Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнерінде шығармашылық қабілеттерін дамыту технологиясы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнерінде шығармашылық қабілеттерін дамыту технологиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнерінде шығармашылық қабілеттерін дамыту технологиясы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тақырыбы: «Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнерінде шығармашылық қабілеттерін дамыту технолог

#1 слайд
Тақырыбы: «Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнерінде шығармашылық қабілеттерін дамыту технологиясы» Тәрбиеші:Кабесова.А.Е

1 слайд

Тақырыбы: «Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнерінде шығармашылық қабілеттерін дамыту технологиясы» Тәрбиеші:Кабесова.А.Е

Адамның екі ең маңызды өнер таңбасы бар: Тәрбиелеу өнері және басқару өнері. И.Кан

#2 слайд
Адамның екі ең маңызды өнер таңбасы бар: Тәрбиелеу өнері және басқару өнері. И.Кан

2 слайд

Адамның екі ең маңызды өнер таңбасы бар: Тәрбиелеу өнері және басқару өнері. И.Кан

Мектепке дейінгі ұйымда балалардың бейнелеу өнеріндегі шығармашылығын дамыту әрекеті оқу мен тәрбие үрдісі өзара тығыз байланы

#3 слайд
Мектепке дейінгі ұйымда балалардың бейнелеу өнеріндегі шығармашылығын дамыту әрекеті оқу мен тәрбие үрдісі өзара тығыз байланысты жүргізілгенде ғана жүзеге асады. Балаларды бейнелеу өнерінің әдіс-тәсілдеріне үйрету – эстетикалық тәрбиенің ең басты міндеті болып есептеледі. Бала ес біле бастағаннан-ақ өзі жете түсінбес жарқын, тартымды нәрсенің бәріне ұмтыла бастайды, мәселен, жылтыраған ойыншықтарды, әдемі гүлдер мен заттарды көрсе қуанады. Осының бәрі оның рахаттану, қызығу сезімін туғызады. Жиі ән, ертегі тыңдап, суреттерді қараған балалардың өнері қуаныш сезімдерінің қайнар көзіне айналады . Бейнелеу өнері- көркемдік талғам қалыптастырудың өзекті құралы ретінде баланы өз халқының эстетикалық мұраларын игеруіне, халық өнерінің айшықты туындыларынан ләззат алуға, рухани дамуына және халық талантын қастерлеуге, сүйе білуге баулиды. Бейнелеу өнерінде балалардың сурет салуға, өнерді қабылдауы тұрғысынан білім деңгейлерінің әр сатылы болуына байланысты, сурет салуға мүмкіншіліктерін анықтай отырып, сапалы білім беру. Тәрбиеші баланың сұлулықты қабылдауынан бастап, оған эмоциялық жауап қату, оны түсіну, эстетикалық ұғым, эстетикалық пікір, эстетикалық баға беру қасиетін қалыптастыруға дейін жетелеп отыруы тиіс.

3 слайд

Мектепке дейінгі ұйымда балалардың бейнелеу өнеріндегі шығармашылығын дамыту әрекеті оқу мен тәрбие үрдісі өзара тығыз байланысты жүргізілгенде ғана жүзеге асады. Балаларды бейнелеу өнерінің әдіс-тәсілдеріне үйрету – эстетикалық тәрбиенің ең басты міндеті болып есептеледі. Бала ес біле бастағаннан-ақ өзі жете түсінбес жарқын, тартымды нәрсенің бәріне ұмтыла бастайды, мәселен, жылтыраған ойыншықтарды, әдемі гүлдер мен заттарды көрсе қуанады. Осының бәрі оның рахаттану, қызығу сезімін туғызады. Жиі ән, ертегі тыңдап, суреттерді қараған балалардың өнері қуаныш сезімдерінің қайнар көзіне айналады . Бейнелеу өнері- көркемдік талғам қалыптастырудың өзекті құралы ретінде баланы өз халқының эстетикалық мұраларын игеруіне, халық өнерінің айшықты туындыларынан ләззат алуға, рухани дамуына және халық талантын қастерлеуге, сүйе білуге баулиды. Бейнелеу өнерінде балалардың сурет салуға, өнерді қабылдауы тұрғысынан білім деңгейлерінің әр сатылы болуына байланысты, сурет салуға мүмкіншіліктерін анықтай отырып, сапалы білім беру. Тәрбиеші баланың сұлулықты қабылдауынан бастап, оған эмоциялық жауап қату, оны түсіну, эстетикалық ұғым, эстетикалық пікір, эстетикалық баға беру қасиетін қалыптастыруға дейін жетелеп отыруы тиіс.

