Материалдар / Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнерінде шығармашылық қабілеттерін дамыту технологиясы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнерінде шығармашылық қабілеттерін дамыту технологиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнерінде шығармашылық қабілеттерін дамыту технологиясы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Сәуір 2019
841
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тақырыбы: «Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнерінде шығармашылық қабілеттерін дамыту технолог

1 слайд
Тақырыбы: «Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнерінде шығармашылық қабілеттерін дамыту технологиясы» Тәрбиеші:Кабесова.А.Е

Адамның екі ең маңызды өнер таңбасы бар: Тәрбиелеу өнері және басқару өнері. И.Кан

2 слайд
Адамның екі ең маңызды өнер таңбасы бар: Тәрбиелеу өнері және басқару өнері. И.Кан

Мектепке дейінгі ұйымда балалардың бейнелеу өнеріндегі шығармашылығын дамыту әрекеті оқу мен тәрбие үрдісі өзара тығыз байланы

3 слайд
Мектепке дейінгі ұйымда балалардың бейнелеу өнеріндегі шығармашылығын дамыту әрекеті оқу мен тәрбие үрдісі өзара тығыз байланысты жүргізілгенде ғана жүзеге асады. Балаларды бейнелеу өнерінің әдіс-тәсілдеріне үйрету – эстетикалық тәрбиенің ең басты міндеті болып есептеледі. Бала ес біле бастағаннан-ақ өзі жете түсінбес жарқын, тартымды нәрсенің бәріне ұмтыла бастайды, мәселен, жылтыраған ойыншықтарды, әдемі гүлдер мен заттарды көрсе қуанады. Осының бәрі оның рахаттану, қызығу сезімін туғызады. Жиі ән, ертегі тыңдап, суреттерді қараған балалардың өнері қуаныш сезімдерінің қайнар көзіне айналады . Бейнелеу өнері- көркемдік талғам қалыптастырудың өзекті құралы ретінде баланы өз халқының эстетикалық мұраларын игеруіне, халық өнерінің айшықты туындыларынан ләззат алуға, рухани дамуына және халық талантын қастерлеуге, сүйе білуге баулиды. Бейнелеу өнерінде балалардың сурет салуға, өнерді қабылдауы тұрғысынан білім деңгейлерінің әр сатылы болуына байланысты, сурет салуға мүмкіншіліктерін анықтай отырып, сапалы білім беру. Тәрбиеші баланың сұлулықты қабылдауынан бастап, оған эмоциялық жауап қату, оны түсіну, эстетикалық ұғым, эстетикалық пікір, эстетикалық баға беру қасиетін қалыптастыруға дейін жетелеп отыруы тиіс.

Сурет салу өнерін үйретуге мақсат қойдым : - Сурет салу өнері арқылы мектеп жасына дейінгі баланың сезімдік эмоционалдық орт

4 слайд
Сурет салу өнерін үйретуге мақсат  қойдым : - Сурет салу өнері арқылы  мектеп жасына дейінгі баланың  сезімдік эмоционалдық ортасымен эстетикалық  талғамын  және  шығармашылық ойлау қабілетін дамыту. Алдымызға қойған бағытымыз: Сурет салу іс-әрекеті арқылы, балаларды жан – жақты дамыта отырып тәрбиелеу; Балалармен жүргізілетін жұмыс  түрлері: - Сурет салу оқу іс-әрекеті арқылы; - Күннің  екінші   жартысында бейнелеу  өнері  бойынша жеке  жұмыстар жүргізу .

Ата-аналармен жүргізілетін жұмыс түрлері: - Әңгімелесу,кеңес беру,жиналыс,көрмелер ұйымдастыру,ашық есік күндері; Тәрбиешілер

5 слайд
Ата-аналармен жүргізілетін жұмыс  түрлері: - Әңгімелесу,кеңес беру,жиналыс,көрмелер ұйымдастыру,ашық есік күндері; Тәрбиешілермен жүргізілетін жұмыс  түрлері: - Кеңестер беру; -Ұйымдастырылған оқу  іс-әрекеттерін өткізу; Алға қойылған мақсатты жүзеге асыруда мынандай міндеттерді аламыз: - Бейнелеу іс-әрекетіне қажетті негізгі техникалық  дағдыларды меңгерту; - сурет салу өнеріне деген қызығушылығын ояту; - көркемдік талғамын арттыру; - іскерлік дағдыларын меңгерту;

