Материалдар / Мәтінмен жұмыс жүргізу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мәтінмен жұмыс жүргізу

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі сабақтарында мәтінмен жұмыс түрлері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қырқүйек 2023
109
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА МӘТІНМЕН ЖҰМЫСТЫ PIRLS ЗЕРТТЕУЛЕРІ ШЕҢБЕРІНЕ НЕГІЗДЕУ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ ӨТКІЗУДІ

1 слайд
ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА МӘТІНМЕН ЖҰМЫСТЫ PIRLS ЗЕРТТЕУЛЕРІ ШЕҢБЕРІНЕ НЕГІЗДЕУ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ ӨТКІЗУДІҢ ТИІМДІЛІГІ

Лингводидактика (лат. lingvo - тіл + грек. didactious - ғақлиялық) - тілді оқытудың жалпы теориясы. Белгілі бір ті

2 слайд
Лингводидактика (лат. lingvo - тіл + грек. didactious - ғақлиялық) - тілді оқытудың жалпы теориясы. Белгілі бір тілді оқытудың дидактикалық мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес зерттейтін тілдің жалпы заңдылықтарын, мазмұнының өзіндік ерекшелігін, әдістері мен құралдарын үйрететін материалдар. «Лингводидактика» терминінің пайда болуы мен тілдерді оқыту әдістемесінде қолданысқа енгізілуі Н.М. Шанскийдің есімімен байланысты. Қазақ тілін оқыту әдістемесі оқулықтарында мәтінмен жұмыстың лингводидактикалық заңдылықтарын Р.Әмір, Қ.Қ.Қадашева, Н.Құрман, Ж.Сүлейменова сынды ғалымдар қарастырған. «Лингводидактика – тілді оқытудың теориялық бөлімі болса, әдістеме – практикалық бөлімі» Р.ӘмірҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА МӘТІНМЕН ЖҰМЫСТЫҢ ЛИНГВОДИДАКТИКАЛЫҚ ӘДІСТЕМЕСІ

Тыңдалым мәтініне қойылатын талаптар: - тыңдалған материалды түсіну жəне сұрақтарға жауап бере білу; - мəтінді қайталап тыңдағ

3 слайд
Тыңдалым мәтініне қойылатын талаптар: - тыңдалған материалды түсіну жəне сұрақтарға жауап бере білу; - мəтінді қайталап тыңдағанда негізгі ойға назар аудару; - тыңдау барысында тірек сөздерді анықтау; - тыңдалған мəтін бойынша сұрақтар қою; - тыңдалған мəтіннің жоспарын құру; - тыңдалған мəтіннің белгілі бір бөлігін айтып беру; - мəтіннің мазмұнына өз пікірін айту; Оқылым мәтініне қойылатын талаптар: - мəтіннің негізгі ойы мен бөлімдерін анықтай отырып оқу; - оқу түрлерін жəне стратегияларды қолдану; - ақпаратты табу үшін оқу, қызығып оқу жəне өз көзқарасын айту үшін оқу; - интернет ресурстарымен жұмыс (тақырып мазмұны бойынша презентациялар, жобалар дайындау);

Уәде – қасиетті серт Келесі күні тағы да теңізге бардым. Ондағы балықшылармен жақынырақ таныстым. Озат звено жетекші

4 слайд
Уәде – қасиетті серт Келесі күні тағы да теңізге бардым. Ондағы балықшылармен жақынырақ таныстым. Озат звено жетекшісі . Жақсыбайдың ісіне разы болдым. - Үйден дәм тат, - деді Жақсыбай қарт. Осы арада тұйыққа тіреліп қалдым. Жақанның үйіне баруым керек еді. - Айып етпеңіз, осындағы бір інім шақырған соң, соған уәде беріп қойып едім. Жақсыбай қарт ренжіген жоқ. - Дұрыс, қарағым, уәде – қасиетті серт. Сөзін жұтқан адамда не қадір болады. Жолың болсын! 2. 2. 3. 1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру. 2. 4. 2. 1 мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату.   - мəтіннің негізгі ойы мен бөлімдерін анықтай отырып оқу; - оқу түрлерін жəне стратегияларды қолдану; - ақпаратты табу үшін оқу, қызығып оқу жəне өз көзқарасын айту үшін оқу; - интернет ресурстарымен жұмыс (тақырып мазмұны бойынша презентациялар, жобалар дайындау); - əдебиетпен жұмыс (сұхбатқа сұрақтар мен жауаптар дайындау).

https://prezi.com/p/edit/iq6i2hbcdmnd/ https://youtu.be/aMDSfgswaVI

5 слайд
https://prezi.com/p/edit/iq6i2hbcdmnd/  https://youtu.be/aMDSfgswaVI  

Аяқталмаған ойын Ауылдың шеті. Қарлы төбешікке су құйылып, сырғанақ жасалған. Бірнеше бала сырғанақ теуіп жүр. Ағ

6 слайд
Аяқталмаған ойын Ауылдың шеті. Қарлы төбешікке су құйылып, сырғанақ жасалған. Бірнеше бала сырғанақ теуіп жүр. Ағайынды Ақан мен Асан екеуі бір шанаға отырып, төбеден төмен зымырайды. Шананың алдына Асан отыратын. Ол абайсызда шанадан айырылып қалды. Бос шана алысқа барып бір-ақ тоқтады. -Ақан, сен барып шананы алып кел, - деді Асан. -Мен бармаймын. Шанаға ие бола алмаған өзің, сен бар, - деді Ақан. -Жоқ, сен барасың. Сен менен кішісің,- деді Асан. -Бармаймын. Үлкенмін деп, жұмсай бересің. Сөзі өтпеген Асан ашуланып, төменге түсті. Шананы сүйреткен бойы үйіне қарай бет алды. Ақан не істерін білмей, төбе басында таңырқап тұр. Тіл табыса алмаған Ақан мен Асанның ойыны осылай аяқталмай қалды. - тыңдалған материалды түсіну жəне сұрақтарға жауап бере білу; - мəтінді қайталап тыңдағанда негізгі ойға назар аудару; - тыңдау барысында тірек сөздерді анықтау; - тыңдалған мəтін бойынша сұрақтар қою; - тыңдалған мəтіннің жоспарын құру; - тыңдалған мəтіннің белгілі бір бөлігін айтып беру; - мəтіннің мазмұнына өз пікірін айту; 2. 1. 1. 1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру.

https://prezi.com/p/edit/iq6i2hbcdmnd/

7 слайд
https://prezi.com/p/edit/iq6i2hbcdmnd/  

https://wordwall.net/resource/32056523 https://jamboard.google.com/d/1hNPAbcB32 NfqVBzPoEvgVNWtL6Q6ySyvlJi-oy-i01g/viewer ?f=0

8 слайд
https://wordwall.net/resource/32056523   https://jamboard.google.com/d/1hNPAbcB32 NfqVBzPoEvgVNWtL6Q6ySyvlJi-oy-i01g/viewer ?f=0   https://learningapps.org/view25295315  https://www.liveworksheets.com/user/gulmiramalgazhdarova   https://www.flippity.net/  Мәтінмен жұмыс жүргізуде қолданылатын IT - бағдарламалар

PIRLS ( ағылш. Progress in International Reading Literacy Study) – Білім жетістіктерін бағалаудың Халықаралық Қау

9 слайд
PIRLS ( ағылш. Progress in International Reading Literacy Study) – Білім жетістіктерін бағалаудың Халықаралық Қауымдастығы (ІЕА) арқылы жүзеге асырылатын халықаралық зерттеу.   PIRLS зерттеуінің мақсаты – әлемнің әртүрлі елдерінің бастауыш сыныптарының мәтінді түсіну деңгейлерін сәйкестендіру және ұлттық білім жүйесінің оқу сауаттылығын ашудағы ерекшеліктерін анықтау.  Зерттеу келесі міндеттерді шешуге бағытталған: • Нақты өлшеуіштерді және білім беру саласындағы әлемдік басымдықтарды бейнелейтін инструментарийді жасақтау. • Оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастырудың тиімділігін салыстырмалы бағалау. • Зерттеу қорытындыларына әсер ететін факторларды анықтау. • Әлемдік қауымдастық мақұлдаған ғылыми-негізделген ақпараттық мәліметтерді алу.  anyflip.com/ qmwb / cuau /basic PIRLS - бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын бағалау

10 слайд

0 1 2 3 4 5 6 Алғашқы көрсеткіштер Іс-тәжірибе барысындағы көрсеткіштер

11 слайд
0 1 2 3 4 5 6 Алғашқы  көрсеткіштер Іс-тәжірибе  барысындағы  көрсеткіштер

12 слайд