Сурет салу өнерін үйретуге мақсат қойдым : - Сурет салу өнері арқылы мектеп жасына дейінгі баланың сезімдік эмоционалдық орт

#4 слайд
Сурет салу өнерін үйретуге мақсат  қойдым : - Сурет салу өнері арқылы  мектеп жасына дейінгі баланың  сезімдік эмоционалдық ортасымен эстетикалық  талғамын  және  шығармашылық ойлау қабілетін дамыту. Алдымызға қойған бағытымыз: Сурет салу іс-әрекеті арқылы, балаларды жан – жақты дамыта отырып тәрбиелеу; Балалармен жүргізілетін жұмыс  түрлері: - Сурет салу оқу іс-әрекеті арқылы; - Күннің  екінші   жартысында бейнелеу  өнері  бойынша жеке  жұмыстар жүргізу .

4 слайд

Сурет салу өнерін үйретуге мақсат  қойдым : - Сурет салу өнері арқылы  мектеп жасына дейінгі баланың  сезімдік эмоционалдық ортасымен эстетикалық  талғамын  және  шығармашылық ойлау қабілетін дамыту. Алдымызға қойған бағытымыз: Сурет салу іс-әрекеті арқылы, балаларды жан – жақты дамыта отырып тәрбиелеу; Балалармен жүргізілетін жұмыс  түрлері: - Сурет салу оқу іс-әрекеті арқылы; - Күннің  екінші   жартысында бейнелеу  өнері  бойынша жеке  жұмыстар жүргізу .

Ата-аналармен жүргізілетін жұмыс түрлері: - Әңгімелесу,кеңес беру,жиналыс,көрмелер ұйымдастыру,ашық есік күндері; Тәрбиешілер

#5 слайд
Ата-аналармен жүргізілетін жұмыс  түрлері: - Әңгімелесу,кеңес беру,жиналыс,көрмелер ұйымдастыру,ашық есік күндері; Тәрбиешілермен жүргізілетін жұмыс  түрлері: - Кеңестер беру; -Ұйымдастырылған оқу  іс-әрекеттерін өткізу; Алға қойылған мақсатты жүзеге асыруда мынандай міндеттерді аламыз: - Бейнелеу іс-әрекетіне қажетті негізгі техникалық  дағдыларды меңгерту; - сурет салу өнеріне деген қызығушылығын ояту; - көркемдік талғамын арттыру; - іскерлік дағдыларын меңгерту;

5 слайд

Ата-аналармен жүргізілетін жұмыс  түрлері: - Әңгімелесу,кеңес беру,жиналыс,көрмелер ұйымдастыру,ашық есік күндері; Тәрбиешілермен жүргізілетін жұмыс  түрлері: - Кеңестер беру; -Ұйымдастырылған оқу  іс-әрекеттерін өткізу; Алға қойылған мақсатты жүзеге асыруда мынандай міндеттерді аламыз: - Бейнелеу іс-әрекетіне қажетті негізгі техникалық  дағдыларды меңгерту; - сурет салу өнеріне деген қызығушылығын ояту; - көркемдік талғамын арттыру; - іскерлік дағдыларын меңгерту;

Сурет іс-әрекетіне бейімдеу бағыттары: - айналаны бақылау және қабылдауын дамыту; - бейнелеу өнері түрлері және көркем өне

#6 слайд
Сурет іс-әрекетіне бейімдеу бағыттары: - айналаны бақылау және қабылдауын дамыту; - бейнелеу өнері түрлері және көркем өнер туындыларымен  таныстыру, көркемдік талғамын арттыру; - іскерлік дағдыларды меңгерту.

6 слайд

Сурет іс-әрекетіне бейімдеу бағыттары: - айналаны бақылау және қабылдауын дамыту; - бейнелеу өнері түрлері және көркем өнер туындыларымен  таныстыру, көркемдік талғамын арттыру; - іскерлік дағдыларды меңгерту.

Сурет салу әдістері: “ Бастыру” «Саусақ пен сурет салу «Далаппен сурет салу» «Құммен сурет салу әдісі»

#7 слайд
Сурет салу әдістері: “ Бастыру” «Саусақ пен сурет салу «Далаппен сурет салу» «Құммен сурет салу әдісі»

7 слайд

Сурет салу әдістері: “ Бастыру” «Саусақ пен сурет салу «Далаппен сурет салу» «Құммен сурет салу әдісі»

Тәрбиешілерге бейнелеу оқу-қызметі ұйымдастыруға қойылатын талаптар: -балаларға айнала қоршаған ортадан алған әсерлерін, қабыл

#8 слайд
Тәрбиешілерге бейнелеу оқу-қызметі ұйымдастыруға қойылатын талаптар: -балаларға айнала қоршаған ортадан алған әсерлерін, қабылдағандарын   бейнелеу іс-әрекетінде бере білу дағдыларын меңгерту; - бейнелеу өнері түрлері жайында жалпы түсініктері мен көркем өнер туындыларын ажырата білу; - өнер туындыларынан әсер алу, сипаттап әңгімелей білу дағдысын меңгерту; - бейнелеу өнерінің мәнерлеу құралдары  жайында (түс, сызықтар, көлем, кеңістік, композиция) қарапайым түсініктерді меңгерту;

