М.Әуезов Көксерек 4 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

М.Әуезов Көксерек 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
“ Бөлтірікті қанша асырасаңда, орманға қарап ұлиды” Мұхтар Әуезов

#1 слайд
“ Бөлтірікті қанша асырасаңда, орманға қарап ұлиды” Мұхтар Әуезов

1 слайд

“ Бөлтірікті қанша асырасаңда, орманға қарап ұлиды” Мұхтар Әуезов

Сабақтың мақсаты: Білімділік: М.Әуезовтың “Көксерек”әңгімесінің мазмұнын түсіндіру. Дамытушылық: Әңгімені оқи отырып,өз ойын

#2 слайд
Сабақтың мақсаты: Білімділік: М.Әуезовтың “Көксерек”әңгімесінің мазмұнын түсіндіру. Дамытушылық: Әңгімені оқи отырып,өз ойын толық жеткізе білуге, шығармашылыққа баули отырып, ой өрісін дамыту. Тәрбиелік: Адамгершілік қасиетке, адалдыққа, үлкенді тыңдауға тәрбиелеу.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Білімділік: М.Әуезовтың “Көксерек”әңгімесінің мазмұнын түсіндіру. Дамытушылық: Әңгімені оқи отырып,өз ойын толық жеткізе білуге, шығармашылыққа баули отырып, ой өрісін дамыту. Тәрбиелік: Адамгершілік қасиетке, адалдыққа, үлкенді тыңдауға тәрбиелеу.

« Атомдар мен молекулалар » Әр қатысушы- жеке атомдар .Жүргізушінің айтуы бойынша атомдар қозғалысқа түседі , бір-бі

#3 слайд
« Атомдар мен молекулалар » Әр қатысушы- жеке атомдар .Жүргізушінің айтуы бойынша атомдар қозғалысқа түседі , бір-бірімен жеңіл қақтығысқа түседі . Жүргізуші қанша атомның қосындысынан молекула құралатынын айтады , сол кезде сол санға сай бірігіп тұра қалу керек . Молекула құрамына кірмей қалғандар ойыннан шығады. Топқа бөлу 1 – топ: Адам - тірі ағза, сөйлейді, тыныс алады, жүреді. 2 – топ: Табиғат – барлық тіршілік ортасы

3 слайд

« Атомдар мен молекулалар » Әр қатысушы- жеке атомдар .Жүргізушінің айтуы бойынша атомдар қозғалысқа түседі , бір-бірімен жеңіл қақтығысқа түседі . Жүргізуші қанша атомның қосындысынан молекула құралатынын айтады , сол кезде сол санға сай бірігіп тұра қалу керек . Молекула құрамына кірмей қалғандар ойыннан шығады. Топқа бөлу 1 – топ: Адам - тірі ағза, сөйлейді, тыныс алады, жүреді. 2 – топ: Табиғат – барлық тіршілік ортасы

Адам мен табиғаттың байланысы туралы бейнебаян көрейік

#4 слайд
Адам мен табиғаттың байланысы туралы бейнебаян көрейік

4 слайд

Адам мен табиғаттың байланысы туралы бейнебаян көрейік

Сабақтың түрі: Ашық сабақ Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, талдау, іздену. Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, слайд, кесте, тақта

#5 слайд
Сабақтың түрі: Ашық сабақ Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, талдау, іздену.   Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, слайд, кесте, тақта т.бСабақтың барысы:

5 слайд

Сабақтың түрі: Ашық сабақ Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, талдау, іздену.   Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, слайд, кесте, тақта т.бСабақтың барысы:

Бедел ТұрсынбаевҮй тапсырмасын сұрау Алғашқы көмек

#6 слайд
Бедел ТұрсынбаевҮй тапсырмасын сұрау Алғашқы көмек

6 слайд

Бедел ТұрсынбаевҮй тапсырмасын сұрау Алғашқы көмек

Жаңа сабаққа дайындық

#7 слайд
Жаңа сабаққа дайындық

7 слайд

Жаңа сабаққа дайындық

Мұхтар Әуезов “ Көксерек” (Повестен үзінді) (1897-1961) Жаңа сабақ:

#8 слайд
Мұхтар Әуезов “ Көксерек” (Повестен үзінді) (1897-1961) Жаңа сабақ:

8 слайд

Мұхтар Әуезов “ Көксерек” (Повестен үзінді) (1897-1961) Жаңа сабақ:

