Мәтін түрлері
Мәтін түрлері

#1 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӘДЕП
ТУРАЛЫ ТҮСІНІК
Орындаған: Қожахмет К.Қ.
Қабылдаған: Бодыкова И.Н.
1 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӘДЕП ТУРАЛЫ ТҮСІНІК Орындаған: Қожахмет К.Қ. Қабылдаған: Бодыкова И.Н.
#2 слайд
Жоспар:
1) «Педагогикалық әдеп» ұғымы. Педагогикалық әдептің қағидаттары.
2) «Педагогикалық әдеп» ұғымына ұлы ойшылдардың анықтамалары.
3) Анықтамаларға сәйкес ситуациялық жағдай арқылы мысал келтіру.
2 слайд
Жоспар: 1) «Педагогикалық әдеп» ұғымы. Педагогикалық әдептің қағидаттары. 2) «Педагогикалық әдеп» ұғымына ұлы ойшылдардың анықтамалары. 3) Анықтамаларға сәйкес ситуациялық жағдай арқылы мысал келтіру.
#3 слайд
Педагогикалық әдептің
негізгі қағидаттары:
Тұлғаның абыройын және
қадір қасиетін құрметтеу
адалдық патриотизм
жалпы адами
құндылықтарды құрметтеу
ынтымақтастық
үздіксіз кәсіби даму
әділдік
Мұғалім - тек білім беруші ғана емес, сонымен
қатар тәрбиеші, бағыт- бағдар беруші
тұлға.Сондықтан оның әрбір сөзі, қимылы, жүріс-
тұрысы оқушыға үлгі.
Мұғалімнің әдебі-оқушының ішкі сенімін оятып,
оның дамуына ықпал ететін қуатты құрал.
3 слайд
Педагогикалық әдептің негізгі қағидаттары: Тұлғаның абыройын және қадір қасиетін құрметтеу адалдық патриотизм жалпы адами құндылықтарды құрметтеу ынтымақтастық үздіксіз кәсіби даму әділдік Мұғалім - тек білім беруші ғана емес, сонымен қатар тәрбиеші, бағыт- бағдар беруші тұлға.Сондықтан оның әрбір сөзі, қимылы, жүріс- тұрысы оқушыға үлгі. Мұғалімнің әдебі-оқушының ішкі сенімін оятып, оның дамуына ықпал ететін қуатты құрал.
#4 слайд
В.А. Сухомлинский:
«Мұғалім нағыз тәрбе берушіге
айналады,егер ол ең негізгі құрал- әдепті
меңгерсе ғана» деген екен .
Баланың жүрегіне жол табу үшін- әдеппен
сөйлеу,тыңдай білу,түсіну,қолдау көрсету
қажет.
К.Д.Ушинский:
Педагогика теориясы қаншама жетік
білгенмен, педагогикалық әдептің қыр-
сырын меңгермейінше, педагог ұстаздық
шеберлікке қолы жетпейді.
Педагог қанша жерден білімді болса да, оның
бойынан шәкіртке деген құрметтілік,
жауапкершілік, әділдік қасиеттер көрінбесе, біз
оны нағыз ұстаз деп атай алмаймыз.
4 слайд
В.А. Сухомлинский: «Мұғалім нағыз тәрбе берушіге айналады,егер ол ең негізгі құрал- әдепті меңгерсе ғана» деген екен . Баланың жүрегіне жол табу үшін- әдеппен сөйлеу,тыңдай білу,түсіну,қолдау көрсету қажет. К.Д.Ушинский: Педагогика теориясы қаншама жетік білгенмен, педагогикалық әдептің қыр- сырын меңгермейінше, педагог ұстаздық шеберлікке қолы жетпейді. Педагог қанша жерден білімді болса да, оның бойынан шәкіртке деген құрметтілік, жауапкершілік, әділдік қасиеттер көрінбесе, біз оны нағыз ұстаз деп атай алмаймыз.
#5 слайд
Профессор Қ.Д. Жарықбаев «Қазақ тәлім-
тәрбиесі» еңбегінде педагогикалық әдептің
мұғалімнің кәсіби шеберлігі мен
мәдениетінің маңызды құрамдас бөлігі
екенін және оның оқушылармен,ата-
аналармен және әріптестерімен қарым-
қатынаста көрініс табатынын атап көрсетеді.
Әбу-Насыр Әл-Фараби мұғалімнің
педагогикалық әдепті сақтауда өзі
шыншыл, сыпайы, әділ болуы керек
екенін, сонда ғана шәкірттерінен осы
қасиеттерді талап ете алатындығын
айтады.
5 слайд
Профессор Қ.Д. Жарықбаев «Қазақ тәлім- тәрбиесі» еңбегінде педагогикалық әдептің мұғалімнің кәсіби шеберлігі мен мәдениетінің маңызды құрамдас бөлігі екенін және оның оқушылармен,ата- аналармен және әріптестерімен қарым- қатынаста көрініс табатынын атап көрсетеді. Әбу-Насыр Әл-Фараби мұғалімнің педагогикалық әдепті сақтауда өзі шыншыл, сыпайы, әділ болуы керек екенін, сонда ғана шәкірттерінен осы қасиеттерді талап ете алатындығын айтады.
#6 слайд
Мұғалімнің педагогикалық әдепке сай жауабы:«Айдана, әркімнің оқу қарқыны әртүрлі
болады. Маңыздысы — тырысу мен сенім. Сенің талпынысыңды бағалаймын. Қаласаң, сабақтан
кейін бірге отырып, бұл тақырыпты қайта қарап шығайық. Сенің қолыңнан келетініне сенемін.»
Түсініктеме:Бұл мысалда мұғалім оқушының өзін-өзі бағалауына теріс әсер етпей, керісінше,
қолдау көрсетіп, сенімін арттыруға тырысады. Бұл педагогикалық әдептің негізгі
қағидаттарының бірі — оқушының жеке тұлғасын құрметтеу және қолдау
Ситуациялық жағдай: «Оқушының сенімін арттыру»
Жағдай: 4-сынып оқушысы Айдана математика
сабағында тапсырманы дұрыс орындай алмай, тақтада
ұзақ тұрды. «Апай бұл тақыпты бірнеше ретөз
бетіммен де оқысамда , түсінбедім» деп мұңайып
айтады.
Мұғалімнің педагогикалық әдепке сай емес
жауабы:«Егер сен осылай жалғастыра берсең, ешқашан
жақсы оқушы болмайсың. Басқалар түсініп жатыр, мен
оларға жеке түсіндірген жоқпын,бәріңе бірдей
түсіндірдім, сабақты құлағыңды ашып,дұрыстап
тыңдамасаң , артта қаласың.»
6 слайд
Мұғалімнің педагогикалық әдепке сай жауабы:«Айдана, әркімнің оқу қарқыны әртүрлі болады. Маңыздысы — тырысу мен сенім. Сенің талпынысыңды бағалаймын. Қаласаң, сабақтан кейін бірге отырып, бұл тақырыпты қайта қарап шығайық. Сенің қолыңнан келетініне сенемін.» Түсініктеме:Бұл мысалда мұғалім оқушының өзін-өзі бағалауына теріс әсер етпей, керісінше, қолдау көрсетіп, сенімін арттыруға тырысады. Бұл педагогикалық әдептің негізгі қағидаттарының бірі — оқушының жеке тұлғасын құрметтеу және қолдау Ситуациялық жағдай: «Оқушының сенімін арттыру» Жағдай: 4-сынып оқушысы Айдана математика сабағында тапсырманы дұрыс орындай алмай, тақтада ұзақ тұрды. «Апай бұл тақыпты бірнеше ретөз бетіммен де оқысамда , түсінбедім» деп мұңайып айтады. Мұғалімнің педагогикалық әдепке сай емес жауабы:«Егер сен осылай жалғастыра берсең, ешқашан жақсы оқушы болмайсың. Басқалар түсініп жатыр, мен оларға жеке түсіндірген жоқпын,бәріңе бірдей түсіндірдім, сабақты құлағыңды ашып,дұрыстап тыңдамасаң , артта қаласың.»
#7 слайд
Пайдаланған әдебиеттер:
1)https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1600013038
2)https://sgpi.ru/user/-256/umk/Лекция%205.pdf
3)https://courses.teachforqazaqstan.org/enrol/index.php?id=9
4)https://www.zharar.com/kz/quote/35296
7 слайд
Пайдаланған әдебиеттер: 1)https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1600013038 2)https://sgpi.ru/user/-256/umk/Лекция%205.pdf 3)https://courses.teachforqazaqstan.org/enrol/index.php?id=9 4)https://www.zharar.com/kz/quote/35296
шағым қалдыра аласыз













