Математика сабағында "Тарсия әдісін" тиімді пайдалану жолдары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Математика сабағында "Тарсия әдісін" тиімді пайдалану жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
бақылау әдісі
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Жас маман-2024

#1 слайд
Жас маман-2024

1 слайд

Жас маман-2024

Джигсо әдісі Джигсо әдісі – 1971 жылы американдық психолог Эллиот Аронсон әзірлеген топтық жұмыс әдісі. Бұл әдісті қолдану

#2 слайд
Джигсо әдісі Джигсо әдісі – 1971 жылы американдық психолог Эллиот Аронсон әзірлеген топтық жұмыс әдісі. Бұл әдісті қолдану барысында оқушылар жауапкершілікке, ұжымдық жұмысқа үйренеді. Арнайы пәндер сабақтарында «Джигсо» әдісін қолдану бүгінгі таңда өзекті болып отыр, өйткені оқушылардың танымдық белсенділігі артып, оқуға деген ынталары пайда болып, оқушылардың өздігінен білім алу талғамы қалыптасып, оқытылатын пәнге деген қызығушылық артады. Сабақ барысындағы монотондылық жойылады, балалардың назары толығымен өңделетін материалға шоғырланады. Сабақта қолданатын әдістердің ішінде ДЖИГСО әдісі тиімді әдістердің бірі. Материалды оқушылар басқаға үйрете отырып өздері үйренеді. Коммуникативтік қабілеттері қалыптасып талдауға үйренеді.

2 слайд

Джигсо әдісі Джигсо әдісі – 1971 жылы американдық психолог Эллиот Аронсон әзірлеген топтық жұмыс әдісі. Бұл әдісті қолдану барысында оқушылар жауапкершілікке, ұжымдық жұмысқа үйренеді. Арнайы пәндер сабақтарында «Джигсо» әдісін қолдану бүгінгі таңда өзекті болып отыр, өйткені оқушылардың танымдық белсенділігі артып, оқуға деген ынталары пайда болып, оқушылардың өздігінен білім алу талғамы қалыптасып, оқытылатын пәнге деген қызығушылық артады. Сабақ барысындағы монотондылық жойылады, балалардың назары толығымен өңделетін материалға шоғырланады. Сабақта қолданатын әдістердің ішінде ДЖИГСО әдісі тиімді әдістердің бірі. Материалды оқушылар басқаға үйрете отырып өздері үйренеді. Коммуникативтік қабілеттері қалыптасып талдауға үйренеді.

«ДЖИГСО»- бір мезгілде бірнеше мәтінді түсінуге мүмкіндік беретін әдіс. Мәселен, 3 оқушыдан тұратын әрқайсысына бір-бірден

#3 слайд
«ДЖИГСО»- бір мезгілде бірнеше мәтінді түсінуге мүмкіндік беретін әдіс. Мәселен, 3 оқушыдан тұратын әрқайсысына бір-бірден мәтін/әңгіме беріледі. Оқушылар топпен оқып, талқылайды. Оқушылар 1,2,3- ке саналып, жаңадан топ құрады. Сол жаңа топтың ішінде өздерінің оқыған мәтіндерін түсіндіреді. Топтарға мәтін бөлігі таратылады. Мәтін бөлігін оқып, өз топтарында талқылайды. Талқылауға аз ғана уақыт беріледі. Бастапқы топқа қайта келіп, қолдарындағы мәтін бөліктерін құрастырады. Топтарға мәтіннің толық нұсқасы таратылады. Толық мәтін мазмұнымен танысып, мәтін желісін топ мүшелері бірлесіп отырып аяқтайды.

3 слайд

«ДЖИГСО»- бір мезгілде бірнеше мәтінді түсінуге мүмкіндік беретін әдіс. Мәселен, 3 оқушыдан тұратын әрқайсысына бір-бірден мәтін/әңгіме беріледі. Оқушылар топпен оқып, талқылайды. Оқушылар 1,2,3- ке саналып, жаңадан топ құрады. Сол жаңа топтың ішінде өздерінің оқыған мәтіндерін түсіндіреді. Топтарға мәтін бөлігі таратылады. Мәтін бөлігін оқып, өз топтарында талқылайды. Талқылауға аз ғана уақыт беріледі. Бастапқы топқа қайта келіп, қолдарындағы мәтін бөліктерін құрастырады. Топтарға мәтіннің толық нұсқасы таратылады. Толық мәтін мазмұнымен танысып, мәтін желісін топ мүшелері бірлесіп отырып аяқтайды.

Рефлексия дегеніміз не? Шет тілдер сөздігінде рефлексия - ой елегінен өткізу, өзін- өзі тану, өз-өзіне

#4 слайд
Рефлексия дегеніміз не? Шет тілдер сөздігінде рефлексия - ой елегінен өткізу, өзін- өзі тану, өз-өзіне есеп беру деген сөз. Педагогика саласында рефлексия - іс- әрекеттің өзіндік талдауы және оның нәтижесі.  Рефлексия сөзі латын тілінде - reflexio - артқа қарайлау (кейінге оралу) деген мағынаны білдіреді.

4 слайд

Рефлексия дегеніміз не? Шет тілдер сөздігінде рефлексия - ой елегінен өткізу, өзін- өзі тану, өз-өзіне есеп беру деген сөз. Педагогика саласында рефлексия - іс- әрекеттің өзіндік талдауы және оның нәтижесі.  Рефлексия сөзі латын тілінде - reflexio - артқа қарайлау (кейінге оралу) деген мағынаны білдіреді.

Рефлексия Адамның өз істерінің мәнін түсіну, олар туралы ойлану барысында өзіне өзінің нені, қалай жасағаны

#5 слайд
Рефлексия Адамның өз істерінің мәнін түсіну, олар туралы ойлану барысында өзіне өзінің нені, қалай жасағаны туралы толық және анық есеп беруі немесе өзі әрекет барысында басшылыққа алған ережелер мен қателерді мойындауы не жоққа шығаруы.

5 слайд

Рефлексия Адамның өз істерінің мәнін түсіну, олар туралы ойлану барысында өзіне өзінің нені, қалай жасағаны туралы толық және анық есеп беруі немесе өзі әрекет барысында басшылыққа алған ережелер мен қателерді мойындауы не жоққа шығаруы.

РЕФЛЕКСИЯ – өз іс – әрекетін және оның нәтижесін талдау Рефлексия деген өз жұмысына талдау жасау. Не істедім? Қандай м

#6 слайд
РЕФЛЕКСИЯ – өз іс – әрекетін және оның нәтижесін талдау Рефлексия деген өз жұмысына талдау жасау. Не істедім? Қандай мақсатпен? Неге солай жасадым? Қандай нәтиже алдым? Қалай істесем дұрыс болады?

6 слайд

РЕФЛЕКСИЯ – өз іс – әрекетін және оның нәтижесін талдау Рефлексия деген өз жұмысына талдау жасау. Не істедім? Қандай мақсатпен? Неге солай жасадым? Қандай нәтиже алдым? Қалай істесем дұрыс болады?

Рефлексия не үшін керек?  Рефлексия оқушыны өз -өзіне есеп беруге баулиды;  Рефлексия арқылы оқушының қажеттілігін біле а

#7 слайд
Рефлексия не үшін керек?  Рефлексия оқушыны өз -өзіне есеп беруге баулиды;  Рефлексия арқылы оқушының қажеттілігін біле аламыз;  Рефлексия арқылы оқушының өзіндік көзқарасы қалыптасады;  Рефлексия арқылы білім беру барысының сапасын жақсартуға болады;  Рефлексияның нәтижесінде сыни көзқарас қалыптасады;  Оқушы өз-өзіне баға бере алады ;  Оқушының білім алуға деген қызығушылығы жоғарылайды .

7 слайд

Рефлексия не үшін керек?  Рефлексия оқушыны өз -өзіне есеп беруге баулиды;  Рефлексия арқылы оқушының қажеттілігін біле аламыз;  Рефлексия арқылы оқушының өзіндік көзқарасы қалыптасады;  Рефлексия арқылы білім беру барысының сапасын жақсартуға болады;  Рефлексияның нәтижесінде сыни көзқарас қалыптасады;  Оқушы өз-өзіне баға бере алады ;  Оқушының білім алуға деген қызығушылығы жоғарылайды .

Мұғалімнің рефлексиялық қызметінің мақсаты: 1 педагогикалық әрекеттің негізгі компонентерін есіне түсіріп, олардың мәнін,

#8 слайд
Мұғалімнің рефлексиялық қызметінің мақсаты: 1 педагогикалық әрекеттің негізгі компонентерін есіне түсіріп, олардың мәнін, алынған нәтиженің «дұрыс» не «бұрыс» болғанын дәлелдей алу 2 қолданылған әдіс пен құралдардың тиімді не тиімсіз болғанына байланысты өзіндік көзқарасын білдіру 3 орындалып өткен әрекеттің нәтижесін зерттеу.

8 слайд

Мұғалімнің рефлексиялық қызметінің мақсаты: 1 педагогикалық әрекеттің негізгі компонентерін есіне түсіріп, олардың мәнін, алынған нәтиженің «дұрыс» не «бұрыс» болғанын дәлелдей алу 2 қолданылған әдіс пен құралдардың тиімді не тиімсіз болғанына байланысты өзіндік көзқарасын білдіру 3 орындалып өткен әрекеттің нәтижесін зерттеу.

Рефлексия түрлері көңіл-күй және эмоционалдық жағдайдың рефлексиясы сабақтағы іс- әрекет рефлексиясы оқу материалы

#9 слайд
Рефлексия түрлері көңіл-күй және эмоционалдық жағдайдың рефлексиясы   сабақтағы іс- әрекет рефлексиясы   оқу материалы мазмұнының рефлексиясы  

9 слайд

Рефлексия түрлері көңіл-күй және эмоционалдық жағдайдың рефлексиясы   сабақтағы іс- әрекет рефлексиясы   оқу материалы мазмұнының рефлексиясы  

Көңіл–күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған кері байланыстың әдіс–тәсілдері Тамаша Жақсы Нашар

#10 слайд
Көңіл–күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған кері байланыстың әдіс–тәсілдері Тамаша Жақсы Нашар

10 слайд

Көңіл–күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған кері байланыстың әдіс–тәсілдері Тамаша Жақсы Нашар

•Түрлі түсті үлестірмелер, эмоция спектрінің бейнелері; •Бет- жүздері бейнеленген үлестірмелер; •Көңіл күйді білдіре

#11 слайд
•Түрлі түсті үлестірмелер, эмоция спектрінің бейнелері; •Бет- жүздері бейнеленген үлестірмелер; •Көңіл күйді білдіретін түрлі- түсті бейнелер Көңіл күйі мен эмоционалдық жағдайы рефлексиясының тәсілдері РЕФЛЕКСИЯ САБАҚТА ӨЗІМДІ ЖАҚСЫ СЕЗІНДІМ, БӘРІН ТҮСІНДІМ САБАҚТА ӨЗІМЕ СЕНІМСІЗ БОЛДЫМ, АЗДАП ҚИНАЛДЫМ САБАҚТА ЕШТЕҢЕ ТҮСІНБЕДІМ

11 слайд

•Түрлі түсті үлестірмелер, эмоция спектрінің бейнелері; •Бет- жүздері бейнеленген үлестірмелер; •Көңіл күйді білдіретін түрлі- түсті бейнелер Көңіл күйі мен эмоционалдық жағдайы рефлексиясының тәсілдері РЕФЛЕКСИЯ САБАҚТА ӨЗІМДІ ЖАҚСЫ СЕЗІНДІМ, БӘРІН ТҮСІНДІМ САБАҚТА ӨЗІМЕ СЕНІМСІЗ БОЛДЫМ, АЗДАП ҚИНАЛДЫМ САБАҚТА ЕШТЕҢЕ ТҮСІНБЕДІМ

«БАҒДАРШАМ» Оқушыларға үш түсті белгілер беріледі. Қызыл түс – «Мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл–күйім жоқ.»

#12 слайд
«БАҒДАРШАМ» Оқушыларға үш түсті белгілер беріледі. Қызыл түс – «Мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл–күйім жоқ.» Сары түс - “Көңіл-күйім жақсы, сыныптастарымның көмегімен тапсырманы орындадым.” Жасыл түс – «Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл–күйім тамаша.»

12 слайд

«БАҒДАРШАМ» Оқушыларға үш түсті белгілер беріледі. Қызыл түс – «Мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл–күйім жоқ.» Сары түс - “Көңіл-күйім жақсы, сыныптастарымның көмегімен тапсырманы орындадым.” Жасыл түс – «Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл–күйім тамаша.»

«АЛМА АҒАШЫ» Сабақ басында екі түсті “алма” беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма

#13 слайд
«АЛМА АҒАШЫ» Сабақ басында екі түсті “алма” беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма – «Сабақ өте қызықты, бәрі түсінікті болды, көңіл – күйім көтеріңкі.» Қызыл түсті алма – «Бүгінгі сабақты меңгере алмадым, көңіл – күйім жоқ.»

13 слайд

«АЛМА АҒАШЫ» Сабақ басында екі түсті “алма” беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма – «Сабақ өте қызықты, бәрі түсінікті болды, көңіл – күйім көтеріңкі.» Қызыл түсті алма – «Бүгінгі сабақты меңгере алмадым, көңіл – күйім жоқ.»

«ҮШ СӨЗБЕН» Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3 сөзді т

#14 слайд
«ҮШ СӨЗБЕН» Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3 сөзді таңдап айтады: қуаны ш ашу төзімсіздік шабыт немқұрайлы лық қанағатта ну алаңдау тынышт ық сенімсізді к зерігу сенімділі к рахаттан у

14 слайд

«ҮШ СӨЗБЕН» Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3 сөзді таңдап айтады: қуаны ш ашу төзімсіздік шабыт немқұрайлы лық қанағатта ну алаңдау тынышт ық сенімсізді к зерігу сенімділі к рахаттан у

СИНКВЕЙН • Бірінші жол - тақырып атауы; • Екінші жол - тақырыпты екі сөзбен сипаттау,- белгі немесе сын есіммен;

#15 слайд
СИНКВЕЙН • Бірінші жол - тақырып атауы;  • Екінші жол - тақырыпты екі сөзбен сипаттау,- белгі немесе сын есіммен;  • Үшінші жол - осы тақырыптағы іс-әрекетті үш сөзбен сипаттау, - етістікпен;  • Төртінші жол - төрт сөзден тұратын фраза, тақырыпқа қатысты сөйлем;  • Бесінші жол - синоним, тақырыпты ашатын . 

15 слайд

СИНКВЕЙН • Бірінші жол - тақырып атауы;  • Екінші жол - тақырыпты екі сөзбен сипаттау,- белгі немесе сын есіммен;  • Үшінші жол - осы тақырыптағы іс-әрекетті үш сөзбен сипаттау, - етістікпен;  • Төртінші жол - төрт сөзден тұратын фраза, тақырыпқа қатысты сөйлем;  • Бесінші жол - синоним, тақырыпты ашатын . 

Файл форматы:
pptx
13.06.2024
596
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі