қатар болашаққа қажетті дағдыларды дамытуға көмектеседі

12 слайд

Қорытынды Z және A ұрпақтары сандық технология негізгі рөл атқарып оқуға жаңа көзқарасты талап етеді. Олардың қажеттіліктері мен қызығушылықтарын қанағаттандыратындай тиімді білім беру платформаларын пайдалану олардың жақсырақ білім алуына ғана емес, сонымен қатар болашаққа қажетті дағдыларды дамытуға көмектеседі

Назарларыңызға рақмет

13 слайд
Назарларыңызға рақмет

13 слайд

Назарларыңызға рақмет

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