Материалдар / М.Әуезов Көксерек 4 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

М.Әуезов Көксерек 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2019
745
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
“ Бөлтірікті қанша асырасаңда, орманға қарап ұлиды” Мұхтар Әуезов

1 слайд
“ Бөлтірікті қанша асырасаңда, орманға қарап ұлиды” Мұхтар Әуезов

Сабақтың мақсаты: Білімділік: М.Әуезовтың “Көксерек”әңгімесінің мазмұнын түсіндіру. Дамытушылық: Әңгімені оқи отырып,өз ойын

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Білімділік: М.Әуезовтың “Көксерек”әңгімесінің мазмұнын түсіндіру. Дамытушылық: Әңгімені оқи отырып,өз ойын толық жеткізе білуге, шығармашылыққа баули отырып, ой өрісін дамыту. Тәрбиелік: Адамгершілік қасиетке, адалдыққа, үлкенді тыңдауға тәрбиелеу.

« Атомдар мен молекулалар » Әр қатысушы- жеке атомдар .Жүргізушінің айтуы бойынша атомдар қозғалысқа түседі , бір-бі

3 слайд
« Атомдар мен молекулалар » Әр қатысушы- жеке атомдар .Жүргізушінің айтуы бойынша атомдар қозғалысқа түседі , бір-бірімен жеңіл қақтығысқа түседі . Жүргізуші қанша атомның қосындысынан молекула құралатынын айтады , сол кезде сол санға сай бірігіп тұра қалу керек . Молекула құрамына кірмей қалғандар ойыннан шығады. Топқа бөлу 1 – топ: Адам - тірі ағза, сөйлейді, тыныс алады, жүреді. 2 – топ: Табиғат – барлық тіршілік ортасы

Адам мен табиғаттың байланысы туралы бейнебаян көрейік

4 слайд
Адам мен табиғаттың байланысы туралы бейнебаян көрейік

Сабақтың түрі: Ашық сабақ Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, талдау, іздену. Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, слайд, кесте, тақта

5 слайд
Сабақтың түрі: Ашық сабақ Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, талдау, іздену.   Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, слайд, кесте, тақта т.бСабақтың барысы:

Бедел ТұрсынбаевҮй тапсырмасын сұрау Алғашқы көмек

6 слайд
Бедел ТұрсынбаевҮй тапсырмасын сұрау Алғашқы көмек

Жаңа сабаққа дайындық

7 слайд
Жаңа сабаққа дайындық

Мұхтар Әуезов “ Көксерек” (Повестен үзінді) (1897-1961) Жаңа сабақ:

8 слайд
Мұхтар Әуезов “ Көксерек” (Повестен үзінді) (1897-1961) Жаңа сабақ:

Әуезов Мұхтар Омарханұлы (1897-1961) – 1897 жылы 28 қыркүйекте Шығыс Қазақстан облысы Шыңғыс болысында көшпелі қазақ отба

9 слайд
Әуезов Мұхтар Омарханұлы (1897-1961) –  1897 жылы 28 қыркүйекте Шығыс Қазақстан облысы Шыңғыс болысында көшпелі қазақ отбасында дүниеге келген. Қазақ әдебиетінің классигі, жазушы, қоғам қайраткері, филология ғылымының докторы, профессор, Қазақ КСР ҒА-ның академигі, Қазақ КСР-нің еңбек сіңірген ғылым қайраткері.

Оқулықпен жұмыс “ Бөлтірікті қанша асырасаңда, орманға қарап ұлиды” Мұхтар Әуезов

10 слайд
Оқулықпен жұмыс “ Бөлтірікті қанша асырасаңда, орманға қарап ұлиды” Мұхтар Әуезов

Д ә п т е р ж ә н е т а қ т а м е н ж ұ м ы с К ө кс е р е к ке с и п ат т а м а ж а зу.

11 слайд
Д ә п т е р ж ә н е т а қ т а м е н ж ұ м ы с К ө кс е р е к ке с и п ат т а м а ж а зу.

12 слайд

Сергіту сәті

13 слайд
Сергіту сәті

? ? ? ?Сабақты қорыту:

14 слайд
? ? ? ?Сабақты қорыту:

Сабақты бекіту: “ Бөлтірікті қанша асырасаңда, орманға қарап ұлиды” Мұхтар Әуезов

15 слайд
Сабақты бекіту: “ Бөлтірікті қанша асырасаңда, орманға қарап ұлиды” Мұхтар Әуезов

16 слайд

Үйге тапсырма: Көксерек Оқу, түсінік айту.

17 слайд
Үйге тапсырма: Көксерек Оқу, түсінік айту.

БАҒАЛАУ

18 слайд
БАҒАЛАУ

Әңгімедегі басты кейіпкер кім деп ойлайсың?

19 слайд
Әңгімедегі басты кейіпкер кім деп ойлайсың?

Көксерек туралы ауыл адамдары қандай пікірлер айтты?

20 слайд
Көксерек туралы ауыл адамдары қандай пікірлер айтты?

Көксерек “ұрлық пен адал астың айырмасы не екенін ұға алмады” дегенді қалай түсінесің?

21 слайд
Көксерек “ұрлық пен адал астың айырмасы не екенін ұға алмады” дегенді қалай түсінесің?

М.Әуезов кім?

22 слайд
М.Әуезов кім?