Сурет іс-әрекетіне бейімдеу бағыттары: - айналаны бақылау және қабылдауын дамыту; - бейнелеу өнері түрлері және көркем өне

6 слайд
Сурет іс-әрекетіне бейімдеу бағыттары: - айналаны бақылау және қабылдауын дамыту; - бейнелеу өнері түрлері және көркем өнер туындыларымен  таныстыру, көркемдік талғамын арттыру; - іскерлік дағдыларды меңгерту.

Сурет салу әдістері: “ Бастыру” «Саусақ пен сурет салу «Далаппен сурет салу» «Құммен сурет салу әдісі»

7 слайд
Сурет салу әдістері: “ Бастыру” «Саусақ пен сурет салу «Далаппен сурет салу» «Құммен сурет салу әдісі»

Тәрбиешілерге бейнелеу оқу-қызметі ұйымдастыруға қойылатын талаптар: -балаларға айнала қоршаған ортадан алған әсерлерін, қабыл

8 слайд
Тәрбиешілерге бейнелеу оқу-қызметі ұйымдастыруға қойылатын талаптар: -балаларға айнала қоршаған ортадан алған әсерлерін, қабылдағандарын   бейнелеу іс-әрекетінде бере білу дағдыларын меңгерту; - бейнелеу өнері түрлері жайында жалпы түсініктері мен көркем өнер туындыларын ажырата білу; - өнер туындыларынан әсер алу, сипаттап әңгімелей білу дағдысын меңгерту; - бейнелеу өнерінің мәнерлеу құралдары  жайында (түс, сызықтар, көлем, кеңістік, композиция) қарапайым түсініктерді меңгерту;

“ Сиқырлы бояулар” Ашық оқу-қызметі

9 слайд
“ Сиқырлы бояулар” Ашық оқу-қызметі

10 слайд

“ Ертегілер елінде”

11 слайд
“ Ертегілер елінде”

Қорытынды: Мектепке дейінгі түрлі жастағы топтарда бейнелеу өнерінің өткізілу

12 слайд
Қорытынды:  Мектепке дейінгі түрлі жастағы  топтарда бейнелеу өнерінің өткізілуі  сабақтарда  балалар  шығармашылығын дамыту үшін  оқып  үйретудің сан- алуан  әдістері және ең  алдымен  балалар дербестігін,  белсенділігін, өмір құбылысын көркемдік тұрғысынан қабылдау әрқашанда дара, әрі таңдамалы. Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылығының бірінші белгісі: қоршаған орта заттары мен объектісімен таныстыруда тәрбиеші оның негізгі пішініне, салыстыруға, ұқсастығын ажыратуға үйретеді. Сол себептен бала бір заттың түрліше пішінін, суретін салуда, мүсіндеуде және жапсыруда басқаша бейнелеудің амалын меңгереді . Мектепке дейінгі түрлі жастағы топтарда бейнелеу өнерінің өткізілуі сабақтарда  балалар шығармашылығын дамыту үшін оқып үйретудің сан-алуан әдістері және ең алдымен  балалар дербестігін, белсенділігін, өмір құбылысын көркемдік тұрғысынан қабылдау әрқашанда дара, әрі таңдамалы болады. Оның негізіне әсемдікке эмоция  білдіру жатады. Бала әрқашанда табиғаттағы, заттық дүниедегі, өнердегі  әсемдікке, адамдардың  мейірбан сезіміне  үн  қосады. 

«Баланың икемділігі мен дарынының қайнар көзі-оның саусағының ұшында» деп В.А.Сухомлинский айтқандай, баяндамамды қорытындыла

13 слайд
«Баланың икемділігі мен дарынының қайнар көзі-оның саусағының ұшында» деп В.А.Сухомлинский айтқандай, баяндамамды қорытындылай келе айтарым: мектеп жасына дейінгі оқыту үрдісінде бейнелеу өнері жұмыстарында жаңа технологияларды тиімді қолданып, балалардың шығармашылық қабілетін одан әрі жетілдіру керек деп ойлаймын .