1 слайд
Тақырыбы:
«Мектеп жасына дейінгі
балалардың бейнелеу өнерінде
шығармашылық қабілеттерін
дамыту технологиясы»
Тәрбиеші:Кабесова.А.Е
2 слайд
Адамның екі ең маңызды
өнер таңбасы бар:
Тәрбиелеу өнері және
басқару өнері.
И.Кан
3 слайд
Мектепке дейінгі ұйымда балалардың бейнелеу өнеріндегі
шығармашылығын дамыту әрекеті оқу мен тәрбие үрдісі өзара тығыз
байланысты жүргізілгенде ғана жүзеге асады. Балаларды бейнелеу
өнерінің әдіс-тәсілдеріне үйрету – эстетикалық тәрбиенің ең басты
міндеті болып есептеледі.
Бала ес біле бастағаннан-ақ өзі жете түсінбес жарқын, тартымды
нәрсенің бәріне ұмтыла бастайды, мәселен, жылтыраған
ойыншықтарды, әдемі гүлдер мен заттарды көрсе қуанады. Осының
бәрі оның рахаттану, қызығу сезімін туғызады. Жиі ән, ертегі тыңдап,
суреттерді қараған балалардың өнері қуаныш сезімдерінің қайнар
көзіне айналады .
Бейнелеу өнері- көркемдік талғам қалыптастырудың өзекті құралы ретінде
баланы өз халқының эстетикалық мұраларын игеруіне, халық өнерінің
айшықты туындыларынан ләззат алуға, рухани дамуына және халық
талантын қастерлеуге, сүйе білуге баулиды.
Бейнелеу өнерінде балалардың сурет салуға, өнерді қабылдауы
тұрғысынан білім деңгейлерінің әр сатылы болуына байланысты, сурет
салуға мүмкіншіліктерін анықтай отырып, сапалы білім беру. Тәрбиеші
баланың сұлулықты қабылдауынан бастап, оған эмоциялық жауап қату,
оны түсіну, эстетикалық ұғым, эстетикалық пікір, эстетикалық баға беру
қасиетін қалыптастыруға дейін жетелеп отыруы тиіс.
4 слайд
Сурет салу өнерін үйретуге мақсат қойдым :
- Сурет салу өнері арқылы мектеп жасына дейінгі
баланың сезімдік эмоционалдық ортасымен
эстетикалық талғамын және шығармашылық ойлау
қабілетін дамыту.
Алдымызға қойған бағытымыз:
Сурет салу іс-әрекеті арқылы, балаларды жан –
жақты дамыта отырып тәрбиелеу;
Балалармен жүргізілетін жұмыс түрлері:
- Сурет салу оқу іс-әрекеті арқылы;
- Күннің екінші жартысында бейнелеу өнері бойынша
жеке жұмыстар жүргізу .
5 слайд
Ата-аналармен жүргізілетін жұмыс түрлері:
- Әңгімелесу,кеңес беру,жиналыс,көрмелер
ұйымдастыру,ашық есік күндері;
Тәрбиешілермен жүргізілетін жұмыс түрлері:
- Кеңестер беру;
-Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттерін өткізу;
Алға қойылған мақсатты жүзеге асыруда мынандай
міндеттерді аламыз:
- Бейнелеу іс-әрекетіне қажетті негізгі техникалық
дағдыларды меңгерту;
- сурет салу өнеріне деген қызығушылығын ояту;
- көркемдік талғамын арттыру;
- іскерлік дағдыларын меңгерту;
6 слайд
Сурет іс-әрекетіне бейімдеу бағыттары:
- айналаны бақылау және қабылдауын
дамыту;
- бейнелеу өнері түрлері және көркем
өнер туындыларымен таныстыру,
көркемдік талғамын арттыру;
- іскерлік дағдыларды меңгерту.
7 слайд
Сурет салу әдістері:
“ Бастыру” «Саусақ пен
сурет салу «Далаппен
сурет салу» «Құммен сурет салу
әдісі»
8 слайд
Тәрбиешілерге бейнелеу оқу-қызметі
ұйымдастыруға қойылатын талаптар:
-балаларға айнала қоршаған ортадан алған әсерлерін,
қабылдағандарын бейнелеу іс-әрекетінде бере білу
дағдыларын меңгерту;
- бейнелеу өнері түрлері жайында жалпы түсініктері
мен көркем өнер туындыларын ажырата білу;
- өнер туындыларынан әсер алу, сипаттап әңгімелей
білу дағдысын меңгерту;
- бейнелеу өнерінің мәнерлеу құралдары жайында
(түс, сызықтар, көлем, кеңістік, композиция)
қарапайым түсініктерді меңгерту;
9 слайд
“ Сиқырлы бояулар”
Ашық оқу-қызметі
10 слайд
11 слайд
“ Ертегілер елінде”
12 слайд
Қорытынды:
Мектепке дейінгі түрлі жастағы топтарда бейнелеу өнерінің өткізілуі
сабақтарда балалар шығармашылығын дамыту үшін оқып үйретудің сан-
алуан әдістері және ең алдымен балалар дербестігін, белсенділігін, өмір
құбылысын көркемдік тұрғысынан қабылдау әрқашанда дара, әрі таңдамалы.
Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылығының бірінші белгісі:
қоршаған орта заттары мен объектісімен таныстыруда тәрбиеші оның негізгі
пішініне, салыстыруға, ұқсастығын ажыратуға үйретеді. Сол себептен бала бір
заттың түрліше пішінін, суретін салуда, мүсіндеуде және жапсыруда басқаша
бейнелеудің амалын меңгереді .
Мектепке дейінгі түрлі жастағы топтарда бейнелеу өнерінің өткізілуі
сабақтарда балалар шығармашылығын дамыту үшін оқып үйретудің сан-алуан
әдістері және ең алдымен балалар дербестігін, белсенділігін, өмір құбылысын
көркемдік тұрғысынан қабылдау әрқашанда дара, әрі таңдамалы болады. Оның
негізіне әсемдікке эмоция білдіру жатады. Бала әрқашанда табиғаттағы, заттық
дүниедегі, өнердегі әсемдікке, адамдардың мейірбан сезіміне үн қосады.
13 слайд
«Баланың икемділігі мен дарынының
қайнар көзі-оның саусағының ұшында»
деп В.А.Сухомлинский айтқандай,
баяндамамды қорытындылай келе айтарым:
мектеп жасына дейінгі оқыту үрдісінде
бейнелеу өнері жұмыстарында жаңа
технологияларды тиімді қолданып,
балалардың шығармашылық қабілетін одан
әрі жетілдіру керек деп ойлаймын .
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз