Мектеп ауласын көгалдандыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“ Жалпы білім беретін №8 орта
мектебі” КММ
“ Мектеп ауласын
көгалдандыру”
жоба
1 слайд
“ Жалпы білім беретін №8 орта мектебі” КММ “ Мектеп ауласын көгалдандыру” жоба
2 слайд
Жобаның мақсаты -мектеп жанында эстетикалық және экологиялық тартымды кеңістік құру,
еңбекқорлықты, өз мектебіне деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу, табиғатқа ұқыпты қарау, оқушылардың
шығармашылық қабілеттерін дамыту, салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру және
практикалық-бағдарлы оқыту қағидатын жүзеге асыру мақсатында жасыл желектер мен гүлдер есебінен
мектепке іргелес аумақтағы экологиялық жағдайды жақсарту.
Міндеттер:
* Мұғалімдердің, оқушылардың, ата-аналардың, қалың жұртшылықтың мектеп аумағын көркейтуге,
эстетикалық безендіруге және көгалдандыруға бағытталған күш-жігерін біріктіру, ортақ іске, ортақ
мүдделерге, тілектерге қатысудың арқасында біртұтас рухани орта құру.
* мектеп учаскесі мысалында өз ауылының ортасын ландшафттық экологиялық жобалау
• мектеп аумағында санитарлық-гигиеналық режимді жақсарту, экологиялық жағдай жасау мақсатында
мектеп жанындағы аумақ аймағын шектеу.
демалысы үшін жағдай жасау мектеп оқушыларына, сондай-ақ барлық өмір сүретін.
* оқу үрдісінде және оқудан тыс жұмыста мектеп жанындағы аумақты кеңінен қолдану.
Жоба түрі
Практикалық-бағытталған, зерттеу, ақпараттық, пәнаралық.
Жоба жетекшісі : Мустафина С.А
2 слайд
Жобаның мақсаты -мектеп жанында эстетикалық және экологиялық тартымды кеңістік құру, еңбекқорлықты, өз мектебіне деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу, табиғатқа ұқыпты қарау, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру және практикалық-бағдарлы оқыту қағидатын жүзеге асыру мақсатында жасыл желектер мен гүлдер есебінен мектепке іргелес аумақтағы экологиялық жағдайды жақсарту. Міндеттер: * Мұғалімдердің, оқушылардың, ата-аналардың, қалың жұртшылықтың мектеп аумағын көркейтуге, эстетикалық безендіруге және көгалдандыруға бағытталған күш-жігерін біріктіру, ортақ іске, ортақ мүдделерге, тілектерге қатысудың арқасында біртұтас рухани орта құру. * мектеп учаскесі мысалында өз ауылының ортасын ландшафттық экологиялық жобалау • мектеп аумағында санитарлық-гигиеналық режимді жақсарту, экологиялық жағдай жасау мақсатында мектеп жанындағы аумақ аймағын шектеу. демалысы үшін жағдай жасау мектеп оқушыларына, сондай-ақ барлық өмір сүретін. * оқу үрдісінде және оқудан тыс жұмыста мектеп жанындағы аумақты кеңінен қолдану. Жоба түрі Практикалық-бағытталған, зерттеу, ақпараттық, пәнаралық. Жоба жетекшісі : Мустафина С.А
3 слайд
Мектеп жанындағы учаскені абаттандыру және көгалдандыру маңызды
санитарлық – гигиеналық және оқу-тәрбиелік рөл атқарады.
Осы жобаны іске асыру маңызды мәселені шешуге көмектесті: мектеп
аумағында бірыңғай, композициялық құрылған, эстетикалық безендірілген
кеңістіктің болмауы.
Мектеп-мәдени ошағы. Бала мектепте күннің жартысын өткізеді.
Әрине, оның одан әрі жеке қалыптасуы үшін оны қоршаудың маңызы зор.
Күн сайын күтілген әдемі, әрқашан гүлденген гүлзарларды көріп, бала
жағымды эмоциялар алып қана қоймай, сұлулықты қорғауға, өз қолымен
жасауға үйренеді.
Эстетикалық функциядан басқа, практикалық функция өте маңызды.
Қазіргі мектеп баланың тек теориялық білім ғана емес, сонымен қатар
практикалық дағдыларды алуға бағытталған. Сондықтан оқушы жобалау
және өмірге енгізу кезінде нені үйренеді, одан әрі оған пайдалы болады.
Ерекшелігі біздің білім беру мекемесі қаланың орталық көшесінің
бойында орналасқан. Сондықтан мектеп аумағының жағдайы ауыл
тұрғындарының көз алдында. Бұл ұжымға оқушылардың, олардың ата-
аналары мен ауыл тұрғындарының өлке байлығына ұқыпты қарауға,
эстетикалық талғамға және әдемілікті бағалай білуге үлкен жауапкершілік
жүктейді.
Акция абаттандыру және көгалдандыру дәстүрі мектепте жыл сайын 2
кезеңнен тұрады: сәуір және маусым-тамыз. Оған мектеп оқушылары мен
мұғалімдері қатысады .
3 слайд
Мектеп жанындағы учаскені абаттандыру және көгалдандыру маңызды санитарлық – гигиеналық және оқу-тәрбиелік рөл атқарады. Осы жобаны іске асыру маңызды мәселені шешуге көмектесті: мектеп аумағында бірыңғай, композициялық құрылған, эстетикалық безендірілген кеңістіктің болмауы. Мектеп-мәдени ошағы. Бала мектепте күннің жартысын өткізеді. Әрине, оның одан әрі жеке қалыптасуы үшін оны қоршаудың маңызы зор. Күн сайын күтілген әдемі, әрқашан гүлденген гүлзарларды көріп, бала жағымды эмоциялар алып қана қоймай, сұлулықты қорғауға, өз қолымен жасауға үйренеді. Эстетикалық функциядан басқа, практикалық функция өте маңызды. Қазіргі мектеп баланың тек теориялық білім ғана емес, сонымен қатар практикалық дағдыларды алуға бағытталған. Сондықтан оқушы жобалау және өмірге енгізу кезінде нені үйренеді, одан әрі оған пайдалы болады. Ерекшелігі біздің білім беру мекемесі қаланың орталық көшесінің бойында орналасқан. Сондықтан мектеп аумағының жағдайы ауыл тұрғындарының көз алдында. Бұл ұжымға оқушылардың, олардың ата- аналары мен ауыл тұрғындарының өлке байлығына ұқыпты қарауға, эстетикалық талғамға және әдемілікті бағалай білуге үлкен жауапкершілік жүктейді. Акция абаттандыру және көгалдандыру дәстүрі мектепте жыл сайын 2 кезеңнен тұрады: сәуір және маусым-тамыз. Оған мектеп оқушылары мен мұғалімдері қатысады .
4 слайд
Бірінші кезең-сәуір:
* мектеп аумағын абаттандыру, көгалдандыру және мектеп аумағын тиімді
пайдалану жобаларын әзірлеу;
* отырғызу материалын – гүл тұқымдарын дайындау;
* көшеттерді өсіру;
* құрал-саймандарды дайындау;
* топырақты көктемгі өңдеу;
* мектеп аумағын және оған іргелес алаңды абаттандыру бойынша жұмыстар, қоршауларды жөндеу;
бұталарды кесу;
* көктемгі отырғызу (жобаларды іске асыру);
Екінші кезең-маусым-тамыз:
* мектеп жанындағы учаскеде отырғызуды күту: суару, отау;
Проблема
Мектеп оқушыларының жеке тұлғаның адамгершілік және еңбек қасиеттерін қалыптастыруға нашар
мотивациясы.
Еңбек, ұжымдық-шығармашылық қызметі осы қасиеттерді қалыптастырудың нақты тәсілдерінің
бірі болып табылады.
4 слайд
Бірінші кезең-сәуір: * мектеп аумағын абаттандыру, көгалдандыру және мектеп аумағын тиімді пайдалану жобаларын әзірлеу; * отырғызу материалын – гүл тұқымдарын дайындау; * көшеттерді өсіру; * құрал-саймандарды дайындау; * топырақты көктемгі өңдеу; * мектеп аумағын және оған іргелес алаңды абаттандыру бойынша жұмыстар, қоршауларды жөндеу; бұталарды кесу; * көктемгі отырғызу (жобаларды іске асыру); Екінші кезең-маусым-тамыз: * мектеп жанындағы учаскеде отырғызуды күту: суару, отау; Проблема Мектеп оқушыларының жеке тұлғаның адамгершілік және еңбек қасиеттерін қалыптастыруға нашар мотивациясы. Еңбек, ұжымдық-шығармашылық қызметі осы қасиеттерді қалыптастырудың нақты тәсілдерінің бірі болып табылады.
5 слайд
КӨГАЛДАНДЫРУ 2018-2019 ОҚУ ЖЫЛЫ
ЖАЛПЫ МЕКТЕП ТЕРРИТОРИЯСЫ-1,0254 ГА
МЕКТЕП АУЛАСЫ-0,512 М
2018-2019 ОҚУ ЖЫЛЫНА ЖОСПАРЛАНҒАН ГҮЛ
ОТЫРҒЫЗЫЛУ АУМАҒЫ-40 М2
Гүл атауы канша
көлемде сомасы алынатын
жері
Петунья
(шырайгүл) 300 түп 70000 «Зеленстрой
» АҚ
Бархатцы 300 түп 70000 «Зеленстрой
» АҚ
5 слайд
КӨГАЛДАНДЫРУ 2018-2019 ОҚУ ЖЫЛЫ ЖАЛПЫ МЕКТЕП ТЕРРИТОРИЯСЫ-1,0254 ГА МЕКТЕП АУЛАСЫ-0,512 М 2018-2019 ОҚУ ЖЫЛЫНА ЖОСПАРЛАНҒАН ГҮЛ ОТЫРҒЫЗЫЛУ АУМАҒЫ-40 М2 Гүл атауы канша көлемде сомасы алынатын жері Петунья (шырайгүл) 300 түп 70000 «Зеленстрой » АҚ Бархатцы 300 түп 70000 «Зеленстрой » АҚ
6 слайд
Қазіргі мектеп ауласы
6 слайд
Қазіргі мектеп ауласы
7 слайд
Көгалдандырудан кейінгі көрініс
7 слайд
Көгалдандырудан кейінгі көрініс
8 слайд
Мектеп ауласының алдыңғы
көрінісі
8 слайд
Мектеп ауласының алдыңғы көрінісі
9 слайд
Мектептің оң жақ және сол
жақ көрінісі
9 слайд
Мектептің оң жақ және сол жақ көрінісі
10 слайд
Мектептің оң және сол жақ
жанының көрінісі
10 слайд
Мектептің оң және сол жақ жанының көрінісі