8 слайд

Тәрбиешілерге бейнелеу оқу-қызметі ұйымдастыруға қойылатын талаптар: -балаларға айнала қоршаған ортадан алған әсерлерін, қабылдағандарын   бейнелеу іс-әрекетінде бере білу дағдыларын меңгерту; - бейнелеу өнері түрлері жайында жалпы түсініктері мен көркем өнер туындыларын ажырата білу; - өнер туындыларынан әсер алу, сипаттап әңгімелей білу дағдысын меңгерту; - бейнелеу өнерінің мәнерлеу құралдары  жайында (түс, сызықтар, көлем, кеңістік, композиция) қарапайым түсініктерді меңгерту;

“ Сиқырлы бояулар” Ашық оқу-қызметі

#9 слайд
“ Сиқырлы бояулар” Ашық оқу-қызметі

9 слайд

“ Сиқырлы бояулар” Ашық оқу-қызметі

#10 слайд

10 слайд

“ Ертегілер елінде”

#11 слайд
“ Ертегілер елінде”

11 слайд

“ Ертегілер елінде”

Қорытынды: Мектепке дейінгі түрлі жастағы топтарда бейнелеу өнерінің өткізілу

#12 слайд
Қорытынды:  Мектепке дейінгі түрлі жастағы  топтарда бейнелеу өнерінің өткізілуі  сабақтарда  балалар  шығармашылығын дамыту үшін  оқып  үйретудің сан- алуан  әдістері және ең  алдымен  балалар дербестігін,  белсенділігін, өмір құбылысын көркемдік тұрғысынан қабылдау әрқашанда дара, әрі таңдамалы. Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылығының бірінші белгісі: қоршаған орта заттары мен объектісімен таныстыруда тәрбиеші оның негізгі пішініне, салыстыруға, ұқсастығын ажыратуға үйретеді. Сол себептен бала бір заттың түрліше пішінін, суретін салуда, мүсіндеуде және жапсыруда басқаша бейнелеудің амалын меңгереді . Мектепке дейінгі түрлі жастағы топтарда бейнелеу өнерінің өткізілуі сабақтарда  балалар шығармашылығын дамыту үшін оқып үйретудің сан-алуан әдістері және ең алдымен  балалар дербестігін, белсенділігін, өмір құбылысын көркемдік тұрғысынан қабылдау әрқашанда дара, әрі таңдамалы болады. Оның негізіне әсемдікке эмоция  білдіру жатады. Бала әрқашанда табиғаттағы, заттық дүниедегі, өнердегі  әсемдікке, адамдардың  мейірбан сезіміне  үн  қосады. 

12 слайд

Қорытынды:  Мектепке дейінгі түрлі жастағы  топтарда бейнелеу өнерінің өткізілуі  сабақтарда  балалар  шығармашылығын дамыту үшін  оқып  үйретудің сан- алуан  әдістері және ең  алдымен  балалар дербестігін,  белсенділігін, өмір құбылысын көркемдік тұрғысынан қабылдау әрқашанда дара, әрі таңдамалы. Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылығының бірінші белгісі: қоршаған орта заттары мен объектісімен таныстыруда тәрбиеші оның негізгі пішініне, салыстыруға, ұқсастығын ажыратуға үйретеді. Сол себептен бала бір заттың түрліше пішінін, суретін салуда, мүсіндеуде және жапсыруда басқаша бейнелеудің амалын меңгереді . Мектепке дейінгі түрлі жастағы топтарда бейнелеу өнерінің өткізілуі сабақтарда  балалар шығармашылығын дамыту үшін оқып үйретудің сан-алуан әдістері және ең алдымен  балалар дербестігін, белсенділігін, өмір құбылысын көркемдік тұрғысынан қабылдау әрқашанда дара, әрі таңдамалы болады. Оның негізіне әсемдікке эмоция  білдіру жатады. Бала әрқашанда табиғаттағы, заттық дүниедегі, өнердегі  әсемдікке, адамдардың  мейірбан сезіміне  үн  қосады. 

«Баланың икемділігі мен дарынының қайнар көзі-оның саусағының ұшында» деп В.А.Сухомлинский айтқандай, баяндамамды қорытындыла

#13 слайд
«Баланың икемділігі мен дарынының қайнар көзі-оның саусағының ұшында» деп В.А.Сухомлинский айтқандай, баяндамамды қорытындылай келе айтарым: мектеп жасына дейінгі оқыту үрдісінде бейнелеу өнері жұмыстарында жаңа технологияларды тиімді қолданып, балалардың шығармашылық қабілетін одан әрі жетілдіру керек деп ойлаймын .

13 слайд

«Баланың икемділігі мен дарынының қайнар көзі-оның саусағының ұшында» деп В.А.Сухомлинский айтқандай, баяндамамды қорытындылай келе айтарым: мектеп жасына дейінгі оқыту үрдісінде бейнелеу өнері жұмыстарында жаңа технологияларды тиімді қолданып, балалардың шығармашылық қабілетін одан әрі жетілдіру керек деп ойлаймын .

Файл форматы:
pptx
10.04.2019
1061
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі