Мәтін түрлері

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Мәтін түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтін түрлері
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӘДЕП ТУРАЛЫ ТҮСІНІК Орындаған: Қожахмет К.Қ. Қабылдаған: Бодыкова И.Н.

#1 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӘДЕП ТУРАЛЫ ТҮСІНІК Орындаған: Қожахмет К.Қ. Қабылдаған: Бодыкова И.Н.

1 слайд

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӘДЕП ТУРАЛЫ ТҮСІНІК Орындаған: Қожахмет К.Қ. Қабылдаған: Бодыкова И.Н.

Жоспар: 1) «Педагогикалық әдеп» ұғымы. Педагогикалық әдептің қағидаттары. 2) «Педагогикалық әдеп» ұғымына ұлы ойшылдардың анықт

#2 слайд
Жоспар: 1) «Педагогикалық әдеп» ұғымы. Педагогикалық әдептің қағидаттары. 2) «Педагогикалық әдеп» ұғымына ұлы ойшылдардың анықтамалары. 3) Анықтамаларға сәйкес ситуациялық жағдай арқылы мысал келтіру.

2 слайд

Жоспар: 1) «Педагогикалық әдеп» ұғымы. Педагогикалық әдептің қағидаттары. 2) «Педагогикалық әдеп» ұғымына ұлы ойшылдардың анықтамалары. 3) Анықтамаларға сәйкес ситуациялық жағдай арқылы мысал келтіру.

Педагогикалық әдептің негізгі қағидаттары: Тұлғаның абыройын және қадір қасиетін құрметтеу адалдық патриотизм жалпы адами құн

#3 слайд
Педагогикалық әдептің негізгі қағидаттары: Тұлғаның абыройын және қадір қасиетін құрметтеу адалдық патриотизм жалпы адами құндылықтарды құрметтеу ынтымақтастық үздіксіз кәсіби даму әділдік Мұғалім - тек білім беруші ғана емес, сонымен қатар тәрбиеші, бағыт- бағдар беруші тұлға.Сондықтан оның әрбір сөзі, қимылы, жүріс- тұрысы оқушыға үлгі. Мұғалімнің әдебі-оқушының ішкі сенімін оятып, оның дамуына ықпал ететін қуатты құрал.

3 слайд

Педагогикалық әдептің негізгі қағидаттары: Тұлғаның абыройын және қадір қасиетін құрметтеу адалдық патриотизм жалпы адами құндылықтарды құрметтеу ынтымақтастық үздіксіз кәсіби даму әділдік Мұғалім - тек білім беруші ғана емес, сонымен қатар тәрбиеші, бағыт- бағдар беруші тұлға.Сондықтан оның әрбір сөзі, қимылы, жүріс- тұрысы оқушыға үлгі. Мұғалімнің әдебі-оқушының ішкі сенімін оятып, оның дамуына ықпал ететін қуатты құрал.

В.А. Сухомлинский: «Мұғалім нағыз тәрбе берушіге айналады,егер ол ең негізгі құрал- әдепті меңгерсе ғана» деген екен . Бал

#4 слайд
В.А. Сухомлинский: «Мұғалім нағыз тәрбе берушіге айналады,егер ол ең негізгі құрал- әдепті меңгерсе ғана» деген екен . Баланың жүрегіне жол табу үшін- әдеппен сөйлеу,тыңдай білу,түсіну,қолдау көрсету қажет. К.Д.Ушинский: Педагогика теориясы қаншама жетік білгенмен, педагогикалық әдептің қыр- сырын меңгермейінше, педагог ұстаздық шеберлікке қолы жетпейді. Педагог қанша жерден білімді болса да, оның бойынан шәкіртке деген құрметтілік, жауапкершілік, әділдік қасиеттер көрінбесе, біз оны нағыз ұстаз деп атай алмаймыз.

4 слайд

В.А. Сухомлинский: «Мұғалім нағыз тәрбе берушіге айналады,егер ол ең негізгі құрал- әдепті меңгерсе ғана» деген екен . Баланың жүрегіне жол табу үшін- әдеппен сөйлеу,тыңдай білу,түсіну,қолдау көрсету қажет. К.Д.Ушинский: Педагогика теориясы қаншама жетік білгенмен, педагогикалық әдептің қыр- сырын меңгермейінше, педагог ұстаздық шеберлікке қолы жетпейді. Педагог қанша жерден білімді болса да, оның бойынан шәкіртке деген құрметтілік, жауапкершілік, әділдік қасиеттер көрінбесе, біз оны нағыз ұстаз деп атай алмаймыз.