Әуезов Мұхтар Омарханұлы (1897-1961) – 1897 жылы 28 қыркүйекте Шығыс Қазақстан облысы Шыңғыс болысында көшпелі қазақ отба

#9 слайд
Әуезов Мұхтар Омарханұлы (1897-1961) –  1897 жылы 28 қыркүйекте Шығыс Қазақстан облысы Шыңғыс болысында көшпелі қазақ отбасында дүниеге келген. Қазақ әдебиетінің классигі, жазушы, қоғам қайраткері, филология ғылымының докторы, профессор, Қазақ КСР ҒА-ның академигі, Қазақ КСР-нің еңбек сіңірген ғылым қайраткері.

9 слайд

Әуезов Мұхтар Омарханұлы (1897-1961) –  1897 жылы 28 қыркүйекте Шығыс Қазақстан облысы Шыңғыс болысында көшпелі қазақ отбасында дүниеге келген. Қазақ әдебиетінің классигі, жазушы, қоғам қайраткері, филология ғылымының докторы, профессор, Қазақ КСР ҒА-ның академигі, Қазақ КСР-нің еңбек сіңірген ғылым қайраткері.

Оқулықпен жұмыс “ Бөлтірікті қанша асырасаңда, орманға қарап ұлиды” Мұхтар Әуезов

#10 слайд
Оқулықпен жұмыс “ Бөлтірікті қанша асырасаңда, орманға қарап ұлиды” Мұхтар Әуезов

10 слайд

Оқулықпен жұмыс “ Бөлтірікті қанша асырасаңда, орманға қарап ұлиды” Мұхтар Әуезов

Д ә п т е р ж ә н е т а қ т а м е н ж ұ м ы с К ө кс е р е к ке с и п ат т а м а ж а зу.

#11 слайд
Д ә п т е р ж ә н е т а қ т а м е н ж ұ м ы с К ө кс е р е к ке с и п ат т а м а ж а зу.

11 слайд

Д ә п т е р ж ә н е т а қ т а м е н ж ұ м ы с К ө кс е р е к ке с и п ат т а м а ж а зу.

#12 слайд

12 слайд

Сергіту сәті

#13 слайд
Сергіту сәті

13 слайд

Сергіту сәті

? ? ? ?Сабақты қорыту:

#14 слайд
? ? ? ?Сабақты қорыту:

14 слайд

? ? ? ?Сабақты қорыту:

Сабақты бекіту: “ Бөлтірікті қанша асырасаңда, орманға қарап ұлиды” Мұхтар Әуезов

#15 слайд
Сабақты бекіту: “ Бөлтірікті қанша асырасаңда, орманға қарап ұлиды” Мұхтар Әуезов

15 слайд

Сабақты бекіту: “ Бөлтірікті қанша асырасаңда, орманға қарап ұлиды” Мұхтар Әуезов

#16 слайд

16 слайд

Үйге тапсырма: Көксерек Оқу, түсінік айту.

#17 слайд
Үйге тапсырма: Көксерек Оқу, түсінік айту.

17 слайд

Үйге тапсырма: Көксерек Оқу, түсінік айту.

БАҒАЛАУ

#18 слайд
БАҒАЛАУ

18 слайд

БАҒАЛАУ

Әңгімедегі басты кейіпкер кім деп ойлайсың?

#19 слайд
Әңгімедегі басты кейіпкер кім деп ойлайсың?

19 слайд

Әңгімедегі басты кейіпкер кім деп ойлайсың?

Көксерек туралы ауыл адамдары қандай пікірлер айтты?

#20 слайд
Көксерек туралы ауыл адамдары қандай пікірлер айтты?

20 слайд

Көксерек туралы ауыл адамдары қандай пікірлер айтты?

Көксерек “ұрлық пен адал астың айырмасы не екенін ұға алмады” дегенді қалай түсінесің?

#21 слайд
Көксерек “ұрлық пен адал астың айырмасы не екенін ұға алмады” дегенді қалай түсінесің?

21 слайд

Көксерек “ұрлық пен адал астың айырмасы не екенін ұға алмады” дегенді қалай түсінесің?

М.Әуезов кім?

#22 слайд
М.Әуезов кім?

22 слайд

М.Әуезов кім?

Файл форматы:
pptx
20.11.2019
892
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі