Материктердің табиғи зоналары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Құндылықтарды дарыту : Топтық жұмыс кезінде
ынтымақтастыққа, құрмет көрсетуге, шығармашылыққа,
талқылаған кезде ашықтыққа, өмір бойы білім алуға баулу .Сабақ
мақсаты
Бағалау
критерийі Алимбетова Гулназ
Ж.Әбдірашев атындағы
№ 62 мектеп-лицейінің география
пәнінің мұғалімі8-сынып
География Саба қтың тақырыбы:
Материктердің табиғи
зоналары
Барлық оқушылар:
Материктердегі
табиғат
зоналарының
ұқсастықтары
мен
айырмашылықта
рын
салыстырады; Оқушылардың
Оқушылардың
көпшілігі :
- Табиғат зоналары
мен биіктік
белдеулердің
қалыптасу және
таралу
заңдылықтарын
зерделейді және
Қазақстан
мысалында көрсете
алады. Кейбіроқушыла
р :
Табиғат зоналары
мен биіктік
белдеулерді
график,диаграмма
түрінде көрсете
алады.Тақырыпт
ық карталарға
анализ жасай
алады.8.3.4.3. түрлі материктерде орналасқан ұқсас табиғат зоналары
мен биіктік белдеулерді салыстыру.
Табиғат зоналары мен биіктік белдеулерді салыстырып,
ерекшеліктерін
анықтайды.
Биіктік белдеулерді график,диаграмма түрінде көрсете
алады.
Қазақстанның табиғат зоналарының таралуы мен қалыптасу
заңдылықтарына талдау жасайдыО қу
мақсаты
1 слайд
Құндылықтарды дарыту : Топтық жұмыс кезінде ынтымақтастыққа, құрмет көрсетуге, шығармашылыққа, талқылаған кезде ашықтыққа, өмір бойы білім алуға баулу .Сабақ мақсаты Бағалау критерийі Алимбетова Гулназ Ж.Әбдірашев атындағы № 62 мектеп-лицейінің география пәнінің мұғалімі8-сынып География Саба қтың тақырыбы: Материктердің табиғи зоналары Барлық оқушылар: Материктердегі табиғат зоналарының ұқсастықтары мен айырмашылықта рын салыстырады; Оқушылардың Оқушылардың көпшілігі : - Табиғат зоналары мен биіктік белдеулердің қалыптасу және таралу заңдылықтарын зерделейді және Қазақстан мысалында көрсете алады. Кейбіроқушыла р : Табиғат зоналары мен биіктік белдеулерді график,диаграмма түрінде көрсете алады.Тақырыпт ық карталарға анализ жасай алады.8.3.4.3. түрлі материктерде орналасқан ұқсас табиғат зоналары мен биіктік белдеулерді салыстыру. Табиғат зоналары мен биіктік белдеулерді салыстырып, ерекшеліктерін анықтайды. Биіктік белдеулерді график,диаграмма түрінде көрсете алады. Қазақстанның табиғат зоналарының таралуы мен қалыптасу заңдылықтарына талдау жасайдыО қу мақсаты
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері
Жұптық жұмыс
Кеңейтілгентапсырмалар« Кинометафора»
Шарты : Бейне көрсетілім
(Табиғат зоналары мен
биіктік белдеулердың
қалыптасу заңдылықтары ) Топтық жұмыс
Оқушылардың
қабілеттеріне қарай
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері Жұптық жұмыс Кеңейтілгентапсырмалар« Кинометафора» Шарты : Бейне көрсетілім (Табиғат зоналары мен биіктік белдеулердың қалыптасу заңдылықтары ) Топтық жұмыс Оқушылардың қабілеттеріне қарай
3 слайд
“ Бірге ойлаймыз” әдісі
Топтарға тапсырмалар беріледі.
“ Мені түсін”
“ Картаны таны”
Ж.Ж “Құрастыр және жауап бер”
әдісі .
Кестеде берілген ылғалдану
коэф.есептеп, қай зонаға тән екенін
табу.
Ж.Ж
Қазақстанның табиғат
зоналарының таралуына
график,диаграмма құру.
С. « Ерекшелігін тап »
Берілген сипаттау мәтіндерінен
табиғат зонасын анықтаңыз.
Дескриптор: Мәтінде
берілген табиғат
зонасына талдау
жасайды. насын
анықтаңыз:
1.Материктің солтүстік
жағалық бөлігі мен
ГудзонСаралау
Саралаудың құрамына білім деңгейі әртүрлі
оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді .
Саралау әдістері әрбір оқушының
мақсаттарға қол жеткізуіне ықпалын тигізетін
шешуші тәсіл. Жұптық жұмысымды саралау
тәсілімен жүргіздім.Оқушылар бір-бірімен
ақылдаса отырып,тапсырманы орындайды.
1.Топтық, жұптық жұмыстар арқылы
оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету
жүзеге асырылады.
2. Топта жұмыс жасағанда қабілеті жоғары
оқушыларға сұрақтарды түрлендіріп қою
арқылы қолдау көрсетіледі.
ау көрсету арқылы сар ала Саралау әдістері
3 слайд
“ Бірге ойлаймыз” әдісі Топтарға тапсырмалар беріледі. “ Мені түсін” “ Картаны таны” Ж.Ж “Құрастыр және жауап бер” әдісі . Кестеде берілген ылғалдану коэф.есептеп, қай зонаға тән екенін табу. Ж.Ж Қазақстанның табиғат зоналарының таралуына график,диаграмма құру. С. « Ерекшелігін тап » Берілген сипаттау мәтіндерінен табиғат зонасын анықтаңыз. Дескриптор: Мәтінде берілген табиғат зонасына талдау жасайды. насын анықтаңыз: 1.Материктің солтүстік жағалық бөлігі мен ГудзонСаралау Саралаудың құрамына білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді . Саралау әдістері әрбір оқушының мақсаттарға қол жеткізуіне ықпалын тигізетін шешуші тәсіл. Жұптық жұмысымды саралау тәсілімен жүргіздім.Оқушылар бір-бірімен ақылдаса отырып,тапсырманы орындайды. 1.Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. 2. Топта жұмыс жасағанда қабілеті жоғары оқушыларға сұрақтарды түрлендіріп қою арқылы қолдау көрсетіледі. ау көрсету арқылы сар ала Саралау әдістері
4 слайд
Критериалды
бағалау
Топтарда оқушылардың материктердің табиғат зоналары мен биіктік
белдеулеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды
салыстыруға,тақырыптық карталарды талдауды қаншалықты
түсінгендігін бағалау мақсатында “Екі жұлдыз,бір ұсыныс” арқылы
бағалау.
Оқушылардың қаншалықты білім игергенін анықтау мақсатында
ұйымдастырылған жеке жұмысты дескриптор арқылы бағалау
жоспарланды. Мақсаты: Оқушыларды ынталандыру, ішкі уәжін
қалыптастыру. «Рефлексиялық шеңбер»
Оқушылар шеңберге тұрып бекіту
сұрақтарына жауап бередіДескриптор бойыншаМадақтау Оқу дағдысының қолдану,салыстыру
деңгейіне негізделіп жасалды. Әр оқушының
оқу мақсатына жеткендігін анықтау үшін
бағалау критерийлері мен
дескрипторларды қолданамын.
Смайлик сыйлау «Екі жұлдыз,бір ұсыныс»
« Табыс сатысы “
Стикерлер арқылы
4 слайд
Критериалды бағалау Топтарда оқушылардың материктердің табиғат зоналары мен биіктік белдеулеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды салыстыруға,тақырыптық карталарды талдауды қаншалықты түсінгендігін бағалау мақсатында “Екі жұлдыз,бір ұсыныс” арқылы бағалау. Оқушылардың қаншалықты білім игергенін анықтау мақсатында ұйымдастырылған жеке жұмысты дескриптор арқылы бағалау жоспарланды. Мақсаты: Оқушыларды ынталандыру, ішкі уәжін қалыптастыру. «Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып бекіту сұрақтарына жауап бередіДескриптор бойыншаМадақтау Оқу дағдысының қолдану,салыстыру деңгейіне негізделіп жасалды. Әр оқушының оқу мақсатына жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторларды қолданамын. Смайлик сыйлау «Екі жұлдыз,бір ұсыныс» « Табыс сатысы “ Стикерлер арқылы
5 слайд
Оқу мақсаты
8.3.4.3.түрлі материктерде орналасқан ұқсас табиғи зоналармен
Бағалау критерийі
Табиғат зоналары мен биіктік белдеулерді салыстырып, ерекшеліктерін анықтайды.
Биіктік белдеулерді график, диаграмма түрінде көрсете алады. Қазақстанның
табиғат зоналарының таралуы мен қалыптасуына талдау жасайды.Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы
Дескриптор:
- Экваторлық орман зонасы мен қоңыржай белдеудің орман зонасын
салыстырып,ерекшеліктерін ажырата алады;
-Екі табиғат зонасының ұқсастығын анықтайды;
-Ендік табиғат зоналарының өзгерісіне мысалдар келтіріп, түсіндіреді;
-Солтүстік Америка материгіндегі табиғат зоналарының орналасуының өзіндік ерекшеліктерін
сипаттай алады; Картамен жұмыс
1.Материктің климаттық,физикалық,табиғат
зоналары картасын пайдалана отырып Солтүстік
Америка материгінде табиғат зоналарының
солтүстіктен оңтүстікке,батыстан шығысқа қарай
өзгеруін түсіндіріңіздер Оқу мақсатына жету үшін, әр оқушының қаншалықты білім
игергенін өлшеу мақсатында жоспарланды.
5 слайд
Оқу мақсаты 8.3.4.3.түрлі материктерде орналасқан ұқсас табиғи зоналармен Бағалау критерийі Табиғат зоналары мен биіктік белдеулерді салыстырып, ерекшеліктерін анықтайды. Биіктік белдеулерді график, диаграмма түрінде көрсете алады. Қазақстанның табиғат зоналарының таралуы мен қалыптасуына талдау жасайды.Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы Дескриптор: - Экваторлық орман зонасы мен қоңыржай белдеудің орман зонасын салыстырып,ерекшеліктерін ажырата алады; -Екі табиғат зонасының ұқсастығын анықтайды; -Ендік табиғат зоналарының өзгерісіне мысалдар келтіріп, түсіндіреді; -Солтүстік Америка материгіндегі табиғат зоналарының орналасуының өзіндік ерекшеліктерін сипаттай алады; Картамен жұмыс 1.Материктің климаттық,физикалық,табиғат зоналары картасын пайдалана отырып Солтүстік Америка материгінде табиғат зоналарының солтүстіктен оңтүстікке,батыстан шығысқа қарай өзгеруін түсіндіріңіздер Оқу мақсатына жету үшін, әр оқушының қаншалықты білім игергенін өлшеу мақсатында жоспарланды.