Профессор Қ.Д. Жарықбаев «Қазақ тәлім- тәрбиесі» еңбегінде педагогикалық әдептің мұғалімнің кәсіби шеберлігі мен мәдениетінің

#5 слайд
Профессор Қ.Д. Жарықбаев «Қазақ тәлім- тәрбиесі» еңбегінде педагогикалық әдептің мұғалімнің кәсіби шеберлігі мен мәдениетінің маңызды құрамдас бөлігі екенін және оның оқушылармен,ата- аналармен және әріптестерімен қарым- қатынаста көрініс табатынын атап көрсетеді. Әбу-Насыр Әл-Фараби мұғалімнің педагогикалық әдепті сақтауда өзі шыншыл, сыпайы, әділ болуы керек екенін, сонда ғана шәкірттерінен осы қасиеттерді талап ете алатындығын айтады.

5 слайд

Профессор Қ.Д. Жарықбаев «Қазақ тәлім- тәрбиесі» еңбегінде педагогикалық әдептің мұғалімнің кәсіби шеберлігі мен мәдениетінің маңызды құрамдас бөлігі екенін және оның оқушылармен,ата- аналармен және әріптестерімен қарым- қатынаста көрініс табатынын атап көрсетеді. Әбу-Насыр Әл-Фараби мұғалімнің педагогикалық әдепті сақтауда өзі шыншыл, сыпайы, әділ болуы керек екенін, сонда ғана шәкірттерінен осы қасиеттерді талап ете алатындығын айтады.

Мұғалімнің педагогикалық әдепке сай жауабы:«Айдана, әркімнің оқу қарқыны әртүрлі болады. Маңыздысы — тырысу мен сенім. Сенің та

#6 слайд
Мұғалімнің педагогикалық әдепке сай жауабы:«Айдана, әркімнің оқу қарқыны әртүрлі болады. Маңыздысы — тырысу мен сенім. Сенің талпынысыңды бағалаймын. Қаласаң, сабақтан кейін бірге отырып, бұл тақырыпты қайта қарап шығайық. Сенің қолыңнан келетініне сенемін.» Түсініктеме:Бұл мысалда мұғалім оқушының өзін-өзі бағалауына теріс әсер етпей, керісінше, қолдау көрсетіп, сенімін арттыруға тырысады. Бұл педагогикалық әдептің негізгі қағидаттарының бірі — оқушының жеке тұлғасын құрметтеу және қолдау Ситуациялық жағдай: «Оқушының сенімін арттыру» Жағдай: 4-сынып оқушысы Айдана математика сабағында тапсырманы дұрыс орындай алмай, тақтада ұзақ тұрды. «Апай бұл тақыпты бірнеше ретөз бетіммен де оқысамда , түсінбедім» деп мұңайып айтады. Мұғалімнің педагогикалық әдепке сай емес жауабы:«Егер сен осылай жалғастыра берсең, ешқашан жақсы оқушы болмайсың. Басқалар түсініп жатыр, мен оларға жеке түсіндірген жоқпын,бәріңе бірдей түсіндірдім, сабақты құлағыңды ашып,дұрыстап тыңдамасаң , артта қаласың.»

6 слайд

Мұғалімнің педагогикалық әдепке сай жауабы:«Айдана, әркімнің оқу қарқыны әртүрлі болады. Маңыздысы — тырысу мен сенім. Сенің талпынысыңды бағалаймын. Қаласаң, сабақтан кейін бірге отырып, бұл тақырыпты қайта қарап шығайық. Сенің қолыңнан келетініне сенемін.» Түсініктеме:Бұл мысалда мұғалім оқушының өзін-өзі бағалауына теріс әсер етпей, керісінше, қолдау көрсетіп, сенімін арттыруға тырысады. Бұл педагогикалық әдептің негізгі қағидаттарының бірі — оқушының жеке тұлғасын құрметтеу және қолдау Ситуациялық жағдай: «Оқушының сенімін арттыру» Жағдай: 4-сынып оқушысы Айдана математика сабағында тапсырманы дұрыс орындай алмай, тақтада ұзақ тұрды. «Апай бұл тақыпты бірнеше ретөз бетіммен де оқысамда , түсінбедім» деп мұңайып айтады. Мұғалімнің педагогикалық әдепке сай емес жауабы:«Егер сен осылай жалғастыра берсең, ешқашан жақсы оқушы болмайсың. Басқалар түсініп жатыр, мен оларға жеке түсіндірген жоқпын,бәріңе бірдей түсіндірдім, сабақты құлағыңды ашып,дұрыстап тыңдамасаң , артта қаласың.»

Пайдаланған әдебиеттер: 1)https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1600013038 2)https://sgpi.ru/user/-256/umk/Лекция%205.pdf 3)https://co

#7 слайд
Пайдаланған әдебиеттер: 1)https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1600013038 2)https://sgpi.ru/user/-256/umk/Лекция%205.pdf 3)https://courses.teachforqazaqstan.org/enrol/index.php?id=9 4)https://www.zharar.com/kz/quote/35296

7 слайд

Пайдаланған әдебиеттер: 1)https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1600013038 2)https://sgpi.ru/user/-256/umk/Лекция%205.pdf 3)https://courses.teachforqazaqstan.org/enrol/index.php?id=9 4)https://www.zharar.com/kz/quote/35296

Файл форматы:
pptx
16.05.2025
55
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі